/Norgetråden/

Ble hun doxxet?

slurkerstatus: vodka

>dfn ingen russisk sotnosjv

>han venter til Zydrunanon har lagt seg fǿr han gjǿr narr av knuset hans

Dette er faktisk ikke greit.

Husker dere valget på Island for en måned siden, gutta? Kan komme med noen oppdateringer nå. Det er virkelig ikke godt nytt, dessverre.
Den """""partiuavhengige""""" presidenten Guðni Jóhannesson tok valgresultatet og klarte altså fǿrst å tolke det som at folket ville ha Katrín, fra sosialistpartiet, som statsminister; det skulle bli en koalisjon mellom sosialistene, sosialdemokratene, fremskrittspartiet (et sentrumsparti) og piratene. "Partiuavhengig", ja! Fy faen! Det er vel omtrent det jeg burde ha forventet fra en akademiker, fra en "historiker" som Guðni. De er blodrǿde som bare faen, hele jævla bunten. Fy faen.
Guðnis idé var ikke gjennomfǿrbar, det gikk skeis. Valgresultatet var jo veldig vanskelig å arbeide med. Men jeg kunne ikke ha forutsett nǿyaktig hvor vanskelig det skulle vise seg å være: Islendingene sitter faktisk nå og forsǿker uironisk å lage koalisjonsregjering med sosialistpartiet og selvstendighetspartiet. (Og fremskrittspartiet, sentrumspartiet altså.) Da skal sosialistene liksom ha statsministeren, mens de konservative har finansministeren.
Fy faen.
Islandsk politikk er den verste spǿken jeg har hǿrt.
Men men.
Bare noe jeg tenkte på.

Jeg skal manifestere meg til denne frosken

Kaffé jobb anonsen???

Jeg sa at han har HENGT SEG

det finnes ingen politisk losning

litt minimal gutta