Rönttös -painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
iltalehti.fi
vocaroo.com
vocaroo.com
twitter.com
RÖNTTÖPÖNTTÖ!
Frodo mestoilla??
oispa loli
Toi nimi on oikeesti paskaa, en oo mikää lyhyt kääpiö
reported
:DD binit börtsii
Tänään ois testissä tälläinen uutuus.
Voisin testata sun kyrpää.
Rönttöpönttösen rönttötöötöttimen pööpötin
Tytynyymi ja mä
Mistä niitö rönttöpönttösenviilipöntön töötötömmiä siis oikeen sai?
kyssyttää
aa, siinä lukee sour cherry drink with fruit pieces
Ei helvetti pitäis tunnin päästä mennä firman pikkujouluihin mutta kun EI KIINNOSTA AAAA
tykkäätkö enemmän psykoosiseparista?
kutsu mua vaik gimliks
>firman
lol homo
pullero pallero
Enkö mä jo torstai-perjantai yönä sanonu, että älä mene sinne?
Jos en, niin nyt sanon.
Älä mene sinne.
ei kai sua sinne kukaan pakota
ajoin mun pallikarvat ja nyt se niinku tulehtu se iho sillai että punaisii pilkkuja
Miesten kuuluu olla karvasii, naiset tykkää karvoista. Ooks joku hinari?
perfect for breeding mixed babies
>naiset tykkää karvoista
eipä ollu
Voinko tulla aveciks?
Isken sieltä kaikki tytyt
Mutta kun on katos ensimmäinen kerta ja vanhemmatkin tiedostavat/odottavat että menisin.
Kaipa sitä nyt nopeasti piipahtamassa, syön jotain ja lähden vittuun.
jos menet nyt niin ens vuonna odottavat kans, mut jos et nyt mene niin eivät tulee enään koskaan odottaan
Juu ei, kun kaikki nuo asiat mitä sun vanhemmat olettaa ja tahtoo on paskaa. Älä tee sitä.
who dat
what a cute :3
Korvessa on ihan mukavaa asua kun vapaa-ajallaan ei tarvitse katsoa tai kuunnella tuollaisia pölhöjä.
no kun ajelin että voisin ottaa udden pippelikuvan koska viime kuva mun kyrvästä on jonkun vuoden vanha
Johanna tukiainen
generic finn whore, probably takes multiple dicks a day
jonotin epäironisesti puoli tuntia kebabia vaikkei tuo ole edes kummoista
Finn whore a cute, would wife :3
En ole ikinä ottanut kuvaa peeniksestäni.
Totisesti loistaa mämmi taas älyn kirkkaana tähtenä, mutta en sitä pysty seuraamaan koska olen liian nyhverö.
Kerron sitten kyllä miten meni.
Vanhempien oletukset on kuraa..
Olisivat hankkineet parempia lapsia, jos tuollaista haluavat.
Mun pippeli on oikeesti aika pieni. Ketää muita paikalla jolle kirottiin pieni? Jos niin, niin mikä koko? Itellä 14cm.
iltalehti.fi
LANNANPOTKIJAT BTFO
Pelkkä 19cm erektiossa. Ei tällä voi ketään tyydyttää.
jep, lapset eivät ole mitään velkaa vanhemmilleen, se oli heidän oma päätöksensä hankkia lapsia, ei lapsien, joten lapsia ei voi pitää missään velassa elämästään
>vihreiden
>edustaja
>neekeri
>ainoa syy asua luonnossa on insesti
>vihreä
>luonnossa asuminen on paskaa
>10% kannatusluku
>vihreillä
Hieno vitsi hermanni. Oon käyttäny tätä mun 14cm katkarapua naisen pinpissä. Oispa silti isompi.
jännä miten ne on aina vitsejä kun kansa suuttuu vihervassareiden kommenteista mut sitten kun muut vitsailee niin ne ei ole koskaan vitsejä koska vihrervassarit veti herneen nenään
huutista jättikyrpä mutantille
t. 11cm
En oo koskaan mitannut.
peng
Niin no, parempi 14cm joka käy rönttösessä, kuin iso, joka ei käy missään.
Kyllä neekerit on sitten tyhmiä otuksia
onhan toi oikeessa että jonnekkin lapin perukoille on turha venata palveluiden suhteen samaa tarjontaa kun isommissa kaupungeissa
muuten metsässä asumisessa ei oo mitään vikaa imo. ihan mistä ite diggaa.
Omani n. 12 cm. Nuorena oli kuitenkin isompi.
Mites se muka noin vaan pienenee?
>14cm
>pieni
huutikset, kantsis muistaa etää 13.77cm on keskiverto suomessa että turha häpeillä munaansa ellei ole alle 12cm tj
Ottaisin sellasen pienen ja söpön mielummin kun tällasen perus 17cm.
mun peenis on 20cm mutta en tule koskaan käyttämään sitä
>romaniassa euroopan pienimmät
>naapurissa ukrainassa suurimmat
mites se nyt tolleensa
juu eikö näiden vihreiden pitäny ainakin periaatteessa olla luonnonystäviä
*nappaa nyymin kyrvän suuhun*
No mulla on pienentynyt yli puolella. Pitää vaan uskoa.
sellaiset meemit
eiköhän se oikea keskiarvo ole terveillä nuorilla miehillä lähempänä kahdeksaatoista
Alunperin, mutta sitten muuttuivat cityhippi kommarivitsiksi.
Unkarissahan. Miten niillä voi olla niin isot vaikka meillä ja virolaisilla on pienet.
Oikeesti, oon 14cm kyrpäkainen ja mun faijalla on ainakin 18cm. Mun kyrpä on naurettavan pieni. Toi kuva on meemu.
Korkeintaan parimetristen roidi-Makejen keskuudessa
mulla on sellanen geneettinen mutaatio peniksessä että se kassinahkan kudos jatkuu kyrvän vartta pitkin aika pitkälle, varren alaosaa pitkin
tämä, lääkärit suomessa kyllä ehdottaa heti automaattisesti suurennus leikkausta jos on reilusti alle 20cm
Vähän kiinnostaisi tietää miten nuo on mitattu, tietääkseni kyrpiä ei yleisesti mitata levossa ja seisokkina jossain terveystarkastusten yhteydessä. Kondomifirmat on kuulemma tehneet jotain galluppeja, mutta niissä toteutus on tasoa "postaa kuva kikkelistä viivottimen kanssa twitteriin" minkä luulisi aiheuttavan aika paljon alipeittoa.
Oispa hieman ujo nyymi joka olisi epävarma sen pippelistä jonka pippeliä nuolla. :3
Mulla taas sellane mutaatio et se sylkee tulta.
äänitä tää suomeksi
vocaroo.com
tai mielummin äänitä se rallienkuksi
Söpönyymi paikal?
Hakkaraisen lausonnutkaa oo ollu ihan näin villejä.
L O N T O O
GIVE ME A FINNISH WIFE
miten näin kauniilla naisella on niin ruma sukunimi?
Miksi ihmiskunta ei voi toimia yhdessä ja asuttaa galaksin? Miksi kaiken pitää olla niin perseestä.
Antabusnyymi paikal?
VITTTTU OOT MELKEE TUNNIN MYÖÄHÄSSÄ!!!!!!!! VITUN AUTISTI!!!!!!!!!!!!!! MIKÄ SE OIKEA VASTAUS ON!!!!!!!!!!!!!!
Ahneus ja raha.
William Bradford, speaking in 1630 of the founding of the Plymouth Bay Colony, said that all great and honorable actions are accompanied with great difficulties, and both must be enterprised and overcome with answerable courage.
If this capsule history of our progress teaches us anything, it is that man, in his quest for knowledge and progress, is determined and cannot be deterred. The exploration of space will go ahead, whether we join in it or not
We mean to be a part of it--we mean to lead it. For the eyes of the world now look into space, to the moon and to the planets beyond
our leadership in science and in industry, our hopes for peace and security, our obligations to ourselves as well as others, all require us to make this effort, to solve these mysteries, to solve them for the good of all men
There is no strife, no prejudice, no national conflict in outer space as yet. Its hazards are hostile to us all. Its conquest deserves the best of all mankind
We choose to go to the moon. We choose to go to the moon in this decade and do the other things, not because they are easy, but because they are hard,
because that challenge is one that we are willing to accept, one we are unwilling to postpone, and one which we intend to win
meniks se näin? Voi kestää hetki ennenkuin saan tehtyä..
Sivusta luuhun asti painettuna.
Tosin tässäkin tulisi mitata useamman kerran ja laskea keskiarvo, koska kyrvä koko vaihtelee tilanteesta riippuen.
Mikä on parasta glögiä?
Itel tää 12cm. Vituttaa kun muutenkin paskat geenit
on se tarpeeksi lähellä ainakin
...
muista lisätä taustalle insipiraatiota herättäävää musiikkia
oisko se toi gloli?
mä vasemmalla
kakkapylly
Mene nyt vaan, velvollisuus kutsuu. Siitä voi seurata jotain hyvääkin.
mää seitsemäs oikealta
En sinänsä yllättynyt artikkelin sisällöstä
mä välipalalla sängyllä
Tähti glögi
mä oikealla halaamassa nyymiä
Mä oikeella nyymin halattavana.