Sverigetråden - The Battle of the Teutoburg Forest

youtube.com/watch?v=OxilvLpCT7U

Other urls found in this thread:

desuarchive.org/_/search/boards/int.desu.meta/subject/Sverigetråden/
youtube.com/watch?v=8zVj6gwhk8w
youtube.com/watch?v=6Np91ZNs9fo
youtube.com/watch?v=tyInv6RWL0Q
youtube.com/watch?v=perM4JVZsxo
twitter.com/NSFWRedditImage

den här var faktiskt först :3

denna tar vi

>dkn ingen fv
varför ens leva

lmao

Kommunismen lever

Thomas Sankara införde kommunism och marxism, vilket fungerade fantastiskt tills folk blev arga för de inte längre kunde utnyttja hans land längre och mördade honom, men men!

Tror den dog för ts brevade dox

Detta är zionistens förebyggande försvar mot kritiskt tänkande och det är möjligt att undersöka giltigheten och invaliditeten av det som redan har meddelats. (Viktiga tänkare blir de mest effektiva idioterna för att göra diskussionen intelligent och hålla den i stället för zionistiska önskemål). Denna teknik övervinns endast genom att tänka på sidan som är redo att överväga vad som inte händer.

Men oroa dig inte för att formulera dessa lokaler, argument och slutsatser. Annars kan du se judiska lögner och vi vill inte att det ska hända, är det?

Antag till exempel att en zionistisk agent säger "X är bättre än Y av skäl 1, 2 och 3". (De gör alltid det med olika X och Y, som "svarta människor", "vita människor", "homosexuella", "homosexuella", stor regering och liten regering) Det finns tre typer av svar . ...

Den kritiska tänkarens svar är att undersöka om skälen 1, 2 och 3 är giltiga. Om han finner att skälen 1, 2 och 3 är ogiltiga, kommer han att avvisa att X är bättre än Y, och kan till och med tro att Y faktiskt är bättre än X. Därför är han fortfarande härdad, om än med omvänd bluff, eftersom det också är helt möjligt för judar att förutse och förbereda sig för detta resultat.

Nej det var inte TS det var jag som blev bannad för det

jag saknar libanon

ja me

jag är ts och jag har inte blivit viffad i alla fall

förmodligen så var det oskar eller hans pojkvän sidf som pingade städis.

tror han lämnade på grund av att mobbarcucken mobbade honom :(

Onödigt att ta bort hela tråden för en kommentar dock

Jag vill sova men kan inte sluta smyga i tråden

HELL FUCKING SEGERRRRR

GTB VAR EN SUCCÉ FÖR KAMPEN AV ETT FRITT NORDEN

Hur lång var bannlysningen?

Glömde att kolla

om du blev bannad varför finns brevet kvar i arkiven?

desuarchive är inte 4kanalens egna arkiv

fattar du inte det?

desuarchive bara kopierar allting som brevas på 4kanalen och sparar det på sina egna servrar

Arkivet fångar alla brev som brevats någonsin även om de tas bort

Lista på alla Sverigetrådar

desuarchive.org/_/search/boards/int.desu.meta/subject/Sverigetråden/

>dkn vaknade och är helt klarvaken nu

>desuarchive är inte 4kanalens egna arkiv
jo det vet jag men vad händer om någon brevar cp, sparar desuarchive det?

>dkn ingen homofob user att konvertera

Vad lyssnar ni på ?
youtube.com/watch?v=8zVj6gwhk8w

Det finns bara ett sätt att ta reda på det

desuarchive tar bort brev på begäran eftersom att allt är automatiserat.

hur ska de kunna hålla koll på om någon brevar ostpizza när det görs tusentals brev per dag?

sök hjälp

...

Jaha antar att alla la sig

...

...

godnatt

Fel, bildrelaterat

Snodde från dixietråden Ja det är värt att läsa hela

gullig bild :3

L. Ron Hubbard var baserad.
youtube.com/watch?v=6Np91ZNs9fo

>dkn pratar med en själv så mycket att man börjar få känslor för sig själv
skicka hjälp

inskaffa ljudkort J/N?

Köp en fin amp istället.

Borde också sluta göra det. Vill inte ha mig själv som pv.

Det gjorde jag en period i tonåren. Det måste väl räknas som att lära sig att älska sig själv?

Gonatt tråden :3

gonatt

Natt

det är inte ens värt att gå och lägga sig vid det här laget

>dkn somnade i soffan och vaknade 20.30 med noll chans att somna om i natt
Vi har en lång dag framför oss.

*heemar dig*

Godnatt

gonatt! :3

Gonatt.

mm strax

...

...

>vilket fungerade fantastiskt tills folk blev arga för de inte längre kunde utnyttja hans land längre och mördade honom
och hade det inte skett skulle hans idiotiska ideologi lett till svält, massdöd och våld till slut

hur får man tag i psykedeliska svampar och är det värt att ta?

plockar själv ute. Det är säsong

Plocka/köpa
Det värt att prova. Trippa år bland det bästa jag vet favä.

okej ska ta cyckeln och leta på lördag
men vad kan gå fel?

morning

Läs en bok bög.

...

Påminnelse

Varför existerar Blocket ens? Varför betalar folk 80 spänn för att lägga upp ett brev precis som detta?

bara var dig själv och gå ut och plocka mann1

ska man gå upp eller jäsa en kvart till i sängen?

Rekommendera en bok favä.

sista båten ifrån singapore

jäs på fan

God morgon :3

Morron. PLaner idag?

äta frukost till att börja med, sedan får vi se men ska försöka hitta på något nyttigt

Borde också äta frukost. Och handla.

ha ha dags för kåpopp

handla hade jag inte velat göra, regnar riktigt ordentligt hör
vad lyssnar/tittar du på för kåpop?

Nä, det blåser halv kuling och regnar här också. Men kylskåpet börjar bli tomt.

lyssnar på detta
youtube.com/watch?v=tyInv6RWL0Q

antagligen svenskproducerat också som mycket annat i kåpopp

Min fru.
Min frufru

du kan köra omkull på cykeln och skada dig, du plocka fel svamp och bli sjuk, du kan gå vilse i skogen och aldrig komma hemma, en björn kan äta upp dig, en varg kanske äter upp dig, stångad av en älg, knivhuggen av en neger. osv

god morgon tråd

negrer fruktar svenska skogar favä

Good morgon tomte ^q^

Jag vill ha en finsk pojkvän :(

sant, de hänger mest i storstadsmiljö, men om user ska cykla från ett tätbebyggt område till skogen så kan sen galen neger få tag på honom

Där kom det

youtube.com/watch?v=perM4JVZsxo

Gillar finnar vikingar och sånt?
Jag hade alltid trott att finnar gillar sami grejer eller ryssgrejer.

bilden är ju ryssgrej af rus som tog över ryssland

aha

Vänta va, vad hände?

>svenskproducerat
Hemskt att svenska män fortsätter utsätta kvinnor för sådan sexualisering, det måste stoppas för alla kvinnors bästa. De borde få bära burka som de helt säkert vill och gifta sig med en man som har fyra andra fruar.
T. Gudrun Schyman

Min fv på bilden

Kort och gott känner jag att jag inte har något levnadsutrymme som ung svensk. Inga resurser når mig och min enda uppgift är att slava på jobbet så att blattarna kan softa och begå brott för mina pengar.
Jag har ingen utbildning så i framtiden kommer jag att få bo där babbarna bor. Jag flyttade från orten men det var samma sak här, babbar överallt. Man kan inte ens ta en normal kvällspromenad utan att bli utsatt för babberi.
Kvinnorna ska vi inte tala om. De verkar ha fått psykos eller något. Noll lojalitet, noll eftertänksamhet, noll stolthet. Man kräks när man hör att svenskor går till blattar, jag skulle aldrig kunna ta en sån fru när hon väl inser att islam inte var för henne.

Jag kommer inte ha råd att bo i gated community så mina framtida barn måste gå i blatteskolor och då skippar jag barn helt. Finns ändå Inga vettig svenskor.. håller man upp dörren så 'kan de minsann själva' men hållet man inte upp den så är man ingen gentleman. Så besviken över att kvinnor är så lättmanipulerade. De går alltid på medias linje 110%. Jätteledsen över detta.

Vad ska man leva för om man inte har någon framtid? Ska jag fixa ett missbruk så jag släpper fokus från verkligheten kanske?

Man kan knappt vara ute längre, det kommer bli värre, jag är inte rik, tjejer äcklar mig och jag ser inte moderskap i dem. Bara egoistiska horor faktiskt, då är jag nyanserad.

Försöker stöta bort min familj gradvis nu innan jag begår självmord, jag planerar det inte det bara blir så för jag ser ingen anledning att vakna nästa dag. Vakna till vad? Mer babbar, mer dekadens, mer brudar som beter sig intellektuellt eftersatt öga bloggarna de läser?Nej tack för mig säger jag. Fattar inte hur folk tänker som skaffar barn in i detta. Blir bara sämre varje dag också. Så även om man hittar en kvinna så måste hon vara stenrik så att barnen ska få en bra uppväxt borta från babbarna.

tråd, vad är din retarded ursäkt att har ingen fv

hahahaha

Jag gillar finska pojkar :3

Finland är världens största producent av sö po per capita sägs det.

hur blev det så illa?

>jordnötssmör är nyttigt och har massor med kalorier
>smakar vidrigt
fy farao för detta