Sverigetråden - För svenskar och brödrafolk

...

Other urls found in this thread:

en.wikipedia.org/wiki/Grog
youtube.com/watch?v=Qezi_swCmbs
twitter.com/SFWRedditGifs

Denna tar vi

Being mean to each other is absolutely positively strictly not allowed! It will not be tolerated.

Denna tar vi.

Hellre denna än SNSDs betesuoolaga

den här var före

nej tack, din tråd har varit ogiltig hela tiden

...

Mämmi kan omöjligen vara fylld med mer bögerier än Sverigetråden.

Det är inte något som kommer och går precis, om det inte behandlas så sitter det kvar. Minns tillbaka till gymnasiet då från cirka dag 3 jag föll hårt och det varade ända tills "studenten"
Som sagt är jag sjukskriven, men gör välgörenhetsarbete tre dagar i veckan. Lite initiativ från min del för att komma ut och bli friskare, samt så får jag hjälpa folk

Jo känner lite så jag med. Träffade i våras en tjej, 3-4/10 i utseende men helt underbar personlighet. Dock tog jag inget initiativ och jag träffade henne aldrig igen. RIP

det låter som att det går åt rätt håll för dig åtminstone, även om det kanske inte går så värst snabbt alltid

both have enough faggots that it doesn't matter which way you meme.

Varför sitter dansken och försöker forcera en SNSD-tråd?

Är dansken en av SNSDs personligheter?

Jo det jag känner med. Läkaren är dock grymt besviken med sig själv över hur svårt det är att hjälpa mig. Hon är superrar och gör sitt bästa. Inte mycket som hänt under året så utåt ses det ut som samma skit, men för mig är det som hela världen har öppnat upp sig.
Ser fram emot att uppleva hur det verkligen blir när världen öppnar upp sig

Här har ni den andra scientologiskivan.
dbr PUNKT ee/cIvL

>men gör välgörenhetsarbete tre dagar i veckan. Lite initiativ från min del för att komma ut och bli friskare, samt så får jag hjälpa folk
Så du hade ingen angst eller noget for, "kun" depressionen der uppknullad dit liv?

>Träffade i våras en tjej, 3-4/10 i utseende men helt underbar personlighet. Dock tog jag inget initiativ och jag träffade henne aldrig igen. RIP
For mig har jag det som om jag sigter for hojt. Selv hvis hon var 5/10 med helt perfekt personlighet ville jag nok inte.

Fordi 2d är kræft och jag vil hellere acceptere en dålig "Skatt är stöld" autisme tråd start end dumma 2d böger som skal skide i hver eneste tråd med deres irrelevante billeder. De burde heemas alle sammen.

Varför är trap musik så bra?

Bilden i trådstarten är för fan Yotsuba, och det är en bild som alltid har varit accepterad som en bra trådstartsbild. Det har ingenting med 2dbögarn att göra.

Hantera din autism för fan.

Jo jo, social ångest hade jag som fan... har. Inte lika frekvent då medicinen är ångestdämpande, men inträffar fortfarande.

Alla attraheras av olika saker. Har aldrig själv varit särskilt fysisk av mig, inte heller stort intresse för pengar osv.

>yotsuba
>2d skit
UG

NUG

sluta med din jävla snsd-hetsjack user, alla som är höger om S är inte snsd

sök hjälp

>"skatt är stöld" upplaga i klassisk snsd-maner är inte snsd

hehe mm

Haha så den finniga kantiga lilla tonårings paganisten är nybög. Vem är förvånad?

gonatt

>Bilden i trådstarten är för fan Yotsuba
Noj for fan, det anede jeg inte!

>Det har ingenting med 2dbögarn att göra
Vær glad for att alle 2dbögarn gik i seng for lang tid siden, ellers skulle starten av tråden have været knullad op. Fy fan.

Har du nogen plan for fremtiden just nu?

>Alla attraheras av olika saker.
Rigtigt nok.
>Har aldrig själv varit särskilt fysisk av mig,
Fan, den tjej jag gillade mest var en reel 10/10, och hon var en okej sötpaj. Hendes ojne var de smukkeste jag nogensinde hade set. Hade endda en drom om hende for en uge siden selvom jag inte har set hende i over 4 år. Det är inte bra favä.

>yotsuba
>2d skit
For 2dbögarne är det det samme, for dem är det en sejr.

Kæften din pinsamma otrevliga sweddit, har kendt til tråden længere end du.

det här är fin tråd

Inte en enda!

Aj fan, surt. Känner med dig favä. Värsta känslan

Mann1 yotsuba är en del av 4kanalens historia sedan sidan skapades. Kom igen nu

>Mann1 yotsuba är en del av 4kanalens historia sedan sidan skapades. Kom igen nu
Nej jag vet vad du menar, men jag taler om hur 2dbögarne ser på det.

bara för att du blir så avtryckt av 2dtrådstarter så ska jag börja breva dem så länge som du är i tråden :)

De ser yotsuba högre än resterande 4kanalbögar gör

>SLaYYTMZig

Værsgo, nyd att konkurrere med de andre 2dbögar och deres autisme.

Det är min pointe.

Har dom lagt upp videon när NMR blir cuckade igen igår?

HE FU SE

...

>se så asgeir, du behöver inte oroa dig. den lille bögen kommer inte slå ner dig

Försöker du ta reda på hans tripkod eller?

oki

joo men det kan ta en stund

grod nat

sammakko yö sullekkin

fan är så træt jag glemte att slette tal

Nigggers

I have to rent access to some super computer I think

>Ungpassivslyna 19
>Hej söker ?

Någon som vet exakt vilka karaktärer som kan dyka upp i ett snubbel?
Så vitt jag kunnat se hittills så kan följande förekomma:
>A-Z
>0-9
>Punkt ( . )
>Snedstreck ( / )

I see I gave you some ideas
if your trip has less than 9 relevant letters, it's garbage

you listed the relevant characters, the tenth character in a trip is limited however

FUCK what does the last message say? too many words

I'm not even quite sure what you mean right now
Relevant letters?
Tenth character limited?

ok, if you want to tell something about yourself, you can write in english ) maybe what your job is or what's interesting in your life or what you dream of... ?)

tack!

"Alright, if you want to talk some about yourself, you can write in english) Maybe what you work as or other interesting things in your life, or things you dream about...?)

some broken ass swedish homie

She's Russian

I guess she probably isn't the best person to practice Swedish with lol

your tripcode is 10 characters long, the last character in a tripcode is limited to less possible characters

breaking trips that have 9 relevant characters is really hard (for example containing a 9 letter word)

Do you know what the last character is limited to? Is it A-Z and 0-9 or is it even more restricted?

I can't remember, basically more limited than
>A-Z
>0-9
>Punkt ( . )
>Snedstreck ( / )
I remember that it makes no sense though, like some capital letters work, some regular letters work, (.) still works

protip, if you want to search for 10 letter words, just leave the last/first letter out from the word and hope for the best

Is there any way to tell MTY that I want my word to be at the beginning of the trip?

For example, I want all trips that start like this:
>!MEME123456
But I don't want any trips that start like
>!123MEME456
etc.

There might be a smart way but I know a dumb way,
use [] boxes, it basically acts like a letter, but you can place multiple variable in it

for example:
[Tt][Rr][Ii][Pp][Ff][Aa][Gg] can return shit like TrIpFAG or TRIpfAG etc., like it accepts any letter placed in the box as a variable

okay so now just paste the entire tripcode supported character set in the box

basically MEME[][][][][] with the boxes containing every possible tripcode character

actually scratch that, the program overflows or something if you paste in
[ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz0123456789/.]

Okay I figured it out

place ^ in front of the word you're searching

for example ^MEME will return anything starting with MEME just as you wanted

Thanks a lot user!

>dkn ingen fv

move to china and start a new life do it

woah...

#*Tp0tp8
here's a freebie
9 is insanely hard
8 combo is kind of rare though, I get only few of them a week if break a lot of trips

>engelska i sverigetråden

hmm

#*Tp0tp8[

whops forgot a bracket

>irrelevanta uppmärksamhetshorande namnbögar i tråden

>ge sagda namnbög uppmärksamhet
Du förlorade innan spelet ens började.

jag förstår nog svenska helt bra men jag kan inte skriva en enda mening utan at något går mot fittan

Äh, ditt brev är läsbart nog. Fint snubbel.

Mind your power bill though, if you’re going to break these a lot, what GPU do you have?

I run a GTX 1080 but I'm just fucking around with it now for a bit.

I don't plan to crunch tripcodes 24/7.

var du inte en nbög vid 12 så är det försent.

Alright, I’m still looking for a perfect trip though.

>it is easier to move to Sweden as a gay man to be with your boyfriend than for an unskilled labourer who just wants to find work and settle down

I've never wanted to be gay so bad in my life

Question for Swedish brethren:

Part of my family originates from Finland and Sweden, and their surname was Grägg initially.

I've tried looking all over, surname databases and other genealogical websites - both in English and Swedish - but I can't find anything. What does the name mean?

gonatt! :3

älskar dig !

en.wikipedia.org/wiki/Grog

>blir full för första gången på flera år
>däckar i soffan kl 1 på natten
>vaknar kl 6 av att man är pissnödig som fan

Quite a different sound though, o to ä.

One Swedish-Finn historian I met once said it might be from the Swedish word for grass (gräs - but originally spelled Gräg for the name). Is this a good and reasonable possibility?

>dkn ingen 2d fv

Look at real church archives. Don't ask us

m8 you're asking a bunch of weaboo dorks, they don't know.

>dkn ingen 3d dick fv

ha sett färdigt clannad nu

GROD MORGON ALLIHOPA!

Ännu en morgon man vaknar något fruktansvärt tidigt, men nåja, kanske innebär det att man hinner göra lite saker idag.

Vad har ni för planer?

êtes-vous Canadian Francais ou Canadian Angleterre?

Ska lära mig att programmera, tänker lära mig C#.

hur kan man får ett finsk fv vem lagar finnbomination kök för du?

Testade programmering för länge sedan, var tråkigt som satan.

Om jag skulle behöva jobba med det så skulle jag begå självmord.

Du bjuder henne på öl, lakrits och karelska piroger och du kommer ha hennes hjärta för alltid.

v-varifrån kommer du

jag bor i texas

Pv pv, ge mig pv!

blegh

NYC och Michigan här

youtube.com/watch?v=Qezi_swCmbs
80% av maträtterna är desamma, möjligen med aningen andra ingredienser.

>Regular swedish mealtime
Är du en 12-åring från 2011?

du borde komma till texas så jag kan leka med dina pojkfitta (fitta)

okej papi

Sluta ladda upp bilder på faktiska transor, det där är ett vidrigt beteende.