Sverigetråden - NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

...

Other urls found in this thread:

medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-you-are-really-hot-you-are-probably-better-off-not-wasting-your-2ddf370a6e9a
youtube.com/watch?v=O185DTU-B44
sv.wikipedia.org/wiki/Metabolism
svt.se/nyheter/inrikes/45-procent-av-svenska-man-tycker-metoo-ar-overdrivet
en.wikipedia.org/wiki/Q_source
svt.se/nyheter/vilken-valfraga-ar-viktigast-for-dig
twitter.com/SFWRedditGifs

>haha mm
>källor?
Ja, vem skulle någonsin ljuga på /r9k/, ett ställe där oskulder inbillar sig själva och andra att det är kvinnorna som är det är fel på och inte sig själva. Det kan ju absolut inte stämma :o

medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-you-are-really-hot-you-are-probably-better-off-not-wasting-your-2ddf370a6e9a
mm helt klart fabricerade

Korrelation betyder att det finns ett samband, inget mer. Det är väl klart att folk som föds med något lägre testosteronnivåer också i snitt kommer ha lägre när de blir äldre också men det betyder ju inte att alla har det så. Dina testosteronnivåer är inget som är statiskt utan påverkas av en mängd faktorer, exempelvis träning och diet.

Sedan är inte högtestkillar något alla tjejer vill ha, din kriminella-chad du runkar till, till trots. Tjejer, precis som killar, har olika smak men i regel så föredrar man män med hög social status. Det kommer från att vara snygg och atletisk om man är 16 år gammal dom dig men från karriär, pengar och inflytande när man är vuxen. Bild relaterad, den spinkiga, svagkäkade, programmerarautisten Evan Spiegel med sin fv, supermodellen Miranda Kerr. Undrar varför hon inte dejtar killen i din bild istället.

Älskar att vara kär

>Det kommer från att vara snygg och atletisk om man är 16 år gammal dom dig men från karriär, pengar och inflytande när man är vuxen. Bild relaterad, den spinkiga, svagkäkade, programmerarautisten Evan Spiegel med sin fv, supermodellen Miranda Kerr. Undrar varför hon inte dejtar killen i din bild istället.
Bokstavligen guldgrävare

Behöver hjälp med att komma på en idé till ett projekt. Jag måste komma på en textkälla att analysera och klassificera i ett projekt. Gamla gjorda projekt har tex varit
>textkälla: hela Friends manuskriptet, analys: undersök innehållet i varje dialog för att bestämma vilken karaktär som säger det
>täxtkälla: recensioner på google play, analys: undersök om en recension innehåller konstruktiv feedback eller skit
snälla jag måste komma på något snart

>Miranda Kerr Net Worth: Miranda Kerr is an Australian model who has a net worth of $45 million.

mm verkligen

Vem är du kär i? Berätta :3

Hon är väl kär :3

aa och hur fick hon dom?

youtube.com/watch?v=O185DTU-B44

Genom att vara en av världens största supermodeller kanske? Är du dum i skallen? Med din logik ska hon ju bara välja ut den hetaste, mest testoronfyllda dunderchadden i 20-årsåldern istället. Nästan som om kvinnor inte fungerar som ni tror i er lilla oskuldsbubbla.

Min flickvän från usa~
Arbetar hårt så vi kan flytta ihop

är kär i din mammas fitta

Kan inte ignorera den kyliga sanningen när man inte har några vänner, fv eller framtid att hålla en distraherad som ett lyckopiller. Har ju samma effekt på hjärnan som droger. De värsta nbögarna är just i princip alltid de som är mest naiva till olika realiteter då deras hjärna drogar sig själv som belöning för deras livsstil och låter dem bara se saker från ett orealistiskt ljust perspektiv. Alla blir vi svartpillrade efter tillräckligt lång tid utan distraktioner.

Hejsan tråden.

>mitt dunkla sinne är logiskt, alla nbögar lurar bara sig själva med droger
Nu detta är att vara gymnasieintellektuell

Bara var dig själv user

Och hur gammal var hon?

Du har fel distraktioner.

Hej

>1983 (age 34)
>Evan Spiegel (m. 2017)
>34 år och han tar hand om en annan mans barn
som ett jävla urverk

Sena 20 när de började träffas. Men hon dejtade en annan lågtest kille innan, Orlando Bloom. En typisk kille som bögarna i tråden kallat för söt pojke.

kanalen
du kan hämta arkiv upp till 2015 eller 2016 som sql dump

...

orlando bloom är chad dock
>In 2002, he was chosen as one of the Teen People "25 Hottest Stars Under 25" and was named People's hottest Hollywood bachelor in the magazine's 2004 list.

Hade ni också den där killen i klassen vars föräldrar var skilda och mamman hade en ny pojkvän varannan vecka?

Varför var han en sån dunderchad? Blir man beta av ett fungerande och stilla hem? Vad säger stormbögarna om det hår?

funderade faktiskt på detta som textkälla men tror det hade varit mer intressant att på ett forum istället kolla alla brev som gjorts av en användare och göra något av det istället

Han är snygg men låg test, vilket var diskussionen. Han har väldigt svag käke och feminint utseende.

Är hon söt? Ska ni få många ariska barn ihop? Berätta om henne nu!

ÅHHHH NEJ NEJ NEJ NEJ PFFFT HAHAHAHHAHAHHAHA

Du kan ju analysera på bilder och filnamn, de är hyfsat unika.
Blixtbak har sin andel /r9k/ och Sup Forums-brevare med.

Ja. Han var dunderchad som tappade oskulden som 13 år gammal, hade massa tjejer på samma gång och alla ville vara honom.

Idag är han 23, arbetar fortfarande på lager och är tillsammans med min halvrisiga ex-fv från gymnasiet som är en typisk 5/10 sv ho. Samtidigt så hånglade jag med en betydligt snyggare tjej i helgen. Känns bra att ha pluggat i skolan istället för att röka bakom gympasalen.

Hej kattanon. Har du en pv i bakfickan som jag kan få?

mm, funderade specifikt på att gissa åldern av blixtbakanvändare eller att ranka hur konstruktiva de är

Hade jag haft det hade jag tagit honom själv!

Du kan ju göra det för bilder med. Ranka hur ofta en bild brevas på olika bräden - "comfy"-animationerna är /r9k/-iga, gyllene kek är Sup Forums-ig, padda är Sup Forums-ig, och så vidare. Sen rankar du korsbrädares konstruktivitet.

Jag kan ge dig en i utbyte favä.

Vill du ha en ung tjej så åk till Ukraina då? Bild relaterad, började dejta henne när hon var 18.

>bokstavliga guldgrävare
Och nej, det var inte poängen, poängen var att /r9k/ hade rätt igen.

>ariska
>barn
Det blir nog svårt
Men söt är hon

kör glada köpmannen på Sup Forums

Hur hade de rätt? Miranda Kerr är en 10/10 och ej guldgräverska då hon är värd en halv miljard kronor. Varför väljer hon att dejta en lågtest äldre tönt och inte en ung Chad? Varför föredrar tjejer alltid äldre män trots att ditt testosteron når sin topp när du är ca 18-20?

Det automatiseras såklart. Förekommer en md5-hash ofta på _ är den _-ig.

Visa pattarna eller dö Emelie

Har jag förstått det fel? Belönar hjärnan inte en med kemikalier och liknande när man gör nbögssaker som vara med kompisar och fv - kemikalier som man också kan ta eller frigöra med droger? Har själv tagit och känt att öppna gränser och liknande är en bra idé.
Jag tror också det, men hjärnan måste fortsätta snurra oavsett bränsle.

...

>ej guldgräverska
tekniskt sett rätt
>Varför väljer hon att dejta en lågtest äldre tönt
han är yngre än henne
för att instinkter
>inte en ung Chad
instinkter, inte acceptabelt i hennes kretsar
>Varför föredrar tjejer alltid äldre män
fel, se okcupid-studien
män föredrar 20-åringar, kvinnor föredrar i samma ålder

öhhhh??? vafan!?

>vitknektscucken bajsar ner tråden igen

Har du fortfarande på farfartröjan?

Sluta vara så motsägelsefull

J-ja.

>okcupid

lol, och det talar ju inte ens emot mig. Alla kvinnor skulle vilja ha 20-åriga män om de bara vill ha högtest. Så är dock inte fallet och män blir som mest attraktiva kring 30-35.

pajpaj har blivit rätt vaken detta året

>Så är dock inte fallet och män blir som mest attraktiva kring 30-35.
Nej, kvinnor blir som mest desperata kring 30-35 och vill ha män i sin ålder.

hur gammal är du?

32, hurså?

varför kollar du på dutubvideos skapade och riktade åt 12-åringar?

>ätit svinmycket
>bajsat relativt lite
är det vif för mig?

user, jag...

vif för din vikt

sv.wikipedia.org/wiki/Metabolism

t. 20 år och jättemogen

nja, äter relativt nyttigt (kyckling o broccoli, fisk osv)

hmm

>patetiska robotar och loliberala liams som klistrar "wt" på vart och vartannat för att få sig själva att känna sig lyckade
kollar in senare

user...

Visst, låt oss anta att jag är 18 och leker med lego. Det ändrar att du som 32-åring kollar på dutubklipp skapade och riktade mot 12-åringar.

>Har jag förstått det fel?
Ja du är dum i huvudet helt enkelt.

jaha, vad gjorde dig så arg då?

>dkn ingen fredslastbil så man kan gå hem tidigt

Ja?

svt.se/nyheter/inrikes/45-procent-av-svenska-man-tycker-metoo-ar-overdrivet
>dkn ingen atombomb

Hur slutar man vara en gammal nörd?

träna

Landshjälte.

>antyder
Tycker bara din snedvridna upplevda intellektuella överlägsenhet är löjlig då du på fullaste allvar tror dig ha sett någon djup sanning om verkligheten som alla andra bara är för dumma för att se när du bara är en deprimerad fjant med storhetsvansinne.

hur ska du göra det? ska du programmera nåt? vilket språk?

tips:
ta ett gäng shakespearepjäser och avgör om det är en man eller kvinna som talar. rensa bort lite uppenbara ord och fraser. försök hitta ett mönster i hur shakespeare skrev dialog för män och kvinnor.
de.

testa q-hypotesen
en.wikipedia.org/wiki/Q_source
försök identifiera vad som i lukas och johannes som kommer från markus och vad som kommer från q. jag kan förklara närmare om det är otydligt vad jag menar

lejonkungen är baserad på hamlet. simba är hamlet scar är claudius osv. ta båda manusen och försök hitta likheterna däremellan, vilka scener och rollfigurer som motsvarar varandra

svt.se/nyheter/vilken-valfraga-ar-viktigast-for-dig
Fika med svt j/n?

hnnnnnggggg

>arier
>gift
>4 barn
>stiligt klädd
>"hur mycket invandring tål sverige?"
>inte en hanrej

>staden av bamse 2017

SÖT

Krösus blir väl sverigedemokrat nästa år, och Bamse har en bror som i alla väsentliga avseenden är Jonas Sjöstedt.

Varför projicerar du tankar om överlägsenhet och liknande? Djup är väl knappast sanningen. Försätt dig själv i isolering några år och se själv vad som ligger precis bakom. Du kan vara lugn, ingen kallande dig dum.

JAG HADE ETT BRA HEM MEN JAG STACK!!
JAG HADE ETT BRA HEM MEN JAG STACK!!

DEN STORA JÄVLA ARABKUKEN GJORDE MIG DÖV DÖV DÖV!!!!

GRÄVA FUCKING GROPAR VID VÄGEN O FÅ 100KR PER HÅL!!!

PÅ HUR MÅNGA SÄTT KAN MAN POLERA EN BAJSKORV?!?!?!

misakajagjaget är inte relevant längre

HELVETET BRAKADE LOSS!!!!

död tråd
döda brevare
dött bräde
död kanal

min gosse vill du höra hur min generation förändrade sverige och gjorde det till det spännande utopia du kan se idag?

ditt fel

Fina siffror bekräftar att jag vill

ditt fel

>dkn ska lurpassa hela dagen och inte ens breva

så fort du började namnböga och snubbla så dog tråden

absolut djävulskt

För ledsen för att ens orka breva. Vill ha pv/fv(hane)

På väg hem nu
Då blir det mer liv

>man parkerade för långt bort för att elkabeln till motorvärmaren skulle nå bilen
Gick ut i kylan för ingenting.

>mer liv
mer sötbögbrev menar du