/Norgetråden/

ulveutgave

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=aO0JLDf6IMU
aftenposteninnsikt.no/kulturtrender/hjemmeundervisning-det-bortgjemte-alternativet
youtube.com/watch?v=cJM_rBB8Ijc
youtu.be/NLflLdIJeMw
twitter.com/NSFWRedditVideo

hilo latino

er det innafor å bli homo

hold kjeft

åh faen klokken e sju

LA ULVEN LEVE!

Pelshomse.

nei

DEN EKTE RǾDE PILLEN!
youtube.com/watch?v=aO0JLDf6IMU

vet egentlig ikke hva jeg skal breve, jeg

personangrep, intet argument

Påstand kan mǿtes med påstand.

HJEMMEUNDERVISNING!
aftenposteninnsikt.no/kulturtrender/hjemmeundervisning-det-bortgjemte-alternativet

...

Tror du Emilie vil ligge med meg hvis jeg egenhendig utrydder ulven i Norge?

eg vil ligge med deg

Brev din jv-CV, så får vi se.

ka meine du? eg e ikkje jv

Da blir det nok ikke noe ligg på oss, er jeg redd.

nå smeller det faktisk.

Amalie eller Emilie?

Begrunn svaret.

Hei jeg syns vi skal la ulven være i fred også kan sauebonda gjerdet inn sauene sine.
Eventuelt kunne vi funnet opp en sånn slags jobb hvor en sauebonde som ikke er villig til å passe på sine egne sauer kan betale unge, arbeidslose voksne for å passe på sauene. Vet ikke helt hva vi kan kan kalle det, gjeter kanskje?

Hvorfor syns alle i familien det er så teit at jeg vil drikke melk til kaken når vi feirer noe? Ingen drikke passer bedre til bakverk, og sunt er det også.

>t. soyagutt fra byen

Spiser en stor porsjon risgröt

>gjerder stopper ulven
Bravo, hvorfor har ingen tenkt på dette!
>sauebǿnder har råd til å betale gjetere
Ja fy faen, det må da være bedre bruk av pengene enn å gjemme dem bort i Luxemburg og kjǿpe luksusbiler med dem.

Det er bare en ting jeg lurer på, hver gang det er bilder av dode sauer i avisene så ser det nesten ut som om de ble drept av et menneske med en kniv? Nesten litt som om noen vil at vi skal tro det er en slags ulveepedemi?
Jeg tenker at ville rovdyr vanligvis spiser byttedyret, men her i Norge virker det som om ulven noyer seg med å rive av ansiktet bare så det skal se veldig grusomt ut sånn at du får sympati for sauebonden?

>soyagutt
Jeg er enig i poenget ditt, så vennligst ikke bruk dette tvungne megmegbegrepet. Det underminerer bare posisjonen din og får deg til å virke dum. Du kan utmerket kommunisere hva du mener med vanlige ord.

Det heter "undergrave" på språket vårt

>Jeg tenker at ville rovdyr vanligvis spiser byttedyret,
vennligst sett deg litt inn i rovdyrsatferd for du uttaler deg, det er helt tydlig at du har ingen anlse hva du snakker om

Jeg er overbevist. Går ut og utrydder ulven nå.

Hvem er den mest tiltrekkende politikeren fra hvert parti?

må vell kjempe meg opp fra sengen

syns heller du burde kjempe deg ned i graven

Jeg tar selvkritikk. Jeg begynner å bli trǿtt.

>megmeget
Du vet det er riktig oversatt ikke sant? Er ikke bare jeg som brever det, lenge siden jeg gjorde det sist

Nå må det FAEN meg bli varmere. Det kan ikke være minus 7.

Ja altså, det er vår feil at vi aldri renska ut parasittene de 100 gangene vi hadde sjansen.

>oversatt
herregud user, hva faen er det du snakker om? jeg var her da historien fǿrst brǿt ut, jeg leste alt om det i vg eller i aftenposten (husker ikke hvor det stod). så når du eller dere eller hvem nå enn det er brever disse bildene sånn hver tredje eller fjerde dag, som om det er ukjent for noen som helst her, da blir jeg faktisk jævla irritert. la det gå noen uker mellom hver gang, helst noen måneder.

*promp*

>herregud user, hva faen er det du snakker om?
Snakker om den engelske teksten på bildet du kalte megmeg, som er riktig oversettelse av historien han fortalte på programmet "Jeg mot meg". Eller er det ukjent for deg kanskje?

t. tofumensch

Awoooo

God morgen, venner! Jeg har på fölelsen av at dette kommer til å bli en vidunderlig dag. Hva skal dere i dag?

Drite

Vil du virkelig melde deg inn i gruppen som finner på vage begreper som de vilkårlig putter haugevis med mennesker inn i slik at de slipper å tenke? Hvor mye har du tenkt å bruke på eksotiske hårfarger?

Ellers da ?

Skrive

Hvem /Teslabjorn Live/ her?

youtube.com/watch?v=cJM_rBB8Ijc

Kan du breve orginalbildet?

kvintesensielt norsk

Jammen var det godt å ha på seg ullundertöy nå

Dobble bestemmer hvilken historisk person jeg skal presentere for klassen

Hitler

Sverre Riisnæs

Da gikk han nettopp gutta, og ikke en eneste ting (såvidt jeg vet) er stjålet. Fy faen gutta, nå skal jeg legge meg igjen og få et par timars sovn til ass. Skal prove å ikke gjore en vane av å invitere hjemlose med meg hjem.

rosa luxembourg

Himmler

Hvordan visste jeg at det var du som fant på det her?

Wilhelm Steinitz.

haha fy faen hvor glup jeg er

>lag havregröt med proteinpulver i
>glemte å blande proteinpulveret för jeg satt vannet på varmen
>jaja får vel helle det oppi shakeren mens det er varmt
>shakeren eksploderer når jeg begynner å riste
>sjokdritt over hele jævla leiligheten

antisemitten churchill

Håkon Håkonsson av Norge. Da får du vist frem det episke bildet av birkebeinerne også.

Hvem andre tar 2CB og tar med seg hjemlose hjem fra morke kroker i parker?

...

pinochet

legen som gjorde den forstetransoperasjonen. tsklands farligste jode ifolge hitler

Nei det er vel bare deg det.

Bill Cooper
Seth Rich
John Podesta

jelp

podesta

>Våkner opp
>Åpner Norgetråden
>Jodeautisme

FUCK YOU DAD

martin luther king. les de nye jfk-dokumentene om han

Jimmy Savile

ruller for Podesta

Yukio Mishima

...

Han ser ganske historisk ut ja

Ronnie James Dio

...

Bill Cooper
>USAs storste floyteblåser Bill Cooper ble drept hjemme hos seg selv av politiet 6. november 2001.

VINNRAR!!1!11!

...

youtu.be/NLflLdIJeMw

Intelligente mennesker frykter ikke flyktninger... fy faen dere er dumme.

Dette.
Alle er lik.

Dette. Vi trenger flere leger i landet, fastlegeköene er altfor lange.

joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol joder hitler innvandrere negere muslimer rase rullestol

påminnelse

men.....

>dublettrulling om historisk person anonsen skal presentere i klassen
>jöder og jödevåkne folk rulles
>VRÆÆÆÆÆÆÆÆL
Heng dere

m-muh Trayvon Martin

Trayvon er uskyldig

jadda

slipp Trayvon fri

Hvor dum kan hun være? Det er ingen som 'tror' at det skjer, det er mange som VET at det skjer.

fri Jensen

Bokstavelig talt hvem?

*Madsen
(jeg er visst trottere enn jeg trodde)