/mämmi/

Turrihomoilupainos

Other urls found in this thread:

verkkokauppa.com/fi/product/22659/jmnmc/DXRacer-FORMULA-Gaming-Chair-pelituoli-musta-harmaa
ikea.com/fi/fi/catalog/products/40103100/?query=markus
twitter.com/AnonBabble

nykyinen tuoli nitisee ja natisee niin maan perkeleesti

pelottaa mun anuksen puolesta, postatkee joku hyvä paskapostaus tuoli

Ostat vaan jonkun rötväystuolin missä on mukava istua se 10h putkeen, mieluusti rahin kanssa

oooooh jeesiii

Tää oli juuri mun pointtini... Että discord on paskaa ja että se ei ole anonyymi mutta muuten samaa paskaa kuin /mämmi/.

oispa loli

Ja reddit on neloskanava upvoteilla. Voitkin sitten siirtyä lopullisesti sinne.

Ei ole.

*korkkaa oluen*

on jo mut se on liian matala

verkkokauppa.com/fi/product/22659/jmnmc/DXRacer-FORMULA-Gaming-Chair-pelituoli-musta-harmaa

Miksi siirtyisin? Sekin on paskaa niin kuin discord. Pointtini oli että /mämmi/ on täynnä alkkiksia, nistejä ja homoja niin kuin ilmeisesti toi discord, vaikka siellä en ole edes käynyt.

Jahas. Mämmi.
Pitäi.
Sikö.
Meidän.
Pitää: jo
ku. Mukava
. Riidastelu. Tuokio. Minun. Puo.


Lestani. Voitaisiin, Vähä. Kinastella :3

Vittu mitä paskaa. Kuulostaa ihan joltain paskalta tekken biisiltä.
Sopii kyllä peliin, koska alpha on surkein säfä

Mulla on vanhemmilta saatu wanha nojatuoli + rahi ja olis liian matala mutta sattu löytymään tommonen matala pöytä missä pidän hiirtä, näppis on vähän korkeammalla mutta just täydellinen kun ylettyy käsinojalta vasen käsi lepäämään ranteen kohdalta näppiksen päällä tai pöytää vasten. ~10v tää ollu ja vieläkin erittäin mukava.

Discord on täynnä normoja, koska pelkästään normot valitsee ei-anonyymin keskustelun anonyymin sijasta.
t. tietäjä

Kinastellaanko normoudesta.
Oot vitun normo. Mee ylikselle takas

>T. normo

kolme sataa euroa tosta paskasta

Et tajua miten suuren eron keskusteluun se anonyymisuuden puute tekee.

Olkaa molemmat hiljaa vitun autistit ootte kaikki niin vitun paskoja saatanan vittu

haista paska homo apina olet idiootti vässykkä mieslapsi

oon ite normo. mulla on ollu rönttönen ja panen pillua.

ikea.com/fi/fi/catalog/products/40103100/?query=markus

Missä vaiheessa sanoin että pelaan alphaa? Se on surkein säfä joten en pelaa sitä, samalla tavalla kuten en pelää turd straikkia ja vitosta.
Vitun paska postaus mee vittuun

Kylläpäs tajuan. Sä vaan et tajua mun pointtia.

>selkänoja ilman pehmusteita
juuh nauti kivuistas

Oho, Konata sai morasta!

EEEEEEEEEEEEEEEEIIIIII

Normoista tulikin mieleen, kylläpä vituttaa kun on sellasii takertuvii kavereita jotka on koko ajan ruinaamassa mukaan johonkin tai änkee seuraan

oispa fps peli missä vois tappaa animea

just sanoit et rakastat alfaa vaikket osaakkaan

vähänkin laadukkaammat toimistotuolit tuppaa oleen vitun kalliita

mun kokemuksesta alle 150e tuolit leviää käsiin puolen vuoden jälkeen vaikka en mikään läski ole

Hähää

Ei toi oo mora.

Niin, näitä ihme hiippareita jotka alkaa puhumaan kun näkee. Mikä niissä on vikana?

Tää niin vitusti
>"hey dude what u doin :DDD"
>im doing nothing
>"wow why u doin nothing"
>because i like doing nothing
>"well lets do something"
>lets do nothing
>"why dont you want to do anything"
>because i just dont want to do anything
jne

mun viimeiset 10 keskustelua netissä joidenkin steamhomojen kanssa koska sitäkin paskaa ohjelmaa on pakko käyttää jos haluaa pelata yhtään mitään

Tää jtp

Ootko sellainen isoluinen herrasmies jolla on huonot geenit?

Tuo tuoli on perusroskaa josta saa maksaa enintään 10€ jossain kierrätyskeskuksessa. Vaikea uskoa tuota hintaa mutta näköjään on aito.
>Käsinojat saatavana lisävarusteina.
Huuttista saatana mitä tuplavedätystä

juuh ite ostin kympillä kirpparilta vanhan martelan

Pierasin nyrkkiin. Mihin vapautan pierun?

Ostin nyt tuollasen x-tra lonkun mun ahkerasti tienatuilla rahoilla. Jos se nyymi, juuri sinä, tiedät kyllä että puhun juuri sinusta, valehteli siitä miltä tää maistuu, niin etsin sut ja vien kaikki ne eurot mitä mulla menin tän ostamiseen.

heke vittu

Ei mul oo rahaa lol

Jos teillä ois oma nyymi, niin mitä tekisitte sillä?

>koska sitäkin paskaa ohjelmaa on pakko käyttää jos haluaa pelata yhtään mitään
Mitä jos et olisi tollanen homo ja vaan poistaisit kaikki kaverilistalta?

söisin

pistäisin siivoamaan mun paskasen asunnon

Olihan light versio?

Syöttäisin sille hernekeittoa ja nuuhkisin sen pieruja

Noku tykkään huomiosta jota saan miehiltä

Täs on mun vaimo. Ootteks kadei?

kai mä voisin markuksen ostaa

samalla uus pöytä

Vittuako valitat sitten

Poistaisin mutta kun ne pelit mitä pelaan on niin kuolleita että törmäisin niihin jatkuvasti ja sitten kaikki olis ihan vitun kiusallista

oon pannut sun vaimoas

Vaihda nimeä jatkuvasti.

sä varmaan katot kaikki giffinkin homolangat joka videon alusta loppuun ihan vaan sen takia ku oot hetero ni voit kattoo semmosta
mene nyt jo hoitoon saatana

Itellä sama ongelma mutta ratkaisin menemällä offline tilaan. Ja huomasin että kun pelaan heidän kanssa ensimmäistä kertaa, niin kannattaa olla puhumatta ja vaan pelata.

Laita lisää tämmösiä. Tarvin motivaatiota hakata hinttejä huomenna.

mä katon ku sä itket mun paskaviesteille vaikket tosissas oliskaa ku o vaa tylsää

Sun voimafantasiat alkaa jo käymään vanhaks jtp

Omasta mielestä ei, koska ne on yhä huvittavia-.

Pierunhajuisia nyymejä paikal? :3 Mitä ootte syöny tänään ja minkähajusia paukkuja päästelette? :33 Pääsisinpä nuuhkimaan niitä! >:3

no hyi vittu

Lähettäkää mulle pliis parikymppiä että saan haettua kaljaa, bitcoinit käy myös

Mä heitin mun nojatuolista jalat helvettiin ja pulttasin toimistotuolin jalustan tilalle että mä voin pyöriä ja rullailla pitkin poikin samalla pitäen meiningin maksimaalisen lunkina. Ja siinä paskarrellessani tein 5mm pellistä pohjapanssarin väliin ettei tuu angukseen mitään ylläreitä.
On aika 5/5, voin suositella

Juuh turpaan vedon tarve mämmissä alkaa olemaan kriittinen

ei kaikki oo mitää vitun autistisia puuhapetejä joilla on joku työpaja kellarissa tai autotallissa

Lähetin parikytä bitcoinia

Älkäähöt. Ny.t Ar-vpm. Mämmit, Riidel.

Kö.

Mmä en ole . päässyt. deds paikalle vielä

Älä muuta sano. Aloitetaan vaikkapa sulla.
*tirvasee sua suoraan nenään*

Kyllähän nyt kaikilla on perustyökalut, joilla tuommosia hommia voi tehdä. Ei tarvi mitään työpajaa.

>Ja siinä paskarrellessani tein 5mm pellistä pohjapanssarin väliin ettei tuu angukseen mitään ylläreitä.
Naurista. Pelästyit sitä meemikuvaa?

*nyymin sormet teloutuu teräksiseen klyyvariin*
Ähäkutti!

Minä olen Raskaiden aseiden jätkä.

ilmeeni ku ootte niin paskoja häätää näit uushomoja pois täältä

Eiköhän se tapa itsensä ennen vanhuutta, niinkuin transujen tapaan kuuluu

>toimitus yli satasen
satans helvete

ZYXEL MENE SINÄ SIITÄ HELVETTIIN

tää tapahtuu koko vitun ajan ja kuitenkin toimii netti toisilla laitteilla, se on ihan joku vitun lotto että milläkin laitteella hajoo netti milloinkin

Parempi pelti pohjassa kuin mäntä perseessä

kiitti

No luuletko kirjeeseen mahtuvan?

Joo, projektiin tarvittavar työkalut tais olla niinki huimat ku porakone, peltisakset ja jakari

sit lisään
1. ei päästää reitittimen asetuksiin, siis ei vittu toimi asetukset, ulisee vaan jotain paskaa kun yrittää
2. aina kun katkee toi netti niin kaikki mitä teet kesketyy koska windows 10 päättää aukasta jonkun saatanan microsoft conenction test sivun JUMALAUTA

esim vaikka kirjoitan jotain word dokumenttia niin yhtävitunäkkiä aukee chrome ja siinä vaan lukee voi voi could not establish dns perkele to you local vittusaatana

lähettäisivät tarpeeks monta kirjettä

vesnanpyty om tukosa hrmph

mul on tollanen ikean tuoli ja se tekonahka on ruvennu irtoamaan alle vuodessa, siis tää tuoli näyttää ihan helvetinmoiselta kun irtoo se pinta, sit tää on kanssa ruvennut narisemaan alle vuodessa kanssa

hähää paska perse

Vähä joo. Ja toi pohja ku muuten oli jotain ohkasta vaneeria ja jakkaralla painoo kumminki aika perkeleesti niin se saattas olla peppumenetyksen menetys hyvin ikävällä tavalla äkkiä todellisuus ilman pikku varotoimenpiteitä

Tää on kuulemma tosi hyvä valinta jos haluaa paskoa selkänsä loppuelämäkseen

>Partiolainen

>5mm "peltiä" (teräslevy)
>peltisakset
en oo peltimies, mut kuulostaa vähän oudolta

miksi käyttää laajakaistaa 2017? siis kännykän netin saat johonkin 500Mbps tasoon samalla hinnalla ja ping on silti joku 40ms mikä ei ole mitään kun pelaat sitä sun CSGO:ta vai mitä paskaa pelaatkaan kun servut on muutenkin jossain perseessä että se että 40ms ping lisääntyy tohon pakolliseen 200ms pingiin on ihan sama vittu

emt

Eikö noi pitäis löytyä iha joka jäbältä kaapista?

Saattaa olla että vähä vähättelin vaadittavia työkaluja tehdäkseni rojektin vaikuttaan vähemmän vaativalta, ei mulla edes oo peltisaksia koska rälläkät on keksitty. Saattaa olla että pulttien kiristämiseen käytin myös kiintolenkkiä ja räikkää

koska packet loss ja se että se oikeesti toimii koko ajan

Jaa kyl mun valokuitu on halvempi ko puhelimen liittymä. Mun kokemuksella mikään langaton systeemi ei ole ikinä ollut vakaa. Varsinki kaupungeissa kun verkko on tukossa enemmän ja vähemmän.

En ole jonne joka pelaa ceeässää. Pelaan peer-to-peer pelejä, joita ei oikein langattomilla neteillä ja varsinkiin mobiilineteillä pelailla,

>emt
Lopeta tämä heti.