...
/danmarktråden/ æ fra jylland udgaven
Other urls found in this thread:
ug.dk
videnskab.dk
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Når du foler dig nede som mand, så husk bare på at du ikke er en kvinde
>dfn du sikkert kommer til at droppe ud
samme her
vil egentlig ikke noget som helst mere
Blare bliv hjemme og lad være med at svare på noget fra universitetet.
Med lidt godt held kan du kore et helt år på SU for nogen ligger mærke til det og smider dig ud.
jeg vil gerne, men det er bare så fucking svært
jeg vil faktisk noget med mit liv dog
har du overvejet en erhvervsuddannelse? Jeg opdagede ret hurtigt i gymnasiet, at det der med boger sgu ikke er mig.
næ, men måske burde jeg
nogle forslag til en person der gerne vil arbejde med programmering?
>er blevet enig med min mor om at tage ind til kobenhavn med hende for at komme mere ud
vi ses drenge
hva skal mine fellow danskere lave i dag?
Du kan blive datatekniker med speciale i programmering.
wow, pinligt
men held og lykke
>"Jeg tar i byen med min mor for at komme mere ud"
Så har man da også erklæret fallit.
Jep. Når du er færdig med grunduddannelsen (IT-Supporter) så kan du fortsætte som datatekniker med speciale i enten infrastruktur eller programmering. Er selv i gang med grunduddannelsen lige pt. :)
Bare et råd hvis du vil udfordres så tag uddannelsen på EUC Syd. Det er nok den eneste erhvervsskole i DK med en ordentlig datafagtekniker uddannelse.
mange tak
jeg vil se på det
fuck i nederen, i kommer til det her forum bare får at snakke fremtid og uddanelse gtfo
FAGGOTS!!!
du virker bitter. Har du overvejet at finde et andet sted at bruge din energi på?
jeg har det fint, jeg elsker bare at disse faggots som jer der desperat kommer til Sup Forums for at stille kritiske sporgesmål om fremtiden. Måske er det her board ikke til at disse newfags, men Sup Forums i helhed er sted for at disse mennesker som dig din fucking newfag hahahahahah
reddit lol
og hvad skal vi så snakke om hvis det andet ikke er tilladt ifolge dig?
hvad vi skal lave i weekenden, hvilke stoffer vi tager, om vi har kneppet nogen goe damer etc, du preferer at snakke om kedeligt uddanelsespis, det kan du diskutere i skolen din fucking newfag
nååå man tor ikke at respondere din lille newfag
...
latuff er en helt
>om vi har kneppet nogen goe damer
Hvilket du uden tvivl ikke har. Hvad siger du til at smutte tilbage til Sup Forums din r*dditfag
...
>hvad vi skal lave i weekenden
>hvilke stoffer vi tager
>om vi har kneppet nogen goe damer etc
>pol
>>>reddit
ville du få det bedre hvis jeg slikker dig lidt på oret engang, user?
>INSHALLA, DANMARK ER ET HVIDT LAND, PRISE ÓÐINN OG MOHAMMED.
varför så mycket animebrevaspam idag då?
>Ironi
andre som gerne vil slagte svenskerne og fodre dem til vores svin?
De skal fedes op, det er jo snart jul. Lyder fornuftigt
så længe vi beholder de piger som er mest TYKKe
det må du selv om, svenske damer er jo alle fyldt til randen med negersæd alligevel
>Når du er færdig med grunduddannelsen (IT-Supporter) så kan du fortsætte som datatekniker med speciale i enten infrastruktur eller programmering
Nej. Programmorens hovedforlob != IT Supporter/ Infrastruktur.
Hvis man vælger med speciale i programmering, så skal man vide det allerede fra Grundforlobet af.
t. har lige været på H1 som programmor.
En mand med smag kan jeg se
Uy hvis bare hun ville slikke mine orer
Kn man blanda vanlig glögg med vodka för att skapa starkglögg?
Er det, det værd at Danmark bliver mere degenereret, for at slippe for muslimerne?
Degenereret på hvilken måde? Jeg ville ofre mange ting for at slippe af med dem.
>Når jeg ser en dansk målbo
vil du helst have born med en muslim eller homo?
Jamen f.eks. lade homoer adoptere en masse, eller promovere raceblanding
"husk smiley reglen"
er smileyer haram?
tilbage fra kobenhavn, er helt udmattet
fik kobt et par skitseboger
>den ensomme user der måtte gå med sin mor i byen for at komme ud er weeb
den havde jeg ikke set
tegner du forresten?
er ikke ægte weeb, ser sjældent anime, læser mere manga favæ.
Og ja, arbejder mod at være professionel siden jeg er så autistisk isoleret at jeg må have min mor med for at komme uden for en dor.
hvor gammel er du? og har du ingen uddannelse?
fedt nok mand
vis noget du har tegnet please
>læser mere manga favæ.
du er stadigvæk weeb
21 og nope, har ikke været igang med noget siden folkeskolen
har lidt af en meget slem social angst de sidste 6 år
har du overvejet en psykolog?
Ja, alt der ligner levende ting er haram. Derfor muslimer ǿdelægger så mange statuer rundt omkring. Læs det i rǿdt, de er sindsyge.
haha det må fandme være hårdt at skulle holde styr på sådan et kæmpe regelsæt. At de gider
går allerede i gruppeterapi en gang om ugen
De må egentlig hellere ikke bruge profil billeder af dem selv, men den regel håndhæver de selvfǿlgelig kun overfor kvinder.
fuck du er god
bedre end mig
har du en tumblr eller sådan noget?
t. tegnede vikingtrådstarterbilledet for nogle uger siden
>De må egentlig hellere ikke bruge profil billeder af dem selv
jeg kender en muslim fra min hojskole
egentlig en fin fyr der sagde at han vil stemme NB men nu ved jeg da hvorfor at han ikke har et profilbillede
han drikker også alkohol, men sagde til os da vi var i berlin at han ikke ville ses kobe alkohol i perkerkiosker
de er ligeglad om vi kober alkohol, men hvis de så ham gore det kunne ende op med at de ringede rundt i et helt netværk og "anmeldte" det
det ville være flovt at vise min blog, så ville i alle vide hvem den autistiske gut er.
kunst er ret cool, det er bare syndt der ingen dansk kunst gruppe for spil industrien & sådan noget.
Den eneste danske discord jeg er med i er fyldt med transeksuelle.
>en fin fyr der sagde at han vil stemme NB
Hvis han er gudfrygtig, som du beskriver ham, så stemmer han ikke.
Men af en af anden grund, så har mange muslimer svært ved at finde rundt i deres regler, selv om de egentlig er meget simple.
der er diverse danske kunstgrupper på fjæsbogen dog
>Hvis han er gudfrygtig
det er ikke lige det indtryk jeg har af ham
tror i på gud?
jeg vil giftes med en jodinde
jeg vil redde mine born fra at være g*yim
Gætter på han stadig er ung, så forbliv venner med ham på fb, og se hvordan han udvikler sig over årene.
Ikke den Abrahamske version of Gud, nej. For det ville betyde at mennesket var intelligent designet, hvilket vi ikke er.
videnskab.dk
Næ
jag minns dig,
>jeg har en tablet
>fortell meg hva jeg skal tegne
tegn en typisk svensker
jeg er bange for doden, så jeg er nok bare troende i håbet om efterlivet.
fuck mig i skal prove brunkagerne fra tiger
bedste brunkager jeg nogensinde har fået
ret prol favæ
Det kan også sagtens ske uden en gud. Vi er jo i live lige nu, så hvorfor skulle det ikke kunne ske igen?
jeg spiste engang så mange brunkager en juleaften at jeg aldrig har haft lyst til dem igen.
brebi avenida
Jo, men i genfodslen, er man jo ikke bevidst om hvem man var for? Vil gerne bare do og fortsætte hvor jeg slap ved Sankt Peters port
alle universiteter har datalogi/compsci linier. Det er dog ret trægt med matematik og deslige.
Hvis du mest er interesseret i at skabe systemer, hardware eller software, så overvej en bred it-design uddannelse. Du kommer stadig til at kode, men du lærer gennem problemlosning og projekter.
Så du vil blive gammel, få en masse skavanker, og så leve videre med dem, samt dine minder, for evigt?
At starte fra en frisk, lyder da mere spænende
Jeg giver den A+ for indsats.
hvad hvis du blev hjerneskadet, ville din raske hjerne komme til efterlivet eller den hjerneskadet
jeg er på universitetet på en programmerings relateret uddannelse. Det er bare pissesvært
>dfn man ikke forstår tale norsk
andre der elskede det her da de var små?
Det må være efter min tid.
Her hvad jeg så
youtube.com
stik den her
>så det
ja
>elskede det
for guds skyld nej
hvorfor så du det så
Inb4 3000 18-årige lægger an på hende
>hende
jeg er en dreng
Mener din mor, mate.
Fede digits
tak
hvis man lige kom til at komme forbi det mens man var på kanalrundfart
hvor mange gange onanerer i hver dag?
Jeg tæller ikke. Men jeg har aldrig fået englefisse, så nok lidt for meget.
nok 0,2 gange
hva er "englefisse"? kek
Plejede at onanere 2-3 gange om dagen. Nu gider jeg sgu ikke mere.
Når du vågner, er cummet i lǿbet af natten