/mämmi/

nokkosia pilluun :DD

Other urls found in this thread:

yle.fi/uutiset/3-10008813
yle.fi/uutiset/3-10010243
twitter.com/bradcat/status/892055848708587520
youtube.com/watch?v=BlTCkNkfmRY
twitter.com/NSFWRedditVideo

miksi pietarin ska:n nimi lausutaan skaa vaikka se on lyhenne

kiva darra tulee, miten VITUSSA oikeesti kestät? välillä en usko näitä, nää on salee vaa jotai "12 kaljaa päivässä" tissutteluja

no ei siitä nyt kuole vaikka vetäisi sen kopan verran muutaman päivän putkeen

niin paska olo kyllä etten jaksa enää sellaista

yle.fi/uutiset/3-10008813
>Hanna Jensenin kolumni: Miksi me syömme aamupalaksi illallista?
Luulin jo että artikkelin nyymien unirytmeistä, mutta se olikin vaan jotain aamiaishuttua. Ihan mielenkiintoinen artikkeli tosin.

Hommatkaa niitä rauhottavia kun vedätte pidempiä putkia.

no oli kyllä ihan vitun väkinäisesti keksitty otsikko ja sen yhteys juttuun

>Yle seuraa: Tukholman metron asemalla räjähdys – kaksi loukkaantunut

yle.fi/uutiset/3-10010243
>Poliisin mukaan paikalle osunut mies 60-vuotias poimi maasta esineen, joka räjähti. Vakavasti loukkaantunut mies on toimitettu sairaalaan, samoin hänen seurassaan ollut nainen.

>mies 60-vuotias
mistä lähtien suomessa on käytetty tätä sanajärjestystä?

Kaikki ei ole nistejä tai tunne nistejä.

>3
joku ruotsalaien taas vauhdissa

>kaikki joilla on rauhoittavia on nistejä

Niin?

meen sairaalaan sit ku tulee raja vastaan, kestin 8 päivää viimeks

>ryyppää viikon putkeen
NO ONNEKS EN OO NISTI.

Huomaa että on aivot sulanu jo tarpeeks. Ja sä oot nisti jo ite.

Jos juo viikon yötä päivää, niin en nyt niin hirveän parempana ihmisenä itseäni pitäis.

Muistutus että nistit ovat kansamme alinta pohjasakkaa. Kyllä, jopa homojen ja matujen alapuolella.

Työttömät on alimpana.

Oon työtön nisti homo neekeri

Jep niin on. Ja näitä nistejä on monta eri tasoa. Pahimmat nistit on alkoholisteja.

viinaa ja hernekeittoo ja viinaa ja vrchattii x333333

twitter.com/bradcat/status/892055848708587520

Laitilan Le Pom maistuu vähän enemmän vanhalta Hartwallin Pommacilta kuin nykyinen Pommac

nisteillä meni tunteeseen

Nistikin voi sentään käydä töissä.

Aina naurahdan tälle defenssille, joka tulee kirjaimmellisesti JOKA kerta kun nistejä haukutaan ansaitusti

Huutista nisteille.

...

Ei oo mitään puolustettavaa. Nistit on pohjasakkia. Hassuinta vaa on se että nää alkkikset on ihan samaa pohjasakkia.

Alkoholi on laillista ja alkkikset tuhoavat kehonsa LAILLISESTI. Nistit ovat rikollisia aivonsa mädättäjiä.

Mitä jos alkoholisteilen pontikalla?

Kunhan maksat verot hiivoista, vedestä ja sokereista niin minua ei haittaa

Ei taida olla laudan alkoholisteilla kiire töihin huomenna?

Pidät yllä lähes täysin kadonnutta kansanperinnettä joten saat hiljaista arvostusta kansan syvistä riveistä.

Otan vaan muutamat loiventavat tänään. Huomenna onneksi iltavuoro

eli sulla ei ole mitään nistejä vastaan kuhan se tehään laillisesti. en ymmärrä teitä ihmisiä joiden moraalit määrittyy sen mukaan mitä "isoveli" sanoo on oikein tai väärin"

no en kai mä jois jos olisi

lmao ootko vähän tyhmä

ei mulla ole isoveljeä, sisko vain

Me ollaan käyty tämä argumentti ennenkin ja en jaksa uudelleen siitä väitellä. Mutta sanon vaan että uskon että valtio osaa määritellä oikean ja väärän paremmin kuin minä itse.

t. eri mutta sama

Semmonen lammas siellä.

>Mutta sanon vaan että uskon että valtio osaa määritellä oikean ja väärän paremmin kuin minä itse.
Ootko tosissas? Nyt mulle alko vähän valkenemaan ketkä nää himomädättäjät sun muut pellet täällä /mämmi/:ssä on. Ei hemmetti. t. eri

"Tein mitä sanottiin" on sotarikoksien yleisin selitys. Valtio koostuu ihmisistä ja tekevät virheitä vaikka yrittäisivät tehdä oikein.

Tyytyväinen sellainen.

vitu hias lauta tämähi nykyää

No eipä osaa kun alkoholi on laillista ja syypää 80% tappoihin ja muihin kuolemiin

Taidat olla aika lammas jos uskot että lait ovat absoluuttisia totuuksia. Kaikkien päihteiden paitsi kofeiinin pitäisi olla laittomia

huh huh kun oli raskaat ostoskassit ja joutu kaks ja puoli kilsaa niiden kanssa kävellä. melkein oli pakko pysähtyä matkalla

Kun sä vihaat näitä nistejä, entä semmoset jotka saa reseptillä laillisesti näitä nistilääkkeitä laillisesti mutta narkkaa niillä? Voi vittu jätkä, sul on tollanen "mun ei tartte ajatella yhtään mitään, valtio ajattelee mun puolesta" -asenne. Oot kyllä /mämmi/:n lampain jätkä ellet oo taas nukkemestari.

Olen vankka demokratian kannattaja. Onko sotarikoksia tehty ilman totalitarismia?

tehny näin jo vuoden, heikkopeikko. Ja rappuset ylöööss..

>Olen vankka demokratian kannattaja
selvis miks /mämmi/ on niin täynnä homoja

Etsi vaan niitä porsaanreikiä ja poikkeustapauksia, vitun juntti.
En tietenkään kannata lääkkeiden väärinkäyttöä, niinkuin ei valtiokaan. Äly hoi? Kuuluuko siellä?

Demokratia ei toimi koska suurin osa ihmisistä (naisista varsinkaan) ei ole tarpeeksi rationaalisia

ite kohta 5 vuotta mutta tällä kertaa oli harvinaisen painavat

>ottaa enemmän kuin yhden ostoskassin.
Heikko mies.

tiesitkö että siihen yhteen kassiin ei välttämättä mahdu kaikki ostokset? yleensä riittää se yks kassi+reppu, mutta tällä kertaa oli pakko ottaa toinenkin kun sekä reppu että toinen kassi meni täyteen

En tiennyt, onko sulla isokin perhe?

Mitä vittua?

Spermanluovutus saisi olla samanlaista läträystä kuin verenluovutus. Olisin tämän maan altruistisin mies kun koko ajan haluaisi vempata.

Mut sossurahoilla saa onneks laillisesti viinaa kaupasta?

ostin yli viikon ruoat ja juomat

Itehän oon altruistinen ja en luovuta spermaani kiertoon.

Ei sovi unohtaa että 80% suomalaisista on tällaisia alistuvia potunpurijoita

>Etsi vaan niitä porsaanreikiä ja poikkeustapauksia, vitun juntti.
Sä oot se juntti. Tosi yleinen epidemia on jäädä rauhottaviin ja kipulääkkeisiin koukkuun vaikka niitä saakin reseptillä.

Opettele oikeesti ajattelemaan, juntti. Onko maahanmuuttokin myös rikkaus? Näinhän meille valtio kertoo joka tuutista.

Öyh öyh öyh

Maahanmuutto jakaa puolueita ja siitä kiistellään jatkuvasti. Jotkut asiat eivät ole niin yksiseloitteisia.
Perussuomalaisten äänestäjänä olen maahantunkeutumista vastaan

Tuo on kyllä hyvä pointti.

onko green housessa hyvät setit? tilasin sieltä kebua

Tää on viety vaan ihan älyttömyyksiin kun oma ajattelun on täysin ulkoistettu yhteiskunnalle. Huvittavaa saada paheksuvia katseita kun ylität kadun punaisilla, eikä autoja näy mailla halmeilla.

Vihapuhe on laitonta myös.

Suomalaiset on hyvää karjaa. Sen takia täällä opitaan lojaalisti (pisa tulokset) sekä noudatetaan sääntöjä lojaalisti kuten koirat konsanaan, oli kuin järjettömiä tahansa

Pakko itekkin vähän osallistua tähän teidän vakavakeskusteluun sen verran ettäjuuh, tämmöset ihmiset on oikeisti niistä kalluista kalluimpia. Ei kyseenalaista mitään, uskoo kaiken mitä auktoriteetti sille kertoo. Täys lammas.

youtube.com/watch?v=BlTCkNkfmRY
Tein näitä, mutta korvasin valkoisen leivän halvoilla kauraviipaleilla ja juuston Polarilla. Hyvää oli.
Kiitti sille nyymille, joka linkkasi pätkän.

laitan nuudelisoppaan possua, munaa, sieniä, paprikaa ja chiliä, kaipaisiko se jotain muuta? vihersipulia ei ollut missään

hei nyymit, oon tyosi vittuuntunu ja tekis mieli purkaa sitä johki, mitä voin tehä mihin purkaan

soijakastike ja päälle raaka kananmuna

Sä tarviit nyymin joka tulee sun syliin istuskelemaan ja suukottelemaan sua hellästi.

Kattooko ne vai pahasti? Itellä tuntuu menevän niin että kun siinä jotkut odottelevat ja ite vaan kävelen kun autoja ei tule, niin yleensä tulevat perässä

normi sipulia toi muna kuulostaa vähän oudolta

ilmeeni kun käyn joka päivä kaupassa ostamassa aina samat ostokset (ostan vain yhden päivän ruuat kerrallaan) ja joudun kiertämään kaikki alueen kaupat koska helvetin ahdistavaa kun myyjät tunnistaa naaman

kiinalaisissa piirretyissäni nuudelien seassa on aina muna

Käy salilla, se tepsii!

Sen takia minäkin laitan nuudeleihin aina sen munan!

MUISTUTUS PITÄÄ TAAS HUOMENNA KELLO SEITSEMÄN REIKÄ REIKÄ JÄLKEEN KESKUSTELU TYÖTURVALLISENA

Ite käyn monta kertaa päivässä kaupassa ja ei haittaa yhtään.

ehtiihän siinä varmaa kaffet juopasta ennen... eihän meillä mikkää kiire oo.. eiks je

Ei kannata ottaa kaikkia piirrettyjä niin tosissaan.
Paitsi muumit.

hähää hankin sulle ylennyksen huomenna

KELLO YHDEKSÄN OSASTON TIIMIPALAVERISSA AIHEENA SAFETY WALK

Valtiolla on historiaa siitä että alkoholikin on ollut pahasta.

Mitä jos huumeetkin laillistetaan joskus samalla tavalla? Onko nistit sitten yhtäkkiä ok myös niinkuin alkoholistitkin?

emt ehkä ne pitäs dekriminalisoida

Mikä VR-laite sulla on?

sivu huomiona työ turvallisuuden jakke pitää kolmen vartin esitelmän oikea oppisesta kynnyksen yli kävelystä

pendo liino

0/
Entä jos katkokävelee jo

Nyymit. Mul jäi tortilloista tota quacomolia yli, mihin muuhun sitä vois käyttää?

liukaste?

sitten työ terveys lää kärille

nyymin reisi kastike eeseen

Juuh ja sen perään käydään läpi EHS-raportti miksi Peralla nyrjähti nilkka työkoneesta laskeutuessa ja miten kyseiset tapaturmat voidaan välttää tulevaisuudessa

Miten otan itseäni niskasta kiinni vaikka en halua.