/mämmi/

vocaroo.com/i/s0qRtUjKiA7Y

Other urls found in this thread:

yle.fi/uutiset/3-9915196
discord.gg/P73PpxS
yle.fi/uutiset/3-9915728
youtube.com/watch?v=PeUzF4jVGao
twitter.com/NSFWRedditVideo

eka sukellusveneaselajille

yle.fi/uutiset/3-9915196
>Yli 20 asuntomurtoa viikossa Itä-Uudellamaalla – saaliiksi käteistä ja koruja, mutta taulutelevisiot eivät kelvanneet
Ei kyl varmasti oo suomalaset asialla.

oispa suomen gf

ai suojelija voima :DDDD

Oispa anna (miltähän sen pyllynreikä maistuu? :3)

Juuh en osallistu lankaan aloituspostauksen takia.
Nauttikaa hinttilarppauksesta ja rinkirunkkauksestanne.

mämmi disco

discord.gg/P73PpxS

joo oispa semmonen tuomio juna

aika paha toikin on mutta toi ruotsin tilanne on ihan absurdi, siel on ollut 12 pommi-iskua viimisen 24 päivän aikana

tekis mieli tappaa sut

Oot oikeesti tosi söpö ja haluisin napata sut lusikkaan. t. salainen ihailija

jaa uus lanka ja heti hommaurpot meuhkaamassa. moi moi - -->

Ei voi olla kun ei lue iltasanomissa

noihan on laskiaispullia

Postaan junasta

Oispa nyymi joka antais mun suukotella sitä,

vähän juu mutta eivät ole pullia mutta munkkeja, tosi rasvasia ja makeita, kermavaahtokin tais olla jotain valkosuklaata

Cute, who is this?

Oispa nyymi joka antais mun puukotella sitä,

My bf

Nyymi paikalla. Oispattaako näin perjantai-iltapäivänä 14:29?

He sounds very cute.

...

i'm a girl.

...

You're then a very very cute girl, love your voice.

>miksette hae nyymejä soc
Ei siellä oo koskaan suomalaisia, oon katellu aina välillä. Varsinkin kaikki neitsytfetissitytyt on jostain kanadasta, ranskasta, australiasta ja jenkkilästä
>korkkaispa mut joku söpö tyty jolla on fetissi siihen

he's that tranny faggot, pay no attention to him(her)

aika helposti löytää jonku neekerin tai kinuskin jolla on fetissinä kalpeat miehet joka panis sua vaikka oisit neitsyt

But she sounds cute.

Cocks...

Teeppä uus homo ERP lanka.

Joo, mutta ne on sitten kiinassa tai vittu afrikassa

>she

Homottaa

Vittu jos tämäkin muuttuu ruottalaisten generalia vastaavaksi "kattokaa mä oon poika mut luulen olevani tyttö, oon niin uniikki lumihiutale voitteko antaa mulle pojupillua ja postailla kuvia sukkahousuista :3 OwO" -paskaksi niin tekis mieli tappaa itteni jtp.

Tapa minut samalla

Animepostaus on yhtä pahaa. Kato ittees peilistä ennen kun rupee valittaa muille.

Pää hajoaa.

Mahtuuko mukaan kolmaskin?

*huomaa nyymin stondiksen*
OwO mitäs tämä on?

Hys

v-voisitko taltuttaa sen?

Tuun pysyyn täällä >:3

muaki

Oispa kapinoiva nyymi jota ei kiinnostais säännöt.

Käyn tänään postista hakemassa kahvimyllyn. Mitä kahvipapuja ostan siihen?
Sellaisia mitä löytyisi prismasta tms. kun en viitsi lähteä kahvikauppaan.

Mitä jos kahvimyllyyn laittaisi oikeita papuja?

Saa papumuhennosta.

mitä noi sanoo

>oh look its a faggot
>notice flag
>its sweden

Oispa ihana nyymi!!!!!!!

Jos mulla ois nyymi niin tekisin sille tällei

Ostin mun thinkpad tnelikolmikymppiseen vanhan mallisen näppiksen.

Jos mulla ois nyymi niin antaisin sen nukkua mun vieressä.

HALUAN NYYMIÄ

nyt on ruma japsi

Eipä ollut.

kai tää on tyty?

>357▶
> (You)
Kyllä on tyty.

>silmät

no voihan vittu

Mikä nyymejä oispattaa nöin perjantai iltapäivänä?

mulla on tuo juliste

Sää

Oispa päivityksiä

Joudun pysäyttään läppärillä windowsin päivitys prosessin koska muuten se syö kaiken muistin kunnes mikään ei enää toimi. Eli voit noi mun päivitykset ottaa jos haluat

No kait sitä nyt jonkinlainen sää aina on. Täällä on ollut vähän semmoinen keväisempi ilma tänään.

jääpuikot

Osta paskaa

Mikä on teidän lemppari viina ja lemppari huume?

Vesi
Elämä

yle.fi/uutiset/3-9915728
>Zimbabwen poliisi pidätti amerikkalaisnaisen epäiltynä Mugaben loukkaamisesta
>Asianajaja kertoo, että poliisin mukaan naisen ip-osoitteesta lähetetyt tviitit loukkaavat presidenttiä.
Ja siellä jatketaan neekeröintiä. Eikö nuokin vois jo kuolla nälkään?

Jos löytyy ja ei ole mahdottoman hintaista voin ostaa.

2/3 kansasta ruokkii jo kansainväliset avustusjärjestöt

Mikä on /mämmi/n mielipide maanpettureista jotka yrittävät ajaa alas reserviläisyyttä ja puolustusrahoitusta?

Motivaatiomusa
youtube.com/watch?v=PeUzF4jVGao

Jenkkiryssäglobalistijutkujen juonia.

Pakollinen asevelvollisuus on sekä tehotonta että epätasa-arvoista orjuutta. Tilalle palkka-armeija ja ydinase.

Jos venäläiset haluaisivat kävellä tänne ja kertoa olevansa nyt puikoissa ne saisivat mun puolesta tehdä sen. En ole kuolemassa sen takia että hyvinvointivaltio voisi kustantaa veroista lisää musuja tänne. Lisäksi mikään ei muuttuisi vaikka Suomi olisikin taas osa Venäjää

Mielummin se kuin normojen tinderpostaus jtp.

muuttuis meno vitun paremmaksi kun homoja pieksettäis taas kaduilla ja feminismi ois laissa kiellettyä ääriliikkeenä

No sovitaanko niin ettei kumpaakaan?

Uudet polvisukat jalassa.

Onko tälle kulmakarvakyrvälle lähdettä?

Mikä tämä vaakakapina-ohjelma on?
Näin lehdessä jonkun kuvan kahdesta värikkäästä naisesta ahmimassa vesimelonia.

ne on jotain läskejä jotka on otettu radioon puhumaan sun verorahoillas siitä että ne on läskejä
vaikka jotkut niitten pointeista on ihan ok nii se ei poista sitä että toi vitun paska on syöpää

Mitä tälläset hyvät pointit mahtaa olla?

*menee ostamaan viinaa*

Oon pilvessä

Vittu että vituttaa salilla ryhmissä treenaajat. Perkele valtaavat penkit ja kyykkytelineet puoleksi tunniksi kerrallaan ja turha ees kysyä että saako tehä välissä kun ei siitä mitään tule.

Vittu että vituttaa perkele

Onko Xcom 2 hyvä?

En kehtaa käydä ostamassa salkkua, koska hävettää kävellä sen kanssa kotiin. Mikä neuvoksi? Viinaa on kaappi täynnä mutta kaljaa tekis mieli.

No siinä sarjassa esim. ne on haastatellut jotain muijaa joka oli pitäny sellasta laihdutusdieettiä ettei se syö oikein mitään ja sit se oli vaan pyörtyny joku päivä. Siis meinaan että ei oo mitään järkee tommosessa laihdutuksen toitottamisessa (siis dieetit) kun ihmiset ei näytä älyävän että kun dieetti loppuu niin paino tulee takaisin kun aletaan taas syömään sitä vanhaa paskaa. Niitten pitäis älytä että se pitää muuttaa koko elämäntapa eikä siihen oo mitään laihdutuskuuria mikä lopullisesti tekee susta laihan. Tai sitten oli joku jota oli lapsena haukuttu läskiksi (ihan kouluterveydenhuollossakin ym.) ja siitä tulee sitten tietenkin itsetunto-ongelmia. Lihavat lapset on aika paska juttu kun se on niitten vanhempien vika lähes täysin. Mut toki noilla on kaikkee muuta paskaa siinä että "läski ei meinaa että ei oo terve" jne.

t. kuuntelen kesäisin töissä yle puhetta ja noilla on se sarja siä

Se on parempi kuin 1. Kaikki valittaa siinä siitä että on rajoitettu määrä vuoroja melkein joka tehtävässä suorittaa se päämäärä mutta mun mielestä se tuo semmosta mukavaa kiireentuntua siihen. War of the Chosen -lisärissä ilmeisesti voi noi ajat tuplata mutta ite en oo sitä viä pelannut. Jos tykkäsit siitä ykkösestä nii kantsii kyllä pelata.

t. Firaxis fanipoju

Kuka vittu sanoo sitä salkuks? Se on vittu LAVA

laita kaljat muovipussiin
problems werent

>mämmin kynäniskat ei jaksa kantaa mäyristä kotiin asti

Tämän takia aamukuudelta salille.
Paitsi, että älä sinä mene kuudelta salille minun tielle, tai muuten.

ja tää