/mämmi/

...

/mämmi/
/mämmi/
/mämmi/
/mämmi/

Toka homoudelle

Kai tää on parempi

Kysyin tytsyä leffaan ja annoin numeroni - epäilen että kirjoitin sen väärin.

Juuh.

en sit näköjään muistanu ottaa piuhaa tolpasta kun läksin aamulla ajelemaan ja nyt joku on ottanu sen jemmaan

saatana

Kerran en muistanut ottaa piuhaa autosta kun lähdin ajelemaan. Sitäpä ei enää löytynytkään.

moikka meen ostaa pirkan pakastettuja donitseja kiitos kun luit rakastan sua

Minäkin rakastan sinua

is that a donut with blackberry sauce? why is it relevant here?

RAKASTAN ELÄMÄÄ JA IHMISIÄ JA KAIKKIA
ok nyt meen oikeesti kauppaan
mämmidonitsi

bost putt

ilmeeni kun selasin äsköm turun yliopiston pääsykoepisterajoja ja löysin hakijatilastoja. Viime vuonna (2017) 65% sisään päässeistä oli naisia mutta humanistiseen päässeistä 77% oli naisia, kasvatustieteelliseen 78%, lääkikseen 72%, yhteiskuntatieteelliseen 79,5%, oikikseen 70%


kohta ei oo yliopistoissa miehiä ollenkaan

onneks ite oon yliopistojen autistisimmalla ja miesvoittoisimmalla alalla jos teknisiä ei lasketa

vittu ens viikolla joutuu uudelle työ maalle

viimeset 3 viikkoo oon saanu ottaa chillisti ja vetäny parin tunnin päiväunet ilman että kukaan häiritsee

käpistely?

mikäpä muukaan

Tervetuloa teknilliseen.

ohj*Lmointi on perseestä muuten olisin ittekin siellä

mammt

Logopedia: hakeneista 93% naisia, sisään päässeistä 100% naisia

Ja täälläkin iso osa muijista on vain lääkisrejectejä viettämässä välivuotta.

Hyöörgh

Join sitten 19 olutta yhdessä illassa. Voi juku uusi ennätys

>19
>uusi ennätys

ala ikä banaani

Jigsaw oli ihan ok jatko

Ja jewgle voi haistaa vitun, 8 captchaa putkeen ja ne kaikki vielä niitä hitaampia

Itse vetelin samoja numeroita 15 vuotiaana. Kantsisko poistaa?

Oma ennätys on n. 10 olutta 4-5 tunnin sisään t. 26v

anime

kannattaa juoda jotain muuta jos vihaa olutta noin paljon

Nyt hävettää tämänpäiväiset homo postaukseni

Juu, kahvi on parempaa jtp. Alkoholin nousut muutenkin kestää vaan sen tunnin ja seuraavana päivänä ahdistaa vitusti. Paska päihde

>syö enemmän kuin ennen
>useammin nälkä
???

varmaan harmittaa kun täytyy käyttää kolme kertaa enemmän rahaa kuin minä alkoholiin

t. 6 olutta tarpeeks

Oot menny venyttämään mahalaukkuas hölmö

Töhö, noi on töhöjä.

Onks tää totta et jos syö vitusti niin mahalaukku venyy? Olen tyhmä mies juu

joo mutta kutsun niitä silti animeiksi

Maasta se pienikin ponnistaa

Juu. Ja jos oikeen sameilet niin suolistoski venyy niin että paska muhii siä ihan hullun kauan ja sä imailet siittä kaikki ravintoaineet irti niin että sä samiudut kahta kauheempaa tahtia

On, eikä tarvii syödä paljoa. Se myös kutistuu esim. Jos oot nähny nälkää jonkun aikaa niin et jaksaisi syödä yhtä pitsaa loppuun

tottakai venyy, mites luulet että esim. syömiskisoja ammatikseen kiertävät pystyy vetämään 40 big mäkkiä yheltä istumalta

nice digits
translate

Pitääkö uudet bokserit pestä ennen käyttöä

Ei jos ei halua. Tuskin niitä kukaan on koeajanut.

Jonnena juominen on aika vitun normaalihomo settiä. Itse istuin yksin kotona tuon ikäisenä.

Kerran ainakin meni iho punaseks jostain kemikaaleista mitä niissä oli

Haluatko mitalin?

juuh.
mää ainaki käyn kokeeksi hinkkaamassa muniin kaikkia myynnissä olevia ja ostan sitte vaan mukavimmat

MIkä nyymejä oispattaa juuri nyt?

Käynkö cittarissa vai Lidlissä?

yes, how many do you think that for example, those who are eating professionally can pull 40 big hills from the top of the seat

Tämmönen.

Mitähän nyymi tuumais jos sillä nyymillä jonka lusikassa nyymi on tulisikin erektio?

Turhaa sinä vajaaälyinen hurri triphomoilet, kun sut tunnistaa muutenkin postausten perusteella.

ps. hintit vittuun mämmistä

Okei, mitä helppoa ja hyvää ruokaa hommaan? Oon kyllästyny einespitsoihin, nistipataan sun muihin. Pitääkö mun tilata ruokaa? Itse tekemä ei oo hirveen hyvää.

Tee itse pitsaa.

Oon katellu tuota mädätyskomediaa Modern Familyä. Iha jees ruokailuteeveetä. Lempi hahmoni on epäironisesti se läski hintti ja sen juppi poikaystävä.

t. television katsoja pro

Ihan helvetin vaivalloista. Pitää harkita.

Vihlonu koko päivän olkapäähän

Nakit ja lihikset, väliin lisäksi sipulia ja kurkkusalaattia

Vitut ole. Max 10min. Odotteluaikaa ei lasketa.

En ole televisiota katsonut varmaan 15 vuoteen, kun sain huomata ettei sieltä tule kuin paskaa.

>paista kanasuikaleet
>lisää kermasetit
>anna muhia sen aikaan kun keittelet riisit/nuudelit
>syö

HäHähähHähäHäHÄ sain deitin sovittua nyt en ole enää vajakki vaan normo hahahahahahä'hähäehhhää hajotkaa paskaanne saastaiset tyhmyliinit ja incelit yms hhhhhähähähähähä!!!

>haluaa deitin
Olit ja aina tulet olemaan normo.

Katson tätä kyllä netin kautta, en itekään televiisiota omista

saunaan

Ja parin päivän kuluttua saamme lukea spagettiset viherteksit aiheesta.

>en ole enää vajakki vaan normo
Eli mikään ei muuttunut

Ite meen suihkuun.

helllooOOOOoouuu

Siskokset perkele!

Tee makkaraperunoita, poikamiesniksinä joidenki kabanossi makumakkaroiden käyttö ettei tarvi vaivautua ite maustaan

MISSÄ VITUSSA PURKKIANANAS ON KAUPASSA? EI OO TONNIKALAOSASTOLLA SÄILYKEOSOSTLLA

ananasosastolla vitun taneli

Purkkiosastolla.

Hedelmäsäilykkeet. Siellä se on, etsi tarkemmin, tai KYSY (omg)

Siitä tonnikaloista pari metriä vasemmalle

Vitun uusavuton paska. Hedelmäsäilykkeet on eri osastolla

I'm jelly

Tölö spöts

tölli pölli

silli pillu

I can't believe that without seeing some jiggle, until that you're jam in my book

ripuli sipuli

Chile tyttö

pilli pöksy

Haluan tyty-yden

chili pimpula

Homoa, lol.

Saa sitä haluta.

Meet vaan juttelemaan ja kysymään suoraan numeroa joltain. Tytöt tykkää itsevarmoista miehistä

Voin paljastaa teille mitä korkeimpia esoteerisiä salaisuuksia mikäli mielenne kykenee käsittämään hermetiikan peruskäsitteet. Luin ne wikipediasta lol.

Toimi minulla tänään tämä taktiikka, kannattan!

Teen jauheliha ja kinkku ananas pizzaa. Nyymit on tervetulleita syömään.

Herne-tikka?

Ei nyymit ymmärrä mitään tommosta. Nyymit on pölkkypäitä jotka näkee maailman mustavalkosena.

söin joku 3000 kaloria just tuntuu että räjähdän