/mämmi/

...

Other urls found in this thread:

en.wiktionary.org/wiki/Reconstruction:Proto-Finnic/hoomen
suomisanakirja.fi/huomen
kielitoimistonsanakirja.fi/
twitter.com/NSFWRedditVideo

oispa loli

Koska painosta ei ole nimetty, nimeän täten tämän langan salimakeilu -painokseksi.

satunnainen kuva koska oon niin satunnainen

mielipiteitä tästä noidasta?

Koska toi toinen kaveri postasi ennen sua, uudelleennimeän tän langan loli -painokseksi.

Tommoset old hagit vittuun täältä.

how do I get a finnish gf?

harvinaisen paska lanka onko kaikki kirjaimellisesti jonneja täällä?

*oispattelee voimakkaasti*

Juuh läskit hirteen.

Paras noita.

Eipä voi tuolla lailla jälkikäteen nimetä. Harmi teille.

>jee mä nostan painoja
>jee mä runkkaan

Oliko teillä muitakin ylpeydenaiheita?

mitäs jos menisit keinutuolis kaa vaik selaamaan le leddittiä

ite en edes runkkaa

redditkin on epäironisesti parempi paikka

joo paljo kello o XD painu vittuu uushomo

Tää aika kovaa hirveetä ajan haaskausta kyllä olla täällä kun kaikki on niin vitunmoisia paskoja. Menisin pois jos voisin.

Mä nostelen painoja ja en runkkaa kunnes öinen vierailija tulee vapauttamaan paineet unissani.

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

vieläkin kirjoitat kuin jonne

Aloitettaisiinko illan homopostaus? Oispa nyymi.

öyh öyh öyh onks meil sherlok tääl

Paskin lanka viikkoon.

Jos mulla ois nyymi, sille tekisin näin

Seitsemäs päivä. Hyvää iltaa, ystävät, minun nimeni on user ja minä olen suomalainen! Well, not yet.

Oispa Blanc.

Hyvää iltaa!

Itsehän ajattelin taas jotakin tälläistä ajatustenvaihtoa.

/mämmi/ ei eroa yliksestä
t. totuus

En ymmärrä niitä jotka ei osaa loogisia englannin kielioppisääntöjä esim. "used to" ja "to use" eroa. Miten helvetissä niitä ei voi erottaa toisistaan? Ne on vielä loogisia, toinen on menneessä aikamuodossa used ja toinen on preesensissä.

Katon tätä ja nostelen painoja.

Aivan erilainen ja ei näitä pysty etes vertaamaan keskenään. Ei siellä keskustelua pysty käymään.

>"""painoja"""

Tuntuu että nyt on pakko olla joku ylilauta raidi, kun tänään ollu niin saatanan paskoja lankoja

ei täälläkään kukaan keskustele mistään mitään aina vaan samaa nostelen painoja ja katon jotain lasten animea blogailua ja sit pari homoa itsemurhaa pohtimassa jos ei kiimapäissään jotain kuvaa pakota

Kyllä täällä silloin tällön on hyvääkin juttua. Pitää vaan oppia sulkemaan nuo hintit pois ruudulta

huutista näille vammasille jotka itkee suu vaahdossa jostain ylilaudasta koko ajan täällä

eikö teillä oo muuta mielessä kuin se ylilauta?

redditissä saa kyllä parhaat keskustelut kun voit oikealle subredditille aloittaa oikean keskustelun

Oispa WoW: Classic

ne jotka käy ylilaudalla valittaa aina ylilaudasta. ite en valita ikinä

Tää.

Ei siellä reaaliaikaista keskustelua voi saada. Lisäksi ne ylä-äänet pilaa koko paskan.
Ihan jees se on uutisille, varsinkin niche-harrastuksille.

Tää mut sit kans xD

mulla ei koskaan ole ollut mitään onkelmaa mutten yritäkkään pakottaa mitään huoraa turpaan tason settiä satunnaisissa paikoissa ja olettaa että ihmiset ottaisi mut vakavissaan

tietääkö nyymit missä iässä naisten hedelmällisyys alkaa laskea? uutisissa sanottiin että miehet ei tiedä

23-28

hedelmällisin ikä on joku 17-20

Katsoin sen uutisen, joten nyt tiedän

Mitä pahemmalta omat pierut haisee niin sitä paremmalta ne haisee, eikö niin?

Se alkaa naisilla laskemaan heti sukukypsäksi tultuaan, eli siinä 13-14v?

joo. ne sano uutisissa 25v

Suomessa ensi synnyttäjien keski-ikä oli muistaakseni 30-31 ja sekin nousemaan päin

ajattelin syödä loput pizzasasta

Jos taikurinyymi tulisi taikaisin niin voisi olla ihan kiva selailla tätä, viime aikoina ootte kyllä olleet niin laimeita ja toistavia apinoita ettei mitään rajaa.

Intel tippuu lisää, meneeköhän supportista läpi

t.taikurinyymi

Ite oon just syömäs kahta perhepitsaa.
Oon puolessavälissä sitä toista.

Täällähän mä oon tälläkin hetkellä. Ei oo vaan mitään loitsittavaa.

Jaa että haluat koko /mämmi/n ärsyttävimmän huomiohuoran takaisin?
Tapa ittes, vitun pässi

Ei vaan aidon ja oikean, alkuperäisen lattialle kakkaavan taikurinyymen enkä mitään kuopion imitaatiota.

Mä haluisin antabusnyymin takaisin.

janne paikal?

vitun paska oon onnellinen että se katos

Päivä.
Explain me please one moment in finnish. Why morning = aamu, but "good morning" = "hyvä huomenta" and not "hyvä aamu" ?

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

It's actually hyvää*

näinkö se menee

huomen means morning

pillu pylly kusi paska

näin se menee ja näin se käy

Miehet ja naiset on ovat tasa-arvoisia.

"huomen" means tomorrow.

Mieti jos vuosia postaisit samat setit mämmiin päivittäin ja sitten kuolisit yksin.

Kannattaako käydä lenkillä jos on polvi kippeenä?

joo
vamma inen

Are MMOs/online vidya popular in Finland, relative to any other first world nation? I can imagine you all sitting inside playing vidya throughout the cold dark winters.

Mä en muista miten ja milloin päädyin mämmiin.

...

the top runescape player or something was finnish

Eipä kuule tuossa kontekstissa meinaa.

en.wiktionary.org/wiki/Reconstruction:Proto-Finnic/hoomen

Swedes are the same and yes.

Kontekstilla ei ole tässä tapauksessa mitään väliä, tahvo

suomessa puhutaan suomea, joten sanalla huomen voidaan tarkoittaa sekä aamua että huomista. lue kirja

>aktiivimalli kakkonen valmisteilla: jos et hae yhtä työtä viikossa, kahden kuukauden karenssi

huominen on sana jota ajattelet

mitäs sit tapahtuu jos vaan elelet karensseilla lopun ikääs

mitä vittua
haistakaa paska heti kun mä pääsen rottailemaan niin siitä hankkiudutaan eroon

Swedes have a reputation for it though, everyone knows about Swedish gamers. But you never hear about Finns.

kato tai suomisanakirja.fi/huomen
tai täältä etit huomen kielitoimistonsanakirja.fi/

En ymmärrä tota että pitää joka viikko hakea sitä työtä. Entä jos kattoo kaikki mahdolliset työt ja hakee vaikka viikossa 20 eri työtä? Toihan tarkottaa nyt sitä ettei jokaiseen mahdolliseen työhön voi hakea koska niitä hakemuksia pitää säästää ettei tuu karenssia

Best WoW guild in the world in WotLK? Dunno about anything else as I don't play ASSFAGGOTS or such.

mitä retro pelii pelais

mistä vitusta se "look at this dude, oh no no no" meme on saanu alkunsa

kummatkin linkin mainitsee ainoastaan aamua

heitä lause jossa huomen tarkoittaa huomista, ei siis mitään amiksen slangia

Ton onkin tarkoitus leikata tukia eikä tukea työllistymistä

Karenssi = et saa yhtään rahaa. Jos sulla ei ole omaisuutta, niin voit hakea toimeentulotukea, mutta eiköhän sitäkin leikata isommasti tässä kun jutkumus on vauhtiin päässyt

Ette istu sohvalla ja runkkaa meidän verorahoilla saatana t. Sibil

et siis osaa lukea
kts myös sanat huomenaamu ja huomenilta

se on huomisaamu ja huomisilta

Kappas, toimeentulotuki kattaa sanomalehden tilauksen. Rotillekin uutiset kotiin asti, fyysisenä.

Nauroin oikein mahan pohjalta kun ensimmäistä kertaa kuulin aktiivimalliesityksen. Jumatsuikka että voi lampaana iloita elämän pienistä iloista.