Sverigetråden - SD2D-upplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=n40tm2P374w
archive.is/xdQBb
svt.se/nyheter/inrikes/sd-politiker-muslimer-inte-fullt-ut-manniskor-1
strawpoll.me/14491201
redprimer.com/page14.php
harmful.cat-v.org/people/basic-laws-of-human-stupidity/
youtu.be/eJLdLVU1bIs?t=29s
youtube.com/watch?v=HaMOmtZaDHw
youtube.com/watch?v=m7mQ7N8e7ac
youtube.com/watch?v=bcxP6vC6zog
twitter.com/NSFWRedditGif

/balt/

...

...

...

>youtube.com/watch?v=n40tm2P374w
>archive.is/xdQBb
>svt.se/nyheter/inrikes/sd-politiker-muslimer-inte-fullt-ut-manniskor-1
Hur kommer det sig att SD gick fullt ut i helgen?

Läste nyss ut Motståndets melankoli, låter pretantiös men var riktigt riktigt bra. Har du läst något bra?

vilken anime ska man kolla på? ^_^

Bibel svart!! :3

Kuroinu: Kedakaki Seijo wa Hakudaku ni Somaru

...

Den med söta flickor med hysteriska pipiga röster

>svart
STOR? :3

cringe

strawpoll.me/14491201

Jimpan är synsk och såg att sossarna skulle ge skäggbarnen amnesti idag

læste en av hemmingways novellesamlinger for nyligt, var bra

kränge

kek

bra brev

k-kan han se in i framtiden?

sporg i /fa/s skin care general

>#1 I SENASTE TRENDERNA

Ja

...

>Ja
Då måste han ju nästan vara säker på att han blir statsminister, gäller bara att släppa rödpiller och propaganda rätt.

för att de verkligen är /våragrabbar/

men vad i helvete

>Hur kommer det sig att SD gick fullt ut i helgen?
Deras strategi. Som Sovjet gjorde:

redprimer.com/page14.php

>The conferences were gay occasions, full of cultural exchanges, during which the Soviets demonstrated their version of the "one-step." They would take ten steps forward on somebody's property. When too many complained, they pulled one step back, displaying a willingness to compromise. Amidst the great rejoicing. most were happy to forget the net gain of nine steps for the Soviets.

Här är en idé jag har lekt med under sen eftermiddag:

Det är ju möten på jobbet. Och jag hade vid Gud kunnat ge min högra arm för att ha kunnat spela in det han sade. Nu är det förlorat för evigheten. Om jag bara hade tänkt det innan med min fina smartofon. Hade varit enkelt. Nåja, han är en dum man och alltså går det inte att planera.

harmful.cat-v.org/people/basic-laws-of-human-stupidity/

Detta var ju inte det sista klubbmötet (så vitt jag vet). Och det kommer att bli flera i framtiden samt personalmöten.

Det jag har tänkt mig för att psyka honom är att ha en liten dosa jag kan kontrollera med fjärrkontroll.

Den skall ha typ 1-2s inspelningsminne och bara säga "barnporr". (Typ som i den där Ducktalesdubbningen där Joakim säger "barnporr" på ett läskigt sätt.)

breva sällsynta jimmies

Anfall är bästa försvar
t. Jimmie Åkesson

>Det Fria Sverige

vad är detta motgiftgrabbarna håller på med nu då

...

...

>knubbiga jimpan
>smala jimpan
>skäggiga jimpan
>renrakade jimpan
Välj två

...

>smala jimpan
>skäggiga jimpan
Tar dem favä

Vad gör du när nästa utspel är om tvångsvård av mentalsjuka transor?

>smala jimpan
>renrakade jimpan

skäggiga jimpan ser ut som en erfaren och vis man.

som en riktig landsfader.

>vad är detta motgiftgrabbarna håller på med nu då
Suger varadras penisnoppar för att JvG inte kunde erbjuda dem en helg i Edinburgh med POTENTA
GULA
THAI
SHEMALE-
PENISAR!

Vafan är ens meningen med detta

En sann reaktionär samarbetar med staten.

Vi har aldrig sett denna
>>knubbiga jimpan
>>skäggiga jimpan

...

hur breda är era axlar?

t. 115 cm (är 1.80 lång)

ENDAST högkvalitativa Jimmies från och med detta brev

De ska bygga ett nationalistiskt klubbhus, ett "svenskarnas hus"

>landsfader
>1930-talets cuckiga mössan-i-handen-inställning
Nukleär eld för dig!

Öh fast jo, var ju så han såg ut när han kom tillbaka från sin depression eller vad det nu var
Bild lite relaterad

Jimmie och Elaine Eksvärd?

Jimmie var lite knubbig i mitten av 2000-talet.

youtu.be/eJLdLVU1bIs?t=29s

han har inte cuckat någon, han är värd att betala som en del av public service. det är edit och ur som ska bort. vad fan har neets och deras framtid med saken att göra?

>svensk
>suddiga mongolögon

hade varit r1 coolt om man kunde säga att ens land styrs av en nationalist som heter Jimmie favä

Här har ni förresten Jimpan som 19-åring:

youtube.com/watch?v=HaMOmtZaDHw

>depression
>inte stekt för alltid
Bara i Sverige.

Negersperma är kolhydratrik. Inte så mycket thaishemalesperma.

>2017
>försvara "public service"
Döda det innan cuckialdemokraterna får sina kvoterade 20% av sändningstiden.

Men den där Jimmie är ju smal

Är det ett jävla örhänge han har?

Varför cuckbrevar du ditt jävla psykfall?

>gråa tinningar
Döda honom!

Men inte skäggig

Krystenson och Åkesson vill cucka dig från dina pengar. Inte ens dina fiatpengar får du behålla!

Betydligt knubbigare än han var innnan
Inte för att det är något dåligt, tjocca jimpan bästa jimpan

Vad flickig han såg ut favä

>tjocca jimpan bästa jimpan
Ja, då såg han ut som den kontinentale populist han var. Nu är den "deprimerade" tumblrinan bara ä'cklig.

Krystenson?

Bevis för att SD = 2D
(han hade denna som profilbild på sitt personliga ansiktsbok-konto ett tag)

Ja, en riktig kukmagnet.

flick(pojke) jimpan

...

Tycker lite synd om dem hur de misslyckas med allt de gör. Detta kommer ju uppenbarligen aldrig hända. De tävlar om kanske 1% av befolkningen med NMR. Bättre att jobba ihop då.

Beslutet att låta de allra flesta av de sk ensamkommande stanna, är en praktskandal. Ännu en gång bekräftas MP:s skadliga inverkan på regeringen.

Det är skrämmande i vilken snabb takt Sveriges invandringspolitik åter har börjat liberaliseras igen.

Jimmie sluta breva i tråden och rannsaka ditt parti istället. Det är faktiskt inget fel med att säga att muslimer inte är människor. Hell Seger på dig.

Hur realistiskt är det att MP kommer platsa nästa val dock? Kommer de verkligen överleva bebistungknullarskandalen?

on my holiday in sweden i installed tinder, i'm fairly average, id even say a bit ugly (though ive been told to be attractive too) but i got a bunch of matches in a single day, attractive ones at that.

now i returned to the netherlands to continue my tindering escapades and the average girl looks like a complete pigdog and i dont get matches for shit.

someone explain this phenomenon to me, is it the exotic factor an excess of pretty women?

Den där djävla SVT-glasögonormen vars fru har fyra barn som ses som en förebild.

Orka stava hans namn rätt.

Vad inställsamt.

Om skandalen kommer nu så har väljarna 10 månader på sig att glömma allting innan valdagen.

Minnet är kort. Folk har redan glömt M:s massinvandringspolitik under Reinfeldt.

Dem är under gränsen i de senaste siffrorna och dagens spektakel lär ju bara lämna #vistårinteut muppar som röstare

youtube.com/watch?v=m7mQ7N8e7ac

Trallvänlig låt :)

Gick från kysslös oskuld till flera dejter i veckan. Jag är autist och inte direkt supersnygg.

Det är den där känslan när ingen flickvän som stoppar er. Många säger bvds men det är inte så det går till, bara sluta bry dig så kommer tjejer att bry sig om dig. När du väl slutat bry dig kan du sakta men säkert öka din exponering gentemot marknaden för en fv.

Tricket är helt enkelt att inte bry sig.

Det är bara ett spel för galleriorna, Jimmie hatar muslimer mer än någon annan

>tänkte näthata lite på svho men måste ha telefon
>android app och java gick utmärkt att dekompilera
>eftersom webb-jonathan gjort appen använde den ett färdigt ramverk (retrofit) för att speca upp REST-API:t
>tog 20 minuter att göra ett script som skapade gick igenom källfilerna och skapade motsvarande pytonfunktioner
>dkn botten redan är igång


jag till vänster som växer mig starkare

På med snubblet sidf, vi vet att du vill väl men vi är för autistiska för att bry oss

man ska inte räkna ut partier allt för lättsamt

minns ni inte när centerpartiet gick skitdåligt i opinionen och hade ett medelvärde under spärren i januari 2014? och nu går centern som tåget.

>han behöver (((porr))) för att runka
Tror ni våra förfäder inte fick upp den utan att titta på plasthoror eller japanska tecknade småbarn?

bara va dig själv

Jag är också 180 cm och har väl 110 cm eller så... i bröstomfång. Du får lyfta mer.

Tack för tipset Jonte 17 år

bra brev

Hans tidiga brott var lite... hetlevrade för min smak.

Men när han kraschade planet utan överlevare... då tycker jag att han verkligen hade växt till sig, både som en stor grabb och som maskbärare.

>someone explain this phenomenon to me, is it the exotic factor an excess of pretty women?
I'd say yes, the same thing would happen if an average swede swiped on the dutch tinder.

Nä, men jag tror inte heller de exponerades för lättklädda och hypersexualiserade kvinnor dagarna i ända.

>dejter
lol det här gör man inte i Sverige i 20-årsåldern

>bröstomfång
?

TYcker oironiskt att den här filmen är så bra. Synd att Sup Forums aldrig utnyttjar den till sin fulla jagjagspotential och bara fokuserar på 2 scener när varenda scen är ett jagjag.

youtube.com/watch?v=bcxP6vC6zog

kanske inte sällsynt men jag har denna iallafall

Ännu en natt då man ska gråta sig till sömns, det börjar fan bli utmattande vid det här laget

Måttband runt kroppen, under armhålorna. Det är ett bra mått att kunna för att veta vilken storlek på jackan du ska ha.

Lmao mann1 folk var ju bokstavligen nakna på den tid1

lol bara sluta vara ledsen