/mämmi/

>suomalaiset maalivahdit -painos

huihtiset kendopaskalle

Normo on semmonen joka loukaantuu kun häntä kutsutaan normoksi

homo

vain normo nukkuu öisin

olet normo jos et vedä herskaa hihaan päivittäin

olispa söpö nuori tyttö jonka pyllyä lipittää

>94. Kun asetan mittapuun pöytää vasten, mittaanko tosiaankin aina pöytää, enkö joskus kontrolloi mittapuuta? Ja missä on ero näiden kahden menettelytavan välillä?

Mämmin vanmakoille pitäis olla joku oma rinkirunkku. Vanmailtais vaan ja ihmeteltäis millon ruoka_apustus tulee. En jaksa kattoo näytä superälykkäitäneljätoistavuotiaita jotka täällä aina riitelee täällä.

ihan mielenkiintoista mutte miten tämä liittyy mahanmuuttoon? taidat suvakki mädättää?

Mulle ihan sama. Rinkirunkku on paskaa mut toi vitun "tapa ittes" ja muu vittuilu ihan asiallisiin viesteihin on tarpeetonta.

Mitä pahaa vakava keskustelu on sinulle tehnyt?

pröt hyi paska haisee pyllyssä

tapa ittes
et ole niin älykäs kun luulet
turpa kiinni ja kasva aikuseksi

Sain eilen uuden (You) ennätyksen /mämmi/ssä.

Olen maisteritutkinnon kirjoittanut älykkö.

Halluann rahan :(

Kun ei ymmärrä ja se on tylsää.

Montako?

oisit muuten saanu mut afrikka on olemassa niin raha meni sinne

tyhmä = ei tiedä
ei tiedä > opiskelee
opiskelija = tyhmä
maisteri opiskelija = kaikista tyhmin

>vakava keskustelu on tylsää
Nyt on vakavasti vammainen sammakko.

Tiedonjanoni on lakkaamaton.

>captcha: calle pirapora

priyt hyi kanis lemuaa

t. soijapoju

>tyhmyydelläni ei ole rajoja
idiootti

pröt prööt hyh myh lemuaa

Sauna

14

ensimnäinnen asekel on että mnmytöntää ette ei tieedä mitän

sain viime langassa yhteensä 50 (You)ta

pittää amtaa kanille pesu puhmistus

priyyyt pruts hyi taisni tulna lusikalnen housnuun

Tarkotin yhdellä postilla.

Vittu tämä jätkä on huvittava. Niin saatanan mielihyväisen näköinen kun pääsi panemaan mummoa. Eikö tämä kuollut ihan vasta?

kum pierree se lemmuaa

semmoset mielipahat siellä

Ei nää naiset kyllä osaa keskustella ollenkaan. Kaikkien niiden alotukset on jotain "moi, miten sul menee :)" luokkaa. Ois se helppoo olla lortto

mmm syöön nammi karki pusi herkua

>maksoin veroa 990€
>veronpalautus 875€

naiset vaan tuhlaa rahoja, imee munaa, siivoa, kokkaa ja leipoo
kaikki muut pitää mies hoitaa

matio intokranssi pistää pierustamaan

if juu kan kiip siikrets ten ail tel juu main

tekis mieli leipoo

ja sit pizzaa ja kebua

suosittelen

>emmental
hyi vittu

mua harmittaa kun toi saksalaisen lanka ei kelvannut kenellekään. ihan oikein teki lankansa ensimmäisenä ja nyt se on surullinen kun se ei kelvannut muille. en siis itekään sinne postais mutta silti harmittaa

ilman häviäjiä ei ole voittajia

Postais ees lankaan kerran, ilman että vaan tulee ja tekee aloituslangan. Mitä vitun touhua se tuommoinen on

Joo paitsi mies on yleensä parempi kokkaamisessa ja leipomisessa

Ulkomaalaiset ei saa tehdä mämmiä.

ja munan imemisessä

mänmi mänmiläisile !!

kyse ei ollut paremmuudesta vaan siitä mitä naiselta voi odottaa että se tekee

Kokeile joskus fiksua naista eikä jotain peruslorttoa niin saatat yllättyä

>inb4 autistista kitinää miten kaikki naiset on paskoja ja rupeen homoks

nenuliinat lopu muta on nhyvä kaytin täänä äeten kansa kaupusa ja hän osti uuven paketi nenälinoja nin nyt nesälinaa ei olem lompu :)).,

Syömättömyyteen kyllä tottuu aika hyvin. Ennen hyvä jos koskaan lopetti syömistä, tänään en oo syöny yhtään mitään ja vasta hiljalleen alkaa olemaan nälkä.

En uskalla aloittaa keskusteluja ite ja vedän näköjään puoleeni jotain keskinkertaisia tyhmyreitä

juu oon huomannu kans. nälkäkään ei tunnu pahalta jos siihen suhtautuu vähemmän huomioivasti

jopa älykkäimmät naiset vaan toistaa miesten sanomisia

>nälkäkään ei tunnu pahalta jos siihen suhtautuu vähemmän huomioivasti
Tämä pätee periaatteessa kaikkeen epämielyttävään. Niin kylmästä kipuun.

Haluaisin vähän paijat töhöjä.

se on totta. joskus vaan tuntuu että ihmiset pitää pikku nälkää about samana kuin pihalla -25 asteessa istumista. jano on hieman eri asia ku se on sietämättömämpää jos on kuiva suu ynnä mutua

Ohhoh, joku tossa edellisessä langassa mainitsikin et gba micron hinnat on noussut.
No näköjään olikin! onneks mulla on sellainen kaikkine alkuperäis pakkauksineen ym tuolla kaapissa

Kylmä olisi muuten ok, mutta kun kehoon tulee tahtomattomia tärinöitä ja lihakset lakkaa toimimasta kunnolla, niin vähän harmittaa.

*Ryöstää nyymin haudan*

skruudaan binii

sori mut oot kuolannut sille muoville et kyl se menee nyt käytetyn hinnalla

RIP

Mikä tuon jätkän nimi oli. Unohdin ihan täysin

Janne Mehu

kola-olli?

No siis, käytetty se onkin, enkä mä mielestäni muuta väittänyt.
Mulla on vaan ne kaikki pakkaukset ja kilkkeet tallella siihe
enkä kyl oo myymässä sitä edes

Ite en. Syön kokoajan. Nytkin tilasin nää.

kyssyttää

>(Norm.)
normo hava ittu

Ehkäpä vika on teissä

siis

nää appelsiinit mitä syön on ihan kirpeitä :(

Älkää koskaan hankkiko zyxel modeemia vittu mitä kuraa.

Itelläkin on. Aivan perseestä.

mulla on noin 10 vuotta vanha zyxel yhä käytössä

Mikä vika?

ilmeeni kun join kaljaa paskalla

prööt pöristi pierustin menemään

MUL ON NIIN HYVÄ OLO NYYMIT!!!! HALUUN KERTOO SEN JA MYÖS SEN ETTÄ OOTTE OIKEESTI SISIMMÄSSÄNNE IHANIA IHMISIÄ JA RAKKAITA MULLE!!!

no koko vitun ajan pitää käynnistää uusiks koska en tiedä miksi mutta ei netti toimi

ja sit vielä toiseksi ei yksinkertaisesti pääse enää sen kotisivuun vaihtamaan mitään asetuksia, oon kokeillut palauttaa tehdasasetukset ja stilti ei pääse

juuh kokeiles postata toi uudestaan ilman tota paskaa kuvaa nii katotaa sitte uudestaan

sainpas hyvän idean miten syntyvyys saadaan nousuun. kriminalisoidaan masturbaatio.

Mitä fyysinen voima teille merkitsee?
Onko teidän mielestä perusteltua olla fyysisesti heikko?
Miksi joku lenkkeily tai salilla käyminen nähdään nykyään jonain trendikkäänä statementtina eikä ihan normaalina toimintana mitä kaikkien tulisi harrastaa.
Kaikki älykötkin tietää et jos ajatellaan objektiivisesti niin se on ihmiselle objektiivisesti ihan vitun hyvä asia jos on hyvässä kunnossa, mutta silti meidän kaikki suurimmat rohovessorit on sellasia rappusissa puuskuttavia luuviuluja miltei joka kerta.
Voisi sanoa että jos mies ei saa nostettua 40kg päänsä yläpuolelle niin sitten on objektiivisesti heikko.
Sanoisin myös et jokaisen joka haluaa ottaa miehisyydestään ja ihmisyydestään kaiken irti tulisi harrastaa keskiraskasta fyysistä liikuntaa vähintään kohtuullisesti.

vittu tappaisin itteni

minimipalkan pitäisi olla 20e

ite varmaan vaan ryhtysin rikolliseks

tulis halvemmaksi jos maksetaan vaikka filippiiniläisille tonni/kakara että pullauttavat suomalaisilta mälleistä ja munasoluista kakaroita

no tälleen vois ihan hyvin tehdä jos työntekijän irtisanominen tehtäisiin helpoksi

Kukkoja...

>jos ajatellaan objektiivisesti niin se on ihmiselle objektiivisesti ihan vitun hyvä asia jos on hyvässä kunnossa
Perustele.

suurinpiirtein samat

jaksaa rasittaa itseään pitempään

Entä jos se ei ole kyseiselle henkilölle tarpeellista?

>objektiivisesti
lopetin lukemisen