/mämmi/

Tietokoneen omistamis-painos

Other urls found in this thread:

twitter.com/bostonpolice/status/325971416933621760
twitter.com/NSFWRedditGif

KATSON AUTIOTA HIEKKARANTAA~

Oispa virvoitusjuomia.

Oispa vaimo, kaksi lasta ja omistusasunto

Voisinpa tökkästä kyrpäni jonkun lorton limalompakkoon ja mällätä ympäri sen kohdunseinämiä.

Vois runkata

skruudaan binii

MALJA UKOLLE

Oispa Vichya.

>Bini eli edo on Nigeriassa Edon osavaltiossa puhuttu kieli, joka kuuluu nigeriläis-kongolaisten kielten edolaiseen haaraan.

Aksessorisoin just arskaa, mitä ootte nyymit mieltä uudesta lookista?

Rautatähtäimet, kiskonsuojat ja AFG on uusia.

Missä sun bump stock on

Hvem /autisme/ her

taidan mennä nukkumaan

Rappiollista perjantaita vaan kaikille!

/r/ kuvaa siitä poliisilta jolla vihainen ilme ja leka kädessä,

0/5 kerää mielummin vanhoja kivääreitä

vinkkasin varmariks

En omista, mutta tässä olisi poliisi jolla yllättynyt ilme ja maitopönikkä kädessä

Mitä ostan kaupasta?

elämä

No binii tietty ja sit jotain semmosta helppoo roskaruokaa esim. pakastepitsoja jos et viitti haaskata rahaa esim. pitsaan.

En ymmärrä ihmisiä jotka tavatessa tekevät aloitteen halauksesta, mutta heidän osaltaan halaus on tasoa hoverhand mikä tuntuu erittäin kiusalliselta. Olisivat sitten halaamatta lainkaan.
En tarkoita sitä, että tuttavallisessa halauksessa pitäisi liiskautua toista vasten koko kropallaan, mutta oletuksena olisi että, jos ei yläkroppa ole toisia vasten niin edes toinen ojennettu käsi koskettaa toisen selkää eikä leju ilmassa viiden sentin päässä.

Yhtä paljon tosin ihmettelen ihmisiä joiden kättely on kuin kylmä löysä makaroni.

Ostelen niitä sitten kun ei tarvii joka kerta perustella lupia erikseen. Eli sit kun on keräilijäpaprut

ÄLKÄÄÄ JUOKO!!!! OLI IHAN KARSEET DISKOT! Tänä yönnä.

binii

Jaa oliko tuo joku vitun softausase tuo aikaisempi kuva?

onko toi hyvä peli?

Meh, OG arska paras arska

Omistatko tietokoneen?

Ei, kyl se on ihan oikea. Keräilijöille hakuprosessi on paljon helpompi ja kiusattomampi.

Itse en tutustunu uusiin ihmisiin muuten ku hymyilemällä ja kättelemällä ja yrittämällä löytää yhteisen puheen aiheen. Kavereita välillä halin (ei homosti) mut jos sua ihmiset halii tutustuessaa niin jännä juttu.

Ootko söpö?

Onko tälle kuvalle taustaa?

Miksi rynnäkkökiväärin ostaminen on muka helpompaa kuin normaalin kiväärin?
Rynnäkkökiväärien kerääminen antaa ainakin itselle hullun ja fps-pelimäisen kuvan ihmisestä, kun taas vanhojen kiväärien keräily on hienojen miesten hommaa.

Mulla pitäis olla niistä poliiseista se ovisilmäversiokin, mutta en nyt löytäny

arska arskan kanssa on arskampi

Toi Mark Rippetoe on SS GOMAD meemistä tuttu (eli gallona maitoa päivässä että saa tarpeeksi kaloreita kun bulkkaa) ja sen naama on siis shopattu tuohon. En tiedä miksi swattijäbällä on alunperin maitotonkat kätösissään.

MItäs mieltä /mämmi/ on A-teeman seksuaalisen häirinnän illasta?
En voi katsoa mokomaa ulkomailla, joten heittäkää vähän insightiä ja tl;dr naisten "määritelmistä"

HItto. SSD pyyhkiyty eikä ollu mitään pelastattivassa ja nyt tartteisin sitä kuvaa enkä löydä googlaamalla.

katsomatta lässyä

twitter.com/bostonpolice/status/325971416933621760

älä vittu vastaa tolle juntille. keksii "söpöjä" juttuja päästään millä summoset keharit vastaa niille tosissaan.

Joka aseelle on oltava lainmukainen käyttötarkoitus. Jos en harrasta mitään, mihin vanha kivääri oleellisesti sopisi, ei poliisisetä siihen myönnä lupaa vaikka aikasemmin olisi luvallinen sinko kotona.

Kyllä varmaan rata-ammunnalla niihin luvat sais, mut joka kerta pitää kerätä ampumapäiväkirja ja lausunnot ampuma-asekouluttajilta yms yms kun taas keräilijä ilmoittaa vaan et "moi haluun tälläsen"

*kusee koivillesi*

*oksentaa olallesi*

Kattooks ihmiset vielä televisioita? Oikeesti? Mitä vittua te teette. Itse annoin telkkarin pois kaverille.

Se on kuten ylen lukeminen, mut ehkä jopa pahempaa.

>Rynnäkkökiväärien kerääminen antaa ainakin itselle hullun ja fps-pelimäisen kuvan ihmisestä
Taitaa noi pelottavat mustat pyssyt olla suomes ihan pelkästään ressuampujien juttu, tuskin niitä jenkkityylisesti kukaan hamstraa ties mitä henk. koht. vajavaisuuksia korjatakseen

Mikä käyttötarkoitukseen rynkky on? Jos keräilyyn niin luulis että vanhat aseet saisi ostettua siihen tarkoitukseen helpommin.

oispa päivitys

Ryssien lahtaamiseen

mä ylikellotin mun prossun. nyt tää on 2.5% tehokkaampi

jaa. kaheksan kaliaa jäljellä. ei viittis taas käydä kaupassa uudestaan. aina aliarvioin kaljan tarpeen.

Oho, no nyt kehtaa prossuilla

>Mikä käyttötarkoitukseen rynkky on?
IPSC, missä ei ole sarjoja laisinkaan TT2 kivääreille. IPSC Shotgun manual löytyy, mutta siihen se sitten jää.

Juuh.

öö, jotain luuri benchmarkkeja? pointti?

Oispa reimu

Oispattaa hieman tommonen.

Tässä tapauksessa oli ehkä enemmän kyse jo aiemmin tutun henkilön tapaamisesta kuin uuteen tutustumisesta.

Yleensä naispuolisia tuttavia tulee halattua, jos tulee nähtyä pitkästä aikaa.
Uusiin ihmisiin tutustuessa halaaminen on omalla kohdalla harvinaista, mutta mahdollista, jos esimerkkinä tutustuu vaikka jonkun oman hyvän läheisen sukulaisiin ja läheisiin jossain merkeissä

Vertaa pisteitä Kiinanihmeeseen. Puhelimestä kyse. Benchmarkit suurempia ku iPhone ja tabletit.

Ketä tarvitsee tehoja puhelimelta? Eihän sillä tehdä mitään muuta kuin soiteta ja laiteta viestejä

Uudet ihmiset menee kättelyn kanssa, ehkä hyvin harvoin halauksen kanssa. Naistuttavuudet aina halilla ja joskus miesten kanssa, riippuen miten hyvin tunnen ja onko miehet samanlaisia. Joskus saa antaa naisille halia illan mittään, kun sitä pyytävät. Olen valitettavan komea ja pitkä.

Oispa nyymi joka hierois mun pyllyä

periantai,, psykomsit tulille

Lisään että exän "lainaama" luuri, ja viestit jääny enkä aijo poistaa. Kjeh kjeh.

Oletko kännissä? Mistä vitusta nää puhut?

Siis mulla sellainen puupalikkatason luuri, ei ihan 3310, mut joku megapikselinki kamera löytyy. Meni joskus puhelin rikki ja exä lainaa sitä sen omaa joka on nyt mun omistuksessa. Kaikki viestit jne on tallella.

puristelisin nii et jäi punaset jäljet pakaroihi

Oletko tytynyymi.

oispa pojunyymi

En

Kuva oli söpö, mutta en ymmärrä mitä muuta "söpöä" sinä tuosta löysit.
Viimeksi viime viikonloppuna näin muutamia entisiä koulukavereita ja yhden antama "halaus" jäi kiusallisuutensa takia sen verran kalvamaan mieltä, että päätin paasata aiheesta.

Päivitin vahingossa firefoxin ja nyt tää näyttää ihan paskalta

en päivitä koskaan
t. internet explorer mies

Ihan hyvältä se näyttää

Uus tuntematon kiinnostais. Mitä tapahtuu jos käy leffoissa yksin?

saa rähistä ja mussuttaa miten huvittaa ja suomalaiset vaan myötähäpeää eikä reagoi

Leffateatteri antaa vuokrarönttösen elokuvan ajaks.

Kiitos

vetävät turpaan ovella

Voi olla että neekerilauma hakkaa salista tullessa

Menkää kaikki POISS

istun sun vieree

Firefox lagaa iha ku sun mummos alzhaimer.

Vaihoin tohon Googlen vakoiluohjelmaan ja hyvin pelittää.

Koet valaistumisen yksin elokuvissa käynnistä ja sen ylivoimaisuudesta etkä voi tämän jälkeen mennä sinne enää yksin.

ota Chromium nii samat ilman Googlelle lähettelyä

mennä sinne enää kuin yksin*
Samperi!

Käytin Chromiumia, mut sekin bugitti.

Ai että se ois periantai

Nyymi! Lähdetään pururadalle lenkille metsään. Hölkkäämään, tai voidaan myös juosta. Ihan miten vaan nyymi jaksaa.

jaa. vissiin googleanalytics ja rubiconproject vaikeuttaa tahallaan muiden selainten käyttöä

Mee hintti vittuun

Juokse sää niin mää tuun maskin ja kirveen kaa perästä

Oot tossa oikeessa. Miten vitussa sais jonku selaimen joka ei ois täys spyware?

Tosin, NSA yms. tietää joka miten perverssi oon kun runkkaan sairaille seteille niin onko siinä hävittävää?

vois reippaasti kävellä mutta tulee paskat metsään jos alkaa näin täydellä mahalla juoksemaan

Mee hinari rodeen.

meinaakko että joku googlen agentti ottaa suhun yhteyttä ja sanoo et se paljastaa mille runkkaat sun perheelle ellet maksa niille suojelurahaa?

Kaarretaan vähän radalta ja jäädään kuitenkin paneskelemaan johonkin sysimetsään.

Mulla on tullut kilsan päähän postiin 6 kilon paketti. Jaksaako sitä mitenkään kantaa tollasta matkaa? Se paketti on kooltaan aika iso kuitenkin eikä mee mihkään reppuun

No ei tietenkään. Mut jos NSA vakoilee sua töysin, jokasen tavan kautta ja analysoi et mimmonen ihminen oot.

Kai sua kiinnostaa yksityisyys ees jonkinverran?

Oon hetero, nyymi. Mut jos oot söpö niin voin tehdä poikkeuksen.