Redd oktoberbarna-utgaven
Forrige:
Redd oktoberbarna-utgaven
Forrige:
Går noen til universitetet i Kristiansand?
jeg har gått på UiA en liten stund ja...
Det heter faktisk Universitetet i Agder (siden de også har campus i Grimstad)
For pulbare norske jenter over den seksuelle lavalder.
Er ganske langt å gå til Kristiansand om man bor i en av de storre byene, særlig på denne tiden av året.
for jodedommen
>samleie med unggutter
Dette er en kristen tråd, vennligst ta synden din et annet sted.
Trente for forste gang i dag gutta. Foles bra
Håper jeg kan få noen slike etterhvert
For vakre og skjore jver som er myke og deilige å ta på
Skalljakke-user,er du her?
Du som snakket med meg om skalljakker. du hadde jo peiling
Slutt å breve Fjotolf! Det er respektlost overfor de pårorende etter terrorangrepet.
hvem kan jeg bruke som erstatning til carbonara om jeg ikke har timian?
...
Hei snorrunger, hvis dere er representative for den nåværende tilstanden på norsk ungdom så ligger vi tynt an. Denne tråden gir klare indikasjoner på at norges fremtid ligger i hendene på analfabeter og autister som ikke evner å bidra med noe som helst til å fremme et bærekraftig samfunn, selv om de fleste av dere er under 14 år, betas af og avhenger totalt av deres foreldre eller sosiale tjenester for å klare å overleve så vil jeg at dere skal vite at dere er kreftsvulsten som vil sorge for at landet går tapt. Hvis du virkelig vil bidra til et bedre samfunn så do an hero. Muvh Based oldfag tronder
Gikk ett år i Grimstad
Jammen har vi ikke en pastakokk i tråden, kan du hjelpe
heng deg
Endte opp med å bare gasse på med basilikum og ekstra hvitlok, foretrekker som regel noe mer subtil smak men man tager det man haver.
flaks at dette brevet ikke er rettet mot meg ellers hadde jeg sikkert begått sudoku
Hun har ikke sett den siste snappen jeg sendte for over to timer siden gutta...
Hvorfor leve?
fordi du kan kjǿpe deg en center-rull
Finnes flere fjortiser i havet man kan snappe kukbilder til anonsen!
>hvorfor leve?
hadde jeg bare visst..
Hvordan er det å leve med autisme?
Dette er favoritthobbyen min.
Masse-siterere burde bli skutt.
HUN heter Maria, og har ikke utfort noe terrorangrep. Hun er en sot og snill jv.
Jeg vét. Svaret er kneboy, min polske venn.
ganske kjipt fåvæ
spǿr meg hva som helst om tysk da
ganske kjipt fåvæ
Er tysk germansk ?
ja, tysk er faktisk germansk
>faktisk være han som tilbakelinker hele tråden
Heng deg
>dfn bestemor går fremst i toget
Kan du laste ned Goebbels og Hitler-taler og lage propaganda? Begynner å bli litt for mye gjenbruk av de samme talene nå.
Jeg har dårlige nyheter om bestemoren din.
Hun har ligget med over 9000 oktoberbarn.
nei, jeg er ikke interessert i å lage propaganda,
me on the right
>Dfn ingen sot Erketrollmann JV
Blir ikke noen julegave fra familien på henne i år
Knebǿyen gikk til helvete, gutta.
brev kuk
>tfw can't tell if my aunt in Bergen actually likes me or if she's being nice and humoring me because I'm a retarded American
Bestemoren min er også verge for sånne der
Hm.. hadde vært fett om hvis du kjeder deg en dag sjekka ut gamle taler. Og hvis du kommer over noe heftig du ikke har hört andre steder kan du rapportere videre i tråden.
Ja takk, begge deler
Bergensere er kjent for å hate amerikanere enda mer enn vanlige nordmenn gjor
jeg er ikke interessert i å hjelpe deg eller "din sak" eller hva nå enn. jeg lærte ikke tysk på grunn av Hitler.
youtube.com
oktober"barna"
Er bergenser, kan bekrefte dette.
>Bergen
Jeg er redd for at hun er tilbakestående hun også.
You have an aunt in Bergen? She's Norwegian or is she American?
Kjedelig
grunnen var vel miriam ikke sant
Norwegian. Dad is an immigrant to America; he was estranged from his family for 20 years and is reconnecting.
godt brev! det er et flott megmeg, men jeg lærte tysk lenge fǿr jeg ble interessert i Miriam.
Når det blir ulovlig skal skaffe bevis og anmelde, dette er ikke greit. Fuck arven, dette er for Norge.
La meg gjette, hun var tyskertös også?
Nei, men dere er kjent for å vere Norges Sverige, en hanreiby, og den mest stusselig dialekten
...
>den autotunen @ 0:30
Faens Arild Hanreide
"Se alle budsjettlekkasjene:
Dobler antall kvoteflyktninger til Norge"
Men.. HVORFOR? Det er jo ingen poeng i å ta inn """(((flyktninger)))"""
...
haha lol baserte FRP xD shadilay pris kek *brever helikoptermegmeg*
Tenker det samme, begynner å lure på om de blir presset eller betalt til å fremskynde Kalergi-planen.
tror det har blitt tatt en eller annen telefon, her.
Takk til alle dere som stemte FRP og Hoyre i tråden. Jævla negerelskere.
Kvoteflyktningene er ikke problemet en gang..
Det virklige problemet er alle de andre "aslysökerne" sånn som "oktoberbarna" pluss all familiegjenforeningen. Kvoteflyktninger er en dråpe i havet i forhold.
For Gudene og for slutten
hvem stemme stemmer dere på da
>KRF og Venstre har ökt kvoten
>Det er FRP og Höyre sin feil
>norge er ikke hanr-
Du er sansynligvis en mindreårig unge med negerIQ.
Bagateller. FRP og Hoyre kunne stått på sitt, men de velger makt og grådighet foran å beskytte vårt land og vårt folk.
Prisen man må betale for en koalisjonsregjering.
>dfn hver neger som tas inn i Norge er en til neger du kan drepe under rasekrigen
få dem inn!
Synes vi kan gi asyl, så lenge vi lager en slags gulag hvor de kan være til vi sender dem hjem igjen. Men det er jo sant som du sier. JEg forstår bare ikke hva grunnene til å ta inn negative elementer i landet vårt kan være.. Ja, greit, medmenneskelighet og sånt, men er det én ting som er sant her i verden så er det at man selv kommer alltid forst. Så for min del kan hver enkelt av de brune rottene drukne, brenne, sulte eller fryse ihjel for alt jeg bryr meg.
det er viktig å huske på at vi alle er mennesker
>er det én ting som er sant her i verden så er det at man selv kommer alltid forst
Det er jo bare om du ikke er hvit
Jeg forstår det ikke jeg heller.
TANKER OM DETTE?
youtube.com
Joda, det er vi jo.
Men hva er poenget ditt?
men hvorfor
>til vi sender dem hjem igjen.
Hadde det bare vært midlertidig at de var her så...
Men alle vet at de blir her til evig tid, selv om ting blir bedre i landet de kom fra.
Bare se på alle de jævla somalierne som kom hit som "flyktninger".
De drar tilbake til Somalia på ferie hvert år, enda det liksom var for farlig for dem å bo der.
Dessverre har vi gitt dem statsborgerskap, så vi får ikke sendt dem tilbake.
Tenker at jeg burde gjort det samme den gangen når jeg får unger.
DET FINNES INGEN POLITISK LǾSNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
>burde gjort (fortid)
>når jeg får (fremtid)
hæ?
>Okkupert sesong 2 lekkert
>Laster ned
>Russisk "hard dub"
Nemmen, fy faen
Det er jo veldig enkelt å forstå. På et nivå er det for å importere mennesker for å gjore opp for vår lave fodselsrate ettersom kapitalisme krever evig vekst, samtidig som at innvandrere alltid stemmer venstre/innvandringsvennlige partier. Penger og makt som motivasjon, som alltid.
På et dypere nivå er det for å erstatte oss helt med en dum brun masse med mennesker som kan styres over lettere.
Dette, folk som diskuterer politikk vedrorende innvandring kaster bort tiden sin. Det eneste som kommer til å fungere er en revolusjon og guillotiner.
Ja, det er jo sant det. Derfor jeg foreslo gulag om vi forst skal slippe dem inn. Så kan v holde dem samlet der, samtidig kommer de til å angre på at de kom så kan vi sende dem hjem ved forste hove, om de ikke reiser hjem av egen vilje.
Men, de vil jo tilsnelatende ha dem her, så den suger jo..
Det blir for fjernt for meg. Jeg klarer ikke sette meg inn i det, om du skjonner? Jeg bare tenker ikke slik og klarer ikke forestille meg hva slags groteske mennesker som kan tenke å gjore slikt. Mennesker hvis stolthet og lojalitet ikke finnes.
Når jeg kommer til makten skal jeg henrette alle drittbrevere, nyhomser, alle som noen gang har sett på anime samt de med dårlig teknikk i kneboy.
>dfn du er så sortpillet at du stemmer på Rödt bare for å akselerere det vestlige samfunnets kollaps (+at de er det eneste partiet som vil ta oss ut av EU og de hater Israel)
Jeg er tilbakestående
Du bör gikk og henger deg for å hatt er ærlig