...
Sverigetråden - Din mammas fitta
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Jävla babbparti.
bukser
Koller vi på nobelfesten?
har ni tänkt på att vikingatiden bara var för 10 livslängder sen? Om en människa lever 100 år.
Min bästa kompis har gett mig ett ultimatum. Antingen så slutar vi chatta som vi alltid gjort och börjar schema-lägga timmar där vi spelar tillsammans, eller så tar han bort och pratar aldrig mer med mig. Han bor i ett annat land, så vi är inte irl kompisar. Han vill inte längre bara chatta, och vill inte längre att något ska vara planlöst, så allting ska vara planerat och en obligation till varandra.
Para detta med att jag alltid haft väldigt lågt intresse i multiplayer spel. Han verkar ha övertygat sig själv att jag inte bryr mig om honom.
Vad gör jag?
>Evangeline kommer snart in och kramar mig :3
>Niklas Teslander, född 10 juli 1856 på Mårbacka i Östra Ämterviks församling i Värmland, död 7 januari 1943 på Mårbacka, är en av Sveriges mest betydelsefulla bidragsgivarna vad gäller tillkomsten av kommersiell elektricitet. Han är mest känd för sina många revolutionerande bidrag inom elektromagnetism under slutet av 1800-talet och början av 1900-talet.
dumpar honom som jag sa tidigare
>nobelfesten
skulle fan hellere döda mig selv
han är en fucking autist, skit i honom
säg att han är en autist och att datorspel är för barn och gör en efterbliven
skaffa nya vänner
din "kompis" är en jævla störd autist
varför bestod tråden cirka 2013 av ett glatt gäng som gav varandra goda råd och uppskattning och varför består dagens tråd mestadels utav arga brevare som bara vill förolämpa, sabotera och vara taskiga mot varandra?
...
saknar du vinter? hur länge har du bott i libanon
sw*Ddit
häng dig
user, sluta umgås/prata med psykfall.
hæng dig favä
aa
Jag comes from svärjä
Under 2015 så länkade några anons tråden på Sup Forums och andra ställen för att aktivt sabotera den.
>schema-lägga timmar där vi spelar tillsammans
men varför
>C
HAHAHAHAHAHAHAHA
så har folk sagt ända sedan 2012
dds grodbrevarsv*Nne
Det där är en myt.
t. varit här sedan 2013
ni som brevar detta, varför vill ni ha sånt i tråden?
Sluta vara så elaka.
#GörSverigetrådenBraIgen
fordi jeres mammas fitta
Hur länge har ni känt varandra?
Det är 2dbögarnas fel favä
detta
detta
Det var en betydligt mycket mer social tråd. Folk träffades och 60% utav tråden var säkert snubblare.
När folk är anonyma beter dom sig som horungar, kolla bara Sup Forums
fixade den till dig :3
häng dig
När alla känner varandra så är det så. Det är inte så längre. Inte så svårt att förstå.
vi har varit vänner i 7+ år. Pratat om precis allt, speciellt under stressiga perioder av livet. Helt plötsligt kommer han med detta och säger att jag är en dålig vän, jag är helt förkrossad. Jag kan förstå honom att han vill spela, men att göra det på ett sånt här sätt, och att säga att det inte "duger" längre att chatta, när det är det som fått oss så nära varandra.
Att han inte kan förstå varför jag skulle ha ett problem med att systematiskt följa ett schema för vänskap och därför behandlar mig som någon som inte alls bryr mig om honom är fan sjukt.
>Folk träffades
Detta ska inte förekomma på kanalen jävla nbögar.
Är han, vågar jag säga det, /vår grabb/?
Tillbaka till Sweddit med dig
Dumma brevare
aa fast hans smak suger
>han förespråkar positivt om snubblare och att nbögerier ska ske IDHT
absoluta stadiet
Nej, det är homofilernas fel
>82857823
Häng dig
knullar din mammas fitta jävla 2d missfoster
lol
döda dig själv dumma autistbrevare bara för att du bajsar på dig när kassörskan på ica säger "150 kronor tack" så betyder det inte att man inte kan träffa folk från kanalen irl
F'låt
:3c
>>sweddit
>knullar din mammas fitta jävla 2d missfoster
nbög dö
Påminnelse
>82857970
Häng dig pedofilbögen
älska, inte kriga! :3
puss :3c
source of that'?
Var ju precis det jag sa...
lmao du lyssnar säkert på metall och tror att du är unik
95% av sweddit är metallbögar
>Pacifist bögar
Vänta några dagar och se om han ändrar sig.
Har ni bråkat förut? Jag har också en utländsk internetvän som jag känt i 7+ år ironiskt nog. Vi bråkade någonstans i mitten och pratade inte med varandra i ungefär 1 år, fast sen blev vi vänner igen.
Våga vara vänlig :3
Det finns en skillnad mellan homofiler och 2dbögar
r9k:arna har fuckat tråden mest av alla
2dbögarna är ingenting i jämförelse
>youtube.com
Breva riktig rap om du ska yttra dig.
Lyssnar inte på post-afrikanska repetitioner.
>dkn massa lättpåverkade brevare hjärntvättats till att hata svenska tjejer
vad fan e d1
shit va krinsch
Rap i nuvarande året är så fruktansvärt jävla dåligt
>NÄR ETT PUBISHÅR HAMNAR INNANFÖR FÖRHUDEN OCH DET STICKER SÅDÄR SKÖNT MEDAN MAN GÅR
Hur har de fel?
Här i tråden är det samma
>metallbögen skrev detta och trodde oironiskt att han lät smart
hahahahahaah
gillar söta svenska tjejer, inte sv ho
Regeringsshillen är här
>youtube.com
>*räddar svensk rap*
...
någon snälla atombomba det här landet
Nej, 2dbögare är bara de som tittar och brevar 2d. Homofiler är psykiskt sjuka barnälskare som ska skjutas
bara sluta breva dit skit, mdongo
De här nya rapparna med tatueringar i ansiktet och ett artistnamn som börjar med "Lil" verkar vara väldigt självdestruktiva
r9k:orna har inget med Zara Larsson att göra
>Hur har de fel?
>de
varför pratar r9kbögar alltid i tredje person? försöker de dölja att de är cancer?
inte som att det inte är uppenbart ändå
ta malmö först när du är i farten va
>länkar sig själv för maximalt (Du)
Du tänker på pedofiler, homofiler är bögar och 95% av alla som brevar 2d i tråden råkar vara bögar
Detta favä, det finns sidor för att träffa folk, kanalen är inte en av dem.
Älskar :3c
>dkn massa hanrej-regler för att äga vapen i det här landet
Då har man läst klart Spelaren. Till user som frågade om den tidigare: jag reviderar mina tankar och säger att den är bättre än Anteckningar från underjorden.
verkar vara väldigt bajs
>Du tänker på pedofiler
>det finns en skillnad på homofiler och pedofiler
>95% av alla som brevar 2d i tråden råkar vara bögar
Nej
>>sig själv
jag har inte ens förhud din idiot
Klassisk musik är den enda rena musiken. Häng dig, Jonte.
vi har, men inte så här. Han är en sån person att det skulle inte förvåna mig alls om han aldrig ändrar sig. Han tar nån slags stolthet i akten han gjort, att börja kräva skit från människor, för att han tror att ingen bryr sig om honom.
Detta har nu pågått i flera månader, och inte mycket tid kvar innan han tar bort mig. Jag känner allvarligt att jag inte orkar, känner mig inte uppskattad alls, och det sjuka är att han känner likadant även att jag alltid varit där för honom, och bara för att jag inte tror på nått schema att gå efter så betyder dom senaste 7 åren ingenting.
Finns också bräden för anime och bögar men ingen verkar bry sig
Svensk flicka som lär upp er!
Hmm? Har du några faktiska motargument?