Sverigetråden – ingrids upplaga

...

Other urls found in this thread:

youtu.be/f8hT3oDDf6c
samnytt.se/ensamkommandebeslutet-inte-tillrackligt-bra/
samnytt.se/afghanledaren-kan-bli-svensk-medborgare-redan-till-valet-och-kandidera-till-riksdagen/
youtube.com/watch?v=Cso5vIZBrF8
twitter.com/SFWRedditImages

ja, okej?

Först för allt under 18 är pedofili-cucken

Jag vill dö och/eller få en pv som älskar mig.

Tror ni att han får pengarna?

Sossarna suger ponkeydonk.

nej

Jobbintervju imorgon, vill fan ha det här jobbet

Är du söt?

det här måste nästan vara på skämt, men jag vet hur efterblivna jänkarna kan vara med att ge namn till sina barn

>dkn livnär mig på en tub räkost

Vad för arbete gääer det?

Vad för jobb?

Vem här HAJP för nya WoW patchen som kmr ut imorgon?

>WoW
cringe

Hmm ja
Var själv så för något år sedan
Sedan kom hoppet och ångesten tillbaka

har ni läst något av johannes anyuru?

cringe to da max

Detta. Cringe to da max.

>st*ckholmarna blir rumpsmärtade när deras bostadspriser går ner

på retail menar du?

>nej usch, jag vill aldrig ha några barn. tänk så lite fritid man skulle ha
>man

Varför kan inte vuxna män bara växa upp och ta ansvar.

Jag är rätt hype favä

skriver han om hur rasistiske vita är?

t. sv ho

Bokning/checkin på Silja Line

Najs, låter trevligt. Kommer du få mycket bögsexeri då?

Nee, vill bara ha något att göra om dagarna än att bara sitta hemma och leka med bitcoins

Du kommer fixa det här!

Exakt. När deras länder går åt helvete ska de stanna och kämpa för sina kvinnor och barn, inte ta familjens besparingar och schappa för att leva på betald semester i västerlandet.

>Nee, vill bara ha något att göra om dagarna än att bara sitta hemma och leka med bitcoins
Jaha så du är redan rik.

t. Sojapojkar

Ja det är väl svårt att säga när man tar risker och investerar i nya krypteringsvalutor, förlorar mycket ibland, men det ser ut att gå bra snart

Bra hoppas du tjänar så mycket så du behöver inte sälja din pojkfitta eller något

youtu.be/f8hT3oDDf6c

Känns som det favä :3

Nej, jag är inte en idiot som tar stora lån från CSN/Banker för att köpa fastigheter jag inte skulle ha råd med.

Eller ja, en polare gjorde ju vinst på att ta ett stort CSN-lån för att köpa lägenhet och hyra ut och sen sälja, men det är inte alltid det funkar bra

bögarna går:

BAJSHUGG BAJSHUGG BAJSHUGG BAJSHUGG BAJSHUGG BAJSHUGG BAJSHUGG BAJSHUGG BAJSHUGG BAJSHUGG BAJSHUGG BAJSHUGG BAJSHUGG BAJSHUGG BAJSHUGG BAJSHUGG BAJSHUGG BAJSHUGG BAJSHUGG BAJSHUGG BAJSHUGG

Bra bra, näh man blir ibland orolig om folk i tråden(speciellt bögar) börjar sälja sig själv.

samnytt.se/ensamkommandebeslutet-inte-tillrackligt-bra/

Varför vill en afgansk kvinna att vi tar emot alla dessa "barn"?

Det är väl visserligen inget negativt om bögarna här får aids och dör.

Är det därför st*ckholmare flippar ur fullständigt över bostadspriserna?

Hur lyckas någon som inte har någon utbildning få medborgarskap och bli politiker i Sverige?
samnytt.se/afghanledaren-kan-bli-svensk-medborgare-redan-till-valet-och-kandidera-till-riksdagen/

En stor del av Stockholm blir hemlösa eller får flytta till en annan stad om bostadslånsräntorna går upp.

Själv väntar jag på dagen så jag kan köpa ett hus relativt billigt när kraschen kommer, och skratta åt idioter mellan 18-35 som kommer bli fattiga för dom tagit mångmiljonslån för att köpa bostad

>En stor del av Stockholm blir hemlösa eller får flytta till en annan stad om bostadslånsräntorna går upp.

Man måste bo någonstans. Vill man bo där det finns jobb så innebär det ofta att man måste skuldsätta sig upp över öronen för att köpa en bostadsrätt. Så länge värdet på den bostadsrätten ligger någorlunda stabilt eller t.o.m ökar så är det lugnt, men om värdet skulle sjunka kraftigt så sitter man där med betydligt större skulder än tillgångar vilket aldrig är särskilt tryggt.

>om värdet skulle sjunka kraftigt så sitter stockholmarna där med betydligt större skulder än tillgångar

fucking västtrafik jag svär

Bra. Det bor redan för mycket folk i Stockholm.

Vad är grejen med maltababben? Varför är han så enormt stjärtsmärtad vad gäller den kungliga huvudstaden?

Det är inte bara Stockholmare det handlar om. Det är alla unga människor som bor i städer och äger sin bostad.

>alla som inte är stockholmare är intoleranta sexistiska white trash some inte är välsignade av allah pbuh

han blev utvisad och är nu sur över det

någon stockholmare knulade hans fv

>t. stjärtsmärtade stockholmare

>t. bajshudad babbe

Var kommer idén om att jag skulle vara blatte ifrån?

mahmud...

>När storstadsfjollor får flytta ut till Rinkeby och andra förorter för dom blivit fattiga pga dumma beslut

Bild relaterad.
Hoppas alla vänstertomtar blir brutalt mördade av blattar.

GE MIG EN FLICKVÄN

vad är det här för jagjag?

>Hoppas alla vänstertomtar blir brutalt mördade av blattar.
Ja det flesta av stöckhölmarna och vänsterfjollor behöver en dos av verkligheten utanför deras rikemansområden, kanske för att inse att det inte är så vackert med mångkultur

Jag vill tro det, men svårt att veta...

>dkn ingen kebabpizza

Vet inte om man ska våga bli pv med någon från tråden. Men om du är snäll och söt så har jag inget emot det.

>ta min oskuld, user

Detta var verkligheten för män för 300 år sedan. Och de säger att vi har det bättre nu.

fbanon.

klamt

?

radera detta

Det skulle vara underbart om detta hände med st*ckholm, det skulle vara den bästa dagen i mitt liv.
youtube.com/watch?v=Cso5vIZBrF8

>Känslan när man vill äta en sån men det förstör en hel veckas framsteg i viktminskning
SLUTA

Det fanns fula och ouppskattade hanar för 300 år sedan också.

>detta är vad oskulder tror
fö he bara gå ut lite oftare så löser det sig nästan per automatik

hur jävla svårt ska det vara?

Skulle du knulla en robot?

>Skulle du knulla en
JA

Skulle du?

Jenny Wakeman är söt.

Vill inte att min qk ska fastna i maskineriet. Vad har hon för delar där nere?

Får man ligga med 14-åriga oskulder då eller?

Såg en topp söt Mikasa nyckelring på Sci fi-bokhandeln, ångrar lite att jag inte köpte den.

Så småning om

>importera hundratusentals unga män från en kultur där kvinnor som inte täcker upp sig ses som horor det är fritt fram att våldta
>sexualbrotten ökar explosionsartat
>finns dokumenterade fall där flyktingar massofredar kvinnor (Köln) och polisuttalanden om att det är just flyktingar som ligger bakom det (Karlstad)
>majoriteten av svenskar förnekar fortfarande att det finns något samband mellan flyktingar och sexualbrott

Jag fattar inte. De måste ju inse det men förneka det? Man kan ju inte vara så blåst? Är det någon form av undermedveten ignorans?

rannsaka er själva för helvete

*andas in*

Grabbar, hur skaffar man sig ett sånt där liv?

>majoriteten av svenskar förnekar fortfarande att det finns något samband mellan flyktingar och sexualbrott
Var, i st*ckholm eller?

t. bög

Alla stora städer, N*rrland och speciellt på Södermalm

>any age

Lund

Men den genomsnittliga svenska nbögen kan ju inte inse det. Om han nu inte tycker att få sin dotter gruppvåldtagen är ett rimligt pris att betala för att """hjälpa""" flyktingar vilket isf betyder att han är ännu mer störd i huvudet. Jag tänker att han stödjer ju att vi ska ta emot dessa "flyktingar".

någon githubtrollkarl här som vet om man kan sno en annans pr som inte blev mergat pga merge conflicts som sin egna? hur vidrig är man då?

dakka...

r1 säker på att någon skulle märka och kalla ut dig. Man vill inte ha en sån skamfläck på sitt konto om det är ett kastaiväg-konto.

När börjar raskriget?

Vad är det rätta sättet att göra det på då? Finns det ett icke-skummigt sätt? Typ att testa deras pr, fixa felet och ge cred till dem.

>Typ att testa deras pr, fixa felet och ge cred till dem
Ja det skulle nog se bra ut, speciellt om du ska använda/visa upp kontot i en intervju i framtiden

När Västeuropa blivit ett muslimskt kalifat och Polen, USA och Ryssland invaderar.

Sluta tro vad du tror om "efterlivet".