/Norgetråden/

metallutgaven

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=UXNG_KoOqbg
youtube.com/watch?v=rqG47mETbwM
youtube.com/watch?v=yqDVObM1kxc
youtube.com/watch?v=VV3q4klpYJE
twitter.com/AnonBabble

Dette. Faens autister, kan dere forklare dere?

de er venner idvl som insisterer på å breve med hverandre i tråden
nesten alle generaler har et par

Autist er en hedersbetegnelse i Norgetråden.

Jeg blir flau på deres vegne

>Dfn den kun er 10 cm lang

Er det nå man skal henge seg?

men jesus ble fattig og jeg har blitt rik

Kommer an på konteksten. I deres tilfelle er det bare irriterende.

hvor bestiller man jv?

For jver man har gode minner med

Har lyst på
>202,5 / 115 / 190
Ser for meg
>200 / 112,5 / aner ikke hva grepet mitt klarer

Benken blir toff, er ikke vandt med kommandoene og slikt vet du. Marken er jeg blitt litt usikker på hvor ligger etter jeg ikke kunne marke i juleferien, men kneboyen er solid. Har fått enda litt mer dreisen på å bruke rumpemusklene nå etter jeg fikk knevarmere, blir mer naturlig å gå litt senere ned med mer kontroll. Jeg vet bare ikke hva jeg kan forvente å klare i boyen da.

dette

pigg av, det blir i det minste mer livlig her i tråden

Så en video på /gif/ av en fyr hvis penis ikke en gang stakk ut, men så ut som en navle. Det kunne vært verre, kompis..

Man må nok mote opp hos den lokale leverandoren, det skal være en i hvert fylke, du må bare se på nett hvor den ligger.

Du kan jo ha 500 kg sammenlagt som et realistisk mål.

Hvorfor kunne du ikke ta marklǿft i ferien?

På tide å starte i gang penispumpen fåvæ.

vet dere veien?

Fy faen, heng dere.

Hva mente han med dette?

Om den er under 20 cm er den ubrukelig uansett

Free Fjotolf you fucks

youtube.com/watch?v=UXNG_KoOqbg

ebin

Bare kommandoren kan veien

Det er sant, det vil jeg. Men jeg får se nærmere stevnet da jeg vet bedre hvor jeg ligger hen, er enda på volumen.

Kunne ikke marke fordi i gymmen jeg trente, som ikke var den jeg pleide å trene i for, hadde ikke stengene knurling, og de som hadde det hadde veldig dårlig knurling og var utrolig tykke samt at jeg ikke hadde kalken med.

Ingen bryr seg

Akkurat, ja.

Jeg hadde ikke noen gym i det hele tatt.

Nei si det, hva med dette?

>There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution by these international and for the most part atheistical Jews. It is certainly a very great one; it probably outweighs all others. With the notable exception of Lenin, the majority of the leading figures are Jews. Moreover, the principal inspiration and driving power comes from the Jewish leaders. Thus Tchitcherin, a pure Russian, is eclipsed by his nominal subordinate Litvinoff, and the influence of Russians like Bukharin or Lunacharski cannot be compared with the power of Trotsky, or of Zinovieff, the Dictator of the Red Citadel (Petrograd), or of Krassin or Radek – all Jews.

Nei, det er nok helt sant, selv Sjakkanon bryr seg nok egentlig ikke spesielt mye, men nå hadde vi en liten samtale her hvor han spurte og da svarer jeg.

Uff, det hores forferdelig ut. Det ble ingen Scooby-okter heller?

Ler og ler. Håper ikke samtalene deres idvl er like törre som det dere brever her.

Nei, det nærmeste ble å bære julegaven til broren min, og å lǿfte lillesǿster noen ganger.

Nei, de er mye tǿrrere.

Hvordan gikk det med Sovjetunionen egentlig?

Dette er hvordan det fǿles å være meg nå.

Ville heller tatt 12 år i det tredje rike over 69 år i sovjet for å si det sånn.

Du kan leve et fullstendig liv på 69 år, det kan du ikke på 12.

Noen gode skrekkfilmer på Netflix?

Hvis ikke, tar jeg gjerne imot generelle anbefalinger som jeg kan holde meg opptatt med, mens jeg venter på at HUN skal svare

Jöss...

Sinister 1 og Insidious 1 er de beste fra de siste 10 årene

For /jv2018/

Hvor skal jeg dra på ferie i år a gutta?

I år heter det /selvmord2018/.

I år skal du dra til Toten.

Donetsk

Blir Norgetråden-mötopp i Malaga

Hvem nyttårsforsetter har dere i år da gutta? Har ikke kommet opp med noen enda og trenger ideer.

Bli gravid

Les minst ti sider hver dag.

Jeg skal svelge kameler og klare å bli en respektabel mann.

Nei fy faen
Höres farlig ut
Tja kanskje det

120kg kneböy, pröve online dating

Kongo kan anbefales.

>Nei fy faen
Men tenk om du finner en jv i Toten da.

Femmenningen min det der.

datingverdenen har jeg aldri vært i

Highland park 12. Honning og royk. Myk og varmende. Mye honning i lukten og smaken, kraftig royk i ettersmaken.

tjostolv jo'kke no' gæli

Du kommer til å bli skuffet et par ganger må jeg si hvis du tǿr å sette foten din inn der.

Hvorfor er sjansen for å finne det i Toten noe större enn et annet sted?

Bedre å bli skuffet enn aldri å ha prövd, tror jeg

nå er det like for

...

>i Toten

Nå kan jeg ikke bli gravid siden jeg er mann, men jeg kan jo ha å sprute sæden min inn i en trang tenåringsfitte som et av nyttårsforsettene mine.

Jeg en-opper deg med å vedta at jeg skal lese en bok hver uke ut 2018. Nesten ferdig med mǿrke midt på dagen, så den får telle for fǿrste uke.

Greit nok, jeg skal kjǿpe, tilberede og spise kamelkjǿtt minst en gang i 2018. Respektabel mann er jeg allerede.

Tror jeg sier 60kg knebǿy, har ikke gjort sånt på noen år.

Absolutt en god en. Tror faktisk jeg skal kjǿpe med meg en Hǿyland Park tǿnnestyrke neste gang jeg passerer et pol som selger den.

>Hvorfor er sjansen for å finne det i Toten noe större enn et annet sted?
Det var det fǿrste stedet som dukket opp i hodet. Tror faktisk jeg er uironisk synsk, har skjedd flere ganger at noe har bare dukket opp i hodet også har det skjedd like etter.

>Bedre å bli skuffet enn aldri å ha prövd, tror jeg
Er nok enig der ja. Til nå har jeg bare blitt skuffet.

Jeg tok 60 kg fǿrste dag jeg prǿvde knebǿy. Hvis du trener systematisk i et helt år, er 120 kg ikke bare overkommelig, men trolig ganske lett.

dfn ikke sterk nok til å få en ekte Jurgita

60kg er ingenting, tok meg 5 uker å nå 50kg når jeg tok det rolig.

Jobb heller med autismen din du.

Jaja, skal jeg si 100 da? Vil jo at ting skal være overkommelig.

Du er Åsgårds sterkeste mann, det at du ikke har jv har ingenting med styrke å gjǿre.

Vel, jeg makset på 140 kg etter to måneder med knebǿy, så jeg tror fortsatt at 100 kg er i minste laget som mål, litt avhengig av hva du veier.

Gutta på /fit/ har et megmeg som de kaller 1/2/3/4, som i klartekst betyr 60 kg over hodet, 100 kg i benkpress, 140 kg i knebǿy og 180 kg i marklǿft. Det kan være et passelig ettårsmål.

Lurer på om det er jenter i Norgetråden.

n-nei

youtube.com/watch?v=rqG47mETbwM

Trodde 1pl 25kg som er den störste vekta der jeg trener, men tydeligvis ikke.
Målet mitt var 2pl, men det blir jo bare 100kg

På /fit/ er det 20 kg, eller 45 burgerpund.

Jo, det har det faktisk, kanskje ikke kneboyen det står på, men en annen type styrke. Burde jeg spor Jurgitaen om råd tror du? Eller er det noe man ikke skal snakke om? Hun har hintet om at hun kunne hjulpet meg

...

Hvis du kunne tenke deg en annen jv enn henne, tror jeg det kan være lurt å snakke med henne. Hvis du bare vil ha henne, tror jeg du har en utfordring.

Nei, faen dette blir for komplisert å holde styr på. Blir ikke noe vektlǿftingsforsett på meg i år.

youtube.com/watch?v=yqDVObM1kxc
youtube.com/watch?v=VV3q4klpYJE

Pga stedfast jordbruk og liten kvegdrift, utviklet det seg desverre ikke maskulin æreskultur her i landet, som det gjorde i skottland og i sorstats USA. Muligens så har de forskjellige variantene av protestantisme også hatt betydning. Bedrovelig.

>Pga stedfast jordbruk og liten kvegdrift, utviklet det seg desverre ikke maskulin æreskultur her i landet

Takk gud for det fåvæ. Hadde jeg hatt lyst til å bo i et land hvor kvinnfolk ble drept fordi de var frekke mot broren sin så hadde jeg flytta til Saudi-Arabia.

Du trener vel mer enn bare en ǿvelse når du trener?

sendte henne melding nå, hun pleier alltid å være treg til å åpne meldinger, men hun har allerede sett den...

soja.

Bare loft
t.Garasjekompis

Jeg vil jo ha henne, men det er jo ikke en mulighet sånn egentlig. Det meste som ville vært mulig å få fra henne er jo sex, noe forhold kunne aldri vart. Jeg får se det an, det er noen koselige jver på studiet mitt også, jeg burde jo prove tenker jeg.

Tror du at noe slags "venner med fordeler"-forhold kunne ha vært en idé?

Slutt å mas på kvinnfolk user, det ender bare med at de ser på deg som patetisk. Og kvinnfolk knuller ikke patetiske menn.

>kvinnfolk knuller ikke patetiske menn

Ja ja, der forsvant håpet mitt om å miste jomfrudommen

Du må bare lære deg å ta det med ro, og ikke mase. Spör om å henge, sier de nei, så vet du at det ikke er noe vits i å bruke mer energi der.

Ja, jeg vil jo ha en jv, men all erfaring er god erfaring tenker jeg.

Etter å ha slitt med å få det til flere ganger på rad tenkte jeg at jeg skulle prove denne kremen. Etter å ha smurt på rikelig utenpå og inni klarte jeg uten noe problem å få hele hånda mi oppi anus. Anbefales på det sterkeste.

Tror du at Jurgitaen hadde gått med på det?

Hores ut som mye slit og falskhet.
Synes det hores bedre ut å prove å treffe fulle feite jenter på byen. Er det vanskelig?
Ihvertfall for å miste uskylden, jv er langtidsmål og ikke like presserende.

Jeg vil ha henne.

Joda, men er dårlig til å telle kilo på ting. Så lenge det er tungt og jeg er merkbart stǿl og sliten dagen etterpå er det egentlig det samme.

g...

Vet ikke, hun har sagt at det er aldersforskjellen som er grunnen til at vi ikke er sammen, men det var til en tredjepart. Hun har sagt at jeg har flott ansikt og vakker kropp og at hun er sikker på at jeg har suksess med dem på min egen alder. Hun har også spurt om faren min ser ut som meg, hvor humoren var at hun ville datet ham.

.. jeg har jo åpenbart problemer med disse tingene så jeg vet ikke hvordan jeg skulle visst om muligheten var der og ei heller hvordan jeg skulle tatt muligheten

Du må ha oversikt over hvor mye du lǿfter, og en progresjon der du ǿker vekten litt etter litt.
Nei, det var ikke lett å tyde. Spǿrsmålet er egentlig om hun er fysisk tiltrukket av deg.

fy faen jeg hater at*ister

Hvorfor er det så viktig å vite hvor mye jeg lǿfter egentlig?

>dfn ingen frida jv

til deg som "studerer"

Nei, du er ikke lurere enn arbeiderklassen, og du har ikke en lysere fremtid i mote.

de som, i dagens norge velger å studere etter grunnskolen er stort sett bare forvokste barn som er livredde for å være ansvarlige for seg selv og for late til å ta i et tak, folk som insisterer på å leve inne i utdanningens tilgivende favn, og å suge på statens nærende bryst i bare et par år til.

I dagens samfunn kan alle som vil "studere", det er ikke lenger en forutsetning at en skal være intelektuell eller rik for å kunne gjore dette, universitetet er et alternativ for alle som er villige til å krysse av "studiespesialisering" når de er femten
vidunderlig ikke sant?
nei. Det eneste dette har produsert er et overskudd av hoyutdannede, en flod av barn som har sittet på skolebenken i 20 år uten å ha utviklet en en eneste ferdighet.
De ettertraktede arbeiderene er nå de som tok yrkesfag og gikk rett ut i arbeid, de som faktisk kan jobbe, og ikke er redde for å få skitt under neglene. Disse menneskene på din alder eier nå hus og bil, og mange av dem er på vei til å starte egne bedrifter, og hva har du?

stygg

ha ha taper