/mämmi/

Tahtoisin vain-painos

Other urls found in this thread:

youtu.be/TRM63MibZsc
vocaroo.com/i/s1AK7hanGxyy
twitter.com/NSFWRedditImage

Oispa numeraalit

:D

Suomi kuuluu kaikille

:D

SINUN SILMIESI TÄHDEN~

EStonia :DDD

Oli eilen kovat paardit.

NOSTAN KYTKINTÄ JA LÄHDEN

:D

kyllä se suru siitä vielä iloksi muuttuu!

Muutan huomenna Helsinkiin pelottaa

Oispa nyymi
Vaikka ihan muuten vaan mutta saa se olla lusikassakin

tuo on tuoretta verta, älä kuseta

Onneks oli tulppa paikallaan

Onko 25 vuotias liian vanha käymään enää iltalukiota?

Niin?

25 vuotias on liian vanha miettimään mikä on sosiaalisesti normaalia ja käyttämään sitä tekosyynä olla etenemättä elämässä.

Toivottavasti kaikilla nyymeillä on hyvä päivä tänään !

kylläpä sulla tulee tota kuukautisverta nyymi

Ei, ite kävin joskus pari kurssia kertaamassa ja siellä tunneilla istu porukkaa nuorista miehistä joihinkiin keski-ikäisiin naisiin

ja vitut

Ei kannattas

Ostan 0.2 jahti snapsin ja sitten joko rommin tai ison tapsan sekä juon lonkeron baarissa. Kiitos neuvoista veljet.
Tota napsia juodessa voi mukavasti kuunnella saksalaista marssimusiikkia ja ideoida uutta Suurta Suomalaista valtiota.

Viikoittain tulee tota kun viillän suonen auki iteltäni.

...

Pääsispä jo pian takas rauhanturvaus hommii, siellä nyymin mieli lepää. Niin turhaa ja vaivatonta hommaa hyvällä palkalla.

Tekisit sen nyt edes oikein niin ei tarvi jälkikäteen postailla kuvia.

>nykyinen vuosi
>tekee t*itä

voi voi

Ei niitä hommia voi ees verrata töihin, paskapostaat irl kavereiden kanssa pyssyt kourassa, tuntuu ihan joltain kesäleiriltä joka vaan kestää ympärivuoden. Ja aina kun siellä viettää vuoden nii voi vuoden viettää Suomessa tekemättä mitään kun taskussa +30k rahea.

nyymi... mikä sua vaivaa?

Kaveri tuli tovi sitte takas Malin reissulta, sano että muuten oli ihan jees mutta se vuoden kestäny ripuli, 50c lämpöö ja kehityskallun tasosten neekerien koulutus kuulemma söi miestä aika kovaa

Juuh kaikkea ne huomiohuorat keksiikin.

>Mali
Yrjikset, sääliks käy niitä jotka joutuu sinne vittu mennä tekee hommia.

Mitä nyymit aatteli syödä tänään? Ite teen makaronilaatikon.

neekeri

Oispa nyymi joka on paholaisen riivaama.

Voisinpa syödä sitä sun kanssa. Aijon syödä naudan ulkofilee pihvejä ja pastaa.

Jaahas, taikurinyymi siirtynyt paskamagiasta veritaikoihin

myydäänkö norttia vielä?

Mitä noista hommista ees maksetaan nykyään?
Toivottavasti et ainakaan Syyriaan pääse.

Juu mutta muutettu reseptiä. Ei ole yhtä vahvaa kuin ennen.

joo

Jep, lähettää porukkaa kouluttaan ihka oikeita heimoneekereitä joiden keskiverto ÄO luokittelis ne välittömästi tääl c-babbers miehiks on aika 0/5 idea. Särmin kaverin kouluttama Malilainen olis kuulemma ehkä kelvannu PVlle polkupyörämekaanikoks

kiitos nyymit. Onko ihan poltettavaa vaikka resepti vaihtuikin?

on

asia kunnossa

Oon käännellyt nyt puol vuotta mäkkärissä hampurilaisia. Tajusin just että mun viimeisen kahden viikon keskituntiansio oli yli 15 euroa kun huomioi lisät. Toki siis teen yötä ja viikonloppua mutta eipä sillä mulle ole mitään väliä kun ei minnekkään ole menoa kuitenkaan.

Pääsispä kouluun ens vuonna niin vois nauraa ihmisille joilla ei meinaa opintotuki riittää.

Ostasit suosiolla oikeesti hyvää röökiä

Saat yli 10 egee siit et flippailet purilaisia? Nyymi et viittis valehella netissä. Jopa me rotat alettas tekee tota jos toi ois totta.

Miten nyymi viettää päivänsä? paskapostaus siis poislukien. Itsehän olen opiskelevinani mutta suurimman osan ajasta makaan vain sängyn pohjalla tai jotain

>onnellinen kun saa tehdä töitä
heh täydellinen orja

en osaa enkä jaksa kääriä

Paljonko bruttona kuukaudessa?
Tuntipalkka nyt ei kerro mitään.

koneella röllään kaikki päivät, youtube toisessa ruudussa

Eikö mäkin peruspalkka ole jotain luokkaa 10e? Siis ihan ilman mitään lisiäkään?

viimeiset kaks viikkoo sain 71h tehtyä. Ynnäile siitä.

Ei tässä rikastumaan pääse mutta onpahan rahaa juoda kaikki vapaat kaljaa ja pelata wowia.

Kannattas opetella, vaikka menee vahvasti hipsteröinnin puolelle niin hyvä lisämyrkytön tupakka, hamppupaperit ja aktiivifiltterit vie kaikkia valmisröökejä ihan 6-0

8e vissiin minimipalkka. Mut ehkä sitä vois lähettää hakemuksen mäkkääriin tai johki burgerkingiin. Siis täh, onko teidän palkka muka "noin" hyvää?

Mut mites se ite työ? Joudutko kitumaan?

Teen kanakastiketta ja riisiä.

Sanoppas millasilla seteillä ne yleensä ottaa noihin hommiin jos hakee.

Mitä vittua tienaat vaan 2 tonnia bruttona?
En menis töihin nuilla rahoilla.

>Ravintolatyöntekijän peruspalkka ilman kokemusvuosilisiä on 1.2.2017 alkaen 10,14 euroa tunnilta, ja harjoittelijan palkka 80 % edellä mainitusta ammattilaisen palkasta.

t. mäkin omat sivut

ite työstä en tiiä mitää ku oon tämmönen googlailun ammattilainen vaan.

no kai sitä voisi joskus kokeilla. Ite en oo vielä nikotiinijutkun kynsissä missään määrin tykkään vain silloin tällöin poltella. Viime langan kuva kun oli nortin mainos niin alkoi ihmetyttämään että onkohan se edelleen olemassa.

taikurinyymi paikal?

Älä ny vittu mee mihinkään teinien nollasopimustöihin. Herranjumala
Kai sulla joku koulutus on alla, mene tehtaalle töihin ja tienaa tuplat mitä mäkkärissä

On se enemmän kun 8e ihan varmasti, oisko ollu joku 10e tjsp. Toki alussa oot harjottelijastatuksella jonkun aikaa ja saat vähemmän.

Ei tuolla nyt kärsimään joudu kun ei asu missään neekerihelsingissä. Vääntää purilaisia ja vie niitä asiakkaille ja kuuntelee humalaisten jorinoita. Pari kertaa päivässä komentaa jotain jonnelaumoja ulos joista 8 juo ES ja yks tilas yhden juuston ja kuuntelee kun on "vitun homo".

Intti käytynä? Asehaara? Siviilin koulutus? Kunto?

Itse tienaan B2 tason 0v varastotyöntekijä-palkkaa 9.61 euroa tunnissa, 40h viikossa josta noin 21h kuukaudessa iltatyölisällisiä (+ 3,71 euroa tunnilta) ja yksi/kaksi sunnuntaina jolloin 6.5h tuplapalkka.

*kills all the traps*

mikä toi taikurinyymin tarina oli? missasin sen täysin

Itse olin kesän elintarviketehtaalla ja siellä se alkupalkka oli 10,27 €/tunti. Ja vakipaikkaa ei saanut mitenkään kun firma oli saneerattu niin perusteellisesti viidentoista vuoden perseilyn jäljiltä.

Oon käyny koulut, opintolainat myös tapissa mut ei ne huoli työntekijöitä.
>Ei tuolla nyt kärsimään joudu kun ei asu missään neekerihelsingissä
Voi vittu. Oon just täältä. Pelottaa et känniset nekrut (jep, niitä on täällä) tulee selittää jotain ihme paskaa ja joutuu vääntää niiden kanssa.

>elintarviketehdas
Miten ois oikea työ_ukkotehdas eikä mikään robottihomma

Harrastuspoltteluun ite kääntäminen ja pieni hifistely vaan lisäis sitä nautintoo. Toisin ku tosi nikotinisteilla jotka joutuu vääntään 50 sätkää päiväs jäisillä sormilla 50m/s tuules halvimmista paskapuruista

Et haluu tehä hampurilais hommia pääkaupunkiseudulla. Kaveri teki landella 4v yhteensä niitä hommia lukion ohella ja intin jälkeen, muutti Helsinkiin opiskelemaan ja sai siirron sinne yhteen ravintolaan. Kesti 2kk ja lopetti, liikaa ongelmia asiakkaista kuulemma, ihan vitun liian huono palkka huomioiden se kuinka paljon enemmän pitää tehä hommaa siellä.

>Oon käyny koulut
Ja haluat mäkkäriin töihin nollasopparilla? En kyllä nyt ymmärrä

Itehän olen työukkotehtaalla ja palkka on 12€ tunnilta.

Juuh tämähän on aivan selvä kun vähän katsoo minkälaista porukkaa siellä kassan takana on.

Avain vitun masentunutta sakkia.

Amis käyty, jos se lasketaan kouluksi. Silti en saa töitä.

plus lisät

oispa mäkkiversio tästä

Kaveri on töissä jossain puljussa, jossa asennetaan jotain kaivinkoneiden ohjelmistoja piirilevyille ja sielläkin ne palkat taisi olla jotain 12-14€ luokkaa.

oispa nyymiversio susta

>amishomot luulee että ne on käyny koulussa ja että ne sais töitä
HUUTISTA. t. lukiohomo

Mä oon käynyt lukion ja teen metallialan hommia ennen lipastoa.
Pistää miettimään.

>heterot luulee että töitä on olemassa

Milloin tajuatte, että työt loppui jo kolmekymmentä vuotta sitten ja osa ihmisistä vaan larppaa tekevänsä jotain vastikeetonta raha-annostaan vastaan?

Ja näin ammattilaiskärjeks sanon että opettele heti kääntään sätkät liimapinta ulospäin, paljo helpompi kääntää hyviä sätkiä
youtu.be/TRM63MibZsc

Teollisuusliiton pomo sai vaatimattomattoman 5 K palkan korotoksen että vähän on tyäukoilla vaatimattomat palkat.

*vikisee viemärissä* *siimahäntä heiluu* sviik sviik

Juuh oon varaston valvoja ja tienaan 14 euroa tunnissa +lisät

ittellä ois kuudes välivuosi menossa...

meinasitko että välivuosille ois tulossa jossain kohtaa stoppi?

ihmiset laihoja:
työllisyys korkealla
kulttuuri siistiä ja terveellistä
ihan normaalia jos on 4-5 lasta
hulluin suosittu liike on sosiaalidemokraatit

ihmiset läskejä:
työttömyys korkealla
kulttuuri itseinhoa ja örveltämistä
ihan normaalia olla 30v lapseton sinkku
päätöntä joka asiasta rääkymistä kannustetaan valtiotasolta

hmm...

vocaroo.com/i/s1AK7hanGxyy

...

Eipä oikeestaan kun opin asiat itse paremmin kuin siellä lipastolla, pääsin MOOC:in kautta opiskelemaan tietojenkäsittelyä mut en menny ku ei kiinnostanu.

et meinannu mitään papereita hankkia?

ei papereilla tee mitään, se työharjottelu on arvokkaampaa jo kuin ne paperit
työkokemus>koulutus