Sverigetråden - För svenskar och brödrafolk

...

Other urls found in this thread:

dn.se/ekonomi/swedbank-boprisfall-kan-ge-okad-arbetsloshet/
twitter.com/NSFWRedditGif

Hu do u think u r m8 ??
I know peopl
Peolp who dont take kindly to online bullies

sachers springer 4kanalen

stick!

fufufu

BRA brev
Sachiko för trådmaskot? Det var några anons som ville att jag skulle göra en för nåra veckor sen men jag kan inte rita (och ingen annan här heller tydligen) så stjäla en existerande karaktär är väl det näst bäst

*sticker in den*

...

Tur att det är mitt i natten så att inte så många ser när din nybögighet visar sig.

Bilden i OP (Trådstart-tan) har ju varit den traditionella trådmaskoten.

Även vid tiden då gammelbögsnubblarna™ fortfarande brevade.

fan vad jag saknar gamla tråden och gamalt trådfolk. den är ren skit nu, öppnar den knappt. känns som det bara är jag kvar.

Tack för omtanken men jag har varit här tillräckligt länge för att bli glad när folk kallar mig Nybög. Och Jo jag har sett bilden men det utesluter väl inte ytterligare mascots? Sen var det anons som /e/fterfrågade det, om det bara var en liten minoritet som tyckte så så skiter jag i det och gör någon av de andra grejerna som folk önskat

inget att göra
dags att sova

Sov gott!

d-du med

Lutar åt att dygna favä. Det var länge sen och jag har fortfarande xanor och folköl kvar :3

ska träffa min läkare om 12 timmar så kan inte direkt dygna

xanor är inte hälsosamt

Ohå. Hoppas du får en rolig medicin utskriven :3

jag hade inte haft något emot en försvenskad sachiko

man kan aldrig ha tillräckligt av självbelåten

har redan oxascand och atarax

vakna precis
har hög feber

har dessutom tagit lite oxascand + alcohol inatt
dödskombinationen

Sant men det är 1mg och jag har bara ätit 3 ikv o har 2 kvar. Är en piss i havet jämfört med vad jag tryckt i mig under min tid favä.

Mhm får kika på det :3

Oxascand är riktigt fin även fast den är mild. Atarax har jag aldrig upplevt att det hjälpt :(

atarax funkade någon vecka att sova på
sedan blev jag resistant

Ah det funkade en gång för mig då det förmildrade en E/tjack-avtändning något. Sen dess är det luft :( får du Ox utskrivet?

japp
knapprat i mig ett antal kartor sedan somras
men har haft lite uppehåll då jag faktiskt bara tar det när jag mår dåligt (vilket ofta också är när jag dricker, om jag nu inte jobbar)
funkar finfint

Det är bra! ska man knarka så ska man göra det rätt. Uppehåll är måsten för att hålla toleransen nere. Antar att du får det för ångest då så du missbrukar inte ens :D blanda med alkohol är topp, ingen problem på oxa förutom att levern tar lite extra stryk då. Något jag dock kan avråda från är att dricka rejält på ikto/stress och minst av allt rohypnol. :3

o-okej
tror inte det blir något nytt imorgon däremot
min psykolog vill att jag ska be om remiss till psykiatrin angående bipoläritet så främst det jag ska dit för

gonatt

skulle försöka dinka men nu börjar jag dåsa plötsligt så tackar för mig för ikväll. Hoppas ditt läkarbesök går bra och

sov gott c:

gonatt! :3

Kina kommer dominera jorden.

Ohayou

>dkn legat vaken sedan 2

Vill heema alla 2dtransor i tråden.

godmorgon tråd.

Vad är era planer för denna torsdag av Guds nåde?

God morgon, bögjävlar

Anledningen varför Libbe inte kunnat besöka tråden den senaste tiden

>luta sig frammåt sådär mycket
Vgh

Det kroppsspråket ska visa missnöje.

>ytterligare ett obligatoriskt seminarie 08

Endast en lektion kvar sen är jag ledig tills på måndag

>inga obligatoriska seminarier längre

bara obligatoriskt jobb

haha era fega jävla rasister!! skrattar åt er!! hur tror ni sverige kommer sluta? Det som jag avnjuter i giffen väntar er alla

då kan vi sötbreva hela helgen :333

h-hehe OwO ja-jag brukar sötbreva också. här har du mig irl *fniss*

*urinerar på dig* o-ooj anonchan jag gav dig min mansjuice

Sverigetråden - Inget tramsande upplagan

skaffa dig ett liv och sluta mobba oss söta

vem trodde du att du sötbrevade med?

du är en riktig mobbare och jag ska skvallra till Evangeline! :c

I don't understand what you people are saying but I bet is very gay

...

I'm the defender of this thread, BEGONE SHITSKIN. These sheep are under my protection

no this guy is being a meanie! please punch him for me :3

Where there is a nine and cute boys I must go

Is my bless and burden

>på seminariet
>sitter och diskuterar med ett ungt gift par ifrån iran
>ping libbe

den där vill jag KNULLA. Hennes fita är säkert astajt!!

Vadå tycker de libanon och libaneser är skräp?

Ok

>dkn kan inte odla skägg
ifall jag hade ett tjockt snyggt skägg hade jag varit passbar. Som alltid det var över innan det började

bygg mur

Själv är jag synligt tunnhårig, sånt är livet. Inget att deppa över.

när man ser söta pojkar som fixar söta asiatpajer så känns det lite orättvist

>allting är fortfarande dåligt
En till jävla dag av skit. Ska jag självmörda mig eller begå ett fredens attentat mot riksdagen? (snälla säpo det är ett skämt)

Kanske, men du ser nog helt okej ut utan ett skägg också precis som jag ser helt okej ut kortklippt/snaggad när allt kommer omkring.

Vill du dö undanskymt eller på ett sätt attdet inte går att ignorera är frågan? Utan att för den sakens skull skada andra människor (negrer, muslimer och politiker är inte människor). Skämtar naturligtvis säpo, vi uppmanar inte till brott av någon art här, user borde helt klart söka hjälp för sina problem och absolut inte skada sig själv eller andra.

Jag vet inte vad jag ska göra. Har sett klippet när Budd Dwyer skjuter sig själv på tv, vill lite grann dö på något sådant sätt eftersom det skulle vara roligt men vet inte. Sen att se politiker dö (är oskyldig säpo, lämna mig ifred) hade inte varit fel

H-hej uwu

Hej Pekka, hur har du det idag?

får lennart bladh ligga eller inte? Verkar vara många småbrudar som åker hem till honom för att skämta till det men vem vet.

I am fine, I have a date with the Swede this Saturday! I'm really excited.

Hur mycket av jagmed är hästskit tror ni? Nog för att folk med resurser kan vara pervon och ha större möjligheter att skyffla undan det men ändå.

snarare betydligt fler än vad som framkommit som varit perversa. Weinstein tystades ner genom att kasta ut kevin spacey. Får inte leta goyims veta hur vanligt det är, speciellt inte hur många barnstjärnor som blir knullade.

Lots of gayanalsex 0w0

beställde svavelsyra idag. tänker inte kasta det på någon men vill ha några flaskor utplacerade i hemmet som självförsvar.

>dkn ingen finsk fv
>dkn finns ha sa att jag skulle döda mig själv

vad börde jag gör sverigetråd?

En Breivik.

dn.se/ekonomi/swedbank-boprisfall-kan-ge-okad-arbetsloshet/
hoppsan

Hhhhnggh...
God the thought of it makes me so horny.
>tfw i will have a swedish bf

Abo shia e bajs Wallah

>dkn selektiv hörsel och hör typ inget öht om jag inte har fokus på den som pratar

Record your hot sex sessions just like broccolibutts does when he fucks his brit bf OwO

värfor finns längter efter stort svenska kuk?

Är så trött att jag knappt ser

>gynnas av hög tillväxt
Tillväxt på akenande bostadspriser är en ihålih och tom tillväxt till att börja med.

Då går man och lägger sig.

Daddy issues, probably.

You really have to report back how it went afterwards.

W-Will you do like that pose for your bf and let him mount on you?

Påminnelse

Är man en hanrej om man tilltalar utländska brevare i Sverigetråden på engelska?

Ja

>dkn vill spela wow men har inte råd eller tid

Mikus fötter

>vara fotbög

Prova light's hope private server. Det är den bästa vanilla wow upplevelsen du kan få just nu.

>Inte vara fotbög

>dkn livet faller ihop mer och mer varje dag

I'm more of a thigh guy myself.

2Dfötter är de enda som är något att ha.