Oikofobie-editie
Wat is het beste boek dat in de afgelopen tien jaar is geschreven en waarom is het prent gerelateerd?
Oikofobie-editie
Wat is het beste boek dat in de afgelopen tien jaar is geschreven en waarom is het prent gerelateerd?
Other urls found in this thread:
nos.nl
twitter.com
De Heilige Koeran
Ik haat /polder/ zo erg
Wat de neuk is dat?
Vierde voor dominante vrouwen
Vertel mij eens wat jouw favoriete boek is. Of ben jij zo’n proleet die niet van lezen houdt?
nde voor Nairaland
Op boek op basis waarvan ik mijn leven leid.
Slimme mensen = niet racistisch
Domme mensen = racistisch
oxfordanon hoe hoog stond je gemiddeld om ossenfoort in te mogen
en hoe de neuk heb jij aanbevelingsbrieven gekregen, wiens piemel moest je zuigen
Je kan hier absoluut niet discussie voeren zonder een polderflikker genoemd te worden. Kanker toch op, ik paal helemaal niet op pol, en als ik dat wel deed nou en?
>nederdraad
>voor nederlandse mensen
>over nederland
Maar neee je mag NIET over politiek praten want dan ben je een autist van pol. Kanker een eind op! Ga naar /soc/ of Sup Forums ofzo als je posts van 3 woorden wil palen. Heilige neuk.
En Thierry dan?
dom en racistisch
Is thierry racistisch dan?
De meesten hier zijn te dom om hun eigen mening te vormen en papegaaien anderen. Trek je er niks van aan.
Kun je uitleggen waarom je hem dom vindt in plaats van inhoudsloze palen te plaatsen?
Nieuwvrienden aub
Kan je uitleggen waarom hij slim is?
Flikker op naar die discord/cytube groep van jullie.
>Waarom is nederland so kankersaai
Ons politieke systeem is belabberd. We hebben in Nederland proportionele vertegenwoordiging in combinatie met een parlementair systeem zonder directe verkiezingen voor de executieve macht. Eindresultaat: de trias politica bestaat in Nederland niet (de executieve en legislatieve macht zijn één en dezelfde, alleen de rechters zijn onafhankelijk) en de partijpolitiek zorgt ervoor dat letterlijk ieder cabinet een compromis is. In het beste geval tussen twee partijen (zoals in het vorige cabinet: centrum-links en centrum-rechts), in het ergste geval vier of zelfs vijf partijen (zoals in dit kabinet). Partijen die genoeg stemmen krijgen om in het kabinet te kunnen maar niet "binnen het plaatje passen" zoals de PVV worden uitgesloten, zelfs al zouden ze de grootste partij geworden zijn. Wat dit betekent is dat in de Nederlandse politiek geen enkele ruimte is voor verandering: het is de zelfde oligargische elite die elke keer de bijna absolute macht wint en altijd dezelfde "gematigde" koers vaart. Dit is geen Amerika of Frankrijk waar één president het hele systeem helemaal op z'n kop kan gooien. Kijk naar Trump en zijn migratiebeleid, kijk naar Macron en zijn (naar Franse maatstaven) revolutionaire economische koers. Dat kan in Nederland niet. Het systeem is "saai" omdat het niet werkt, en het systeem zal nooit werken omdat de elite geen reden ziet dit te veranderen en het volk te lui en tevreden is. Wat interesseert het ons dat de macht in Nederland feitelijk nooit echt van handen wisselt, onze vrijheden steeds verder worden ingeperkt en we niet eens een functionerende grondwet hebben? Zolang we maar Game of Thrones kunnen kijken is het in orde!
Hier sinds 2013-2014 en sindsdien wordt er altijd al over politiek gepaald
lelgen waren hier ooit goed in
>dvw je wilt stoppen met je studie maar je al in je 3e jaar zit met meer dan 30k euro studieschuld
Zelfmoord wanneer?
Oké man en nu terug naar je thuisbord
De goede belgen zijn zo in 2015 weggegaan.
Wat vinden jullie van verkaasde allochtonen?
Wat is je studie en waarom wil je stoppen?
Dat ben ik, een verkaste allochtoon.
Econometrie.
Ik ben letterlijk TE DOM voor de studie en ik kan het allemaal niet meer bijbenen.
En de stress is te groot.
En dan ben ik gekomen
>Eindresultaat: de trias politica bestaat in Nederland niet (de executieve en legislatieve macht zijn één en dezelfde,
Leg uit.
>alleen de rechters zijn onafhankelijk
Daar valt over te discussiëren.
jijbentgestoord
Mooi, minder concurrentie voor mij.
Niks persoonlijks :)
Dankjewel
Wil je mij vermoorden?
Dan zou je me een groot plezier doen.
>kom draad binnen
>zie getrekkerde Sup Forums-migranten
>mgw
Goed ingeburgerd. Sommigen gaan wel zo ver dat ze vergeten waar hun roots liggen.
braboneger is racisme
Mooie herhalende cijfers, user!
Ik neuk jullie allemaal de moeder
>Sommigen gaan wel zo ver dat ze vergeten waar hun roots liggen
Dat is de hele punt van verkazing sukkel. Anders heb je het over integratie/
>zit in een groepstsjet met een Amsterdamse grill
>ze paalt letterlijk willekeurig zinnen in het Engels
De miems zijn waar
>Leg uit.
In Nederland kiezen we op welke partijen (niet personen, partijen) het parlement in komen. Daarna gaan de partijen met elkaar in gesprek over de kabinetsformatie. De regel hierbij is dat de partijen in het kabinet ook de meerderheid in het parlement moeten hebben (50%+1). Als je dit combineert met de sterke partijdiscipline binnen Nederland (individuele kamerleden die tegen de partij ingaan worden afgestraft, tenzij de partij al zwak is en er als het ware een "coup" binnen de partij plaatsvindt) is het eindresultaat zorgwekkend: zolang de coalitie die het kabinet vormt in plaats blijft, zullen de regeringspartijen (wederom: de meerderheid van het parlement) het kabinet onvoorwaardelijk steunen. Ieder "debat" wordt dan simpelweg
>Kabinet stelt wat voor
>Regeringspartijen knikken instemmend
>Oppositie schreeuwt in woede
>Parlement stemt voor het wetsvoorstel
>Het wetsvoorstel wordt wet
Het parlement is niet meer een kritisch orgaan waar door middel van "parler" ieder wetsvoorstel aan de tand wordt gevoerd, het is een stempelmachine voor de regering.
>alleen de rechters zijn onafhankelijk
>Daar valt over te discussiëren.
Nog zorgwekkender. Als dat niet het geval is, dan leven we echt in een electieve dictatuur. Geen wonder dat ons zulke onzin wordt aangepraat als "wanneer de meerderheid van het Nederlandse volk zich zorgen maakt over de Islam is dat omdat ze racistisch zijn", de overheid hoeft zich letterlijk niks van de wil van het volk aan te trekken. We zijn stemvee en niets meer dan dat (en vooral linkse partijen openen maar al te graag de grenzen voor meer loyaal stemvee).
Als het volk tevreden is is er geen probleem druiloor
Is ze hoog- of laagopgeleid?
Tevreden is misschien het verkeerde woord. Ik bedoel dat het volk in Nederland iets te snel tevreden is. Ik schaam me ervoor dit toe te geven, maar ik kan in het Nederlands even geen woord bedenken met dezelfde lading als "complacent".
Hooggeleid oetz
Een neger dat geleid wordt... Goedzo hondje erg braaf.
>zit in het derde jaar
>kan het niet meer bijbenen
neger het derde jaar is het meest makkelijke jaar
>minor/keuzevakken
>stage
>scriptie
dat is al meer dan de helft en dat kan je allemaal slapend doen
>dvw ik vorige week de randstad-miem gebruikte in de groepstjet
>scriptie is makkelijk
Einstein aub
Ik kom gewoon echt niet verder.
2e jaar was al een ramp.
neger je kan nog niet eens zijn begonnen aan je scriptie want geen enkele scriptie begint al in december voor de bachelor
ik weet 99% zeker dat je miemt en dat je geen derdejaars econometriestudent bent
Wat is haar reden om zinnen in het engels ertussen te gooien? Ik houd talen het liefst strict gescheiden.
stuur bitmunten
1JGGGGtjgJUdja2PucH72VeSZ8XDb6DDTT
>strict
IK WIL ZELFMOORD PLEGEN
Amsterdammers zijn gewoon vreemd denk ik
De RANDSTAD-miem is in ieder geval wel waar
Aanbid de overheid. Zij zijn je bazen en betaal belasting!!!
Overheden bestaan om het volk te dienen.
Betaal dus belasting.
Vriendelijke herinnering dat belasting diefstal is.
Ik haat wajongers
>belasting
>diefstal
Ga dan maar weg uit Nederland. De enige reden dat het niet onder water ligt is de overheid, als jij daarvoor niet betaalt ben JIJ een dief.
Debbateer mij
> Implicerend dat ik voor de kerntaak van de overheid - i.e. veiligheid - niet wil betalen
Betaal geld aan de overheid zodat ze snelwegen kunnen bouwen voor zijn brave burgers.
Niet reageren op lelbertarimiemers
> nos.nl
Ja, het verkeer wordt echt gestimuleerd door de overheid.
Belasting is diefstal.
Dus daarom zit je in duitsland :^)
Als ik belasting wil ontduiken kan ik beter naar Lelgië gaan oetz.
Meer pillen eten jij! Daar wordt je nog eens blij van ook.
>wordt je
Diefstal is belasting
Debatteer mij
Ik wil alleen de roodpillen.
Mee eens.
Als je een reep chocolade steelt in de supermarkt, wordt die belast met een nettoverlies.
Omdat ze een "hoogopgeleid" meisje uit de Randstad is
...
In 2015 was er zo'n homobrigade, draad bestond voor 80% uit flikkers. Dat heeft echt een hoop belgen onironisch weggejaagd.
die las ik net ook lmke
>afrika
waar? Ik herken deze lay-out niet
Ik mis Takbir.
en een middelbare scholierenbrigade
kanker wat ben ik blij dat dennis vermijn gedokst is, letterlijk de redder van de nederdraad
heb ook geen idee hoe het is gebeurd want ik was door hem ook gestopt met palen en toen kwam ik terug en was hij weg
> lay-out
"uitleg" is gewoon een Nederlands woord, user.
ik mis ameriboe
...
>schrijft Sup Forums als pol
ja man je paalt absoluut niet daar hoor
er is een subtiel verschil tussen geforceerde FvD miems palen en daadwerkelijke politieke discussies
Middelbaarbrigade heb je elk jaar gedurende de zomer nieuwflikker.
Hij had veel te veel over zichzelf verteld.
> Dennis Vermijn
Kan de Dossierbelg een korte karakterschets geven van deze bekende nederpaler?
Dat ben ik niet maar die mag je van mij best palen.
Dossierbelg is marginaalst en die paalt niet meer.
Denk dat er nog maar 3 of 4 belgen vast palen oetz
niet hem, maar ik weet alleen dat hij eerst de schattige twink genaamd dildoanon was, en toen hij meer begon te palen begonnen mensen hem zure homo te noemen, ik weet niet eens waarom oetz
tyf op fvd
Dossierbelg is Kris.
Z-zijn er dan helemaal geen bekende nederdraders meer?
Verklaring voor het uitsterven van de vlaamse palers?
Dit oetz
Ik vermoed dat takbir hier nog wel eens komt
>
mooie gtranslate nederlands user
Dan moet hij recent zijn weggegaan.
Ik mis sabrina