/mämmi/

Lopettakaa piratismi -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=uENwvK73JEg
hs.fi/politiikka/art-2000005454334.html
myredditnudes.com/
twitter.com/NSFWRedditImage

youtube.com/watch?v=uENwvK73JEg

Langan tunnusmusiikki

En.

ootteko kattonu black sailsia? onko hyvä kannattaako ladata

Oispa tämmönen.

Oispa sauna ja tyty yde

ehei, hatanpää haluaa että lataat sen rahastuspiiriin kuuluvaa roskaa silleen tyhmästi että joni saa tietää asiasta

Turpa umpeen Joni tai tulee turpaan uudestaan.

Ilmeeni kun selaan Sup Forums ja haluan ostaa waifu pelin. :333

>selaan Sup Forums
Oisko näyttää papereita?

Sup Forums on täysi-ikäisin lauta tällä taudalla.....

nää anime pelit ei ois niin hirveetä paskaa jos päähahmo ei olis aina joku 12v poika

Ai täällä postataan Xenobladea

Ne yrittää aivopestä niiden nuorukaisia tykkäämään naisista.

vitun säälittävää se vaan on kun ne pelaajat eivät osaa samaistua aikuseen päähahmoon koska ovat tie viel semmosia lapsia tunnetasolla niin pakko olla joku pikku poika niille ohjattavaksi

>Ei omista kolme 16v tytyä raiskaa, 12v pojan fetissiä
Homo.

Mille runkkais?

Tämä.

>käy lähikaupassa 300 kertaa vuodessa
>joka kerta myyjät antaa vaihtorahat puhtaana kädelle, oli mies tai nainen kassalla
>vedän kerran miehekkäät parin viikon/kuukauden ryyppyputken (parin päivän tauot/loiventelut mukaanlukien) kun lomaa työhommista vuodessa
>haise ehkä hieman hieltä koska ei jaksa vaihtaa vaatteita koska känniä pitää pitää yllä
>myyjät tiputtaa kolikot joku 10 metrin korkeudelta tai käyttää kumihanskoja

Semmosta asiakaspalvelue. Onneksi on omista blussakorttia.

Animelle. Mieluiten ansoille.

Xenobladelle

kyssaa itsesi

Oisko toi bondage?

Jos haiset viinalta viiden kilometrin säteellä niin luuletko että kukaan ei huomaa?

No ei selvästtikkään huomaa jos kerta silti myyvät mulle. Paskaa palvelua vaan oli se mun pointti.

menet kadulle ja etit venäläisen näköistä naisväkeä ja sanot että chiki briki 50e? ja sitten panet munalla pilluun ah ah

Tyäukkojen psykoosit on pahempia kun rottien.

Kyrpä...
Homoseksi...
Anime...

Miksi ostat käteisellä

pitääkö aina olla niin kiukkunen

sykkii ihan saatanasti ajatus kyrvän ottamisesta tytyilyvaatteissa

Tapa ittes turha sossurotta. Tajuutko minkälainen taakka oot suomelle? Oot siis täys nolla. NOLLA (0) _nolla_ nul nada .

Voisinpa ajaa sorakoneen kanssa sun yli.

En osta. Se oli vaan esimerkkinä tossa mun postissa.

Kävin kaupassa ja siel oli lauma jotain äänekkäitä nuoria somalimiehiä jotka jätti jälkeensä vahvan ganjabiksen hajun

Hyi vittu pakko muuttaa pois hesestä

Mikä vitun pilkun paikka toi on, hirveellä tavalla töksäyttää ton sun vihertekstin kesken lausetta.

>BÄÄBÄÄÄBÄÄÄ

Mämmin nollamiehet taas vauhis.

>Animepaskan pelaajat ovat vähä-älyisiä eivätkä osaa kirjoittaa
Kukaan ei yllättynyt

...

...

Loleille VR:ssä kuten minä.

...

t. nörtti_naisetön_täysin_wörtti

Moi. Millon aattelit hommata naisen jonka kanssa perustaa perheen? Niin kuin mennä oikeesti naimisiin. Ainin, ei tommonen 18-25v vätys tiedä semmosesta perheenperustamisesta mitään. Turha paskianen sä oot.
Oot pahempi kun neekerit, vitun turha sossurotta. Neekerit ei voi itelleen mitään mut sä tiiät totuuden mut silti vaan päätä "olla".

Tapa ittes, turhake.

Tyhmä gachaviestittäjä

Mun lähikaupassani ilmeisesti suurin osa asiakkaista on jotain 120cm mummeleita jotka kääntää aina sen vitun korttikoneen niin pystysuoraan etten mä yläilmoistani näe ku pari alinta riviä näppäimistöstä, ja noin kerran viikos käyn niin aamukoomas kaupas että meen ihan lukkoon ku koneesta ei löydykkään sitä yhtä vaadittavaa ylärivin numeroo.
Piristänpä sentään kassarönttöjen elämää kalluilullani, harmi vaan että ainoot söpöt niistä on yks ~35 naimisis oleva eukko ja yks nuori plikka joka olis unelma P A C C S U mutta joku unohti sille tehtaalla asentaa lanteet

Sairas pedofiili

Jaa

lähetetäänkö kaikki työttömät (taas) Ruotsiin?
viimeksi onnistu kohtuu hyvin.

...

Sille on syy miksi niiden korttikoneiden asentoa voi muuttaa

Tai ainakin näin stadissa, en tiedä sitten miten böndellä

Aseista niin lähetään mölmöön kähiseen neegershenkilöiden kans, kai silläki voi jotenki elantonsa tienata

Mik äon tei dä lem pi ane mi?

Oho.

dragon ball z

Kiva kun saa pari animehinttiä bannityks mämmistä näin ennen uv aattoa

Joo, ja se syy on että jostain vitun syystä alle 185 senttisiä ihmisiä ei eutanisoida armotta, voitas pitää koneet kivasti vaakatasos ku ei tarvis huolehtia minkään vitun kääpiöiden invatarpeista.
Samaan syssyyn mun Suomessa heitettäs betonisaappais mereen kaikki joiden painoindeksi menee yli kahdenkymmenen, poikkeuksina raskaana olevat naiset ja yksnumeroisen rasvaprosentin omaavat

HNNNNNNNNGGGGG PANISIN KUMPAAKIN TUHANNEN AURINGON VOIMALLA

te ootte niin simppeleitä ja tiedätte sen. teijän tekis mieli kuolla.

niinpä :)

...

haluaisin vain pojuyden jonka kanssa voisin paijailla

Te ootte kaikki ihan kakaroita mulle

T. 37v ukko

Oispa nyymi. Jos mä semmosen saisin niin nappaisin sen lusikkaan ja pitäisin siitä huolta.

Homottaa...

Miten tästä langasta tuli yhtäkkiä näin irstas?

Kelpaako?

T.

Ai mäki? t. epäironisesti 23v ja syövästä kärsivä

oispa nyymi joka ostais mulle tyttöjen vaatteita ja pakottais mut pukemaan ne päälle

oot oikeesti 17v

Ootko tää jäbä vai joku muu?

I miss getting Finnish Mark on the ferry. Euro is trash.

Mämmin aikuiset tulivat joko töistä kotiin tai heräsivät just, riippuen predispositiosta varallisuuden ja resurssien hankkimisen keinoihin.

Mikä syöpä sulla olikaan?

Who the fuck is Mark?

Meen saunaan.

Aivo. RIPPaan kohta.

...

hs.fi/politiikka/art-2000005454334.html
TOINEN nopea tapa lisätä työvoiman tarjontaa olisi poistaa EU- ja Eta-alueen ulkopuolelta tulevan työvoiman saatavuusharkinta.
Vartiainen on yksi kansanedustajista, joka pani liikkeelle tätä koskevan lakialoitteen.
Saatavuusharkinta tarkoittaa, että työ- ja elinkeinotoimisto selvittää ennen oleskeluluvan myöntämistä, onko työmarkkinoilla tarjolla sopivaa työvoimaa – tarkoituksena on siis antaa etusija kotimaisille työnhakijoille.

kohta saadaan "työperäisiä'" maahanmuuttajia joiden ammattipätevyydet jostain kumman syystä täsmää korkeimman työttömyysprosentin alojen listaan.

Kyllä. Ajattele millainen naiivi lapsi oli vielä tuolloin...

Toisaalta jos oot nainen niin etpä tosta tuu aikuistumaan. Naiset on ikuisia teinejä, miehet on asia erikseen.

Huomenna töihin

lol

>stk nuha ja ei pojuydeä joka silittäis mun hiuksia kunnes nukahdan

Onnitteluni.

Miks pitäs lisätä työvoiman tarjontaa kun on 300k työtöntä jo nyt?

Paljonko lisärahaa?

>päätä ottaa tunnin tirsat grindattuasi se 8 tuntia
>herää puolen tunnin kuluttua siihen kun sisko tullut kännissä asuntoon sisään kännisen kaverin kanssa ja nauraa kuinka olet nukkumassa tähän aikaan
Semmonen muistutus miksi kroonista vihaa näitä tissieläimiä kohtaan sieltä.

koska Vartiaisen puoluekirjassa lukee SDP

Naiset eivät ansaitse söpöjä ja kivoja ja mukavia pojuja.

Hey, does any one of you have that webm where some whore says that he fucked all the foreign exchange students except for the finnish one?

Kiitos

Älä kyseenalaista, vaan tottele. Luuletko, että eduskunta ja valtioneuvos ei tiedä mitä tekevät, tai etteivät tee niitä sinun eduksesi?

Miksi asut kotona, lurjus?

Lopettakaa videopelien pelaaminen.

Koska suomalaiset on laiskoja joille ei joko kelpaa työ tai ne eivät osaa tehdä niitä töitä joita on

t. kokoomus

Anna heille d-kirjain

paska sisko sulla
onneksi mulla on kivoja siskoja

oispa kiva ja mukava poju joka rakastais mua

>nappaisin nyymin oikeasti lusikkaan jos antais mahdollisuuden
>lanka on täynnä vain homolarppaajia
harmillista

Naiset eivät halua söpöjä kivoja pojuja. Naiset haluavat miehiä joita tässä langassa ei ole yhtään.

>sisko
>kiva
Valehtelu ei ole kivaa.

sorry, i normally dont convert videos of your mom into webms

markka, you know the currency you had before the Euro?

Mämmissä on vain ihmisperseitä, niin et kyllä ansaitsis nyymiä lusikkaan.