/nederdraad/ /vlaanderendraad/

Thierry Henri Philippe Baudet-editie

Other urls found in this thread:

strawpoll.me/14287753
strawpoll.me/14287768
economist.com/blogs/economist-explains/2017/10/economist-explains-12?fsrc=scn/fb/te/bl/ed/whydowomenstillearnalotlessthanmen
twitter.com/SFWRedditVideos

De VVD is de grootste partij lieve schat en ze hebben een meerderheid in de kamer dus ik ben bang dat er straks gekort wordt op je Wajong.

Ik heb een fetisj van hard aangepakt worden.

ZEG HET MET MIJ:

PREMIER BAUDET

Cherry Bidet werd weer weggepest door Dijkhoff koek

PREMIER BAUDET

Heb je een linkje voor me?

PREMIER RUTTE

ok laat maar weten als ik mijn tribuut kwijt ben
PREMIER BAUDET

Rutte is een gore smeerlap die alleen uit is op het vernietigen van de democratie.

>In 2014 mengde Baudet zich in de maatschappelijke ophef rond versiergoeroe Julien Blanc door deze te verdedigen. Hij onderschreef in een blog de stelling van Blanc dat vrouwen door hun (potentiële) seksuele partners niet met respect behandeld willen worden, maar dat mannen zich als alfaman moeten positioneren en vrouwen moeten overrompelen om hun liefde voor zich te winnen. (...) In 2017 zei Baudet verder tijdens een interview met Quote-hoofdredacteur Sander Schimmelpenninck dat vrouwen minder excelleren, minder ambities hebben en meer interesse hebben in "familieachtige dingen". Ook zei Baudet dat vrouwen vaak politiek-linkse standpunten aanhangen maar deze wijzigen op het moment dat ze een man ontmoeten die rechts is.

is rutte nu koning?

Hij heeft gewoon gelijk, het is alleen niet handig om dit uit te spreken

>Schimmelpenninck
Hahahaha.

En wat gaan jullie doen vandaag?

Oh, Dijkhoff komt uit Breda. Dan snap ik waarom hij zo'n gigantische kankerlul is

Cherry Bidet werd wel minstend 4 keer uitgelachen door dijkhoff.
Uiteindelijk sloot Bidet at met "dit vind ik geen manier van debat voeren" en stormde hij af.
Was best wel grappig oetz

Ik denk dat hij een beetje in het verleden is gaan hangen met zijn gedachtegang oetz. Zijn uitspraken over vrouwen lijken uit de jaren 50 te zijn gestolen.

Vrouwen zijn fundamenteel niks veranderd sinds de 50e jaren. Ze werken nog steeds hetzelfde, ze doen nu alleen alsof ze graag een piemel willen hebben.

Ja, Dijkhoff is een erg goede debatteur/spreker, dat staat buiten kijf. Baudet moet dat nog leren. Ook in andere situaties is Dijkhoff echter een klootzak.

>Uit een onderzoek van de Universiteit van Pennsylvania blijkt dat vrouwen - ondanks de toegenomen mogelijkheden en gelijkwaardigheid tussen mannen en vrouwen - de afgelopen 30 jaar een stuk ongelukkiger zijn geworden.
Vrouwen waren vroeger gelukkiger, dus dat speelt Baudet juist in de kaart

leg uit waarom ze incorrect zijn dan? Het enige wat Cherry beweerde is dat vrouwen andere interesses hebben waardoor ze niet zo vaak naar de top van het bedrijfsleven klimmen. Ze zijn bijvoorbeeld meer geïntresserd in alfa/humanities studies dan mannen, ze kiezen er vaker voor om bij kleinere bedrijven te werken en ze kiezen ervoor om part time te werken. dat heeft niks te maken met seksisme, hij zegt ook niet dat hij erop tegen is dat vrouwen op hogere posities komen, alleen dat er verschillen zijn in de keuzes van mannen en vrouwen waardoor er andere uktkomsten zijn. dat is niet achterhaald, het is logisch.

>dvw je een beugel wilt maar je niet genoeg geld hebt
neugg

Vroeger bleef de vrouw thuis om voor de kinderen te zorgen, te koken en schoon te maken terwijl de man aan het werk was. Ik denk dat dat nu wel veranderd is hoor.

Klinkt als een flutonderzoek. Er kunnen zo veel elementen een rol hebben gespeeld waarom vrouwen tegenwoordig ongelukkiger zijn.

>Ik denk dat dat nu wel veranderd is hoor.

Alleen bij bl*nken oetz

>nog 3 uur te gaan op sgool

dood mij

>hele dag leren voor tentamens

dood mij eerst

Nogmaals, tijden zijn veranderd en steeds meer vrouwen streven naar een topbaan. Ik zou nu graag naar een onderzoek als bron willen verwijzen, maar omdat Cherry het niet deed, doe ik dat ook niet oetz.

Ben jij een van die minderjarige flikkers van de hva?
Pffft als je zo veel tijd besteedt aan het leren van inleidende hbo-vakken ben je kankerdom

>Ik denk dat dat nu wel veranderd is hoor.
Als dat verandert is zal het alleen om economische en sociale redenen zijn. Vrouwen worden tegenwoordig mentaal gedwongen om een carrièrevrouw te worden ongeacht of ze daar lang en goed over nagedacht hebben. Ze hebben net zo min een rolmodel als dat mannen dat tegenwoordig hebben, al hebben vrouwen een diepe drang om te verzorgen en dat kunnen volgen om een nuttig en vervullend doel na te streven.
Een vrouw rond de 30 zonder een kind om voor te zorgen of man die voor haar zorgt is een depressief stuk ongeluk. Dat is nou eenmaal hoe een vrouw biologisch werkt, met een klein aantal uitzonderingen.

wow waarom zo gemeen?
Heb je geen manieren geleerd van je ouders of zo?

Ik wil hoe dan ook mijn P dus ik ga er ook voor strijden

>dvw het herfstvakantie is en de mooie stagiaire nu elke dag op het werk aanwezig is

MINSTER FUCKING PRESIDENT THIERRY HENRI PHILLIPE BAUDET

Zolang argumenten niet gebaseerd zijn op keiharde feiten, besteed ik er geen aandacht aan. Ik heb wel veel betere dingen te doen.

>op school zitten
kindjes toch

Je onderschat de moeilijkheidsgraad van de opleiding. Tevens is niet iedereen tevreden met een mager zesje.

Doe wat je wil. Jouw "volgens mij is dat nu wel veranderd hoor" en "tijden veranderen" zijn ook geen argumenten.

Jongens
Ik volg nu een miemminor op sgool en heilige schijt ik begrijp echt niet hoe sommigen zich hoogleraar mogen noemen

Waarom is dit toegestaan?

Als je het beter kunt, word dan zelf hoogleraar. 5k maandsalaris

Haikoes palen, bananensap drinken en randwereld spelen.

Ik verplicht jou ook niet tot het reageren op mijn palen.

deed ie het?

JOUW BEURT JOUW BEURT JOUW BEURT JOUW BEURT

Vinden jullie klaas dijkhoff een mooie man?

>Haikoes
Laat eens zien.
>bananensap
Bah.

Wat is dat nou weer voor een rare opmerking.

Hij is wel een Dirk oetz

Ziet er uit als een kneus met een slecht getrimde baard.

Ik zou hem doen.

>>Haikoes
>Laat eens zien.
>>bananensap
>Bah.
Het is niet erg dat je het niet lekker vind. Dan is er meer over voor mij.

ik zou hem mij willen laten misbruiken.

>geboren in Soltau (Duitsland)
MOFFEN

Vinden jullie marianne thieme D I K K?

kom mieten

Ik gooide een 4
Scheelt eraan waar.

Bidet aub

Kom naar utrecht ik trakteer jullie alemaal op 3 rondjes

belgie

Ik denk dat ze een beetje autistisch is oetz. Alleen een autist zou vrijwillig zo'n belachelijke jurk dragen.

>D I K K?
Flubberig waarschijnlijk.

>krijg loonstrookje binnen
>vorige week 6 dagen gewerkt
2 dagen dagdienst, 4 dagen nachtdienst
>700 euro verdient
Koel
>belastingen
>217.14 euro
>krijg minder dan 500 betaald voor 6 dagen werk
Waar werk ik nog voor
Kankerland met zn belastingen op overwerk

Haha!

Mij iets te ver weg. Veel plezier zonder mij.
Arme jij. Ga meer geld eisen. Staken! Staken! Staken!

Ik vind haar wel seksie

Je bent niet de enige die belasting moet betalen, mafkees. Als het je niet bevalt, dan rot je maar op naar Kongo.

>700 euro
>217 belasting
ja kanker

Krijg minder dan 350€ voor dertig daagjes niksen. Niet zo zeuren loonslaafje!
*zweep geluid

P O L L
strawpoll.me/14287753

Belasting is diefstal oetz

Het is
P E I L I N G
jij randstedeling.

strawpoll.me/14287768

Ik zal aan jullie denken als je je auto volgooit met 70% belasting/accijns en je je boodschappen doet met 21% belasting en vervolgens ook nog eens een derde afdraagd op je salaris

Leuke zijnotitie: Ik werk 12 uurs diensten, dus mijn basissalaris is niet zo geweldig

Met dit soort belastingen bestaat er geen middeninkomen, dat hebben jullie wel door toch?

Afbeelding gerelateerd

Dit soort constructies is voor niemand goed, want dit land leeft praktisch van middeninkomens

Wat een schande. Je moet gaan staken. Vind je het erg als ik ondertussen mijn chocobroodje eet van jouw belastinggeld?

Eet smakelijk makker

boodschappen is niet 21%

Het is de schuld van het nieuwe kabinet.

jullie moeten niet zo met geld bezig zijn. geld is niet belangrijk.

Je hebt gelijk, ik moest er even een boodschappenbon bij pakken. Het is 6% blijkbaar. En ik vond het nog wel luxeartikelen. Ach ja.

Oeps, klopt inderdaad
Niet goed onderzocht

Neemt niet weg dat de meeste zaken in nederland vrijwel allemaal belast zijn

Mijn punt is dat de belasting op arbeid vrij fors is wanneer je belasting op andere zaken meeneemt
Door zo'n hoge belasting op arbeid te zetten kan je eigenlijk heel moeilijk je weg omhoog werken met salarisverhogingen, aangezien het je uiteindelijk niks oplevert
Tevens zit ik net boven de inkomensgrens voor huurtoeslag en zorgtoeslag
Heel ironisch, als ik veel minder zou werken zou ik netto net zoveel overhouden door het aan te laten vullen

Werken word zo totaal niet gestimuleerd, ik kan net zo goed deeltijd gaan werken en de rest laten aanvullen, maar dat kan niet met mijn werk

Dit oets

>werken voor het geld ipv plezier
k o e k

miems in het echte leven joepieeeee

madagaskar start beste start

Dit is echt kankerdeprimerend.

>>werken voor het geld ipv plezier
>k o e k
werken voor het plezier ipv geld
k o e k

Ik zie dat ik ook belasting heb betaalt. Hoe krijg ik dit terug? Ik wil wel meer frikandelbroodjes.

Mee eens. Hoe is het met je kolonie?
>vlucht naar groenland
Ik heb alle delen gespeeld! Ze krijgen me niet!

de beste plekken zijn madagaskar, groenland, nieuw-zeeland en nieuw-guinea

spokige enge skeletten

>Boodschappen doen bij deen
Pleeg zelfmoord aub!!!

>hij geeft om merken
Zij hadden de aanbiedingen voor de spullen die ik nodig had. Ik ga naar alle supermarkten toe. Zelfs de Appie die te veel vraagt voor hetzelfde. Hun maaltijdsalades zijn het lekkerst.

Herinnering dat mannen disposabel zijn en vrouwen objecten zijn

had vandaag OOGCONTACT met mijn EENITIS heren

>disposabel zijn
Wat bedoelde hij hiermee?

Dat het niemand boeit als er een man overlijdt, een andere man kan zijn plaats wel innemen

Bedankt wrijf het er maar lekker in...

Tering. Heb je het overleeft? Hoeveel orgasmes had ze? Leefde jullie nog lang en gelukkig?
Dat je niet moet hechten aan je poppetjes in de donkerste kerker.

Mooie boodschappen! De kolonie doet het best. We hebben turrets geinstaleerd om de schurken neer te schieten!

Netjes en dankje. Ik vergeet telkens de schiettorens te bouwen, dus meestal schieten ze elkaar in de rug terwijl de slechteriken op me afkomen. Ik ga vandaag een echte goede poging doen.

Kent er iemand dingen die mensen goedkoper verkopen dan de eigenlijke prijs? Namen van kunstvoorwerpen ofzo iets? Anders ga ik 20 afleveringen van rijker dan je denkt bekijken

marktplaats.nl

.

Ik weet niet meer waar die ene paal is maar, al ben ik het niet met alles in dit artikel eens, staat hier wat over de banen van vrouwen en het loon gat ofzo.

>Vrouwen, daarentegen, overtreffen mannen in aantal in tweederangs banen, zoals secretariële en administratieve banen die over het algemeen minder loon verzorgen. Leerkrachten in het basisonderwijs in het OECD, bijvoorbeeld, verdienen haast 20% minder dan het gemiddelde voor gediplomeerde aan de universiteit. In de Europese Unie werken zo'n 70% van de werkende vrouwen in beroepen waar maar liefst 60% van de werknemers vrouwen zijn. In Amerika, zijn de vier beroepen met de meeste vrouwen - docent, verpleegster, secretaresse en werk in de gezondheidshulp- gedomineerd door minimaal 80% vrouw.

Wat valt je op aan de vier door vrouwen gedomineerde banen?

bronnem: economist.com/blogs/economist-explains/2017/10/economist-explains-12?fsrc=scn/fb/te/bl/ed/whydowomenstillearnalotlessthanmen

ja, ik weet het, ga het schrapen (maar dan belgische versie) maar je hebt lijst nodig met dingen en een doelprijs oetz

jeetje wat een grammatica... excuus...

laat ik even ruiken welke spullen je een miljonair maken op marktplaats