/nederdraad/

sociaal-democratie-editie

welkom: redelijke en gematigde kiezers
niet welkom: cherrymiemers

Other urls found in this thread:

volkskrant.nl/politiek/50plus-torpedeert-verlenging-naturalisatietermijn-immigranten~a4519815/
npo.nl/live/npo-politiek
twitter.com/SFWRedditImages

>dvw mijn 4kin pas weer vernieuwd van mijn wajong geld

parasiet

>dvw het weer /nederdraad/ is zo we weer lekker kunnen homopalen

slet

volkskrant.nl/politiek/50plus-torpedeert-verlenging-naturalisatietermijn-immigranten~a4519815/

En bedankt weer.

>Gematigt kiezen.
Je kiest voor het goede of niet.

Ik denk dat ik ook gewoon ervoor kies om homo te worden

Dit gaat toch over mensen die hier komen werken of met een Nederlander komen trouwen? Heel iets anders dan negers of zandnegers die hier komen om ons geld op te zuigen.

Nee dit gaat over dat iedereen die hier 5 jaar os een Nederlands paspoort krijgt.

>al meer dan een jaar geen seks gehad

Ik ook niet. Zullen we?

wat zijn je specificaties?

Man :^)
6-7/10

>Al mijn hele leven geen seks gehad

Dit zijn te beperkte specificaties.

1m77, 67kg, 15cm lul

te dik, sorry

wiew

>thierrymiems bestaan nog
Kom op, het is niet meer mei

Kut boemers. Altijd weer de boemers.

Waarom hoor je altijd over mensen die blut zijn door hun verslaving? Ik geef zo'n 200 euro per maand uit aan /bier/ maar ik heb nooit problemen met geld gehad?? Hoe komt dat??

Bierverslaving is goedkoper dan wodkaverslaving

stomme noot

Omdat je werkt?

>dvw bijna 300 Euro van disposable inkomen op gaat aan boodschappen per maand.

pas op je lever

En bier is beter dan wodka. Win-win.
Niet pesten. Kan er niets aan doen.
Umm nee?
Dat is wel er veel. Ik denk dat 240 of zo wel normaal is

Hoe kom je aan geld dan

Mensen houden /rekening/ met mij.

Je kan er wel wat aan doen luiwammes. Geen nootcentjes voor jou.

Ik ben helemaal niet lui. Ik ben gewoon /gevoelig/ en daarom moeten mensen /rekening/ met mij houden.

>impliceren dat wanneer je een modificatie voor een inherent goede term zet het niet een perversie van zichzelf wordt
>impliceren dat sociale gerechtigheid niet betekent dat je een reden hebt om je politieke standpunt af te dwingen
>Impliceren dat politieke correctheid niet betekent dat je iemand neer mag schieten omdat hij het niet met je eens is
>impliceren dat 'sociale' wat dan ook gaat om de echt waarheid en niet om gevoelens
>impliceren dat nederlandse democratie niet gewoon mob rule is.

Zo, linkse malloten kunnen kapot geschoten worden. Ik ben niet verantwoordelijk voor andermans leven.

Debat over Mali-ongeluk live jongens

Nerd. Ik ga dit niet eens lezen.
Aan de ene hand ben ik altijd blij als er m*litairen sterven maar aan de andere hand hoop ik dat dit Hennedinges haar baan niet kost.

Ik zie niet hoe dat twee andere handen zijn.

Nou, het zou zonde zijn als ze haar baan verliest.

2 keer bekeurd op dezelfde weg binnen 1 minuut voor 4km te hard.

2x 36 euro.

Dit MEEN je toch niet.

Waarom? Ze is een slang die haar ziel heeft verkocht aan de partijleiding van de VVD

4km te hard betekent in werkelijkheid 10km te hard oetz

Omdat onder haar leiding m*litairen sterven? Omdat ze zelf geen m*litair is en toch minister van defensie is? Zodat ik dit kan palen?

Doei henni
npo.nl/live/npo-politiek

Ja, precies daarom zou het niet zonde zijn als ze haar baan verliest, sukkel.

stom meisje

>binnen 1 minuut

Sinds wanneer is Krol een adequate redenaar?

Maar hoe moet ze meer m*litairen de dood in werken als ze geen minister van defensie meer is???

omdat hij Hitler is en dood moet om de wereld te redden

>mpw die vrouw over de dode en verminkte m*litairen praat

Als je neemt een schot naar mij stuur ik iets van 30 terug
KRAAKAKAAKA

riv in vrede ;_;7

>mama waarom komt papa niet meer thuis?
>omdat het partijkartel incompetente partijpipo's via de baantjeskarosel op posten zet waar zij geen één verantwoordelijkheid voor voelen, lieverd.

Rechts, toch? Rechts.

Allebei lelijke Turken

Rechts, maar links is wel een leuk halfje oetz.

Heeft PvdA al gesproken in het mali-debat?

nee kleine fracties komen altijd als laatst

hihihiihihih

CU is al geweest

Wil je met me trouwen?

Ja

Zal ik deze zin ooit horen/zeggen in mijn leven?

...

ZO FRIET HALEN

pvda komt nu, flikker.

Nee, zinnen hebben geen stem dus ze kunnen niks zeggen.

Baudet loopt er bij als een pipo

>je kunt geen zinnen uitspreken

GEBASEERDE THIERRY !!

eert je nu elke dag friet?

>2 man dood
>ga miemen
is hij te ver gegaan?

>Baard
>Militair vest

inshallah broeder

Wat de neuk heeft hij aan? Is Thierry echt autistisch?

Wat een larper

Het verhaal van Thierry was overigens wel zeer terecht, alleen jammer dat het niet specifiek over Mali ging.

Ik vind het in iedergeval echt niet kunnen.

Ten eerste ging het debat over de zorginstelling bij militaire missies en het mortier ongeluk. En hij had het over de militaire kleding.

Ten tweede is het een beetje misselijk dat hij aandacht opeist tijdens een debat over twee overleden militaire.

Nederdraad, help mij, ik ben een 18 jarige collegejongen en ik heb het niet naar mijn zin hier. Ik mocht in de 1e instantie niet naar de school van mijn beste maat alleen de coordinator van hun zei: de vertrokken leerling was al ingecalculeerd en er mogen EIGENLIJK maar 27/28 leerlingen in een klas zitten. Dus hij heeft wel officieel in de klas gezeten waar de school niks over zei met een grote kans, dus praktisch gezien is er een open plek voor mij over.
Er is een passend onderwijs wet wat ervoor zorgt dat ik mijn recht als student een onderwijs instituut heb waar ik mijn beste potentie eruit kan halen. En recht heb op een instelling waar ik mij fijn voel.

Kunnen jullie mij meer wetten geven die ik tegen oude college werknemers kan gebruiken?

IK GA NU FRIET HALEN

Kom je van het vivaforum af of zo kanker wat een onsamenhangend verhaal

De school mag je weigeren, het feit dat je vriend een uitzondering kreeg geeft jou geen recht op ook een uitzondering.

Voor mij een bicky

Ik heb echte autisme spectrum, mijn motoriek is te laag voor mijn huidige opleiding, hij was er al normaal ingekomen alleen een miem vertrok aan het begin van het jaar dus er is een open plek op dat school, alleen deze tering coordinator zegt: nee we zitten vol terwijl dat niet zo is

>impliceren dat als de miem niet vertrok aan het begin van het jaar dat hij wel mocht blijven.


Ja en jij komt zeker van dumpert! xd

De school heeft gezegd dat ze een uitval hebben meegenomen in hun maximum capaciteit. Bij speciaal onderwijs is het gebruikelijk dat een aantal leerlingen aan het begin van het jaar vertrekken.

Je had een andere school moeten zoeken.

Hey nederdraad :)
Toen ik vanmiddag ging douchen ontdekte ik dat er een soort bultje naast mijn schaamlip zit dus aan de zeikant.
Als ik een beetje voel voelt het als een soort rond balletje wat in mijn huid zit.
Het lijkt niet op een puist , verder is het wat rood? Jullie enig idee wat het kan zijn?
Alvast bedankt voor jullie reactie :)

Geweldig toch dat hij in de 2e kamer zit?

Schimmelinfectie.

Dit is normale onderwijs, geen miemonderwijs

Ik ben hier net nieuw, heb me hier aangemeld omdat ik heel erg zit met een probleem...

Helaas ben ik zwanger. Drie weken inmiddels. Afgelopen vrijdag bij de kliniek geweest. Ik wou graag de pil maar mijn HB waarde was te laag...

Nu morgen een zuigcurretage. Ik zie er enorm tegenop. Mijn vriend steunt me op dit moment niet echt. Ik schaam me, ik heb het verder niemand verteld.

Echter twijfel ik nu. Is het echt narcose of een roesje? Ik heb ooit eerder een roesje gehad en ben toen wakker geworden tijdens het onderzoek. Verschrikkelijk, dat wil ik niet weer!
Ook het idee dat ze van alles met me doen terwijl ik niks besef vind ik akelig. Ik heb op seksueel gebied al eens een nare ervaring gehad. Het voelt voor mij een beetje aan alsof ze me gaan verkrachten morgen.
Vandaar twijfel of ik dan niet beter wakker kan blijven. Maar m'n vriend wil hoogstwaarschijnlijk niet mee. Wij hebben een groot leeftijd verschil en daar schaamt hij zich voor.

Wat ga ik nog meemaken voor ze me onder zeil brengen? Ook het vastbinden van m'n armen en benen?

Ik ben verschrikkelijk zenuwachtig en voel me ontzettend rot. De beslissing is duidelijk hoor, maar de hele ingreep zie ik tegenop...

Dit is echt enorm respectloos, om over de rug van 2 doden aandacht te zoeken in de media.

Negatieve aandacht is ook aandacht.

Dan geldt de passend onderwijswet niet.

>Dit is echt enorm respectloos, om over de rug van 2 doden aandacht te zoeken in de media.

doe voor mij ff een speciaaltje.

mijn moeder zegt dat ik speciaal ben

GAST FRIET LMKE

mooi tafeltje, die heb ik eerder gezien.

ben je ook

Stoof ziet er goed uit.
Patat is wat magertjes, te veel klein grut.

8/10

Zeer triest ja, dat soort alt-right LARPers hebben geen plaats in de politiek.

77 djz

R A N D S T A D