/Norgetråden/

mytisk utgave

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Ln1POq1LDyI
youtube.com/watch?v=p-o3mEvAdp0
youtube.com/watch?v=RgZ3UZstaUg
youtube.com/watch?v=xh-54_n1FC4
twitter.com/NSFWRedditImage

Ble ikke den siste i dag heller, nei.

Neivel ...

For jver fordi de er myke og deilige å ta på

Se, ingen brever her heller. Når skal du lære?

neeeeeeeeeeeeeeeeegeeeeeeeeer

j...........

For Voe og en hvit framtid

Gott ey gǫmlum mǫnnum,
gott ey ungum mǫnnum...

Jeg har lyst til å ta på et par veldig myke lår.

>British Pakistanis are '13 times more likely to produce disabled children' says peer
>37 per cent of babies of Pakistani origin came from parents who were first cousins.

Hva er problemet med dette egentlig? De gifter seg jo i alle fall ikke med folk utenfor.

Ja, det er jo egentlig bra at de knuller seg opp på denne måten. Men dette har vært skrevet om i minst 10 år, likevel er det ingenting som blir gjort.

ja du er vel reineste Sigurd Jorsalfare du ja
haha fy faen

>In 1107, Sigurd led the Norwegian Crusade to support the newly established Kingdom of Jerusalem which had been founded after the First Crusade. He was the first European king to lead a crusade, and his feats earned him the nickname Jorsalafari.
>Sigurd fought in Lisbon, various Mediterranean islands and Palestine. He would often fight the enemies himself, amongst his loyal soldiers and kinsmen; they were continually victorious and vastly successful, gaining large amounts of treasure and booty

Fy faen, Heil Sigurd.

ingen forstår deg
disse brevene er ubrukelige

youtube.com/watch?v=Ln1POq1LDyI

youtube.com/watch?v=p-o3mEvAdp0

Morsomste videoene jeg har sett på lenge.

jeg synes de er koselige.
hvis du vil vite hva det betyr så kan du jo bare spǿrre, verre er det ikke.

hva betyr det? hvorfor kan du norrönt?

Hallo? Ny tråd?!

Islandsk din idiot

ser jo helt likt ut

mekker

hfbs

og HVORFOR det?

Hva faen er problemet ditt?

>Terje Berg
Nei hva faen, her dukker jo Terje Tulling opp i tråden jo. Han er en raring som sykler overalt, panter flasker og skriker om å drite i hoye tårn.

Terje utedass vel

youtube.com/watch?v=RgZ3UZstaUg

NY TRÅD

...

Ignorerer og skjuler, jævla narsissister som skal linke til vennene sine og fortelle "jeg startet denne tråden"

>Ignorerer
>svarer

>hvorfor kan du norrönt?
fordi jeg er autistisk nok.
>hva betyr det?
det er nok en velsignelse, og en som er svært gammel. en hedning skal ha sagt det da nordmennene kom til Island: "godt hell til gamle menn, godt hell til unge menn".
fǿr i tida tolket man det litt annerledes, kanskje "evig godt til gamle menn, evig godt til våre menn"; men "ey" bǿr tolkes som et intetkjǿnnsord, et substantiv, ikke et adverb. dette samsvarer med funn i runer.

det er ikke islandsk.
hvorfor trodde du at det var islandsk?

På lillehammer blir han kalt "terje tulling", hvertfall.

Imponerende autisme, får du brukt den til noe konstruktivt?

Er et stykke å sykle mellom nannestad og Lillehammer.

>dette samsvarer med funn i runer
navnegransking også faktisk, "ey" (som på norsk ville vært "ǿy") består i navnet Ǿyvind/Eyvind.

ble grandis i dag også da

skjerp deg


t. kjott og brokkoli- user

Hva slags yrke har du, eventuelt hva studerer du?

Noen ganger blir jeg veldig sur

...

nårgetroden

Jeg har hort historier om at han sykler dritlangt. Det var visst en periode han syklet nesten helt fra Lillehammer til Oslo hver dag for å kjope kjottkaker på en spesifikk kiwibutikk. Jeg husker ikke helt detaljene, men han er et beist på sykkelen.

Selvmord fremstår mer og mer lukrativt for hver dag som går

jeg er stygg så dette opplever jeg nok aldri

jaja

bare noe jeg tenkte på

får nesten inntrykket av at du måtte slå dette opp? men det kan jo ikke stemme, for man skal jo lære sånt i skolen.
...eller?

Bilister oppfordres til å fjerne sno og is fra bilene sine. I lopet av formiddagen har politiet i Drammen fått melding om to tilfeller av knuste frontruter etter at sno/is har falt av andre kjoretoy i fart

Så treg tråden er i dag da

prump

Tor Tordenkuk?

nå begynner Ylva å slå inn her gutta

Hvor er dere på konefukompasset, gutta?

kanskje jeg skal knulle ylva?

*sniffsniffsniff*

mmm den luktet godt anonsen

gi meg en til

horer på litt iransk folkemusikk jeg da

gi lenke

har et album nedlastet, finner ikke helt lik på youtube, men denne kommer vel nærme youtube.com/watch?v=xh-54_n1FC4

takk skal du ha

>sitter igjen med 30k etter skatt hver mnd
>betaler 10k i husleie
Hva tenker dere om dette?

kan jeg få penga?
ellers bryr jeg meg egentlig ikke

hores ut som du har et fint liv anonsen!

jeg vet ikke så masse rart, jeg...

men har du kj?

Har vært på 2 dates med en sotpai, men det var litt merkelig stemning da vi "skiltes" sist gang. Sendte henne en melding på tirsdag, som fortsatt ikke er "sett" på messenger...

Nå blåser det godt her ute gutta. Lurer på om jeg skal ta meg en aldri så liten gåtur i stormen. Det må da være innafor?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

innafor å bo i blåsbortveien

jeg åsså

Ingen storm her :(

er du madjar?
eller?

nei, bare bor her

Tenker at det er bokstavelig talt meg etter jeg er ferdig med studiene.

hvem studerer du

husker dere da rasistregjeringa ble ettertrykkelig BTHU?
hehehe

hvilken studerer du

>merkelig stemning
kjip fölelse det, men bra at du i hvert fall kjenner den

Studerer vel sånn dataingenior jeg da.

tenker nå at du må suge kuken min jeg da

Det var litt mye anonsen. Syns nesten du må dele det med resten av oss i tråden.

dropp ut fåvæ
og privatiser kånelassa

>litt merkelig stemning
Fortell mer. Skiltes dere med et kyss? Har dere klint?

Har vurdert det et par ganger fåvæ, men det er ikke så alt for ille nå.

Ja, litt kjipt er det, men jeg tenker uansett at det er positivt at jeg får litt erfaring. Har aldri vært på dates for, så jeg har godt av trening selv om det kanskje ikke går så bra

Nei, vi så film hos henne, og snakket mye, men ingen av oss turte å insje på fysisk kontakt. Det var dog mye hyggelig prating.
Hadde lyst til å gi hadeklem, men det var litt kleint siden roomien hennes dukket opp...

>Hadde lyst til å gi hadeklem, men det var litt kleint siden roomien hennes dukket opp...
Haha, fy faen. Klem er da en selvfölge etter date, helst et kyss. Hvorfor er det kleint å gi hadeklem etter en date bare fordi roomien hennes dukka opp??

>Hvorfor er det kleint å gi hadeklem etter en date bare fordi roomien hennes dukka opp??
Fordi vi er begge ganske beskjedne personer som aldri har vært på dates for

kanksje en jv er noe for meg?


>islandsk
jaja ser nettopp som islandsk ut spor du meg

Jaja, bra du pröver hvert fall. Neste gang dere mötes burde du gi hun et dypt sniff i skrittet.

husk å benytte deg av våre black friday deals
opptil 70% rabatt på alle jver

Tror du at jeg finner en rullestoljv i morgen?

Jeg tenkte kanske det var Latin

>dfn SPQR

nei, vi selger ikke feilvarer i våre butikker

spǿr meg hva som helst om islandsk da

fyyy faen!

Slett dette

dere er ganske haHAA i blant

finnes det noen særlig store forskjeller mellom kasusboyningen i tysk og islandsk?

Knasker litt kjottkaker
Som ein skikkelig nordmann skal gjore

kunne lett voldtatt deg

Hva mente Petter med dette?

hvor mye mat finnes det egentlig med lite fett


mat som fortsatt har mye kalorier altså