/norgetråden/

Nav-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

vg.no/nyheter/utenriks/tyrkia/erdogan-godtar-ikke-beklagelsen-fra-norge-og-nato/a/24190524/
youtube.com/watch?v=5eq8keXo1Ck
twitter.com/realDonaldTrump/status/931877599034388480
dagbladet.no/nyheter/titusener-demonstrerer-mot-mugabe---et-lite-pustehull-av-ytringsfrihet/68894471
en.wikipedia.org/wiki/Yakov_Yurovsky
youtube.com/watch?v=jP-VthohCI0
twitter.com/AnonBabble

...

...

>vg.no/nyheter/utenriks/tyrkia/erdogan-godtar-ikke-beklagelsen-fra-norge-og-nato/a/24190524/


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Jævla kakerlakker.

Prover du å overta tronen som Norgetrådens mest autistiske?

Den har jeg tatt for lenge siden.

1. er ikke NAUT
2. Ville ikke hatt noe særlig imot jöders dominans i media hvis de ikke brukte det til å pushe sine interesser mot vår egne

Eller tror du at det er en god ting for europeiske Amerikanere å bli en minoritet? En forhatt minoritet til og med, med tanke på at mange ikke-hvite tror systemet er rigget imot fordi kongressen tydeligvis er nazister.

Eksplosjoner i Stockholm.

Privatiser lånekassen.

>mer autistisk enn rullestolanon og jodehomsene

Hahaha, du er ikke i nærheten engang.

>storm ute
>har ikke mat hjemme

fy faen ... finnes det noen verre fölelse enn dette?

Hadde du penetrert fiseringen hans vis du fikk lov?
youtube.com/watch?v=5eq8keXo1Ck

Hvem klasse skal du spille i Verden av Krigskapelse: Klassisk ?

Jeg? Krigskrölle

Kan ikke se noe på pol eller twitter. Hvor får du dette fra?

Ja, etter en hel flaske Absolut vodka

>han hater ikke de som ödelegger hele vesten
Jævla homo.

>noe annet enn trollmann eller tjuvradd
l o l

t. samme jævel som klager om de ondskapsfulle skumle nazistene i hver eneste tråd

Nei, jeg misliker alle som spammer den samme dritten i hver eneste tråd, uansett hva det er.

så hva er greia, har vi begynt å bare mekke ny tråd med en gang etter dultegrensa?

Er det fali å bruke offentlig PC til å logge inn selv når jeg gjör dette?

>skriv inn brukernavnet på vanlig måte
>åpne VG
>trykk på tilfeldig artikkel
>kopier og lim inn passordet mitt bokstav for bokstav

Det er jo som regel keyloggere som er problemet, er det ikke? Er det noe annet jeg burde tenke på?

Han godtar det nok når denne ansvarlige sivilisten blir lynsjet offentlig. Jævla steinaldermennesker. Tor vedde på at det faktisk blir en straff på ham også, Erna Fettberg vil jo gjore hva som helst for å blidgjore N*TO

kos deg med de 8,2 millioner andre trollmennene og tjuvraddene. Jeg kommer inn i 20 forskjellige tokter för du kommer inn i 1

> jeg misliker alle som spammer den samme dritten i hver eneste tråd
Men blir du avfyrt av det?

Her har du et ferskt jödesitat, patetiske jödeforsvarer.

det er jo bare å få tak i noe bra utstyr så skal ikke det være noe problem

Nei, jeg er fullstendig likegyldig til jodene. Jeg skjonner bare ikke hvorfor enkelte er så sykelig opptatt av dem.

>han tror han kan få bra utstyr uten å gå på tokt

haha ... har du aldri spilt vanilje?

>1994
>ferskt

Dette brevet er både feil og avfyrt Durn to yah er utvilsomt den mest autistiske, mye mer enn rullestolanon til og med.

>fullstendig likegyldig til jodene
Hva er det du bryr deg om egentlig? Kommunepolitikk?

innafor å være egoist?

haha ble du sinna nå ;) ?
tǿff flaks smån hehe
ikke noe pæsjonli

>Hvis du ikke hater joder er du avfyrt

Hvordan fungerer denne logikken egentlig?

Er du helt dust eller? Det som gjör brevet avfyrt er at du skriver "Hahaha" til en som påstår han er trådens mest autistiske og så må skyte inn at "jödehomsene" er verre.

jo, du skaffer deg pre-raid BIS i diverse 5-mennstokter så slenger du deg på et gilde. ikke vær kjekkas, kjekken.

Hores mer ut som det er du som er avfyrt her.

twitter.com/realDonaldTrump/status/931877599034388480
>det er en "Trump nekter å slutte å skitbreve på twitter"-utgave

>mer avfyrt enn jödeforsvarerhomsen
Hahaha, jeg er ikke i nærheten en gang.

>nei du

Jeg er ikke den anonsen, og er ikke nodvendigvis enig i alt han sier men .. Nå må du gi deg.

Hvor ny er du?

dagbladet.no/nyheter/titusener-demonstrerer-mot-mugabe---et-lite-pustehull-av-ytringsfrihet/68894471

>antyder at det noen gang kan bli bedre med en ny negerleder

Alle kommer til å ha för-tokt best i spor (om de er trollmenn og tjuvraddere)

Kos deg med det mens jeg blir tatt inn uten særlig bra utsyr ;)

>Får påpekt at man er autistisk for å spamme jodegreier dagen lang
>"D-du er så avfyrt og jodeforsvarer XD"

Durn-breveren og rullestolanon har i det minste litt selvironi på det.

Zimbabwe er faktisk germansk.

Zimbabwe var faktisk germansk.

Jaja... da greide man altså å gå glipp av fitte da....... sånn kan det gå...

gått glipp av "fitte" i 22 år jeg

>antyder at jeg ikke har selvironi mens jeg gasser jödene

Og jeg i 18. Men det er jo fortsatt dritt å odelegge det når muligheten byr seg

Hva skjedde?

>dfn jeg bare gikk glipp av fitte i 15 år

Tror dere denne appen er noenlunde riktig?

Kan du forklare meg dette, blir det "nytt" spill liksom, eller egne servere eller hva faen?

t. iqfattiganon

‘Nei’

>Verden av Krigskapelse

Verden av Krigshåndverk heter det

Jeg syns det. De jentene jeg har sett uten sminke har nesten usynlige öyevipper. Men posene under öya ser litt overdrevne ut i det eksemplet jeg posta.

Nei fåvæ. Appen kan ikke vite hvordan de ser ut uten sminke eller hva slags sminke de har brukt og hvordan de har brukt den. Synes det er en dustete app.

>Synes det er en dustete app
>Mvh. ei stygg jente

>han tror han ikke må farme pre-raid bis som alle andre DPS-klasser

case in point

Du hǿres ut som en som ǿnsker at den skal være riktig

*spyr*

smike er plastisk kirurgi på boks, må var skummelt å aldri var sikker på hvordan jv ser ut under

Taylor Swift derimot...

Hvor ny er DU?

*nekter å hǿre*

Eksen min så bedre ut med bare litt sminke enn sånn bytur-sminke. Men uten noe som helst går de fleste jenter ned 2-3 hakk på skalaen.

hvor mye tiss tror du hun har suttet på?

Det må bli trollmann tenker jeg, samme som jeg spillte forste gangen

Nå er jeg lei meg.
Nå går jeg og kjoper ǿl.

Mindre en snittet vil jeg tro.

hahaha

hahAH fy faen

Tweeten er fake tror jeg, men er definitivt det hun tenkte inni seg

>YOU FAT FUCK

HOPP HOPP
HOPP PÅ TIGEREN

Med artikkelen

Roastbiff

Hva er egentlig såkalt "ekte" kommunisme? Når en kommunist forsvarer kommunisme så sier de alltid at "ekte" kommunisme har ikke blitt testet.

sov til kl. 4

Hva er egentlig wikipedia?

Vært på jobb fra 10-15 så nå har jeg lagt meg igjen fåvæ.

Denne er verdt å lese

Kommunisme er veien, sannheten og livet!

mej å

Det er fordelsaktig å få korte oppsummeringer fra folk som allerede kan det du ǿnsker å vite, enn å lese gjennom en hel mengde med dritt, hvis temaet ikke er noe du ǿnsker å sette deg inn i.

Nei. Du ser den forandrer fargen på håret og til og med genseren hennes. Er bare en ræva app som en eller annen normiss har laget så jenter skal få dårlig selvtillit fåvæ.

Du mener sånn som dette ?

Formålet til denne app-en er å vise hvordan noen ville sett ut uten sminke. At den også påvirker hår og klær i bildet er ubetydelig.

Avfyrt roastbiff oppdaget!

Ja, den var god.
Men den svarte ikke akkurat på det jeg spurte om da.

Kommunisme er så tullete og stikk imot menneskets natur at jeg har vansker for å tro at lederne var motivert av noe som helst annet enn hevn (I Russland: jödisk hevn mot Tsaren og kristne)
en.wikipedia.org/wiki/Yakov_Yurovsky
>The Tsar and his family were killed by Bolshevik troops led by Yakov Yurovsky (jöde) under the orders of the Ural Regional Soviet. Their bodies were then stripped,[3] mutilated,[1] burned and disposed of

Det er jo ikke det, fordi det viser jo at den bleker alt på bildet. Den er altså ikke i stand til å gjenkjenne et ansikt, ei eller se om noen har på seg sminke. Kjor en neger med sminke gjennom den så kan jeg garantere at du ser at jeg har rett, hudfargen hennes vil bli forandret.

Noen ser faktisk fine ut uten sminke, men alle som kjores gjennom denne appen blir jo seende ut som mennesker med hudsykdommer. Er bare tullball sdm.

(Du)

"ekte kommunisme" er en gul hest, og han som satt på den, hans navn var doden, og dodsriket fulgte med ham; og det blev gitt dem makt over fjerdedelen av jorden, til å drepe med sverd og med sult og med pest og ved villdyrene på jorden.

...

Det kan hende at å "bleke hele bildet" som du sier, er en effektiv måte for å vise hvordan noen ser ut uten sminke. At algoritmen påvirker andre ting i bildet som ikke er sminke har jo ingenting å si.

tråden er fortapt

Dette.
Tennene til taylor ble jo gulere av appen også.

youtube.com/watch?v=jP-VthohCI0
var han /vårfyr/?

Jo. Ekte kommunisme har ikke blitt testet fordi det er umulig.

Jo det har mye å si.
Mest av alt har det noe å si at algoritmen har blitt programmert til å anta hva en kvinne har på seg av sminke, hvordan hun har brukt sminken og hvor mye. Men det kan ikke appen vite. Den antar også i noe grad hvordan et ansikt ser ut uten sminke, som også er altfor mye en forenkling. Hele appen er dum, og hvis du tror at du kan stole på den til å være noe annet enn underholdning, så er du dum også. Og da mener jeg oppriktig dum, at du har lav IQ altså.
Har faktisk ikke mer å si om den saken.

Men den svarer ikke på hva kommunister eller rǿd ungdom tenker "ekte kommunisme" er for noe. Hva slags ideer er det som får dem til å ǿnske kommunisme.