/Norgetråden/

stridsutgave.

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=eT4IJi2CMFc
i.4cdn.org/wsg/1515428450609.webm
vg.no/nyheter/meninger/i/0E4pB2/sorry-gamle-griser-det-er-over-na
resett.no/2018/01/06/trine-skei-grande-presset-seg-pa-full-16-aring-venstre-sier-de-var-kjent-med-ryktene/
twitter.com/NSFWRedditGif

youtube.com/watch?v=eT4IJi2CMFc

Mötopp i Storgata.

Hva faen, gutta? Fikk en telefon hvor det ikke ble sagt noe i rundt 4 sekunder, så hörte jeg et beep og så ble det sagt med TTS stemme: "goodbye"

Norsk nummer og alt. Ringte tilbake og kom rett til telefonsvarer. Hva faen ...? Karen som tillhörer nummeret var steingammel så jeg antar at nummeret var spoofet.

Hva kan dette være?

knasker i meg litt rosiner

>dfn ingen sot jv å leke i snoen med

Orker ikke gå helt dit fåvæ

hvordan finner jeg kjærligheten?

Sitter på rommet mitt og koser meg. Min mor driver og lager mat til meg mens jeg setter opp den nye Juniper svitsjen jeg kjopte med AAP jeg fikk fra NAV.

let der du hadde den sist

privatiser nav.

Hvorfor det da? Synes det er fint å få penger av NAV jeg uten å måtte gjore så mye.

Eksplosjoner i Lånekassen

forst må du finne julia...

...

Hvilken Julia er det snakk om?

hvordan finner jeg venner?

let der du hadde de sist

eg må drite

Vi kan krossa er på en fucking sekund. Vi har starkare flygvapen och bättre utrustat infanteri. Det är kört för Norrbaggarna.

Bare prov, du, danskefaen.

Heng deg, Sverigeanon.

JAAAAAAA
DRONNING
SLAKT

>Har null kontroll over muhammedene i egne byer
>Tror at sverje på noen måte kan beseire en annen nasjon

eg vil av denne togreisen

Alle som kommer med noe politisk korrekt piss kan bli president. Jaja. Sånn har det blitt.

Bra brev.

Du vet du har ikke stort til poeng, anonsen. Spesielt når Turumpu-kun ble president. Greit at du blir lett sinna men virkeligheten eksisterer.

>Nu

>NÅÅÅ

Hjemme fra skolen jeg da :-)

Poenget er vel at Norgetråden alltid handler om innvandring.

Du får hjelpe polisen med å ta tilbake Malmö.

hvorfor tror venstresida at det er rimelig å prǿve å få nordmenn til å slutte å foretrekke nordmenn over ikke-nordmenn?

slapper av

Vil noen frotte?

Koser meg med at apekatt partiet begår selvdestruksjon

Fordi vi er alle LIKE


NEGER = ARISK = KINAFAEN

...

...

.

...

...

kanskje jeg skal gå og pante noen olflasker

Kanskje jeg skal lage meg litt spaghetti med kjöttsaus.

Kan man pante svenske coca cola 330ml i Norge? Har hort at det går an, men jeg gidder ikke å dritte meg ut i butikken hvis det ikke går an.

DO you see that russian behind?We will fuck you if you will touch Norway

går fint det, men du får ikke penger for dem

Kanskje jeg skal dra forhuden på det mannlige kjonnsorganet mitt frem og tilbake mens jeg ser på bilder av mindreårige kinesiske tegneseriejenter.

Putin vil okkupere oss og stjele oljen vår.

We have enough our oil

Da sparer jeg de til neste Sverige tur i sommer

Man får aldri nok av olje.

kanskje je....ææææææææÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Just let me immigrate to your country, i only want all my life walk at fjords

...

nei du får ikke

Nei. Vi er full.

.

What did they mean by this?

i.4cdn.org/wsg/1515428450609.webm

That doesn't make any sense, you would support us since Norway are NATO cucks

Hvem /stygg/ her?

Why?
You better should stop let enter refugees

jeg er stygg... alt for stygg... fy fasan jeg er stygg hater megselv...

Mor di

vg.no/nyheter/meninger/i/0E4pB2/sorry-gamle-griser-det-er-over-na


Sorry gutta, dere har meldt dere ut! snakkes!

>"Uttalelsene i opptaket["Grab her by the pussy"-skandalen] er helt ville. I Norge hadde vi kjente politikere som hånlig flirte dette bort som manneprat og garderobespråk. Noen måneder etterpå bla han valgt til president. Jeg liker å tro at dette hadde kostet det politiske livet til en norsk politiker, om noe lignende kom frem.

Ironien her er jo at rundt 50% av college-utdanna hvite kvinner stemte på Trump. Spör du meg, så er det nettopp fordi at han er en brautende mannemann som er milliardær.

hvordan kan du si noe sånt? trump er jo djevelen selv!

Tydeligvis ikke for en hel del amerikanske kvinnfolk. De blir vel klamme i hakket virker det som.

Haha fy faen.

Knasker i meg litt sushi og slurker i meg litt ǿl jeg da. Hva slurker/knasker dere gutta?

Hahahaha cuck XD

resett.no/2018/01/06/trine-skei-grande-presset-seg-pa-full-16-aring-venstre-sier-de-var-kjent-med-ryktene/

Haha fy faen...

Cola og luft fåvæ

hoyretullinger bthu

Det var vel trangt om plassen, siden ho er så tjukk... men fra spok til alvor, dette er gull.

fy faen

>Famous Norwegians – 11 People You Didn’t Know were Norwegian!
>en 56%er med norsk bestefar

dra te hælvete og tilbake sier jeg bare

Forstår ikke hva som var greia med hun egentlig. Hun ser jo ut som en hvilken som helst norsk jente.

>Hun ser jo ut som en hvilken som helst norsk jente.

En av de positive tinga med Norge da fåvæ. Jentene her er jo de peneste i verden, synes jeg iaf.

innafor å være litt sur og sinna?

lettere å bli skjönnhetssymbol på den tiden, var ikke så mange konkurrenter på TV og internett eksisterte selvfölgelig ikke

Do you ever see slavic girls?

Dette.

glede ikke grue ok.

Sure, one of my female friends is Russian. She's pretty good looking too. But I'm biased towards Norwegians girls I guess.

Da har du ikke sett Japanske jenter.

eg bur i haugesund å eg har aldri sitt nåken marilyn statu eg

blir ikke det litt kald a

Fordi jenter har blitt penere over tid

Har du ikke sett denne?

sorry jenter, men jeg sparer megselv til ekteskapet

Dagens spǿrsmål:

Ville du bodd sammen med Nils fra Mot I Brǿstet eller Kjell-Bjarne fra Elling-bǿkene?

uff, så flaut

Alt for tynne fåvæ

Nils

tror uironisk at de aller fleste (hvite) menneskene som er fodt er over 7/10 i utseende men drar seg selv ned pga dårlige livsvaner og holdninger

>M*ngol*idiske mennesker

Nei takk fåvæ.

vel, Seymore jeg kom meg fram, på tross av veibeskrivelsene dine.

For en rar setning.

Ah, skoleinspektör Chalmers, kom inn! Jeg håper du er forberedt på en uforglemmelig lunsj