Sverigetråden - 2dupplagan

jag till vänster

Other urls found in this thread:

face
anthropogenesis.kinshipstudies.org/
anthropogenesis.kinshipstudies.org/blog/2012/03/17/american-indians-neanderthals-and-denisovans-pca-views/
youtube.com/watch?v=h9o5_W6hn9k
boards.Sup
twitter.com/NSFWRedditImage

Jag till höger

>2dupplagan
....Godnatt

jag i mitten

Hell seger

Tino Sanandaji

Dygnets rubriker mindre absurda än någonsin

• ”Polisen avlossade skott in i barnfamiljs lägenhet. Poliserna befann sig i lägenheten under barnfamiljens och sköt varningsskott upp i taket, skriver Aftonbladet. – Vi fick panik. Jag försökte lägga vår son i en bokhylla för att skydda honom från nya skott, säger pappan i familjen”

IKEAs nästa modell för barnfamiljer är skottsäkra bokhyllan BLY

• ”Sverige riskerar att få ett nytt skuggsamhälle. Tusentals afghaner kan komma att gå under jorden efter avslag. – En del riskerar att hamna i missbruk, en del i kriminalitet, säger en polisman...Några av ungdomarna har också uttryckt sitt hat mot Sverige. – En del säger att de vill skada Sverige och svenskarna, det känner att de har blivit lovade en sak och nu har myndigheterna ändrat sig”

Öppna era hjärtan

• ”Polisjakt efter svärdbeväpnade rånare”

There can be only one

• ”Stenkastning mot brandkår – polisen jagar 40 ungdomar”

Det behövs fler fritidsgårdar

• ”Bråk på fritidsgård – en körd till sjukhus”

Det behövs fler ambulanser på våra fritidsgårdar

• ”Hoppet om en fritidsgård för vuxna lever – trots avslag...I vintras lämnade Kanishka Shir Shah in ett medborgarförslag om att starta en fritidsgård för vuxna i Ljusdal”

Ingen dum idé, men Sverige har redan en fritidsgård för vuxna, det kallas riksdagen

...

Jag andra från höger

face
book.com/TheHookOfficial/videos/2053525654712882/

neeeeeeeeeeeeeeej nejnejnejhjej....detta måste vara ett misstag....k-kör beräkningarna igen...snälla för ALLAHS skull nej.... NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!!!!!!! det SKULLE VARA PERFEKT!!!! HGUYR I HELVETE KUNDE DE GÖRA DETTA?????! DET VAR MIN PERFEKTA ST SV TILL SV HO KEKMEME OCH DE JÄVLARNA SABBADE DETYTTT!!!!! NU KOMER ALLA VITINGAR GÖRA NARR AV OSS!!!!!!!! NEENJENJENJEJNEJ DWET ÄR EN JÄVLA HÄRDSMÄLTA!!!!!! NEEEEEEEEEEEJ WALLAH NEEEEEEEEEEJ!!!!!! VARFÖR FÖDDES JAG NEGER OCH NU SANBBADE DOM DET SNÄLLA SÖPO BANNA ALLA RASSARN A VID ALLLAAAAH NEEEEEEEJ!!!! FAN FAN FAN HELVETE JAG HAR JOBBAT SÅ HÅRDT MED ATT FPRCERA DENNA MEM HÄR, JAG HAR GJORT SÅ MÅNGA SVARAT BUILDER OCH DE JÄVLARNA SKRATTAR ÅT OSSS!!!!!! VAFAN HUR KUNE DETTA HÄNDA DET VAR MENAT ATT VARA OSTOPBART!!!! STOR och SVART ÄR DET BÄSTA NÅGONSSIN HUR FAN KUNDE VI LÅTA DETTA HÄNDA!?!?!?
NU ÄR VI FAN SKÖMTDET I TRÅDEN SOM ALLA PÅ FYRKANALES INTERNATIONELLA BRÄDE SKRATTAR ÅT NEEEEEJE JAG KAN INTE HANDTERA DET JAG KOMMER AVSLUTA ALLT!!!!!!ALLA STORMSNORRAR BARAS VINNER OC VINNER OCH VINNER OCH DE HAR VUNMIT IGEBN HUR FASEN KUNDE DET HÄNDA!!!!??!?!?!?!?!SNÄLLA BLACKED SNÄLLA!!!!!!!!! SNÄLLA SÄG ATT DET INDE ÄR SANYT. SNÖLLA SÄG ATT DET INTE ÄR PÅ FIKTIGT FÖR HELVETE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!! DET ÄR HELT JÄVLA FÖRSÄRT DET ÄR INTE RÄTTVISYT JAG VILL TA LIVET AV MIG!!!!!!! JAG SHILLADE SVARTA KUKAR!!!!!!! JAG SHILLADE SVARTA PENISAR!!!!! OCK NU DETTA!!!!! FAD FAN HÄNDER VI BRIUADE VARA PÅ TOPPEN?!?!? NUR ÄR ALLT KÖRT!!!!! SNÄLLA SVENNAR SNÄLLA FÖRSVINN GE OSS LITE ANDRTUM;!!!! JÄVCLA SKIT NOEEEEEEEEEEEEEEEEJJJ!!!!!! DETTA ÄR SLUTET GRABBAR; VI ÄR ÖVER!!!

exakt...

Du är inte rolig.

Ses om några dagar.

cringe

den svarta besten...

...

>när Evangeline är i tråden

God natt storebror.

>"your shit-coloured eyes means that you have Nigger genes. Fuck off"
>dkn varg tycker att jag är undermänniska pga mina ögonfärg

>negroider är människ-

Varg har ret i mycket grejer men ocksa fel i mycket. Att hentyde att Grækerne och Romerne och al mulig (hoj) civilisation var skit är att vara hjärnkulting.

Psykfall.

tillbaks till avgrunden med dig svartskalle

>t-titta på mina Sup Forums-infografer!!!

herregud

Borde du inte söka skydd innan saudierna kommer och slaktar dig?

t. Mdongo

skrattade favä

...

haha den var ju bra

dina brev håller som vanligt högsta möjliga intellektuella standard.

du är sannerligen ett fint exemplar av mästerrasen!

ahmed....

cringe to da max

anthropogenesis.kinshipstudies.org/
du kan söka upp källan här herr negroid

>allt som har en källa är sant

Någon annan här som gillar att "grisa ihop" sin mat dvs blanda ihop allt och äta?
Jag tycker att det är jättepraktiskt då man får allting i en tugga, men en nära vän påpekade mitt beteende och sa att jag gör barnmat och förstör måltiden.

Tankar?

vad är din åsikt om mia khalifa?

beror på maträtt. om det serveras oblandat så ska man ofta inte blanda ihop allt

>sanningbegreppet är något annat än pragmatiskt och institutionellt

När en svensk tjej är 14 har hon sitt första samlag med en 2 år äldre kille på fest. Hon kanske blir tillsammans med han och har sex hundratals gånger i tonåren. När hon går gymnasiet är hon på fest varje helg och har sex varannan. Vid sidan om använder hon tinder och träffar killar utanför fester. Vid 17 års ålder har hon haft sex med ungefär 20 olika killar, i snitt. Då fyller hon 18 och börjar bli mer individuell. Hon drar till Magaluf på studentresa och knullar med lokala spanjorer och annat skräp. Hon börjar universitet och festandet blir allt vildare, mer alkohol och mer droger. Hon är nu 24-25 och har haft sex med 50 olika killar. Det är nu hon skaffar en betahanrej, gifter sig och klämmer ut 1-2 autistbarn som hon låter bli uppfostrade av sin iPad.


Och då kommer jag in i bilden. Aldrig haft sex. Ska nu ha min första kyss, första samlag, första förhållande. Det bara går inte. Om man inte är en normis från sina tidiga tonår är det bara över. 85% går det bra för, men vi andra är misslyckade.

Beror väl på vad det är för mat

anthropogenesis.kinshipstudies.org/blog/2012/03/17/american-indians-neanderthals-and-denisovans-pca-views/
Läs och se din dumma neger.
En hora gjord av plast.

dåligaste och mest överhajpade porrstjärnan någonsin

fula jävla plastbröst också

Varför brevar du dålig pasta?

Grækere och Romere var vita(och är det stadig).

ækel och ful, fy fan

varför måste alla "bra" folk vara vita? varför kan inte alla få vara sina egna hudtoner?

>Det är nu hon skaffar en betahanrej, gifter sig och klämmer ut 1-2 autistbarn som hon låter bli uppfostrade av sin iPad.
skrattade næsten ivl fordi det är sandt, især den sidste del
fy
fa

för att du är äcklig och ful

Ett exempel som vi åt var chili con carne, det är ju omöjligt att inte blanda runt det? Det känns ju som att hela rätten är till för det.
Ett annat exempel är i princip allting med ris, ifall jag har ris och currysås så blandar jag runt riset och curryn till en smaskig röra. Är det fel?

är libaneser vita?

chili con carne går utmärkt att blanda ihop. sluta hänga med preiholt von röfvburgare.

dansken verkar ha psykiska problem

båh

>Tomte verkar ha psykiska problem
hahah jasså?

nej, semiter är inte vita
vi är dock inte "araber" (arab är inte ett ras)

>varför kan inte alla få vara sina egna hudtoner
fordi rase är inte bara om hudtone din jævla hjärnkulting

de är nok tættere på arabere end det folk som levede i levede i Levanten for 2000 år siden, men dét folk var tættere på europæere end arabere och (svarte) afrikanere osv.

dibbe tror det

Så vitt jag vet är jag 99,7% Svensk, 0,01% Fransk och 0,02% Tysk favä

hehe

f1h1

>Då fyller hon 18 och börjar bli mer individuell. Hon drar till Magaluf på studentresa och knullar med lokala spanjorer och annat skräp.
Bokstavligen min mamma

raser finns inte, lilla gubben

>raser finns inte

Ememlie...... .

t. Afrikaner/SV HO

bästa hästen

>men dét folk var tættere på europæere end arabere och (svarte) afrikanere osv.

...

någon har synfel

jaa..?

>inga argument utan bara ad hominem

Träffade han en öm punkt eller?

Är det här bara för att hålla den otroligt dassiga och meningslösa diskussionen igång för någon anledning eller är ni bara korkade och inte kan se igenom ett gyckelbrev?
hatar HATAR nya tråden

>när mamma berättar om alla pojkvänner hon haft

>81727187
(Du)

hmmmmmmm

fan va cool och smart du är blobben

>dkn detta brev
pinsamt PINSAMT

käft negerbög

>blobben
EYY WALLAH VAD DU SÄJA? JAG SVÄR PÅ MIN MAMMA JAG KOMMER KNULLA UPP DIG WALLAH

youtube.com/watch?v=h9o5_W6hn9k

vet inte vad jag önskar mig i julklapp
hjälp

Vad sysslar du med min älskade user? Man blir inte en bättre människa av att hacka ner på sej själv det är så onödigt. Du är en jätte fin kille user. Du har många bra vänner som gillar dig och mamma o ALLA dina syskon älskar dig som du ÄR. Sluta att plåga dig själv, jag finns t för dig med user. Du vet väl om att Du e väderfull att du e viktig här och nu. Att du är älskad för din egen skull för Ingen Annan är som DU! Detta är sant user. Gå inte den destruktiva vägen utan va med dina vänner som får dig att skratta och må bra. Jag blir ledsen när jag läser detta o allt annat hemskt du skrivit. För mig e du viktig o duktig och som jag sa förut Vi älskar dig user. Mamsen.

t. neger

...

t. neger

>bögtimme

boards.Sup Forums.org/fit/thread/43546402#top

hmm?

han lignede sådan en bög, håber hans mama är okej

fattar inte hur en rasifierad i tråden kan ha blivit så rasistisk mot afro-personer, han är ju själv ständigt under attack pga sin etnicitet och bakgrund

>dkn ingen fv

vad gör sweddit..?

Warum?

fv kommer inte att hjälpa dig när DET händer

Förklara dig själv

man kan do med den viden och de minder om att man faktisk hade en sötpaj fv

>dkn ingen fv

/fit/ är fan bögigare än tråden

tittar på pojkrumpor

Hur kan jag, en person som blir själv attackerade pga min etnicitet (semit/libanes) hata personer med en mörk hudfärg
Bry dig inte om Axels brev

Drakdildo.