/nederdraad/

Wallonië-editie

welkom: diversiteit
niet welkom: racisme
eregast: vlaampjes

Other urls found in this thread:

dvhn.nl/drenthe/Demonstratie-afgeblazen-tegen-eerherstel-KNIL-militairen-22681124.html
nl.wikipedia.org/wiki/Hadji_Firoez
youtube.com/watch?v=IhRa8pImUjE
thuisbezorgd.nl/eten-bestellen-zaandam
bbc.com/persian/afghanistan/2010/03/100321_k02-afg-norouz-challenges.shtml
youtube.com/watch?v=rg6CiPI6h2g
turks.nl/nieuws/buitenland/turkse-satanisten-plegen-rituele-moord
turks.nl/turkije/algemeen/vrouw-betrapt-in-bed-met-minnaar-door-zoon-10-en-vermoordt-hem
bijbelenonderwijs.nl/occult-en-licht/het-probleem-met-pokemon/
youtu.be/3M_5oYU-IsU
twitter.com/NSFWRedditVideo

1e voor gebaseerde Molukkers

dvhn.nl/drenthe/Demonstratie-afgeblazen-tegen-eerherstel-KNIL-militairen-22681124.html

>dgw geen Jenny waifu

>>>/geenstijl/

als ze zo gebaseerd waren hadden ze een land kunnen hebben

Ooit zal de RMS onafhankelijk zijn

ze kom op mij wat bipolair of borderline over.

bent gewaarshuwt.

Wat zal ik bestellen vandaag?

nl.wikipedia.org/wiki/Hadji_Firoez

ZE HEBBEN DIT OOK GEWOON IN KANKER PERZIË.

Maar als de blanke man het doet is het racistisch.

Als ze de mollusken zo leuk vinden dan rotten ze toch die kant op??

Zwarte piet is racistisch. Accepteer dat gewoon.

toon eens een screen shot van je tb pagina

youtube.com/watch?v=IhRa8pImUjE

*springt met vol gewicht op je*

Nope. daar is er ook heisa

Vanaf 1 december kunnen we stemmen voor de top 2000. Aangezien dit het jaar is waarin de normaaltjes officieel verloren hebben, lijkt het mij niet meer dan passend dat Shadilay op numero 1 komt te staan. Het laatste wat de normaaltjes dit jaar zullen horen zijn de warme klanken van Pepe.
Heeft iemand een concreet idee hoe dit bewerkstelligd worden kan? Hoeveel stemmen heeft een nummer nodig om op numero 1 te komen?

>62 restaurants
Dan ben ik even bezig. Kijk zelf maar even: thuisbezorgd.nl/eten-bestellen-zaandam

Waarschijnlijk 100.000 of zo.

Ja dacht het even niet hè, autismo.

Dat is best te doen als er een soort stemgebruiksaanwijzing voor niet-Nederlanders wordt gemaakt en verspreid wordt.

hahaha
Prutsers

Allang niet meer.

Wie /grote meneer/ hier?

shadilay is zooooo vorig jaar

Overigens kan je niet zelf liedjes aandragen, maar moet je kiezen uit een lijst die zij beschikbaar stellen.

Vraag het aan Sup Forumsder.
Deze vond ik ook wel grappig.

De Taliban heeft de zwarte Piet uit Perzie verbannen.
bbc.com/persian/afghanistan/2010/03/100321_k02-afg-norouz-challenges.shtml
Zwarte piet moet blijven ander winnen de terroristen.

...

Alsof Shadilay niet in die lijst staat.

Je kan allebei, pipo. Zo is bijvoorbeel de Pokémon Theme Song erin gekomen

Waarom zouden ze jouw ebische meme-liedje die alleen 15 jarige alt rechtse autisten leuk vinden ertussen zetten?

Als pokeflikkertjes het kunnen, kan de Nederdraad het ook.

Is het de originele? Daar gaat mijn stem naar toe ook al vind ik al die zakmonsters niets. Dat liedje is gewoon goed.
youtube.com/watch?v=rg6CiPI6h2g

>invoordat betaal 0,5€ / stem via sms

Ja, de originele. Hij stond vorig jaar op 1000 of zo.

zit eens een beetje op t*rks.nl rond te kijken, echt een en al debaucherie

turks.nl/nieuws/buitenland/turkse-satanisten-plegen-rituele-moord

turks.nl/turkije/algemeen/vrouw-betrapt-in-bed-met-minnaar-door-zoon-10-en-vermoordt-hem

I'm like a quarter Walloon. Muh heritage

Sorry - 2 jaar geleden op 1666, vorig jaar op 232

P*kem*n is duivels.

bijbelenonderwijs.nl/occult-en-licht/het-probleem-met-pokemon/

Koek, dat kan hoger dit jaar. Zeker nu zakmonsters gaan zo populair is.
Ik aanbid de almachtige Ygpo en hij heeft geen problemen met zakmonsters.

Are you unemployed?

No, why?

kek

Ze vragen alleen bezorgkosten bij Dennis, dus daar ga ik maar eens gewoon langs. Ik ga nu maar turkse pizza bestellen.
Goede paal.

...

herrind iemand zig nog die aflering van pokemon over alakazam

Because a quarter of young walloons is unemployed

Probably because Flemish racism is keeping them down

Ik ben deze

>het kip

Niet gemeen zijn tegen Belgen in deze draad.

>kip kip kip
Roti kan ik ook bestellen natuurlijk.

geen idee wil ook wel eens iets anders dan pizza of een kapsalon, maar niet zoveel keuze

Ik ben deze

it's just banter, relax

Waarom doet dat kanker extra flags for Sup Forums het niet meer met de nieuwe firefox?

>

...

>dvw geen radiatorgeketende vd.

Ik heb juist te veel keuze. Dat is ook een luxeprobleem. Maar de roti is hier is lekker.
Vraag het aan /flag/.

>roti

>ben weer stout geweest

>geen vd

Ik heb een rotirol met lam en wat stokjes met saté genomen. Hij komt er zo aan.

>ikdv

Durum?

>Shadilay op numero 1
Nee, Big Shaq is de enige die de top plek verdiend voor 2017.

youtu.be/3M_5oYU-IsU

Nee, roti.

>niet bad blood van Taylor Swift op nummer één

>wanneer een kkmetadeck van je wint en je hem gewoon alleen maar vol op zijn kankerkaken wil rammen
tip hem igg zeker niet.

Hoi jongens, reddit is nogal naar vandaag dus ik kom hier gezellig chillen!!! Hoe gaat het met jullie???!?!??!

You Belong With Me is leuker

fakka g

>""""""""""""""pop""""""""""""""muziek
Ook ff snel

>in4dat elitair
De meeste muziek op de radio is geschreven met algoritmen en statistieken, niet met creativiteit

ik heb jouw moeder geneukt met creativiteit.

ja want een biemel heb je niet

Het is muziektheorie, niet algoritmen. Al zijn de kunstmatige intelligentie muziekmakers soms ook wel goed. Meestal zuigen ze zwaar oetz.

:^) net nog gecontroleerd..

dvw ik dadelijk spullen van andere kapot ga maken omdat ik verloor in een kaartspel

>Vlaanderen gaat roken in de wagen in het bijzijn van kinderen verbieden
Nederland loopt zo hopeloos achter ahahahahahahahahahahah

Dan denk je zeker ook dat Justin Bieber en Arianna Grande thuis achter de piano hun liedjes schrijven koek

De meeste muziek op de radio is ontworpen om zoveel mogelijk te verkopen,

>dvw net klaar met werken
Kanker.
Schiet mij maar lek.

Daar hebben ze liedjesschrijvers voor die allemaal muziektheorie hebben geleerd. De genre bepaald de standaarden die mensen willen luisteren. Voor pop en country is dat repetitie en pop maakt weer onderscheid dat het sneller is, want country luisteren mensen in het verkeer vooral en pop is meer een activiteiten ding.

Ik zie het probleem niet. Ik houd zelf ook wel van andere dingen, maar de normaaltjes willen normale muziek zoals ze dat al eeuwen doen.

Correctie, racisme zeer welkom. Heil Hitler

>Ondertussen in Lelgië

Ik distansieer me van deze uitspraak.

>Ik zie het probleem niet

Mensen worden oprecht boos als je Avatar een goede film vond, of als je ananas lekker vindt op pizza, maar o wee als je iets zegt over saaie muziek.

Die liedjesschrijvers waar jij het over hebt, hebben onderzoeken (en 'dus' statistieken) en algoritmes tot hun beschikking waarmee ze een liedje kunnen schrijven die het meest lijkt op het "gemiddelde" van wat nu populair is. In iedere stroming worden wel patronen (her)gebruikt, maar in de pop zijn het alleen de simpelste patronen die keer op keer op keer op keer op keer worden gebruikt. Als je er eenmaal op gaat letten kun je echt niet meer naar de radio luisteren (omdat alles op elkaar lijkt).

Muziek hoeft trouwens niet eens supermoeilijk of virtuoos te zijn, er is genoeg goede "pop". Als ze maar niet 3,5 minuten (anders neemt het te veel tijd op de radio in beslag) lang dezeflde akkoorden spelen, met hetzelfde slagpatroon, met dezelfde drums, met dezelfde melodie. Zo saai

>Ja ik ben echt gek van muziek, ik ben er echt de hele dag mee bezig
wat vind je leuk dan
>top 40
dat is godverdomme niet eens een genre, daarmee zeg je letterlijk dat je geen muzieksmaak hebt en dat je alleen luistert wat anderen (die ook geen smaak hebben) goed vinden

>distansieer

Sneeuwt het daar dan? Ik haat de winter zo erg

Oplossing:
>NL wordt fascistisch (optioneel)
>Annexeer alleen vlaanderen
>Repareer de wegen met geweld
>Groot Nederland met goede wegen in de provincie Vlaanderen

>distansieer

>Groot-Nederland
>geen Wallonië of Luxemburg
Middel-Nederland dan

GUUUUHHH RASSIEEESIIEEE DUURRRRRR IK BEN EEN BRAFU GOYIM HOOR AA-IE-VEE-DEE DUUURRRR
Mvg breinlet

can you please get rid of Belgium?

their minister of justice wants to ban loot boxes in video games, all across europe.

>WALLLONIË
GADVER DE GADVER
Luxemburg kan nog wel, vanwege de goedkope sigaretten

>t.benjamin goldbergstein

Die zijn ook niet goedkoop meer hoor, als dat Nederland wordt

GEEN VRIENDIN.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Avatar is gewoon running with the bulls/pocahontas/zielig indianenverhaal nummer 4 in een ruimtejasje. En ananas op pizza is gewoon lekker als je warme vruchten lekker vind. Uiteindelijk is het een kwestie van smaak.

Ik ken de statistieken. Deze passen ze aan op de simulanten wat populair zijn op het moment. Momenteel gaat het wat langzamer aangezien iedereen minder aan de pillen zit.

En als je gaat irriteren aan patronen dan moet je nooit meer iets doen, ze zijn overal. In muziek, spellen, series, films, tshirt, het gedrag van je zuster.

Maar goed, het is zo makkelijk volgens jou, ga dan maar zelf een liedje maken. De beste stuurlui staan aan wal.

i hate microtransaction gaming and pay 2 win as much as the next person. I just don't want government making yet another decision to protect us from ourselves.

is it really that hard to just vote with your wallet and not support shit companies that put out P2W games?