Sverigetråden - Anti-mobbningsupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=gAs9HZC9c7Y
friatider.se/liberalerna-r-stade-ja-till-att-avskaffa-sverige
twitter.com/NSFWRedditImage

DÖDA DIG SJÄLV JÄVLA BÖG

kapitalismen orsakade babbeinvasionen

Hatar mobbning favä

Denna var först

MYCKET bra upplaga :3

Aktiva tråden
*

Har någon fått 4chanX att fungera med FF57?

Trådkriga inte ditt jävla dampbarn

fritt fram att mobba 2DF!transorna här

förra tråden tog 1 timme, 56 minuter och 16 sekunder att avverka om ni undrade

jag hade lite problem med tidigare versioner av 4kanalx men när jag manuellt uppdaterade till senaste så verkar allt funka som det ska.

hahahah pedofilbög

Den funkar normalt favä.
Tillsammans med Onee-chan

Fan, min fungerar inte alls.

ladda ner den nya versionen från deras hemsida

få vet detta

gör som gjorde, uppdatera manuellt eller försök ominstallera

exportera dina 4kanalxinstaällningar, ominstallera 4kanalx och se om det är dina inställningar som bråkar.

du kan sen importera dina gamla inställningar om det behövs

Vad är detta för barn fetisch tråd då?

>effektivisering är dåligt
avliva er jävla bakåtsträvare

fyfan vad jag hatar svennebrevare, degenererade jävla bögbrevare som önskar dom vore flickor

Jag är faktiskt en flicka. Och bögbrevare är söta.

söt bild

>genomsnittliga 2d tittaren

ursäkta men jag är tjej

Sossarna som delar ut bidrag och inför vapenlagar som förhindrar folk från att skjuta av muslimerna efter behov.

kvallslig paminnelse att krogol per arbetstimma ar det mest relevanta mattet for ett bra samhalle

Test.

Vänlig påminnelse

hehe mm
*visar mina x-kromosomer*

Har ni bevis på det ni påstår?

youtube.com/watch?v=gAs9HZC9c7Y

*blockerar din väg*

>denna Thread Start (TS)

T V Å D E
V
Å

D E
E

Verkar fungera nu.

spydde lite i min mun av honom och hans åsikter

...

Mobboffer förtjänar det

that feel när jag blev mobbad av min gf och kollade på när Chad tog hennes second base

#baramigtvåsaker

nej sluta vara en taskmört

usch nej jag vill inte att du ska sitta och pilla på snoppen till bilder på mig

Varför är amrisar så krinsch?

Den där bilden känner jag igen.

Varför ser hon ut och låter som hon är påväg att börja grina hela tiden?

Ska du börja dampa nu igen sidf?

bra bevis

Fan så billigt det var med dricka på matsmarthemsidan. Har de ingen black friday-rabatt så vi kan göra en sån där stöt igen?

>han hade inte fått säga det där som sverigedemokrat eftersom Scandinavian antyder inte-semitisk
detta triggar SD tåp1

>26%
lmao gentestcucken...

Hur gick det för dig panik attack-user?

sök hjälp asgeir

Mobbning är oironiskt ett naturligt sätt att få anormala människor att bli normala genom att mobba bort deras konstiga beteenden. Varför tror ni autism, transsexualitet och annat stört skit ökar just nu medan skolor och samhället aktivt förbjuder och bekämpar mobning?

Mobbning är naturens sätt att ordna upp

...

Okej, fast det är inte ens en lösning som funkar.

Standarutryck för passiv-aggressiva socialrättvisekrigare favä.

Häng dig din lilla fjolla
>t. mobboffercucken

Förutom när det slår slint och mobboffren skjuter upp skolan

Gjorde Anton något fel?

Ta hand om er själva.

Han skadade folk som aldrig gjort honom något illa. Rätt taskigt kan jag tycka.

>Mobbning är oironiskt ett naturligt sätt att få anormala människor att bli normala genom att mobba bort deras konstiga beteenden.
Oironiskt detta
>blev mobbad för mitt hår men jag tyckte att det var fint
>visade sig vara världens pottfrilla
>blev mobbad för min klädstil men jag tyckte att jag klädde mig fint
>visade sig att jag bar samma kläder varje dag

Folk är oftast ovetandes om sina problem tills någon rycker till och säger "vad fan skärp dig!", det skulle vara mer accepterat tycker jag.

Detta

var du glad sa lange folk tanker pa dig. ratt som det ar sa ar du gammal och ful och ingen tanker pa dig alls langre.

absolut ingen mobbning under detta brev

tare lugnt fettocucken

Vad är den gemensamma nämnaren i 2Dfängelsebögarnas liv? Är det en desperation sprungen från nekad kärlek och uppmärksamhet från det motsatta könet under en formativ ålder samt social unedrgivelse (beta) som gjort dem till vad de är? Får de verkligen sina sexuella uppmärksamhetsbehov uppfyllda genom att isolerat rollspela med varandra på kanalen som flickorna de aldrig fick?

Ja, att sikta in sig på barn.

och

dkn inga vänner

Häng dig mobboffercucken

Skulle han ha gott loss på regeringskansliet istället?

vem mer /wittr/ här?

sluta mobbas

>he term Scandinavia always includes the three kingdoms of Denmark, Norway, and Sweden. The remote Norwegian islands of Svalbard and Jan Mayen are usually not seen as a part of Scandinavia, nor is Greenland, a constituent country within the Kingdom of Denmark.
>However, the Faroe Islands, also a Danish constituent country, are sometimes included, as sometimes are Iceland, Finland, and the Finnish autonomous region of the Åland Islands, because of their historical association with the Scandinavian countries and the Scandinavian peoples and languages.[3

No Bully Zone här tack, medan judiska politiker har kvar sin backup genom Law of Return som ger dem direkt medborgarskap om de repatrierar sig till Israel ivl

sker ju bara i amerikatt typ. det ar ju dit man ska aka om man vill kunna kopa vapen till att ta med sig nagra ner till detdaringa varma stallet...

Fan vad underbart det vore om samtliga politiker konstant fruktade att bli dödade för minsta lilla misstag.

Gillar dom men inte lyssnat på ett tag

Fortfarande fel men mer förståeligt i alla fall.

>tangentbordspsykologen

cringe

Finns inga lösningar i naturens eviga lagar. Det är en medicin - och det var en effektiv sådan. Avsaknaden märks, som sagt.

mm strax

EN KVART KVAR TILL BLACK FRIDAY

VAD SKA NI KÖPA? :D

>>blev mobbad för min klädstil men jag tyckte att jag klädde mig fint
>>visade sig att jag bar samma kläder varje dag
sluta vara en sån tjej asg
>behöva följa fashion och senaste modet

Ett rep.

Vilka i Sverige gillar EU utom 90-talsMUFare och politiker?

Vad är din åsikt om 9/11?

När ska du sluta spamma samma skit i alla trådar när du har blivit motbevisad?

dakimakura med Paula å #SD2018

Hårddiskar.

Skrattar fortfarande över att ni muslimer tror att ni "vann" med 9/11

USA och västvärlden vann när vi bombar skiten ur era pissländer 24/7 sedan 15 år tillbaka rofl

Falskflagga för att få Amerikanare att stöda kriget mot Irak och mellanöstern.

>ducka så här hårt
Ingen avancerad fråga. Svara gärna.

jag tror de känner så varje gång de inte går med på vad vänstern eller islamisterna i MP säger favä

har funkat i alla samhällen som använt sig av det. Spartanerna gjorde det, romarna gjorde det, fan överklasskolorna idag i Sverige använder sig av mobbning. Det bokstavligen funkar

hur ofta gick spartanska ungdomar och högg ner klasskamrater? Sådant mobbas ur dem och om samhället upptäcker att personen är för störd och att det inte funkat så utvisas den till vildmarken eller blir ihjälslagen. Så gör stamsamhällen än idag

Exakt. Det har alltid använts för att hjälpa ungdomar förstå sig på det lokala levnadssättet och vad som är accepterat

Uselt bete

>Någon beter sig konstigt.
>Anonpostaren mobbar den som beter sig konstigt.
>Den som beter sig konstigt slutar genast att bete sig konstigt.
>Alla reser sig upp och börjar applådera Anonpostaren för hans fenomenala handling och ger Anonpostaren många medaljer.

>spartanerna
>romarna

hoppsan hur gick det för dem? jag har tyvärr glömt xD

Det handlade inte om att jag klädde mig fult, det handlade om att jag inte hade deo och hade samma sunkiga och svettiga kläder på mig hela veckan. Det mest pinsamma var väl att jag hängde med skolans nbögar för att jag kände en av dem, undrar vad de tyckte om mig egentligen. Tänker på det rätt ofta.

>Frankrike, vars fotbollslags sre ut att komma från Rosengård, har sundare inställning till EU än oss
dkn heemade av statistiken

Detta
De två chads som "mobbade" mig hjälpte mig bara, insåg detta kanske för ca 2 år sedan. De svaga är de som inte klarar mobbning

du vet väl att Liberalerna i söndags röstade igenom ett förslag att ta bort Sverige som nationalstat och göra oss till en delstat i ett federalt EU?

>Liberalerna röstade ja till att avskaffa Sverige
friatider.se/liberalerna-r-stade-ja-till-att-avskaffa-sverige

nej da skulle de inte vaga ta nagra beslut alls. battre med upplyst despot fava. intelligent charmant javel som vi kan inspirera bade till att inspirera andra till att jobba och kampa och att ta kloka beslut.