/danmarkstråden/

den stolte udgave

jeg vil være boytoy for en sukkermor

Hey cuties :333

>mine indvandrestudiekammerater taler konstant om investering i bitcoin

Og hvad er problemet, præcist?
Det har jo vist sig at være en god investering, det sidste år.
At Bitcoin så er en lorte coin sammenlignet med andre er en anden ting.

det er ikke just noget galt men alle kryptovalutaer er da lort
det er helt umuligt at forudsige noget

>det er ikke just noget galt men alle kryptovalutaer er da lort
Men det er jo forkert. Du har tydeligvist intet belæg for at sige det, og du aner tydeligvis intet om blockchain teknologien. Alle blockchain teknologierne har jo forskellige formål.
Forklar mig da ellers hvorfor du mener at blandt andet IOTA er lort. Tror du ikke på udviklingen af Internet of Things?

>det er helt umuligt at forudsige noget
Ligeså umuligt som at forudsige aktier. Mange folger tekniske monstre i aktiehandel, og det er ikke anderledes i blockchain. Samtidig kommer der også nyheder ud fra holdene bag de coins som giver vind i sejlene i de respektive coins, eller selvfolgelig trækker kursen ned, altså fundamental analyse.

det er lort fordi din valuta kan gå fra at være alt til intet værd fra minut til minut

Den kan også gå fra at være 1 til 99999999999999.
Har du nogensinde hort om high risk, high reward? Måske loftestangseffekt?
Det samme er også gældende for aktier.
Du lyder mest af alt bare som en der er super bitter fordi du overhovedet ikke fatter konceptet, og har janteloven gravet så dybt oppe i din rov at du ikke kan glæde dig over at det går godt for andre.

Er du retarderet eller bare direkte uintelligent?

>ingen butikker vil acceptere mine legetojspenge
>nu ved jeg hvad jeg gor!
>jeg taler i grovt sprog til folk der ikke har mistet alle deres penge på dette fupnummer
>jeg håber bare ikke min mor finder ud af det for så tager hun min fedora fra mig
hylende

Det er vel ligegyldigt om de vil acceptere krypto, når jeg tjener penge på at kobe krypto lavt og sælge det hojere, for derefter at lave det om til fiat.
Du har fandme bare at være en trold. Tror ikke på at mennesker i 2018 kan være så uoplyste.

>j-jeg
>jeg har mistet alt
>alt
>på disse kryptovalutaer
>hvordan kunne det ske?
>hvordan?
>vent
>hvad er det?
>det er en person
>jamen
>denne person har ikke mistet alt på legetojsvaluta
>han siger at legetojsvaluta er ubrugeligt
>nej
>det må han ikke
>han må ikke stå mens jeg falder
>nu ved jeg hvad jeg gor
>"Det er vel ligegyldigt om de vil..."

>alle mine venner har tjenet massere af penge på krypto, og snakker derfor naturligvis om det
>j-jeg er er da bare ligeglad! lorteteknologi!

Hvordan kan du argumentere (hvis man kan kalde det dét) for at bitcoin er ubrugeligt, når den tydeligvis har været en enorm succes? Du er enten salty eller retarderet.

>j-j-j-j-j-jeg har ikke mistet alting
ok

Jeg kan godt lide pænt hår

Kan jeg også.
En skam jeg er tyndhåret og allerede ved at blive skaldet.

Har lige spist dejlig aftensmad. Nu er jeg træt!

jeg har lige installeret snapchat, og jeg forstår ikke pointen med det.
det er jo ubrugeligt

Hvorfor har du dog installeret det, hvis du synes det er ubrugeligt?

jeg ville bare se, hvad det er.

Du kendet vel allerede dets funktion?
Men så afinstallér det dog.

Så du har ingen venner?

det smager godt

nej ikke rigtig.
nok kun bekendte, nogle lidt mere nære end andre

det er jo derfor
man skal have venner der også har snapchat for at nyde det

Synes det har for mange smage på en gang.

Hvordan nyder man snapchat når man har venner, der har det?

Frække snaps fra sode piger

>folk der bruger snapchat kommer til dette board
er enden nær, brodre?

Hvad hvis sode piger engang har ville vise dig billeder fra deres telefon, men skynder sig at gemme deres telefonskærm når de kommer i tanke om, at de har nogenbilleder af sig selv på dem indtil de har fået fat i det billede de ville vise dig?
Man kan vel ikke få frække billeder når man er damernes ven i samme forstand som en hundehvalp?

Hvad læser du til?

så det er ikke nok bare med venner, man skal også have venner, som er piger?
det kan jeg slet ikke forestille mig at have

gå tilbage til r9k

gå tilbage til facebook

...

bosserov

der er sgu da flere normalfags på /r9k/ end på Sup Forums nu om dage.
dette. eller snapchat vel

Hvad gik egentlig galt med /r9k/? Engang kunne man finde nogle ok tråde engang imellem, men nu er det for det meste bare voldsomt lort

reddit og Sup Forums vil jeg tro

Jeg ser nyhederne lige nu og jeg horer at lægerne ikke vil udskrive cannabis til patienter
Hvor er det bare dårligt at alkohol og tobak er lovligt
Farlige, skadelige stoffer
Mens cannabis, nok en af de mindst skadelige stoffer, er ulovligt

...

ikke et argument

Hash kan medfore psykose og en enkeltbillet til den lukkede afdeling

Hold nu kæft..

Bevis?
Og selv hvis det gor giver det stadigvæk ingen mening at alkohol og tobak er lovligt

Tror mere det var noget med bivirkningerne

Men det er jo rigtigt

Men det er det jo ikke..

>Bevis?
Min soster arbejder på den lukkede afdeling og en af mine tidligere kammerater rog for meget af lortet og sidder nu og rådner op derinde

Godt bevis
Hvis du vil argumentere må du komme med noget bedre

Hvad er dine argumenter egentlig?

At det ikke er mere skadeligt end lovlige stoffer som tobak og alkohol

Så lad os gore det hele ulovligt
Det stopper jo ikke folk alligevel som allerede bevist med hash og hoj tobakpris

Jeg argumentere heller ikke for at gore det lovligt
Kun at gore hash lovligt
For som du sagde hjælper det ikke at gore det ulovligt

Hej

Hvad for nogle anime folger I denne sæson indtil videre?

Grunden til at lægerne ikke udskriver cannabis er ikke fordi de ikke vil, eller det ikke virker.
Det er fordi det er udokumenteret. Lægerne ved heller ikke hvor store doser de skal give recepter på. Samtidig skal en læge også give et informeret grundlag for at udskrive medicin til sine patienter, og da der ikke rigtigt er noget dokumentation, kan det komme tilbage og bide lægerne i roven hvis noget går galt, og de ikke har tilstrækkeligt dokumentation.

>eller det ikke virker.
det er jo derfor at det er en proveordning

hvis man gor lidt research viser det sig at det er rigtigt svært at finde brugbar information om virkningen af cannabis fordi det er meget svært at for det i brugbare doser til forskning
på den anden side er ting som heroin og kokain meget let at få fat i til samme formål

Ja, men meningen er jo at cannabis skulle have været afprovet af myndighederne inden det bliver offentliggjort på denne måde.
Det er ren og skær populisme fra borgen, det her. Hvis meningen var de rent faktisk ville hjælpe patienter havde de foretaget de nodvendige forsog og prover, som ville gore det muligt for læger at udskrive det på et velinformeret grundlag.

Koi wa Ameagari, Overlord fordi jeg har læst bogerne og vil se hvad de vil gore med de fandens ogler, Takagi-san, Gintama og måske Pop Team Epic bare fordi det er sæsonens meme show. Resten er bras.

så skal jeg sgu skide, drenge