/mämmi/

oispa leveälanteinen tyty jonka voisi siittää

levl kaksimkymentäyks warlokk

Kun normaalihomot ovat baarissa, nyymit hyppivät laudalla.

Onko tämä joku privateservu?

Täällä ois yks normaalihomo, jota ei baarit kiinnosta. Voisitte lopettaa sen hinttipaskan kiitos.

Minä en mitään homoilua postaile, vaan puhteellista ja kristillistä 2D materiaalia.

>Kiitos yhteydenotostasi. Pahoittelen, että tuotteemme ei ole ollut laatutavoitteidemme mukainen ja on aiheuttanut sinulle pettymyksen.

>Kanaset tuotteiden dipit annostellaan pakkaukseen käsin. Tässä tapauksessa ikävän huolimattomuusvirheen seurauksena pakettiin on laitettu kaksi samaa dippiä. Olen antanut palautteesi tiedoksi laadunvalvontaamme.

>Yhteydenottosi on meille erittäin arvokas, jotta pystymme kehittämään tuotteitamme ja toimintatapojamme. Toivon, että luottamuksesi tuotteisiimme säilyy jatkossakin. Hyvityksenä tapahtuneesta lähetän sinulle postissa tuotehyvityskortin, jonka voit käyttää kaupassa. Toivon sen osaltaan korvaavan tuotteemme sinulle aiheuttaman pettymyksen.

Ok, no jatka sitten vaan. En kato lue animepaskaa ollenkaan ja oletan sen olevan jotain hinttilarppausta tai pedofiliaa

Me ei-normaalihomot ei välttämättä kiinnitetä minkäänlaista omaa persoonaa tähän postailuun, eli se viestien laatu ja sisältö ei oikeasti millään tavalla peilaa sitä todellista käytöstä ja persoonaa.

>Yhteydenottosi on meille erittäin arvokas
Vitut. Ei niitä kiinnosta sun kitinä.

jos lähetän saman viestin saanko minä myös kortin