/nederdraad/

/NEDERDRAAD/

Welkom: Alle Nederlandstaligen + Zuid-Afrika
Niet welkom: de rest.

Maandag werken editie

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=8kjY9sKdHlY&feature=youtu.be
youtu.be/lRzFqW4Xh2k
youtu.be/MkKTQKKuiMc
ad.nl/buitenland/waalse-ambtenaar-doet-al-17-jaar-niets-en-dat-voor-2-900-euro-per-maand~a44e2319/
youtu.be/-q4xQkL4Liw
youtube.com/watch?v=9t_CX1Vk0bs
twitter.com/NSFWRedditVideo

>werken
moet ik daarvoor het huis uit?

Dijkhoff voor minister-president!

youtube.com/watch?v=8kjY9sKdHlY&feature=youtu.be

Nou ik ben weer terug en ik ga ze proberen hoor. De scholieren hier gaan naar de Deen, want dat is meer in de buurt en die verkoopt wel Monster energie.
Er was een hele bak vol bij de appie. De hamkaas waren goedkoper en bijna op. Raar eigenlijk, want je zou verwachten dat het duurder hoort te zijn omdat er ham op zit. Misschien doen ze gierig met de kaas.

Hamkaas is goedkoper omdat niet iedereen ham lust

Cooler as ekke? Ek dink nie...

youtu.be/lRzFqW4Xh2k

>dvw mijn moeder de nieuwe Call of Duty® for me koopt als ik hoger dan een 7,0 heb voor mijn tentamen Vermogensrecht
>dvw de cijfers op vrijdag om 17.00 online gepubliceerd worden

goed kontje

>probeer foto te maken
>duim ervoor
Wat een oetlul ben ik ook.

Goed punt. Verklaart ook waarom de chocokrulbrood de duurste zijn. Ze waren wel oké, maar ik denk toch dat ik de kaasstengels van de Dirk lekkerder vind.
Joumasepoes hier komt met die dirty Sup Forumsziek en lekkere kont. Goede paal.

>dvw ik geen cadeautjes nodig heb om me te motiveren
>dvw ik tot nu toe alleen maar hoge cijfers heb gehaald

Afrikaanse rock is dood... Hartseer

youtu.be/MkKTQKKuiMc

>melk en delfts blauw

ik ga me denk ik maar ophangen ofzo. dan heb ik in ieder geval iets te doen

Verveel jij je dood?

was het maar, ik leef helaas nog

ad.nl/buitenland/waalse-ambtenaar-doet-al-17-jaar-niets-en-dat-voor-2-900-euro-per-maand~a44e2319/

BELGEN

ebin

lmke

>weer een VVD president
Oetz liever niet.

>België is een grap
kleur me verrast

Hoe gaan de zaken boys

>Raar eigenlijk, want je zou verwachten dat het duurder hoort te zijn omdat er ham op zit
Op een kaaskrulbroodje zit meer kaas op dan een ham-kaaskrulbroodje. Ham is goedkoper dan kaas.

In een maand 66% winst, dus best wel lekker.

Je hoofd is goedkoper dan kaas.

>Walen werken niet en krijgen geld

En dat noemen ze nieuws?

>dvw ik niet eens de hele dag kan jossen omdat de overburen hun woonkamer op de 1e verdieping hebben
ik verveel me zo kankerhard

Ben je arm ofzo?

>stoer doen met een klein hoopje geld waarmee je niet eens een doorsnee tweedehands auto van kan kopen

lmke

Koop vir my n kosie daar vriend, ek is maar net n honger seuntjie...

youtu.be/-q4xQkL4Liw

>al het geld uit de kassa's gepakt
stop maar weer terug, voor je baas het ziet

Trouw met mij.

>
Het viel wel mee hoeveel kaas erop zat. Maar je kan wel gelijk hebben.
Vidya?

een braai is toch gewoon een bbq?
hoe achterlijk moet je zijn om een uitnodiging voor een bbq te zien als een uitnodiging voor seks

>Vidya?
ik vind niet gek veel spellen leuk oetz, en de spellen die me wel leuk lijken kan mijn lapotopje niet aan

Een bbq om 2 uur ‘s nachts he

fake

Nederland kent geen geld cultuur.
De rest staat op de bank.
Maar dit kan er ff niet staan als je begrijpt wat ik bedoel hahaha

Barbeknoei is wel raar laat, maar frituur kan elk uur.

Poep, had je de nieuwe vegas nu al geprobeerd? En anders moet je voor dingen zoals VVVVVV gaan.

dat maakt het alleen maar erger oetz.

Als een wijf je vraagt om om 2u 's nachts een kop koffie te drinken bij haar thuis, dan verwacht je toch ook meer dan een kop koffie?

>had je de nieuwe vegas nu al geprobeerd
ik zal hem nu gaan neerladen dan, maar ik gok dat mijn laptop het niet aankan

ja maar voor een kop koffie hoef je niet speciaal inkopen te doen

Oeps er is alleen worst

Wat voor koffie drinken jullie altijd?
Ik drink meestal senseo.

Ik verwacht op zijn minst wel koffie natuurlijk anders kon je mij niet lokken.
Die kan mijn oude broodrooster ook nog wel aan. Gewoon alles op laag. En echt anders heb je 2D platformers of simpele puzzelspelletjes. Of anders gewoon zenuwtrek kijken.
Zwart. Of een karamel latté.

>wat een kankerbbq dan. laat maar

>En echt anders heb je 2D platformers of simpele puzzelspelletjes
die vind ik dus saai oetz. ik heb bomber crew gisteren neergeladen. wat een saai spel is dat zeg

>bomber crew
Ken ik niet. Lijkt op een 3D versie van FTL.

Meer dan een hoop goeie worsten heb je niet nodig voor een braai

Lekker aangebrand.

FTL heb ik niet gespeeld, maar bomber crew zag er inderdaad ongeveer zo uit. Maar dan kankersaai

als ik een vrouw zou zijn, zou ik beledigd zijn als iemand me binnen probeert te krijgen voor seks met een bbq als excuus

Ik zit er nu filmpjes van te kijken. Het klinkt vreselijk en ziet er ook zo oetz. Met FTL had ik nog wel lol en de muziek eruit was ook leuk. Maar het zit in hetzelfde genre. Darkest Dungeon al gedaan? Heeft ook lage eisen.

zeg dan gewoon nee, zoveel is je poesje ook niet waard

Een poesje is 50€ waard en een lul 0€.

Zet me aan het denken

Waarom zijn Vlamingen zo alfa en Nederlanders zo beta?

heel dat genre lijkt me niet langer dan hoogstens een uur vermakelijk oetz, maar ik zal eens kijken of ik die ook kan vinden

Heb je je balzak al eens bekeken? Het ziet er ook niet uit

-50€ is hij zelfs waard

Wat me het meest stoort is dat vrouwen nooit zullen snappen dat ze niet "gelijk" kunnen zijn zolang dit de situatie is.

Oetz, ik wil ook wel eens door een vrouw aangesproken worden of uitgevraagd worden maar omdat ik €0 waard ben doen ze dat helemaal nooit.

Hoi l*lgische proxy.

Als België en Luxemburg zwakker zijn, waarom versloegen we jullie dan in 1830? :^)

Geen proxy, full disclosure: ik ben transVlaams.

Gaan je voorkeuren naar iets uit? Je kan ook een oudere versie van luchtrand of een nog oudere oude rollen kiezen.
We hadden ademruimte nodig van de Fransen. Hun kaasjes stonken teveel.

oetz, als je 9/10 of een 10/10 zullen wijven je wel vragen. Als je minder dan een 7 bent, dan ben je geneukt

Jullie kaas ruikt ook wel beter oetz

>mgw de geur van een verse bol gouda

Jouw kaas ruikt beter.

Manne, vleis proe beter as jou vuur soos die lyk. Ek sê net

houtskool > hout

Ik houd altijd wel van een Edammer, maar ik haal meestal Beemster. Zijn er eigenlijk typische Belgische kazen?
Vlammen horen het vlees niet aan te raken. Als je nog vlammen hebt ben je te vroeg en te ongeduldig.

>Gaan je voorkeuren naar iets uit
heb momenteel wel zin in een goede fps, maar die zijn allemaal zo snel voorbij, of er zit geen aanpassingen van wapens/uiterlijk in, of de tegenstanders zijn kankerdom

Wat is de beste plaats in Zuid-Afrika om te bezoeken?

daar waar de minste zwarten zijn

ik heb wel eens iets over townships gelezen. schijnt leuk te zijn als toerist. Veel plezier!

onze abdijkazen zijn goed

Ja dat is nou net het probleem.

En autisme, blijkbaar kan ik dat gewoon niet verbergen.

de uitgang

Flamme sluit in die sous van die vleis.

Perfekte steak= lê die steak in n bietjie knoffel en olie, gooi die steak op die vuur terwyl daar vlamme is, draai twee keer op albei kante. Maak die vlamme dood, en braai tot medium. Net south en peper nodig.

Vrouens sal net jou vleis soek

Ik snap Nederlanders niet die naar Zuid-Afrika op vakantie gaan. Zuid-Afrika is anti-blank, ze doden de Boers daar elke dag, en jullie willen dat walgelijke negroïde land steunen?

Een wijf met autisme is schattig, een kerel met autisme is zielig.

>Flamme sluit in die sous van die vleis
dit is wel waar
iets erop te zeggen?

Ja, en een zielig wijf wordt geholpen en een zielige kerel moet zichzelf maar zien te help.

ga dan op vakantie in de blanke delen van het land

>hij heeft nog nooit een vrouw met autisme gezien
mannen met autisme zijn boos en egoïstisch
vrouwen met autisme zijn boos, manipulatief en egoïstisch

77iq aub

>south, knoffel, bietjie

godver wat een kuttaal

bek houwe domme lelg

west-vlaams is pas een kuttaal. niet te begrijpen zonder ondertiteling oetz

ik heb eens in de klas gezeten met een autistisch wijf, best schattig oetz. Maar het was dan ook wel geen zwaar geval

Medium rare is veel lekkerder oetz.

Call of Juarez: Gunslinger is mijn favoriete fps. Half-Life kan makkelijk op elk systeem maar is al echt kankeroud. Serious Sam is altijd wel lollig. De oude Sniper Elite kan je misschien aan. Portal is meer een puzzelspel, maar ook erg vermakelijk. Hitman is thirdperson en niet firstperson, maar ook erg leuk.
Zijn vlees is nu ongelijk gedicht of zwart. Je wilt je vlees homogeen gekleurd hebben en dat bereik je niet met een vlam maar met temperatuur.

Dat ga je mij niet zien ontkennen, West-Vlaams is ook erger dan Afrikaans

mvg. een Zuid-Afrikaanse neger met kontpijn

Ik HAAT Belgen.

>wees ek
>Doen werk in township
>sien twee hollandse meisies in towship
>Wat... DE... FOK!?
>Haar swart friend wys hulle rond suid afrika
>"Afrikaans comes from dutch?! We thought it sounded familiar lel!"
>"It's bad that the Dutch came here and shouldn't have done that"
>Not the Fuck...

Hulle was seker op soek na swart voël... En ek was erg teleurgesteld in hollandse meisies.

Ben jij zwart of blank?

ik ook

En? Zelfs Belgen haten Belgen.

Sommige mensen zijn inderdaad niet opgeleid. Gelukkig weten wij beter hier in de nederdraad:
youtube.com/watch?v=9t_CX1Vk0bs

stomme sukkels

Blanke mannen komen naar Zuid Afrika voor de chocoladepoes en blanke vrouwen voor de chocoladepiemel.

Persoonlik sal ek asnraai dat jy suid wes bly. Hoe meer noord oos jy gaan hoe meer swart raak dit. So Wes-Kaap, Garden route en selfs op na die woestuin toe. Bly weg van Johannesburg en die hele Gouteng

nee jij