Sverigetråden - 3dupplagan

...

Other urls found in this thread:

Sup
youtube.com/watch?v=uBiewQrpBBA
dn.se/sport/zlatan-anklagar-svensk-media-for-rasism/
twitter.com/AnonBabble

gonatt

God morgon

Godnatt sötis. Jag går också till sängs.

sov sött

10/10

Kolla på min roliga sverigeboll

gonatt! :3

Oj, går du i säng i tid för en gångs skull? Gonatt!

>Sup Forums.org/janitorapp
Nu jävlar ska psykfallet bort

Dumma lönslavar som måste gå och lägga er. Känns bra att vara NEET.

>neets
>self improvement

ROLF

...

vem?

garvar ivl

youtube.com/watch?v=uBiewQrpBBA

Lyssnar någon annan på warski strömmen?

jeg så med da Sargon blev voldpulet af Richard Spencer

Skulle jag äta om jag är hungrig

En smlrgås?

>inget jobb imorn

Ska bli skönt med lite ledigt, men sen blir det att söka jobb igen. Blir ju bara outhärdligt efter ett tag.

Bättre ström nu favä, mindre autism och skrikande.

>voldpulet
??

...

BLEKT

>aqdq
transa efter transa, så jävla vidrigt

Jag hatar dig user!

Hur var din dag Evangeline?

brunka
ja/nej?

Borde inte du sova snart Evangeline?

Varför säger nbögar att de inte är attraherade av minderåriga när de är attraherade av alla fysiska drag i en minderårig som äldre rostisar desperat försöker uppnå med smink och tryckupp bh?

...

>hello china moot i am tommy from sweden i would like to be moderatetor for the swedenthread (sverigetråden) i wanna protect us from psychos

Den va fiin. Hur var din?

Jo ;_;

Personligen är det barnmentaliteten, finns mycker mer till attraktion än utseende, Ser dock hycklerin.

Gå till sängs då.

Jag vill piroger nu din dum groda

M-men jag har roligt just nu

Du bor ju i Finland, finns det inte piroger överallt?

Den var 3/5

dn.se/sport/zlatan-anklagar-svensk-media-for-rasism/

ÅÅÅÅÅÅÅHHHÅÅHÅHÅHÅÅÅ

svensk media BÅH

Du bestämmer ju själv favä. Oftast så brukar jag ångra mig själv att jag inte gick och lade mig och fortsatte med det jag höll på med när jag vaknade istället.

Verkar som att det mesta kan vänta lite.

3/5 är inte att förakta

menar du att kvinnor någonsin blir av med sin barnmentalitet?

Ooooh det finns massor

Om man kommer till Finland och man vill äta kareleska pigroger man måste vet vad brand piroger köpa för om du väljer fel brand ska du tänka att det smakar som skit när faktiskt det är bara "låg" kvalitet

Vilket märke är det som gäller? Finns vissa finska butiker här och där här som säljer karelska.

Kan väl argumentera att en gång sve ho, alltid sve ho. Men vad jag ville säga var att äldre kvinnor oftare har saker om henne som intresserar utöver utseendet vilket är åtrovärt den första veckan eller månaderna. Inte konstigt att unga mäniskors realtioner inte håller särsklilt länge.

>Oscar Jacobsson har rea
>jag sitter här dödssjuk
>kommer inte bli frisk innan rean är över

Bara döda mig favä.

Fråga en kompis att handla åt dig :^)

Om det finns inte självgjorde från butik jag tycker att djupfrysk är den näst bästa. Och sen kommer som äter jag kanska dagligen är Fazers Imatra pirorger de är mycketbra. Alltså alla Pirkka och Lidl är nästan skit, de är inte dåliga men om man söker för nånting som är liksom äkta då borde du hålla bort från dem.

Haha aa, behöver ju prova byxorna själv eftersom svenska byxor är så jävla meh.

>dkn man klämmer ut en spöktolle på två sekunder

>han gör inte sina egna piroger
Pekka snälla.

Köp 5 eller fler par med variation kring den storlek du tror kommer passa och lämna tillbaka de som ej passar. Hjärnkultingar i tråden...

>dkn ingen ny studio nordfront

Unga flickor är ju jättetrevliga och fnittriga hela tiden, räcker ju med att du har en bil/lägenhet så blir de helt jävla till sig och tycker du är coolast i universum. Sen blir det så jävla mycket krav att man inte kan hålla takten som den simpla autist man är. Hade hebefili varit lagligt och socialt accepterat hade det varit vanligare än jämngamla förhållanden.

Låter ju som otroligt mycket onödigt jobb, jag får helt enkelt punga ut fullt pris som en duktig goy när jag är frisk.

>dkn tanken på kvinnlig uppmärksamhet är helt jävla främmande
inte ens ful

För mig skulle det väl bero på hur stor rea det är. Över 15% skulle jag kunna rationalisera autismen

Oironiskt upp till 50%

Tack kamu, ska tänka på det nästa gång jag är ute efter piroger.

Alla deras byxor är snortajta ändå, så vem bryr sig.

>suttit instängd på mitt rum i så många år nu att allt förutom slöbrevning är omöjligt ansträngande och bortom mitt förstånd
ni vet hur de säger att hjärnan är en muskel och om man inte använder den så vittrar den bort? tror det har hänt mig.

Ja det är precis vad jag är rädd för.

>staden av svenskt mode

>vaknar och kaffe när det är kolsvart utomhus
mys favä.

det låter som att du redan vet vad lösningen på ditt problem är, user

lös lite korsord

>vill gå runt i området sen natt
>risken för överfall är minst 30%
Vad gör man?

Flyttar

detta. ska nog ta en mysig skogspromenad efter min frukost.

nä vad? svårt att föreställa mig något nuförtiden. tankarna blir mer och mer ett sudd. om det fortsätter såhär så kommer jag bara kunna kommunicera med grymtande ljud om ett par år.
försökte med ett från en barntidning man det var för svårt så jag gav upp

är transor eller pälsbögar värst?

>nä vad?
>>suttit instängd på mitt rum i så många år nu
vad skulle du gissa att lösningen är, user?

>försökte med ett från en barntidning man det var för svårt så jag gav upp
Nu skojar du väl?

i nuläget? transor. för 10 år sen skulle jag sagt pälsbögar.

Inte möjligt dem närmaste 5 åren
captcha: a429 walk

fyfan

Jag är skelett och jag tycker de är tajta. Brukar istället låta sy upp några MTM-byxor hos två olika skräddare beroende på vad jag är ute efter, fast det kostar ju lite mer...

Vilka priser talar vi om?

bor du i en stad? känns alltid farligt där favä.

g-gå ut? klarar mig inte längre i den yttre världen + att likt user så är det minst 30% risk att bli rånbögmördad här
hur ska man veta när allt är så vagt? tror egentligen inte att någon kan lösa ett korsord utan bara tar ord de tror är rätt men egentligen fel.

Från 2500kr hos den billigare (som jag köpt flest par byxor från), från 3500kr hos den andra. Köper kläder extremt sällan och har väldigt lite, försöker bara köpa något som jag kommer ha användning för under lång tid så har inga problem med att lägga ut lite mer när jag väl köper något.

En förort där svenskar utgör en minoritet.

--->

De är ju inte designade för genibarn direkt, men jag har ett minne av att de kan vara jävliga.

Kan man ju få ett par incotex för

Har inte så hög midja.

Och varför välja Incotex när man kan få något sytt efter sina mått och önskemål vad gäller material och färg för samma pris?

Döda dig själv transa

mysbrevare != sötbrevare & transor

Sant, men orka gå och få sina mått tagna och skit. Orkar inte ens med butiksbiträde i butiker.

brevar ju en fin räv, ser inget problem här.

mcgregoranon fetischerar alla människor till transor den sjuka jäveln. bara att ignorera.

Jag ser dig Reibög

Även den värsta av pälsbögar är bättre än en genomsnittlig transa.

snackar ni om kläder? hur köper man kläder på bästa sätt? var på ett köpcentrum för några år sen och kollade alla klädbutiker men alla hade exakt samma begränsade urval av billigt sydda plagg med usel passform. har haft samma byxor i 13 år nu och har inte haft en ytterjack så länge jag minns.

Har varit väldigt avslappnad stämning tycker jag, och då hatar jag att interagera med andra. Värst är nog själva väntan eller beslutsångesten. Inte så farligt när det kommer till byxor, även om det också kan svida, men skulle man beställa kavaj/kostym/rock för 10k+ så skulle en fattiglapp som jag nog lätt drabbas av beslutsångest.

>t. pälsbög

Finns inga bra kläder ute, man MÅSTE köpa på internet

ser inte problemet här.

sug1 på vitlöksbröd

Låter hemskt men jag får väl kika på det ;_;

sugen på vitlöksbrud ;) ligga?