Sverigetråden - 2dupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtu.be/0NbRCU8HjP0
youtu.be/bvvafO6EBR4
svtplay.se/video/15611592/opinion-live/opinion-live-sasong-3-26-okt-22-00?start=auto
en.wikipedia.org/wiki/Dietrich_von_Hülsen-Haeseler
twitter.com/SFWRedditGifs

/balt/

Okej kompis, låt mig förklara något för dig eftersom du verkar vara ny här. Hebefili är inte samma sak som pedofili. Jag är sjukt trött på er troll som dyker upp överallt och sprider UPPENBAR misinformation. I många länder anses hebefili vara normalt och hälsosamt. Människor har en naturlig attraktion till tjejer som går genom puberteten. Att lockas till flickor som inte gör det än är jävligt sjukt och äckligt, men bara i Sverige verkar det vara ett obefogat tabu kring ett hälsosamt och normalt tillstånd. Mitt huvud gör ont. Jag försöker bara få mitt riktiga liv tillbaka

/3dmjölk/

>Man kommer ju i puberteten vid 13

reaktionärer motsätter sig Europeisk balkanisering

>sexuella trakasserier där jag växte upp är så sjukt normaliserade. Från båda sidorna. Tjejgrupper mot nån kille

>Idrottslärare går in i killarnas dusch, motiverar det genom att säga: 'Jag har en son som jag sett naken.' 'Jag bryr mig inte om era kroppar.'

>dkn du kommer aldrig växa upp i Sverige 2017

Blir köttbullar och potatis med brunsås till middag idag

>bokstavligen varför
Kan inte hantera sociala situationer för fem öre och är fullständigt okunnig när det gäller romantik

Varför skulle en bokstavlig transa rollspela som stormbög? De vill ju gasa ihjäl dig.

Block 494784 snart

that anime pic is too lewd

Mer relevant tråd än 2d favä

Vad händer då?

Nationalister stödjer andra nationers självbestämmanderätt

>Man är stormbög bara för man inte hatar Européer
Okej Ahmad

d1a

Hello

gott! när ska du laga mat åt trådens söta? :3

>inte ens byta namn på upplagan
Fan vad tråkig du är

Imperialism är vägen framåt

Stormbögar är revolutionära, bokstavligen talat motsatsen till reaktionära.

Jag stödjer Spaniens rätt att själv bestämma över Katalonien

Segwit2 myntet

>reaktionär
>homotransa som brevar 2d
Välj en

>(((SegWit)))
Hur känns det att vara judarnas lakej och hjälpa dem förstöra den enda ekonomiska fristaden vi har kvar?

youtu.be/0NbRCU8HjP0

15 här

>Imperialism är vägen framåt

>Stormbögar är revolutionära, bokstavligen talat motsatsen till reaktionära.
De är både och, man kan inte göra samhället reaktionärt igen utan revolution

Okej så reaktionärer stödjer i regel transors rättigheter menar du? Det är ju inte alls som att det ses som liberal dekadens.

>Antyder
Hoppas en plånbok är klar tills dess bara

Gillar den här, bra jobbat.
Låter ju gott, någon sylt till?

när ska EDM-scenen göra upp med sin sexuella objektifiering av kvinnor och misogyni?

FÖRSVINN

snart dags för middag med föräldrarna plus mormor och morfar! :3

Bara populära nbögar förlorade oskulden vid den åldern

Du har fel helt enkelt

Tack!

heema mig

>dkn ena mormor är den enda kvar i livet

Inte direkt, de "populäraste" som du kallar dem började ju redan vid 13-14

Inte myntbög, förklara kortfattat

>Du har fel helt enkelt
Inte ett argument

13-15 snarare

Hanrejade sig hanif igår?

Förberedelse för att bli övertaget av judar för att på sikt bli BetalningsPolare 2.0

>glömmer helt bort att det fanns fula personer som var tillsammans med fula personer
antar att vissa gör allt för att lägga mer bränsle på sitt nböghat

Säger mig inte ett skvatt.

Nej, han kunde inte vinna för motståndaren använde sig bara av känsloargument

...

Det fanns några enstaka, konstigt nog så var de fulare än många av de som förblev oskulder, allihopa var WT-Connys

Jättefint user

han BARADE sig själv snarare, hans karriär i M är över nu

Tänk er att en ny och söt transa får tråden att vara mysig.
Älskar dig Evangeline :3

Jag missade gårdagens opinion, vad hände?

Hell seger

Bitcoin har en kedja med ett antal block, vid block 494,784 så kommer några okända utvecklare kopiera kedjan och skapa ett nytt mynt från den startpunkten med andra funktioner än originalet som är Bitcoin Core. Alltså skapas ett nytt Alt-Coin bara precis som det redan finns tusentals. Sen om majoriteten väljer den istället för Bitcoin Core så tar den kedjan över helt enkelt.

Dock har detta redan hänt nyligen med Bitcoin Cash som inte lyckades då alla sålde sina Bitcoin Cash direkt och Bitcoin stod kvar som bjässen den är. Ännu mer nyligen så var det ett mynt av några araber och sydamerikaner som skapade Bitcoin Gold som också försökte ta över, dock totalt floppade den eftersom utvecklarna inte ens hade skapat en fungerande plånbok. Och snart kommer då alltså en till som heter Segwit2x (B2X) vid block 494,784. Så om man köper Bitcoin innan dess får man lika många Segwit2x mynt och kan därmed öka sin Bitcoin stack (om man nu inte tror att det här nya myntet kommer ta över). Men baserat på tidigare historia så verkar det osannolikt.

Minns att det var nån som blev gravid när jag gick i mellanstadiet. Minns inte ens vem tjejen var men att killen var en dampunge.

Du är ju inte frisk

tror nbögarna att sd kommer skicka hem sandnegrer?

>bli gravid innan man har fast inkomst, utbildning och bostad
går in då och då på AB för att skratta åt mammorna som skaffade barn vid 18 och går nu på soc och har inga framtidsplaner pga barn

Katalonien live

youtu.be/bvvafO6EBR4

Det var en tjej i särklassen på min skola som hade blivit våldtagen

>blir 101% defensiv
>låter som att han har gråten i halsen
>klagar på att andra använder känsloargument men använder dem själv med
>hela studion var emot honom och avbröt trots att han bara skulle diskutera sin motståndare
svtplay.se/video/15611592/opinion-live/opinion-live-sasong-3-26-okt-22-00?start=auto

Tack user men kalla mig hellre för fälla :3

nbögar kommer inte ha något att säga till om efter BETAUPPRORET

laugh at his haircut

SegWit flyttar runt delar av blocken så att de kan bli lite större utan att "höja" storleksgränsen. Planen är sen att byta ut bitcoins transaktionsmekanism mot Lightning Network som är centralizerad åt helvete, och inte mycket bättre än banker, vilket förstör hela syftet. Istället kan man bara öka blockstorleken som Satoshi ville, men det vill inte (((de))) gå med på.

>Tack user men kalla mig hellre för fälla :3
Du är en söt och sexig fälla :3

it is effay you fucking nigger

Ska ni ha vägarna förbi bjuder jag gärna
Det var mumsigt, men ingen sylt för mig

...

jag kommer bestraffa hårt dig för dina rasistiska & felaktiga åsikter

Tack d-du med :3

Va? Bitcoin Core blir också ett altmynt efter SegWit. Cash lever fortfarande, att den inte har lika stor volym är ointressant.

Hur störd är inte den här killen

>är en fälla
>är reaktionär
Vad menade Evangeline med detta?

konstiga människor dras till konstiga ideologier

Transäcklet har haft en miljard personligheter med en miljard åsikter. Allt han vill är att få uppmärksamhet.

>muh altmynt
det enda som spelar roll är vilken kedja som vinner eller om det helt bryter sönder bitcoin som "en" kedja och "ett" namn

>Corecucken
hur känns det att alla dina skitmynt gång på gång havererar varje gång den riktiga kungen gör en ökning?

kom då försök och ta mig

Nu råkar det bara vara så att den "konstiga" ideologin är fullständigt inkompatibel med denna sortens konstiga människor

Har inte lämnat in en enda inlämningen i en kurs
Hur enkelt är det att omregistrera sig på en kurs vid ett senare tillfälle?

en.wikipedia.org/wiki/Dietrich_von_Hülsen-Haeseler

Core är ju Bitcoin, vad mummlar du om? Skrev du fel?

>wääh wääh, mina mynt som jag inte ens har nyckeln till gick ner enligt (((utbytet)))
Så länge du kan ha transaktioner skiter jag fullständigt i priset, jag är inte intresserad av bitmynt för att spekulera. Bitcoin fungerade utmärkt när det var värt $1. Faktum kvarstår att LN är skadligt, judestyrt, och centraliserat.

Jag fick göra färdigt alla missade inlämningar terminen efter utan att behöva gå på en enda lektion

Det har aldrig hindrat någon

Låter som typiskt judiskt trams men även om det stämmer så doldes det ju just för att bögeri är äcklig skit som ska hållas privat.

hur skaffar man sig ett liv?

user är ju så rumpbesvärad och autistisk att han måste benämna bitcoin som "core", som om att hans skitmynt hade någon som alls signifikans.

ta en promenad

Han var ingen politiker, bara en officer

Kollade en litet tag, fy fan. Hur gick det så jävla utför för Sverige?

Vad tänker ni på när ni ser bilden ?

dabba 24/7!!!

genialiskt

Hur var gransknings reportage om "barnen"

Tråden de senaste dagarna

I miss the days sweden represented purity and bliss

ebin