Sverigetråden - Läskiga upplagan

...

Other urls found in this thread:

svd.se/varken-vit-eller-icke-vit-med-svensk-pappa-och-mamma-fran-kina
svd.se/rekordmanga-far-bidrag-for-att-atervanda-till-hemlandet
friatider.se/thomas-mattsson-f-rs-kte-stoppa-nyhetsartikel-om-sex-vergrepp-p-expressen
friatider.se/svensk-regimpress-f-r-statligt-bidrag-f-r-att-bek-mpa-alternativ-media-i-valr-relsen
friatider.se/regeringen-spred-falsk-nyhet
friatider.se/rektorn-till-flickorna-inf-r-ahmeds-v-ldt-kt-t-ck-er-och-g-inte-s-erotiskt
friatider.se/ungdomsg-ng-kastade-sten-i-ansiktet-p-polis
nordfront.se/soran-ismail-utreds-tva-valdtakter.smr
nordfront.se/medlemskap
twitter.com/SFWRedditImages

Tjena kexet!

nattupplagor ska vara mysiga låliupplagor

inte läskiga upplagor!

här är vi:

Döda dig själv trådkrigare

*pussar mobbaranon*

Vad gör du vaken nu?

*slår sönder min näve på ditt ansikte*

Ni är så söta tillsammans

>29 år och fortfarande kysslös och handhållningslös wizard.

Döda mig nu senpai

Har hon en snopp?

Tack :3

OwO libbis har börjat rollspela :3

godnatt favä

gå till psykiatrins akutmottagning när du vaknar imorgon snsd

Godnatt

Sov gott

I want you all to know that one day I will fuck a twink Swede in his pasty white butt, pull out, and ejaculate all over his face. That's all. See you later.

Go away

svd.se/varken-vit-eller-icke-vit-med-svensk-pappa-och-mamma-fran-kina

raskrig när?

snart kamrat

dude, you can never fuck a swedish twink, even the twinks are taller and more buff than you...

Godnatt allesammans

Sov gott

Jag brevade det för att det var positivt, tillbaks till Nordfront nasse

godnatt

Inte han, men det framgick ju i artikeln att hon hela sin uppväxt tyckt att det varit jobbigt och att hon känt sig vilsen i en värld där hon inte riktigt hör hemma någonstans. Låter inte särskilt positivt om du frågar mig.

Det blir bättre ju mer det finns, tror nog bara det är för att hon växt upp i en liten byhåla. Känner många asiater i Stockholm som lever lika bra som svenskar.

>3 timmar sen

svd.se/rekordmanga-far-bidrag-for-att-atervanda-till-hemlandet

perro desu

såg just färdigt spice and wolf
den var bra :3
ska läsa lätt novellerna

Skär ner på alla bidrag så ska de se att de återvänder.

jajajaa

billigare och bättre än att ha dem kvar, bara man kan hålla koll på att ingen av dem eller deras familj återvänder för en omgång två

>dkn inte dödstraff åt politiker som är korrupta och landsförrädare osv

Simon Lindberg...

Blandrasbarn känner sig ju fan alltid vilsna och som om de inte hör hemma någonstans.

Det är billigare att muta dem för att de ska åka hem än att betala för att utvisa dem.

>Blandrasbarn känner sig ju fan som om de inte hör hemma någonstans
Hmmm jag undrar om de gör det för att de faktiskt inte hör hemma någon stans? Deras känslor är 100 % rättfärdigade och de borde inte finnas i första hand.

Trodde de fick 30k för att låta sig bli utvisade utan problem.

Hursomhelst är det bra, blir resten offer för Tomtes vrede?

Meh, jag menar ju inte med någon brun utan bara östasiater.

Ser era rum ut såhär?

mm fast använder Commodore

typ, fast jag har fler 2d flickor som pryder väggarna

>lain teckning i hörnet
anakata är /vårgrabb/

>det är omöjligt att ha mer än en identitet samtidigt

kanske om man är korkad stormbög så är det så..

friatider.se/thomas-mattsson-f-rs-kte-stoppa-nyhetsartikel-om-sex-vergrepp-p-expressen

>Expressen ska bland annat ha haft en "vikarieligglista" från vilken cheferna på kvällstidningen "bokade" vilka sommarvikarier de ville ligga med.

>Nu framkommer det att Expressens chefredaktör Thomas Mattsson försökte få Medievärlden att avpublicera eller plocka ut delar av artikeln.

>Axel Andén gick med på att ta bort delen om att Expressen-chefen drogat kvinnan innan han våldtog henne.

>friatider.se/svensk-regimpress-f-r-statligt-bidrag-f-r-att-bek-mpa-alternativ-media-i-valr-relsen

>Blandannat Expressen och terrorist organisationen expo ska få dela på 21 miljarder från staten

>slå hål på "filterbubblor" – ett vänsterbegrepp som myntades av den judisk-amerikanske aktivisten och vänsterdebattören Eli Pariser för att beskriva en "farlig" situation där internet gör det möjligt för medborgarna att själva välja sina nyheter istället för att exempelvis Bonnierkoncernen sköter det.

friatider.se/regeringen-spred-falsk-nyhet

>Källan i artikeln är MSB, men på MSB förnekar man helt att man står bakom uppgifterna, skriverNyheter Idag.

friatider.se/rektorn-till-flickorna-inf-r-ahmeds-v-ldt-kt-t-ck-er-och-g-inte-s-erotiskt

>När de berättade om övergreppen till rektorn, som är en svensk man

>Första gången vi pratade med honom sa han att anledningen till att de tafsade var att vi "gick erotiskt" och att vi inte täckte oss tillräckligt mycket, säger den 15-åriga flickan till tidningen

>Men efter domen fick Ahmed trots allt gå kvar på skolan.

>Den 16-årige araben är nu misstänkt för att ha våldtagit en flicka på skolan som är under 15 år och har häktats, skriverKvällsposten.

friatider.se/ungdomsg-ng-kastade-sten-i-ansiktet-p-polis

>folkförrädare fick sten i ansiktet av invandrargäng

>stormbögshalmgubben
Börjar bli lite tjatigt favä.

>tjötar om rasblandning och hur dåligt det är
>inte stormbög

Haha aa

nordfront.se/soran-ismail-utreds-tva-valdtakter.smr

dds

Tack för att du bekräftade min tes Asgeir.
Ni är lika lätta att se igenom varje gång lel

>spamma vinklad radikalpropaganda i en död tråd mitt i natten

vrf?

En rasbladning är en degeneration. Purrasens attribut förringas medan det negativa överförs.

>vit
>stark
>uthållig
>kollaberera
>relativt smart

>svaga attribut


>öst asiat
>intelligent

>svaga attribut
>kort i alla aspekter
>ful
>Väldigt svag koopereringsförmåga
>självisk

>blandras
>tomt

>svaga attribut
Alla av de överstående

Man behöver inte vara stormbög för att inse att en person som är hälften något och hälften något annat kan känna sig utanför i båda grupperna. Det är samma sak med diasporabarn. De hör inte heller helt hemma någonstans.

>propaganda

Tror vi slutar där, vill du prata med mig kan du ju åtminstone ha en uns av seriositet.

se

Vad gock så fel i ditt liv att du började spamma nördfrontartiklar på ett animeforum mitt i natten?

Det är inte samma person och den uttrycker inga stormbögsåsikter. Släpp halmgubben nu.

>wäääääh blandrasbarn är fel buäääääh
>stormbög? nej absolut inte xD

Jag vet att du bara vill bajsbreva, men du skämmer ut dig själv.

>nordfront
>inte propaganda

VGH

Släpp stormbögshalmgubben sade jag. Varför blir du så otroligt kränkt och frustrerad av det faktum att blandrasbarn ofta känner sig utanför?

Mhm, det roliga är ert vidriga hyckleri. Ni kallar en sida propaganda medan ni fastslår att en annan är fastlagd sanning, varför och hur? Ni granskar säkert dagligen nordfronts artiklar och bedömt att de är av propagande syfte medan regimmedia inte är det?

Du kan inte ens påvisa nån källa för att ens något i närheten skulle känna så. Det är som sagt bara lågpannade idioter likt stormisarna som har oförmåga att förstå hur en individ skulle kumna ha flera olika identiteter samtidigt.

ingen media är opartisk eftersom människan inte är en objektiv varelse

däremot har ju gammelmedia åtminstone ett uns av sanning medan ex nördfront baserar hela sin världsbild på en blandning av psuedovetenskap och rent hittepå/känslor

gonatt! :3

Vad i... Var det inte du som brevade artikeln där blandrasbarnet berättade om hur det känt sig utanför under hela sin uppväxt och inte riktigt kände att hon tillhörde vare sig den ena eller andra gruppen? Har du helt glömt vad vi pratade om i din impotenta frustration?

>medan nordfront har
>detta baserar jag på att jag skriver det :DDd

Om det är någon som rör essensen av sanning är det ändå nordfront som faktiskt tar i alla frågor, men framförallt att de tar i judefrågan. Regimmedia är inget annat en lögn och inskränkningar.

>en artikel om en (1) person
>wooaaaaah alla blandrasbarns liv är helt fucking cp de kan inte fungera som normala människor för de är ju inte reeeeena ariska übermensch!!!!!!

Vad baserar du det där på förutom pseudovetenskap, rent hittepå och känslor? Jag är mycket intresserad av hur du på ett objektivt sätt bedömmer medier som dessa.

Du behöver inte fullkomligt få damp bara för att ditt anekdotiska bevis för att blandrasbarn var något positivt snarare visade på att fenomenet var något negativt.

Och du kan fortfarande inte bevisa dina tramsideer om att vi har massa blandrasungar som är helt förstörda inombords på grund av det lmao

>judefrågan

aa det är klart, om Sup Forums gör massa mspaint-infografer om hur juddarna styr världen så måste det ju stämma xD

nordfront.se/medlemskap

Här kan ni ansöka medlemskap i nordfront. Nordfront har nästen i nästan alla bygder så ni kan aktivt delta på vilken plats ni en behagar. Om ni inte vill "synas" kan ni delta på aktiviter som inte lyser allmänhetensblickar som vandring i skogen, diskussioner, hjälpa till med webbutveckling, andra tekniska hjälpmedel osv.

>försöka rekrytera medlemmar till sin inkompetenta klisterlappsbrigad på ett forum för kinesiska målningar klockan 03:31 på en tisdagmorgon

Gå och ta dig en titt i spegeln samtidigt som du har detta i åtanke.

Att ingen ens tar i frågan fast det uppenbarligen råder en misstro emot juden påskiner ju en hel del. (((bonnier))), (((schibisted))) och (((storbanker))). Hur mycket makt har dessa? Kan det inte vara en relevant frågeställning att undersöka judarnas makt i samhället och se vad de faktiskt gör med det inflytandet?

aa och vet du vad jag har hittat för episk konspiration??

män är överlägset mest dominanta inom samhällets alla olika maktpositioner i allt från politik till media till storföretag

det måste ju vara en global mansmaskopi i görningen! dags att på allvar undersöka mansfrågan, de där jäkla (((männen))) ska inte få komma undan

Nej det var inte han som brevade artikeln.

Lugna ner dig nu, du är på tok för upprörd över det här. Din lilla "må bra"-historia visade sig handla om en person som mådde dåligt. Du kan ju försöka intala dig att det är den enda personen i den siuationen som någonsin har mått dåligt av det, men det verkar otroligt osannolikt. Jag tänker i vilket fall inte försöka gräva fram nån statistik för att bevisa att det anekdotiska beviset som DU brevade indikerade ett större problem än just det enskilda fallet.

Vad heter din fv user?

SLUTA

Jag brevade inte ens artikeln mannen
se:
Dessutom så börjar du nervöst undvika frågan och börjar istället tramsa runt med "d-du är upprörd" och andra logiska feltramp som att vägra lägga fram bevis för dina egna påståenden mer än "mina känslor säger faktiskt att det är så"

Krinsch som tusen mannen.

>vara såhär korkad
>missar totalt fabeln

Har sett en million artiklar om mäns makt från regimmedia, har du hört talas om patriarkatet kanske?

Vilken fråga menar du att jag undviker?

jahaaaaa så ni är typ som korkade radikalfeminister fast istället för att skylla allt som är fel med ditt misslyckade liv på patriarkatet så fick det bli en global judekonspiration istället?

känns som en stabil grund att stå på

Du tramsar runt med en massa skitsnack för att du inte kan bevisa din ide om att blandungar är helt mentalt cp som du ändå verkar tro, jag citerar:
>Lugna ner dig nu, du är på tok för upprörd över det här.
Trams
>Jag tänker i vilket fall inte försöka gräva fram nån statistik för att bevisa
Trams

Jag upprepar frågan: vilken fråga är det jag undviker?

Du sitter ju bara där och säger "trams" och "skitsnack" samtidigt som du hittar på åsikter åt mig som jag inte har uttryckt.

Jag tycker det är bra att man undersöker mäns makt i samhället och vad det leder till. Vilket man har gjort också, när islamister från SaudiArabien öppnar upp moskéer för miljarder så är det okej att fråga sig vad detta leder till men när juden kontrollerar ett helt lands opinion så höjer ingen ens ögonbrynen.

Känns mer som att du driver på diskussionen av oginna syften, tror inte du tror på vad du säger favä. Titta dig i spegeln själv hörru och om du är så desperat så rekommenderar jag verkligen att gå med i nmr, riktigt trevliga människor.

Du hävdade att en stor andel blandbarn skulle lida av stora problem pga identitetslöshet
Jag ber dig att bevisa att så skulle vara fallet
Du kan i bästa fall bara komma med anekdoter
I övrigt så undviker du frågan och säger att du minsann inte behöver gräva fram bevis för ditt påstående för att du """känner"" att det du säger stämmer

Har du gått fullständig bakpedal nu eller?

>Du hävdade att en stor andel blandbarn skulle lida av stora problem pga identitetslöshet
Sluta slira på sanningen. Jag har varken hävdat att de lider "stora" problem eller är identitetslösa.

>Jag ber dig att bevisa att så skulle vara fallet
Vilket jag redan sagt att jag inte tänker göra. Jag skriver ingen vetenskaplig artikel här, jag kommenterar på en anekdot som någon annan presenterade mitt i natten på ett bildbräde.

>Du kan i bästa fall bara komma med anekdoter
Det var det som sagt någon annan som gjorde.

>I övrigt så undviker du frågan och säger att du minsann inte behöver gräva fram bevis för ditt påstående för att du """känner"" att det du säger stämmer
Sluta ljug.

>Har du gått fullständig bakpedal nu eller?
Jag har inte backat om nånting, det är bara du som slåss mot halmgubbar.

Haha, förlåt. Du är nog homosexuell.
Vad heter din pojkvän? :3

...

inte han men du börjar bli pinsam

friatider.se/regeringen-spred-falsk-nyhet

lol

>man när Morgan "Landsförrädare #1" Johansson inte ens är verifierad på twitter

Nej, det är det du som gör.

Här är hela, anledningen till att jag brevade den var ju för att hon såg jättesöt ut. Och hon är ju då en blandning mellan Kines och Svensk. Alltså fungerar rasblandning mellan Svenskar och Östasiater utmärkt.

Hon är rätt ful favä, dåligt exempel.

Om några generationer så ser hon ut som vilken Finne som helst.