/mämmi/

Vanhan langan ennenaikaisen kuoleman kunnioituspainos

Other urls found in this thread:

yle.fi/uutiset/3-9968894
imgur.com/a/jhyVb
youtube.com/watch?v=koBvI6l8qvk
twitter.com/CBOE/status/940001581482815498
thestreet.com/story/14415966/1/bitcoin-futures-trading-starts.html
yle.fi/uutiset/3-9970987
vocaroo.com/i/s1KxSkdV46Ls
twitter.com/SFWRedditGifs

First for Americans fucking Finnish pucci

...

...

postatkaas ny vitu autistit

I'm coming for your autism Eetu

...

Fins look unbelievably chinky, my god

Jaa ne on taas pilaamassa muumeja. Jättäkää minun nuoruus rauhaan.

Ai uusilla ääninäyttelijöillä vai? Luin jotain tuollaista huhua jokunen kuukausi sitten

Lisää 3D muumeja tulossa

Eikö ne nykyset oo perseestä muutenki

parinsadan metrin lähikauppamatkalle on tullut kuudes parturikampaamo

mitenköhän nuo pysyy pystyssä

>laura lepistö

voi helvetti tänää pitäis mennä johki työkkärin höpöhöpö-luennoille

mee töihin

Sheivaamalla sun massiivista kaulapartaa

en ole käynyt parturissa kuuteen vuoteen

Toi on kyl jännä, ihan sama minkälainen pikkukylä nii partureita on aina vaikka kuinka.

vois melkeen

Mikä nyymejä oispattaa näin sunnuntaiaamusta?

joulu valot

yle.fi/uutiset/3-9968894
>”Se on ihan turhaa, ei se kannata” – Tupakasta ei enää ole nuorelle statuksen nostajaksi
Eikai nyymit oo langenneet savujuutalaiseen?

En oo ikinä edes kokeillut.

Huomenta :3

Oon muutamia kertoja kokeillut ja ei se paska kyllä ole mistään kotoisin

i'm not here
this isn't happening

Nyymi

joo ei ups osannut pakettia tuoda jo oli vielä kuulema kello 9:40 yrittäneet että vaikka olisivatki ovikoodin ohi päässeet niin en mä silti olisi ollut hereillä

Mä tykkään noista postin yrityspaketeista, kun tilaa saksasta niin se tulee suomessa välillä semmosena. Tuovat kotiin yleensä siinä kahden maissa, siinä on sopivasti herätty ja syöty lounasta

syön suklaa muroja aamu palaks :DDDDDDDDDDD

joo no tilasin amazonista mikä ei missään kerro että miten se paketti tulee kotiin

nyt kun meen UPS:n sivustolle ja yritän vaihtaa toimitusasetuksia niin en voi koska: kuva, joku overlay neliö estää kaiken interaktion sivuston kanssa

täs olis se kuva, kotin laittaa kaikki blokkerit pois käytöstä ja koitin eri selaintakin, kai mun pitää seuraavaksi säädellä inspect elementin kanssa sitten

läski

Finland has no mountain

uh huh

worst korea

free tibet already you slant-eyed fucks

Tavat joilla määritetty tilavuus voi täyttyä yhdistelmillä eri aineita tai energiaa tai yms. on rajallinen.

Siis vähän niinkuin tietokoneen näyttö.
Rajallinen määrä pikseleitä, ja niillä on rajallinen määrä väri/tummuus arvoja.
Jos ajettaisiin ohjelma joka järjestelmällisesti kävisi läpi kaikki mahdolliset näiden muuttujien yhdistelmät niin ennenpitkää ohjelma alkaisi yllättämään luomalla kuvia vaikka perheestäsi, tai kuvia jotka ovat identtisiä vaikka noiden sinun warframe kuvankaappaustesi kanssa, ja lopulta sitten joskus kaukana tulevaisuudessa uudet kuvat vain loppuvat. Jokainen sen jälkeen ruudulla oleva kuva on identtinen jo siellä kerran olleeseen kuvaan, kuvat siis pakostakin alkavat toistua.

Tämän saman periaatteen oletetaan pätevän myös avaruuteen ja todellisuuteemme, mahdollisia muuttujia on tietysti "pari" enemmän ja maailma on 3D avaruudessa eikä 2D-näytöllä.
Eli, teoriassa, jos menisit tarpeeksi kauas äärettömään avaruuteen niin alkaa todellisuus itsessään toistumaan ja lopulta voisit jopa törmätä itseesi jolloin voit vihdoinkin tunkea tuon ruman pääsi vittuusi.

ai ups viekin mun paketin johonkin noutopisteeseen jossain ihme pakistanikaupassa

I have moundain in my bands :DDDD

Huhhels,,,, , onkohan se hai kala ,)))) klun on tollanen seksi vesi peto,,

Kahvi loppu ja joudun juomaan teetä.

Menin katsomaan millaisia joulukalenteriluukkuja yliksellä on ollut (ei ole ilpoa, turha mennä) ja päädyin sitten lukemaan Sup Forums:tä pariksi minuutiksi.

Tornari ilmeisesti on oikeasti antanut modeja joillekkin menkkapäätytöille jotka antaa sille pillua ja vetävät itkupotkuraivareita ja poistelevat lankoja mielivaltaisesti koska muh tunteet. Jaksoin lukea n. puoleen väliin, jos joku lukee pidemmälle niin voi tiivistää. Linkki liittyy: imgur.com/a/jhyVb

Muistuttakaa mua että meen seitsemältä saunaan

Olisit jonne pysynyt siellä. Ei kiinnosta vittuakaan

Näin juuri vanhan koulukiusaajani pyörätuolissa.

Löytyykö nyymeiltä sympatiaa uusimmalle normojen hyvesignaloinnin kohteelle?
youtube.com/watch?v=koBvI6l8qvk

Itehän oon sitä mieltä että tää on ihan normaalia lasten välistä hierarkian asettamista ja toi sälli jäis vähintään yksinäiseksi hylkiöksi koulussa kuin koulussa kaikesta kiusaamisen vastaisesta opetuksesta huolimatta, ellei sille löytyisi joku yhtä erikoinen kallu kaveri.

Ite näin mun exän kakaran kanssa kuukausi sitten. Vähän nauratti koska ei varmaan edes tajua minkä tason virheen on tehnyt.

Nyt olet niskanpäällä.

>You can change delivery if a delivery attempt has been made. The Infonotice number can be found on the notice you received above the barcode.
vittu mä blogaan teille koko päivän tästä paskasta kohta, en mä ole saanut mitään tollasta vitun lappua jumalauta ei ne postipatet oo päässyt ovikoodin ohi ja siitä sitten edes laittamaan mulle postiluukusta tollasta lappua, apua en halua mennä johonkin pakistanikauppaan noutamaan mun pakettia

Tulee ihan forrest gump mieleen. En kyllä jaksanut katsoa kymmentä sekuntia pidempään, kun kehityskallu märisee

t. tunnevamma

oisit vaan jääny sinne

hyvä servaus!

>servaus
Juuh, sinäkin voit mennä sinne

...

ei vittu nyt toi amerikkalainen UPS:n sivu alko kanssa laittamaan tota vitun overlaytä mikä estää interaktion sivuston kanssa

> bitcoin-johdannaisten liikkellelasku kaatoi CBOE:n saitin
Nyt voitte shortata bitcoinia viimeinkin jos uskotte sen tippuvan

Laitatko sen artikkelin vielä

ähh ihan sama mä meen siine pakistanikauppaan hakemaan sen paketin
blogaan teille loppuelämäni siitä miten vihaan UPS:ia

>Kasvattaa lapsen
>Rakastaa lastaan ilman ehtoja vaikka rahat ovat tiukoilla
>Lapsi menee kouluun
>Lapsi valmistuu ja menestyy
>Kun vanha ikä yllättää exän, onkin lapsesta kasvanut jo mies joka on tukemassa ja huolehtii vuorostaan vanhasta äidistään

>Nyymi
>Vanhuus iskee
>Nyymi on yksin
>Kompastuu johtoihin, murtaa lonkkansa, paskoo alleen ja kuolee lattialla hitaasti janoon koska kukaan ei häntä ikinä käy katsomassa

twitter.com/CBOE/status/940001581482815498
thestreet.com/story/14415966/1/bitcoin-futures-trading-starts.html

Suomeen tarvitaan lisää rohkeita ihmisiä, jotka puolustavat ihmisoikeuksia ja torjuvat natseja sen sijaan, että antavat tolkun ihmisinä asioiden vain tapahtua. Alpakka-tapahtuma oli hyvä esimerkki hyvästä tapahtumasta ja sitä seuranneesta huonosta keskustelusta.

Joidenkin ihmisten mielestä on ollut kyseenalaista yrittää siirtää natsien soihtukulkue muualle lastentapahtuman avulla. Se puolestaan tuntuu kumpuavan siitä, että jotkut ovat näreissään siitä, että alpakka-tapahtuman varjolla lapsiperheitä olisi "huijattu" vastustamaan natseja heidän tätä ymmärtämättä.

En ymmärrä, mitä pahaa tai väärää alpakkatapahtuman järjestämisessä oli. Mitä pahaa tai väärää siinä on, että vanhemmat tahtovat lastensa näkevän alpakoita natsien soihtukulkueen sijaan. Mitä pahaa tai väärää siinä on, että ihmiset pyrkivät kehittämään asuinaluettaan hauskemmaksi, mukavammaksi ja yhteisöllisemmäksi. Nämä ihmiset ansaitsevan kiitoksen sen sijaan, että heidän toimintaansa leimataan kyseenalaiseksi. Kyseessä ei ollut mikään mielenosoitus vaan hyvä pyrkimys toimia hyvyydellä pahuutta vastaan. Ja kyllä, kansallissosialistista liikehdintää voi kutsua pahuudeksi.

Koko keskustelu tuntuu menevän yksityiskohtien hieromiseen ison kuvan kustannuksella. Sen mitä minä olen ymmärtänyt, osa järjestäjistä tahtoi natsien tilalle alpakoita ja osa keskittyi vain mukavan koko perheen tapahtuman järjestämiseen. Yhtä kaikki, alpakoita, ei natseja.

Pystyn ymmärtämään joidenkin keskustelijoiden puhetta luottamuksesta ja avoimuudesta tietyiltä osin. Monissa puheenvuoroissa, joissa alpakkatapahtumaa ja sen motiiveja on kyseenalaistettu, tuntuu olevan läsnä ilmiö nimeltään Tolkun ihminen. Pidän sitä pyrkimyksenä ulkoistaa itsensä yhteiskunnallisesta keskustelusta, nousta ilmöiden yläpuolelle ja asettaa esimerkiksi ihmisoikeuksien puolustajat ja natsit äärilaidoiksi pysyen itse tukevasti ja turvallisesti keskellä.

Toi nyymin tarina riipas ja pisti feelsit tulille kun melkein täysin vakuuttunut siitä että tuun kuolemaan yksin.

Sellanen yläasteen äikän essee sieltä

5-

Se on itse asiassa osa Touko Aallon naamakirjapostausta

>on tulevaisuus
>nyymillä on kolme seksibottipalvelijatarta
>kompastuu johtoihin
>waifu 1 nostaa nyymin sänkyyn
>waifu 2 kutsuu lanssin ja annostelee särkylääkettä
>waifu 3 ottaa suihin että nyymillä olisi parempi mieli

>robowaifut

Pleb tier. Itse keskittyisin geeniteknologiaan ja siihen että pystytään geenejä muokkaamalla tekemään robotinkaltaisia mutta fyysisiltä ominaisuuksiltaan täsmälleen naisten/tyttöjen kaltaisia eliöitä

MUN VERO VITUN RAHOILLA?!

Vai millä meinasit?

yle.fi/uutiset/3-9970987
>Ruotsissa yritetään sopia maahanmuuttajien työllistämisestä – matalan palkan rinnalle tulisi mittava valtion tuki
>Ruotsissa lähes neljännes maahanmuuttajista on työttömänä.
Semmoista ruotsinpuolella. Toimiikohan muutenkin kuin tilastoja kaunistavasti?

Juuh, luotan enemmän mekaniikkaan kuin biologiaan.

Jokainen fiksu nyymi jättää normoilun väliin ja käyttää säästetyt alko/biletys/huoramassit hyvään tarkoitukseen. Jos nyymin tulolähde on sossu, niin silloin kyllä, sun vitun vero rahoilla XD

Lähi ässän kassatyöntekijänä oli semmonen soijapoika että oksat pois

Tahtoisin oikeastaan jälkikasvua, mutta minusta tuskin olisi ketään kasvattamaan oikein.

Yrittivät lihatiskilla jekuttaa mua laittamalla grillikyljen tarran mun mustamakkaraan (3€ korkeampi kilohinta), mutta vikkelenä poikana kyllä huomaan noi jekut.

En jaksanut mennä luennolle vaan jäin kotiin nukkumaan ja ryyppäämään

Pitäisköhän vihdoin laitaa palkasta muutama satanen noihin pyllyrahoihin

onneks sain tuommosen lopetettua vaikka menikin ehkä vähän liian kauan

PISTÄ LEIPÄKONE KÄYNTIIN (TARTTET LEIPÄÄ TÄHÄN) PISTÄ HELLA KUTOSELLE JA KOKEILE PERSEELLÄS AINA VÄLILLÄ ONKO SE LÄMMIN! SIT KUN SUN PERSE SIHISEE NII SE ON LÄMMIN!!!! OTA KAAPISTA SALAATTI JA LEIKKAA SE SUIKALEIKS! SILLÄ VÄLIN KUN HELLA KUUMENEE NII SIT SÄ OTAT SAATANA JÄÄKAAPISTA RETIISEJÄ JA ALAT TUNKEA NIITÄ 1 KERRALLAAN PERSEESEEN!!! TARKISTA ETTÄ SE HELLA ON VARMASTI IHAN VITUN TÄYSILLÄ, JOS EI OO NIIN IRROTAT VIRTAPIUHAN JA OTAT SIITÄ KUNNON SÄHÄRIT PALLEIHIS NIIN ETTÄ VITTU OPIT PISTÄÄN SEN SAATANA TARPEEKS TÄYSILLE!!! KUN HELLA ON TARPEEKS LÄMMIN, NIIN OTA KAAPISTA PARI KILOA VOITA JA PISTÄ NE KATTILAAN JA KATTILA HELLALLE!!! VITTU OTA VAALEAA LEIPÄÄ, LEIKKAA SIITÄ MUNANPAKSUISIA VIIPALEITA JA HEITÄ NE VIIPALEET UUNIIN! OTA KAAPISTA KANANSUIKALEITA JA PISTÄ NE KANATKIN UUNIIN NIIDEN VITUN LEIPIEN PÄÄLLE!!!!! SIT KU ALKAA OLLA VALMISTA, OTA LEIVÄT UUNISTA JA NOSTA NE PÖYDÄLLE! ALA LAITTAAN SAATANA NIIDEN PÄÄLLE VAROVASTI SALAATINLEHTIÄ JA NIITÄ VITUN RETIISEJÄ!!!!!!! DIPPAA PÄÄS KATTILAAN, SIT LAITA LEIVÄT VADILLE, LAITA MUNASKIN SILLE JA KAADA SULA VOI MUNAN PÄÄLLE! MAISTA KOKEEKS PARI RETIISIÄ, JA JOS NE MAISTUU PASKALTA NIIN VITTU MENI PIELEEN, JOS MENI NIIN VITTU VISPAA ITTES TEHOSEKOITTIMESSA HILLOKS!!! JA JOSSÄÄ BITU HOMO SAIT KLUP SANDWICHIN MAISTUVAKSI NI MEE HOMO PANEE JYRKI SUKKULAA PERSEESEE VITUN KOURMEEKOKKI SAATANA!!

Voi vitun pelle et viittis olla lankeamatta meemiin.

No eipä pari sataa paljon kirpase, jos ton leikkirahan kupla nyt sattuis puhkeamaan kohta

ilmeeni kun ostin meemeillä uuden auton ja omakotitalon landelta

laitoin koko pelitilin sisällön yhteen baccarat-jakoon ja voitin

opettakaa tyhmälle että miten käy rotalle jos päättää mennä opiskelemaan? siis mitä tukia se saa ja joutuuko sen perjaatteessa muuttaa itsariyksiöstä johonkin opiskeliakämppään rahojen puutteen takia?

Juuh anna mennä vaan.

Vitun viisasta laittaa pari sataa kun myyntimaksut on parikymppiä.
Noh tee mitä haluat

No vittuako sillä on väliä jos hinta jatkaa samankaltaista nousua

Kai vedit turpaan tai edes nauroit päin näköä?

opiskelija taitaa saada jotain 550e opinto- ja asumistukea, joten siitä voi laskea
opintolainaaki voi tietenki ottaa :^)

kela piste fi

>säästetyt alkomassit

EN KLIKKAA MITÄÄN VIRUSLINKKEJÄ
sellaset ketsuppimakaroni setit

>pitäis kirjoittaa 16 sanan essee huomiseks
>en voi lopettaa pelien pelaamista ja mämmiin postaamista
lopettakaa minut

t. ammatti sioittja

Joo toi getting over it on tosi addiktoiva meemipeli. Meen hakee jotain roskaruokaa ja pelaan varmaan sitä sitten loppupäivän.

uliopistolla voi tietenki käydä herkuttelemassa halvalla

Ootko kuullut työn tekemisestä?

Hyvä argumentti hermanni

vocaroo.com/i/s1KxSkdV46Ls

mä oon kyllä 20v elämänkallu että se olisi lukio tai amis (oon kävässyt kummassakin hetken aikaa)