/danmarktråden/

Jeg ved ikke...

Other urls found in this thread:

en.wikipedia.org/wiki/Robert_D._Putnam#Diversity_and_trust_within_communities
bt.dk/udland/strandede-nigerianere-faar-lov-at-forlade-libyen
politiken.dk/udland/migranterne/art6190775/Unge-kvinder-sælges-for-4.500-kr.-på-markedet
bt.dk/blogs/han-blev-haengt-ud-da-han-spaaede-om-danmark-for-20-aar-siden.-men-han-fik-desvaerre
ug.dk/adgangskortet
drawabox.com/
mx.dk/nyheder/danmark/story/15850541
ug.dk/uddannelser/erhvervsuddannelser/teknologibyggeriogtransport/data-og-kommunikationsuddannelsen
twitter.com/SFWRedditGifs

>mundtlig eksamen om 2 timer

er du mat b gutten?

fucking, gå væk fra internettet og ov dig din bums

ja
har jeg sgu da brugt de sidste par dage på, jeg får ikke pludselig en revelation 2 timer inden

held og lykke!

>dfn man har fået det 20. afslag på et job.

flyt til irland, der er altid jobs til danskere i og omkring dublin, og så er det et fedt land at bo i

Ellers tak, jeg vil leve og dǿ i norden

dette

hvorfor? hvad er der så specielt ved Danmark nu om dage?

hans tankegang kaldes nationalisme, rotte

godt svar, tak.

Jeg kan godt lide at vi passer på hinanden her i Danmark, at vi lige siger hej til et fremmede menneske.
Den fǿlelse har de ikke i andre lande.

Jeg er ikke nationalist. Jeg går ind for at Danmark skal have et stærkt samarbejde med andre lande.

>at vi lige siger hej til et fremmede menneske
Det er fandme ikke Danmark det der.

Når man går forbi hinanden på en sti, hvor der ikke er mange omkring en, så siger man lige hej. Det gǿr man i hvert fald her i Jylland.

okay, det er ikke den opfattelse jeg har af hverken Danmark eller de lande jeg har været i

det håber jeg fandme ikke i gor
jeg vil ikke have jylland bliver til USA

har jeg aldrig oplevet, og jeg er jyde.

Okay, men jeg vil hellere ikke leve i et multikulturelt land.
en.wikipedia.org/wiki/Robert_D._Putnam#Diversity_and_trust_within_communities

Det er jo ikke fordi vi lige pludselig bryder ud i samtale med folk i bussen.

Du burde gå mere ud.

nationalisme betyder ikke isolation.

Nationalisme betyder at kæmpe for at frigǿre sig. Ǿst ukrainerne er nationalister fordi de kæmper mod Rusland. Folk der stemte for Brexit er nationalister.

>Den nye udvikling sker, efter at der er kommet rapporter om, at hvide libyske slavehandlere sælger sorte afrikanske migranter på markeder i Libyen - i et uhyggeligt ekko af slavehandlen omkring Sahara i tidligere århundreder.
bt.dk/udland/strandede-nigerianere-faar-lov-at-forlade-libyen

I sidste uge var de hvide arabere

>EU's forsog på at stoppe migranter har medfort slavemarkeder i grænselandet, hvor kvinder bliver afklædt og solgt til hvide arabiske mænd.
politiken.dk/udland/migranterne/art6190775/Unge-kvinder-sælges-for-4.500-kr.-på-markedet

Gad vide hvem der står bag dette?

fuck larper

Professor P.C. Matthiessen i 1999:

”Den nuværende indvandring er uden historisk sidestykke. Den får nogle konsekvenser, som ingen rigtigt vil diskutere, men som rammer midt ned i den danske befolknings kultur, religion og levevis,” sagde han dengang.

”Muslimerne vil givetvis kræve respekt for deres religion, traditioner og skikke jo storre antal, de bliver – og det kan stode sammen med dansk kultur i alt fra borneopdragelse i vuggestuer til pædagogik i skolerne og adfærd på arbejdspladsen.”

bt.dk/blogs/han-blev-haengt-ud-da-han-spaaede-om-danmark-for-20-aar-siden.-men-han-fik-desvaerre

tillykke med 12 tallet XD

tak :)

hvad trak du

integralregning

En af de lidt svære endda.
Hvad fik du?

>dfn når man trak statistik

jeg fik 12, jeg havde ovet mig på at forklare ud fra tegninger, fordi jeg ved at lærere sætter pris på det

Jeg ville ikke trække statistik, fordi jeg ikke ville kunne fylde tiden ud, og bare ville blive bombarderet med sporgsmål jeg ikke var klar på så

tillykke
hvad vil du gerne studerer?

ved det ikke endnu, regner med at tage til åbent hus når det starter. Jeg tog HHX, og det fortryder jeg, for jeg synes at ingeniorarbejde lyder mest spændende, men har ikke haft naturvidenskabelige fag. Overvejer finans

hvis du vile være ingenior hvorfor tog du så ikke matematik A?
forresten så kræver de fleste ingenior uddannelser kun mat a og fysik b

prov den her
ug.dk/adgangskortet

jeg kender det godt, men jeg havde kun mat C fra min gymnasielle uddannelse, og jeg har slet ikke haft fysik, så jeg skulle læse 4 fag op for at kunne komme dertil. Jeg vil gerne starte til næste år, chillet i 3 år på sabbat nu

Jeg vil lære at tegne som billede relateret!

prov det her
drawabox.com/

har aldrig brugt det selv dog

hvis du altså er nybegynder!

sådan noget der er let at tegne, det svære at tegne er ting som hænder, fodder og ansigter der ikke ser robotagtige og forkerte ud

Jeg ville ikke sige det er lettere at tegne, det er bare nemmere at se præcist hvad fejlene er når alting har en firkantet/kubisk form.

Har hort om det for, men jeg har for meget stolthed til at gå igang med alle de der begynder ovelser, jeg har efterhånden tegnet nogen år nu.

måske er det bare mig, men jeg har altid haft let ved at tegne robotter, maskiner, rustninger etc., tror det er fordi at det er svært at tegne realistiske mennesker og dyr, uden at de ser mærkelige og unaturlige ud

den tegning der gjorde ondt

jeg tror at jeg har slået min egen rekord i opbrugning af en læbepomade på kortest tid

er der ikke noget med jo mere du bruger, jo hurtigere torre ens lober ud

det håber jeg ikke for jeg har været afhængig af dem i åresvis
tror seriost ikke jeg ville kunne klare mig uden

>jeg har efterhånden tegnet nogen år nu.
hvis os hvad du kan

mx.dk/nyheder/danmark/story/15850541
pas på user

>Ǿst ukrainerne er nationalister fordi de kæmper mod Rusland.
Du mener mod Ukraine, ikk.

det sagde artiklen der dog intet om

så er jeg hjemme.
tænker den står på frysepizza i dag

lavede krebinetter i dag. Blev ik dårligt favæ

min mor laver en pastaret idag

Du skal være over 18 for at være herinde.

no shit, jeg bor hjemme din cunt

Men hvorfor?

...

Fordi jeg lider af angst og har ingen venner

og det bliver bedre af at blive hjemme? Altså jeg er i samme båd som dig, men jeg tog mig da stadig sammen til at få et arbejde og flytte hjemmefra

hvor gammel er du, og hvad laver du til dagligt? Hvad lavede du for du begyndt at lave det?

>har en skraldespand under mit skrivebord
>bruger den som sædspand når jeg onanerer
>kommer bare direkte ned i skraldespanden
hvem /geni/ her?

og hvor tit tommer du den?

ikke dig, for hold kæft hvor er det ulækkert

fuck du er ulækker

Tillykke med det, mvh. Ham der hjalp med tangentens ligning på et tidspunkt.

Hvorfor ikke bare holde det i pikhuden indtil du kommer ud på toilettet.

har du hort om toiletpapir

Har jeg sgu da ikke lige altid ved mig. Er du cuttet siden det er et problem?

>Har jeg sgu da ikke lige altid ved mig.
onarerer du når du er på farten?
har du aldrig hort om et toilet?

Jeg går sgu da ikke ud på toilettet og onanere, nu må du fandeme styre dig.

Sidder selvfǿlgelig foran skærmen

har provet det, men min pik bliver altid vammel efter favæ.

>tag nogle strimler toiletpapir
>lig det i underbukserne
>nu kan du onanere i underbukserne
alternativt
>tag noget toiletpapir
>lig de foran dig
>når du kommer falder det ned på toiletpapiret
alt andet er åndssvagt

er du for lille til at kunde vaske piken i vasken?

fuck hvor smart

Har lige været ude og skide, sporg mig om hvad som helst.

gjorde du det udenfor

based Denmark!

De kaldte hende splatterbalde. Hun så måske sod og uskyldig ud men når hun sad på tonden og tomte sine tarme var hun en dæmon. Hun var tynd og hvid men hun spiste gronsager og frugt i store mængder. Som dagen gik begyndte hendes mave at rumle og boble og hun begyndte at fole et hvis tryk ved tarmåbningen. Når hun placerede sin lille, blode numse på den stakkels tonde i sit hjem klemte hun den ledeste, tyktflydende diarre ud af sin rov som nogen kunne forestille sig. Toilettet som hun sad på blev afstraffet. Hvis hun ikke havde sat på det for blev det malet brunt og ingen mængde klor kunne ændre dette og hvis toilettet var som det hun havde der hjemme måtte man be til at det var forstærket og blev udskiftet hver uge da det ellers ville krakelere og spilde hendes dodelige tarmsuppe ud over det hele. Hendes tarme var som det dybeste helvede og lavede det mest uskyldige mad om det mest stinkende diarre.

Hun blev også kaldt "kloaktarm". Det var kendt at mindre dyr, som fluer og edderkopper ligefrem dode af lugten når hun viste sin vrede overfor toilettet under hende. Og på trods af lugten fra hendes afforing var det fuldkomment sterilt da ingen bakterier kunne overleve i det. Engang havde hun taget en fyr med hjem fra byen og næste morgen, efter han i nattens lob havde boret hendes numse, gik hun på toilettet og lydene og lugten derfra havde skræmt ham væk. Men hun elskede selv sine tarmtomninger. Når hun sad på tonden og sprojtede sin fekale masse ud over toiletet kunne hun ikke lade være med at stonne i nydelse. Når hun var tomt begyndte hun at spise igen og starte det hele forfra.

nej det er bare besværligt

...

nej

...

så blev det pludselig mig, der skulle lave polser. Har lige skidt dem ud, og nu sidder jeg bare og hviler lidt

TWO TIMES HWAT!!!1

>dfn mor har hængt din julesok op
jeg gad nok vide om mine forældre også har kobt den kinderægsjulekalender jeg gerne ville have

>min mor kobte mig en julekalender
>hun lovede mig den ville være kun med mælkechokolade som jeg bedte om
>læste bagsiden
>der er mork chokolade i

hvem fanden putter mork chokolade i en julekalender?

Sporg magasin, heldigvis kobte jeg også en backup julekalender til en 20er fra netto

hvor gamle er i lige?

21

samme her
21

>dfn 21, arbejder, bor ude og har egen bil
foles godt mand

nice
hvad arbejder du som?

IT-Supporter, det er ikke ligefrem noget man bliver millionær af, men jeg er godt tilfreds med at kunne lave minimalt i lobet af en dag.

>dfn 23 og intet korekort
er det mærkeligt?

den her uddannelse?
ug.dk/uddannelser/erhvervsuddannelser/teknologibyggeriogtransport/data-og-kommunikationsuddannelsen

overvejer den hvis jeg dropper ud af uni

ved ikke
men hvis dine forældre har bil vil dit liv blive meget nemmere hvis du får et ligegyldigt hvor meget du tror du ikke har brug for det

what do danes think of platt deutsch? is it similar to the southern jutland dialekt of danish?

>den her uddannelse?
Jep.
>er det mærkeligt?
Kommer vel an på om du har et behov, men altså jeg vil da sige at da jeg tog mit korekort som 20 årig, der var jeg den ældste, så det siger noget...