/norgetråden/

"Fjotolf rydder opp"-utgaven
Forrige:

Other urls found in this thread:

document.no/2017/11/30/voldtok-jente-14-pa-skole-domt-til-samfunnsstraff/
strawpoll.me/14517852
forum.kvinneguiden.no/topic/1151691-voldtatt-av-20-menn-her-er-hennes-egne-ord-om-opplevelsen/
twitter.com/NSFWRedditImage

>Asylsoker er domt til 420 timers samfunnsstraff for å ha voldtatt en 14 år gammel jente inne på et toalett på en ungdomsskole.

>Voldtekten skjedde på en ungdomsskole på Nordmore i mars i år.

>Document siterte NRK da mannen ble tiltalt 7. november:

>Statsadvokat Magne Nyborg er aktor, og har tatt ut tiltale for seksuell omgang.

>– Ho har motsett seg handlinga, og han har oppnådd omgangen ved å halde henne fast, det er alvorleg. Ho er ikkje meir enn 14 år gamal, seier Nyborg.

>Valdtekt etter straffelova § 291 har ei strafferamme på ti års fengsel.

>Det NRKs distriktskontor ikke opplyste, men som går frem av rettspapirene sett i sammenheng med offentlig tilgjengelige kilder, er at den tiltalte 20-åringen er en tidligere asylsoker opprinnelig fra Afghanistan, som fikk oppholdstillatelse i Norge for mindre enn ett år siden.

document.no/2017/11/30/voldtok-jente-14-pa-skole-domt-til-samfunnsstraff/

>Voldtekten skjedde altså bare måneder etter at opphold var innvilget.

>Ifolge dommen låste han jenta inne på et toalett på skolen. Fra dommen:

>Tiltalte snudde N.N. slik at hun stod med ryggen til tiltalte. Han dro ned N.N.s truse. N.N. gjorde motstand, men tiltalte klarte å dra trusen noe ned. Tiltalte forte deretter sin penis inn mellom N.N.s rumpeballer og bevegde sin penis frem og tilbake mens han holdt N.N. fast. N.N. fikk panikk og froys. Hun maktet ikke å gjore mer motstand, men sa flere ganger nei.

>Tiltalte fikk deretter N.N. til å sitte på toalettlokket. Tiltalte stod foran henne med sin penis foran hennes ansikt. Tiltalte sa sug samtidig som han tok tak i N.N.s hode og provde å fore munnen hennes mot hans penis. N.N. strittet imot. Hun vred hodet til siden og sa nei flere ganger.

>Tiltalte smurte sin penis inn med såpe. Mens N.N. satt på toalettsetet la han sin penis mellom N.N.s bryster. Han tok deretter tak i brystene hennes og klemte dem mot hverandre samtidig som han bevegde sin penis frem og tilbake til han fikk utlosning.
>Etter overgrepet tok han en selfie av seg selv og jenta og sendte bildet på Snapchat til henne.

>Tiltalte har innrommet at han hadde seksuell omgang med jenta, men benektet at det foregikk ved tvang. Det festet imidlertid ikke retten lit til.

>Nordmore tingrett konkluderte med at straffen i utgangspunktet bor være tre års fengsel for voldtekten, men ettersom domfelte var under 18 år på gjerningstidspunktet, kom retten fram til at han skal slippe å sone. Akbari er derfor idomt samfunnsstraff, samt til å betale jenta 125.000 kroner i oppreisningserstatning.

>Vi ser altså at retten godtar «guttens» påstand om egen alder, til tross for at retten selv skriver at «Dr med. Grogaard mente det ikke kunne utelukkes at tiltalte var under 18 år i 2016, men at det var svært lite sannsynlig.»

>han sender ungene sine til offentlig skole
får skylde seg selv fåvæ

Gott ey gǫmlum mǫnnum,
gott ey ungum mǫnnum...

Er under to timer igjen til desember gutta, på tide å gjore opp status. Har /jv2017/ fungert for deg?

strawpoll.me/14517852
strawpoll.me/14517852
strawpoll.me/14517852

forum.kvinneguiden.no/topic/1151691-voldtatt-av-20-menn-her-er-hennes-egne-ord-om-opplevelsen/

>Loch Næss

>Tiltalte sa sug samtidig som han tok tak i N.N.s hode og provde å fore munnen hennes mot hans penis.
Kommer aldri til å skjǿnne dette. Ethvert voksent menneske er i stand til å amputere en penis fullstendig med et bitt.

Hvor i Tromsǿ?

Kanskje vi bǿr få til et treff her.

Det var sikkert hun som provoserte han med å vise litt for mye bar hud eller virket flörtende. Det får gå ann å være litt fölsom ovenfor andres religion og kultur vel!

FUCK HAN BREVEREN, JERG SKAL SAKSOKE HAN HVIS DET IKKE SKJER INNEN ÅRET ER OMME

>saksoke
Vi er flere som ble holdt for narr. Jeg sier at vi går sammen om et... "gruppesoksmål"...

>trodde på det
Hvor ny?

Det jeg mener er at istedenfor å kjope en glutenfri dårlig versjon av det du hadde bestilt for, så kjop heller noe som ikke har gluten i seg uansett. Så istedenfor å kjope glutenfrie pannekaker, så kjop heller en omelett f.eks. Dårlige eksempler men du forstår poenget, håper jeg. Når det kommer til restauranter så er det mye som kan gå galt, at de bruker samme fjöl som de har brukt til glutenting selv om de sier at de ikke gjor det osv. Eneste jeg stoler på er Peppes. Du bor se på det positivt, og se på det som en sjanse til å legge om kostholdet til noe sunt.

Du har krav på stotte fra staten om du ikke visste det, rundt 2000 kr i måneden. Bare spor om du lurer på noe mer.

hvor gammel var du da du innså at Hitler gjorde noe galt?

>Du har krav på stotte fra staten om du ikke visste det
HVA
Ingen som sa det da jeg fikk diagnosen, fikk bare et lite hefte fra Norsk Cǿliakiforening som ikke sa meg en skjit og det var det.

Da jeg var 12 år og så lista til Schindler. Mitt hjerte blor av tanken på at historien kan gjenta seg.

Jeg så den i andre klasse på ungdomsskolen. Sterk film :'-(

>se på det som en sjanse til å legge om kostholdet til noe sunt
Det gjorde jeg forǿvrig allerede i 2011, var feit som faen men gikk ned 50 kg på et år(og har holdt meg stabilt siden). Jeg trodde mageproblemene kom til å gå over etter at jeg begynte å spise "sunt", men så viste det seg jo etter enda flere år at all den jævla diaréen og luften i magen ikke hadde noe med kaloriene jeg inntok.

Ikke veldig. Napoleon gjorde derimot ingenting galt annet enn å invadere Russland.

Når han personlig gasset oldefaren min 6 ganger og voldtok han i en voldtektsmaskin designet av Hitler selv.

Grusomt. Modig av deg å stå fram slik. La oss aldri glemme

Know your rights, som de sier i junaiten.
Nå kan du ta det et skritt lenger da, og kutte ut gluten.

Absolutt. Det er kommet en ny bolge med antisemittisme fordi Europa enda ikke har lært seg å være multikulturelt. Det er en gigantisk transformasjon Europa står ovenfor, de går nå inn i en multikulturell modus, og jodene vil bli mislikt for sin ledende rolle. Men uten den transformasjonen, og uten jodenes ledende rolle, vil ikke Europa overleve.

>dfn du så minst 4 hollywoodfilmer om holocaust gjennom din offentlige utdannelse

eg såg
>Schindlers liste
>Der Untergang
>Max Manus
eg gret kvar gong

>dfn vi ikke så noen holocaust(tm) filmer på skolen

>Nå kan du ta det et skritt lenger da, og kutte ut gluten.
Har jo gjort det, såfremt jeg ikke blir forgifta av restauranter som juger om rutinene sine.
Har helgardert meg når det gjelder havre, spiser bare av den sorten som det står spesifikt på at den ikke har blitt behandlet av samme maskineri som hvete og sånt, men det blir jo dyrere i lengden. Går det å spise vanlig Axa/Bjǿrn havre eller er det for risikabelt?

>noen av guttene i klassen begynte å le og syntes det var ekkelt å se jodene nakne når de gikk inn i """""""""gasskammerene""""""""""" når vi så den på ung. skolen

Ingen JV, men jeg fikk min fǿrste tinder match her om dagen.

Hva vil du helst på et låst toalett, suge en negerpikk eller ha en fossblodende negerpikk I kjeften og en jævla forbanna neger som nå har mistet alt livet hans handler om?

fortell mer

Sjæl. Husker vi hadde ei jente i klassen som uironisk var jode og hadde faktisk bilde av anne frank som bakgrunn på pcen hennes. Hu satt å grein i en halvtime etter vi så en gutt i stripete pysjamas

Jeg var på Gardemoen, og sveipet til venstre siden hvorfor ikke, jeg ser aldri disse folkene igjen uansett.
Hun var sǿt på den ikke sǿte måten som får meg til å fǿle at jeg har mer sjans.
Jeg sendte en melding og vi snakket litt, men samtalen dǿde temmelig fort og det var tydelig hun ikke ville snakke med meg.

>jöde i klassen

Vel, jeg er jo mann da, så jeg regner med jeg kunne håndtert omtrent enhver mann som ganske raskt ville blitt svekket av smerte og blodtap. For kivnner er jo saken litt forskjellig, men for den som voldtar er det jo fremdeles en risiko og jeg vet jo ikke nǿyaktig hvor ille blodtapet og smerten er. Kanskje det er nok til at offeret kan komme seg unna uansett.

Who would have been in charge of Jemtland during the Norwegian period?
Did the Jamtamót have a chairman or something?

>en gutt i stripete pysjamas
Faen meg et makkverk av en film, PUR propaganda.

Eksen min gråt av den, og jeg ble faktisk rort selv. I dag ville jeg vel bare blitt forbanna av jodenes evige propagandakampanje og at holocaustskam er grunnlaget for den pågående negerinvasjonen

>Går det å spise vanlig Axa/Bjǿrn havre
Niks.
>men det blir jo dyrere i lengden.
Sok om stotte, den skal liksom dekke det at en halv loff koster 60 kr.

får vell sove litt jeg da

To tusen kroner i måneden hǿres litt snaut ut med de prisene det er på sånt, egentlig.
Hva slags mat spiser du til daglig? Det blir vel mye kjǿttmat og egg og sånt, tenker jeg?

Frokost blir det en hel lok jeg karamelliserer i panna pluss to egg, eller bare en banan/brodskive.
Bor hjemme hos mor mi for oyeblikket (ikke mobb) så det blir mye rart hu lager til middag, men når jeg har bodd alene har det blitt mye supper. Kyllingsuppe, tomatsuppe, blomkålsuppe, også videre. Er jo en ung fattigslant så har jo ikke opparbeidet meg noen særlige kokkeferdigheter enda. Mye frukt, egg, kjott og gronnsaker. Et tips til brodskiver er å riste de litt, eller så blir det bare til saggmugg i kjeften. Om jeg er lat en dag så kjoper jeg bare glutenfrie Ristorante frossenpizzaer, de eneste som er av kvalitet etter min erfaring.

Når det kommer til om pengene rekker til så bruker jeg jo bare ca. 30% av de pengene på mat uansett.

>dfn du leser en artikkel som er kjemperelevant til det du skriver om og den gir masse bra info og masse fete nye perspektiver

fy FAEN gutta denne eksamenen blir det A på ass

privatiser lånekassa

lån privatkassa

kassalån privat

kassér pirvatlånet

subsidier kassebruk

XD

nå ödela du alt

si meg hvem jenter som er fine og runke til ?

det ville gjort meg meget gledelig om den statlige okonomiske hjelpemiddelen, kjent som "låne kassen", hadde gått i det frie markedenes hender

...

...

...

>user 1: halla gutta jeg ronker xDDDDDDDD
>user 2: *brever bilder av varg*

Hver gang. HVER gang.

So how's the "realize Buddhism's th'only thing that makes sense" going for you?

Like, fuck money (Illuminati), fuck communism (Illuminati), fuck Christianity (easy to infiltrate), fuck Freemasonry (pretty obvious), ...

The potential... to truly penetrate, to understand.

...

ég hlæ í hvert skipti

...

>kommentar om at han egentlig heter Kristian
Ikke fullt hver gang, men vi kan gjore det bedre

Han heter Louie

...

...

faux
il s'appelle Louis

Oi da, beklager, er ikke vandt med fransk rettskriving

heill perkele

*blocks your buddhism*

...

1. desember gutta

Norge yes!!!

C'mon in Hermetism you've got the same -1, 0, +1.

Just in in Buddhism it just makes sense. "Defending the white race or getting a lot of money from defecting to the Illuminati"... screw both options, neither will make you happy in the end.

jaja
nok et år
ingenting oppnådd
men men
sånn kan det gå

en...

skriv på norsk fåvæ

>oppnådd
Kan man si nedmådd? I så fall har jeg nedmådd mye. Har blitt mer deprimert, drukket mer, blitt feitere, osv

I nærheten av universitetet

Liker Amalie negere?

Oi.. Kan du ikke bare ta grep om livet ditt og prove å forandre det?

Er jo ikke bare bare fåvæ, men det er liksom planen for 2018 da. Skal prove å spise sunnere i desember, og har allerede kuttet ned på drikkinga.

Jeg var ganske nære fåvæ..

hehe.. ja

Hva skjedde?

bra, viktig og starte smått, så bare baller det på seg etterhvert og for du vet ordet av det så er ting greit.

Jeg fikk i det minste kost med en jv og lært masse fra min forste kvinnelige venn. Minuset er jo at jeg har lyst på henne og hun ikke er helt der med meg.

Det bare fungerte ikke helt, gidder ikke å skrive alle detaljer fåvæ.

var hun utlending?

>og for du vet ordet av det så er ting greit.
Ja, det er..... jo............. planen...............................

ja

æsj

Nei, hun er kjempedeilig

Brev bilde. Fikk du sett henne naken?

spiller ingen rolle
utlending er utlending

>i regard u as a good friend!
jeg svarer for han, "nei".

Brever ikke bilde nei. Fikk sett henne nesten naken da vi sov sammen. Så puppene hennes da hun tok på seg bhen igjen

Hun er jo ikke neger eller asiater, hun er litausk

>hun er litausk
Litauere er den storste etniske gruppen i norske fengsler. Slavere kan dra til helvete fåvæ, europeiske negre.

>litauisk
hun er fortsatt ikke norsk
hva er det du ikke forstår?

Litauere er ikke slavere.

Jeg forstår.