/nederdraad/

Kankervrij editie

Welkom: Goed opgevoede kindertjes
Niet Welkom: Kankerlijers

Other urls found in this thread:

joop.bnnvara.nl/opinies/ervaring-abortus-nederland
twitter.com/SFWRedditVideos

Hallo.

hej jij

...

Ik wil op zijn gezicht zitten.

Sup Randmutts

ik wil op jou gezicht zitten.

>jou

*gaat op je gezicht zitten*
hu?

Met je volle 100 kilo? rip ik

lekker hé :3

pardon?

koosnaam voor onze vriendjes van gemengde afkomst down south

Zijn vrouwen ondergerepresenteerd in de geschiedenis?

stuur geld jongens
1F39vgaSvga2iamrx8U92qTWpNwPCaWAad

werken voor je kkgeld

Dit zijn kontmuntjes van de partijkartel.

Jongens ik heb net een afspraakje gehad met een meisje. Het probleem is alleen dat zij MBO doet en ik WO.
Is het een fout als ik nog eens met haar afspreek?

Ja, maar dat is ook logisch. In de jaren 60 zijn er bv. veel vrouwelijke historici geweest die het "verhaal van de vrouw" wilde ontdekken, maar er toen achterkwamen dat er zeer weinig historisch materiaal is over dergelijke grote vrouwen. Schrift was namelijk gedurende een lange tijd iets voor voornamelijk mannen. Vrouwen speelde een gemarginaliseerde rol in het huishouden of familiebedrijf/boerderij. Daarom is er minder door en over vrouwen geschreven en spelen zij dus een gemarginaliseerde rol, omdat ze in het verleden ook minder belangrijk werden gevonden. Alles wat we bv aan bronnen hebben van Romeinse vrouwen en over vrouwen past in één boek. Dat is duizenden jaren geschiedenis.

>down south

Hoe voelt het om klaar te komen in een strakke anus?

Ik ben het voor een groot deel met je eens, behalve
>Schrift was namelijk gedurende een lange tijd iets voor voornamelijk mannen.
Kun je dat uitleggen?

>jgw je mama je docent is en ze je een 7,4999 heeft gegeven

zorgwekkend en ongezond

nee, vrouwen horen ondergeschikt te zijn.

>dvw mammie me beloofd had om de Nieuwe Call of Duty voor me te kopen als ik een 7,0 of hoger haalde voor mijn tentamen vermogenrecht
>dvw ze dat cijfer net heeft verhoogd naar 7,5 zonder reden
>dvw het cijfer op vrijdag om 17.00 gepubliceerd wordt.

Als je qua denkniveau/mentaliteit op dezelfde golflengte zit, waarom niet?

Vrouwen uit de elite en later de middenklassen konden natuurlijk wel lezen en schrijven, maar het was maatschappelijk lange tijd onaanvaardbaar voor vrouwen om zo in de publieke op te treden en dus om belangrijke werken te schrijven die wij later hebben bewaard. Vrouwen schreven dus wel, maar het is nauwelijks bewaard gebleven voor 1800. Vrouwen werden lange tijd ook gezien als onbelangrijk.

Uitzonderingen zijn literatuur en geestelijke teksten, waar vrouwen historisch gezien een grotere rol in spelen.

>spreek af om naar de sportschool te gaan met een vriend, eenitis mengt zich in het gesprek zegt dat ze ook komt
>ze komt niet opdagen

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ik heb maar één ding te zeggen op al jullie palen:

boeie

>Uitzonderingen zijn literatuur en geestelijke teksten, waar vrouwen historisch gezien een grotere rol in spelen.
Maar waarom?

dat is trouwens feitelijk onjuist

Wat is dan wel juist?

Omdat vrouwen een belangrijke rol in religie en het geestelijk leven speelde. Vooral in de kloosterbeweging en daar meer schreven.

Literatuur omdat adellijke en burgerlijke dames thuis zaten en zich vermaakte met literatuur.

...

nee laat maar, ik dacht dat je "grotere rol dan mannen" bedoelde, maar dat bedoelde je natuurlijk niet

vraag ik me ook af, maar ik wil nog even maagd blijven

Helder oetz. Hoe ben jij aan die kennis gekomen?

Kanker zeg. En ik had nog wel allemaal kankermiems gebakken.

waarom?

Hey dikzakken, hoe kan ik meer eten?
Ik moet 4000 calorieen per dag opnemen zodat ik niet voor de katsekut aan het heffen ben, maar ik heb echt moeite met over de 3000 komen.

vertelde je moeder toen ik haar aan het bonken was.

Ik had het niet tegen jou, aambei.

>sportschool

toch wel.

Blenderen en met een rietje naar binnen slurpen.
Vloeibaar is alles makkelijker naar binnen te krijgen. Ik ontbijt alleen maar vloeibaar

wat moet ik dan wel zeggen ?

absoluut walgelijk

>jaloers op mijn superieure ontbijttechniek

Laat jouw (Jij)s zien dan.

Is Dolph Lundren DÉ Übermensch bij uitstek?

>bijna 2m lang
>blond
>gespierd
>strakke kaaklijn
>judokampioen van zweden en australië geweest
>masters in chemical engineering
>zo razend intelligent dat hij een beurs kreeg om bij MIT te studeren, de beste bèta-universiteit ter wereld

hij is dan wel een middelmatige acteur geworden, het is toch haast niet voor te stellen

Avond editie
>niemand die online is

liggen nog bij je moeder.

Gedraag je eens naar je leeftijd, kankerhond.

fitness

klinkt kankergay oetz

fysieke of mentale leeftijd?

Geen Bolivianen meer palen jij kanker lelg!!

sportsgool huehuehue

Wat denk je zelf?

ik zal het morgen aan je moeder vragen.

Ik ben er gewoon nog hoor. Ik geef de draad alleen wat minder aandacht.

Ik hoop dat je nooit een baan krijgt oetz.

*kusje kusje kusje*

>gaat gij mee naar de 'fitness' vanavond?

Hoe oud ben je nu? 26?

ja

Fijne struikeldonderdag!

Ik wil letterlijk iedereen hier die ook maar een klein beetje geïnteresseerd is in de politiek onder mijn bed vastbinden en hun horen huilen terwijl ik knus op mijn matras lig. Soms, terwijl ik kaassjips eet, laat ik mijn hand neer zodat degene die onder mijn bed ligt de smerige, vette kruimels van mijn dikke vingers aflikt. Deze zullen dat natuurlijk al te gulzig doen, aangezien het enige wat ik hen te eten geef mijn visceuze sperma is, dat ik gedurende de hele week heb opgespaard in een oude haargelpot. Als ze dorst hebben, laat ik hen eerst een paar uur uitdrogen. Ondertussen verwarm ik mijn pisfles alvast, geproduceerd uit lange videospelsessies, waarbij ik zó weinig water had gedronken dat mijn plas beschouwd kon worden als een bijna verzadigde oplossing van urea en zouten. Dit mengsel zal ik in hun keel gieten, om zo hun nieren te vergiftigen wat hen hopelijk incontinent zou maken, zodat ze zich steeds zouden schamen als ze door mij gezien zouden worden in hun misselijkmakende en kinderlijke toestand. Vervolgens, als ze smeken om vrijgelaten te worden, duw ik mijn anus in hun gezicht, om dan een gigantische scheet te laten, met een zodanig scherpe geur dat het tranen opwekt en hen onmiddelijk de mond snoert. Ze zullen uiteindelijk begrijpen dat ze het vuil van de samenleving zijn geweest, waarbij hun leven draaide om het bekritiseren en verzuren van andermans genot, zonder zich te focussen op de kleine genotjes dat hun leven en de samenleving eigenlijk niet zo heel slecht maakt. Deze les zal ik hen hard in hun kop rammen, net zo hard wanneer ik mijn 30 cm lange lantaarnpaal in hun nauwe jongenskutje duw, zonder enige voorspel of waarschuwing, en net zo genadeloos als hun moeder die hen toch vroeg of laat het huis zou uitsturen.

Dat zal ze leren.

Hopelijk eindig ik niet net als jou als ik die leeftijd heb bereikt.

Wat is een struikel. Sorry maar ik ben een nieuwhomo.

>het is alweer donderdag.

hoe oud ben jij ? :3

18.

Je merkt het vanzelf wel.
Al bijna een half uur. Nog 23 en een half uur struikelen!

liegen is stout.

Waarom zou ik over mijn leeftijd liegen?

Je wilt mij misleiden, maar was ik even te slim.

>jij
>slim

>Denken dat je op een wijf kan vertrouwen als het op sport aan komt.
Die shit doe je samen met de dudes.

maar hoe weet ik dan dat jij geen 18 bent? :3

Dit klink best leuk.

koek deze man heeft 300 euro verloren

Goed geheugen + makkelijke rekensom

druk F om respect te betalen

F

F

liegen is stout.

Jij wordt nu voor een jaar verbannen naar Azkaban.

maar jij loog.

Ik ga ontsnappen en de enige goede harry potter film maken.

*gaat op je liggen*

Drink 2 pakken chocomelk per dag
>m-mn suiker
niet janken wil je calorieën of niet

*klemt handen om je heen en geeft je een stevige kus*

joop.bnnvara.nl/opinies/ervaring-abortus-nederland

Wauw wat een kankerhoer

...

ik wil een bijeenkomst bezoeken waar anderen mannen zitten met dezelfde kinks als ik

rutte is echt een sojajongen

Volgens mij zijn er wel homobars die je kan bezoeken.
Waar is je struikel?

...

>homobars
Vind ik daar vrouwen die mij vernederen vastbinden en kaarsvet op mij druppelen?

Dat weet ik niet. Ik kom er nooit.