/Nederdraad/

Nasheed-editie

Welkom: Vlamingen, Nederlanders, Nasheeds
Niet Welkom: Walen, Franskiljons

youtube.com/watch?v=2TCdmy-7-Xw
youtube.com/watch?v=2TCdmy-7-Xw

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=tQPCr1jGuWA
youtube.com/watch?v=4sI0gZkYFGk
alternate.nl/ASUS/PRO-P2530UA-DM1255R-15-6-ultrabook/html/product/1383785?lk=23950
strawpoll.com/fk4hx42a
bol.com/nl/p/medion-erazer-p6661-gaming-laptop-15-6-inch-azerty/9200000065503485/?suggestionType=browse
userbenchmark.com/?redirFrom=userbenchmark.com&
youtube.com/watch?v=isxvXITTLLY
ssd.userbenchmark.com/Compare/Samsung-PM871-25-7mm-128GB-vs-Intel-525-Series-mSATA-120GB/m35185vsm5314
google.nl/search?q=laptop zelf bouwen&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&dcr=0&ei=3tlXWt3RE4y3gAb5qKf4DA
laptopplus.nl/categorieen/laptops/zelf-samenstellen
youtube.com/watch?v=FvpWJKRPadk
twitter.com/NSFWRedditGif

Koop KIP

Allee akbar

>hopen dat ik de volgende keer meer geluk heb

Maar ik dacht dat er wat ging zwaaien!

Dit vind ik een leuke nasheed.
youtube.com/watch?v=tQPCr1jGuWA

ik moet een pc kopen, ik heb 600-700 euros, ik heb geen idee :(
help

mijn teleurstelling is onmetelijk, en mijn dag is verpest

stomme dr*llanders met hun homos en manwijven en hun kut arrogant gedrag stomme klote sukkels kust mijn klote springt den boom in sterf

dit is mijn soort nasjiet
youtube.com/watch?v=4sI0gZkYFGk

...

waarom? heeft een drollander je moeder verneukt ofzo?

*laptop, sorry

Ahh! Internet viel uit. Wie zat mij te hekkeren? Ik ben er gelukkig weer.

Je hebt van die zelfbouwsites zoals pcpartpicker.com om te kijken wat je wil en kan kopen. Ik zou niet weten of er een belgische webstek voor is, maar het is een begin.

ze lagen op de bodem

alternate.nl/ASUS/PRO-P2530UA-DM1255R-15-6-ultrabook/html/product/1383785?lk=23950

een laptop zelf bouwen kan ik niet oetz
is het goedkoper in Nederland?

btje traag oets

Belangrijk voor Belgen

strawpoll.com/fk4hx42a

thinkpad x220 tweedehands
anders thinkpad t410 tweedehands

bol.com/nl/p/medion-erazer-p6661-gaming-laptop-15-6-inch-azerty/9200000065503485/?suggestionType=browse
ik heb deze gevonden

Ik controleer de onderdelen altijd op tweakers voor de prijs. Denk dat het ongeveer even duur is maar ik heb geen ervaring met belgische leveranciers oetz.

>Ik controleer de onderdelen altijd op tweakers voor de prijs.
das slim, ik ben lui om dat te doen, dankje

>gaming laptop

uitleg, is het pepperduur voor niks ofzo?

Ik heb een heel klein budget, dus dan moet je soms meer moeite ervoor doen. En ik ben al een tijdje aan het kijken om een hele nieuwe computer te bouwen want mijn oude valt bijna uit elkaar van elende.

userbenchmark.com/?redirFrom=userbenchmark.com&

Hier kun je vergelijken. Helemaal onder staat een lijst van wat het beste is.

Dan zal je dit goed vinden

youtube.com/watch?v=isxvXITTLLY

Best goed oetz

27ste voor katjongens

Het handige van hoe je hier kan vergelijken is dit: ssd.userbenchmark.com/Compare/Samsung-PM871-25-7mm-128GB-vs-Intel-525-Series-mSATA-120GB/m35185vsm5314

Maar dat zie je niet op die voorpagina. Als jij niet zelfs bouwt wat heb jij daar dan eigenlijk ook aan?

Meneer wil een laptop en weet er niets vanaf. Dan is een Asus gewoon een prima ding en zal hij geen last hebben dat het traag is.

Schijtzooi.
Heb zelf de MSI variant (wel een duurdere), nog nooit zo'n slechte laptop gehad.

stomme l*lgen met hun homos en manwijven en hun kut arrogant gedrag stomme klote sukkels kust mijn klote springt den boom in sterf

ik heb mijn laptop voor 600 euros, het is zijn vierde jaar nu, traager, ik ga het geven aan mijn broer

als je kan, wacht een beetje om meer geld te hebben misschien
dankje, ik zal eens kijken

ik was jong en naïef

Een laptop kan gewoon niet zo goed spellen draaien, te weinig vermogen.
Dus zal je er nooit uitkrijgen wat je betaald. Beter een standaard laptop kopen, of nog beter, als je het kan betalen, zakelijke laptops. Als je tenminste een laptop echt nodig hebt, een desktop blijft heer en meester.

Beter meteen naar strato

wew ik dacht dat MSI hadden goed laptops OwO

Ik zou niet weten hoeveel ik gestopt heb in de zombie dat mijn computer is, maar hij is bijna 9 jaar oud. En ik was van plan om vorig jaar een computer te kopen, maar ik kreeg opeens weer een rekening dus dat moest wachten. Nu zit ik op een bedrag dat net te weinig voor een nieuwe computer dus ik moet weer even wachten of een meevaller krijgen.

D E N K P A D
E
N
K
P
A
D

Asus en Lenovo zijn goed. Niet te verwarren met Acer, dat is slecht.

Ze kunnen niet tegen hetzelfde misbruik als een Thinkpad.

Maar winkels zetten laptops toch ook in elkaar voor je als je zelf de onderdelen kiest. Gratis?

Die site. Ik ben niet zo laptop. Dus kan dat allemaal ook daarin vraag ik me af. Als je een laptop moet hebben weet ik het eigenlijk niet van die Beste lijst. Ik zou niet zomaar een PC nemen als je een laptop moet hebben.

Met hulp van een winkel zal wel iets soortgelijks -naar verhouding beste keuze mogelijk zijn. Als ze willen helpen tenminste.

>P
>A
>D
randstad

>Maar winkels zetten laptops toch ook in elkaar voor je als je zelf de onderdelen kiest. Gratis?
Ik ken maar weinig merken die laptops bouwen. En volgens mij zit je dat snel op de €800.

>Ik zou niet zomaar een PC nemen als je een laptop moet hebben.
nee das best onhandig meenemen oets

Gratis in elkaar zetten? Meestal vragen ze er geld voor anders deed ik het zelf niet.

ik weet het een desktop is masterrace maar ik reis veel en ik heb een pc nodig met mij voor werk
ik heb een kut laptop nu, en het kan wel spelletjes doen?
9 jaar oud? wew wat een survivor dog bless
een klein budget voor een pc is kanker oetz, ik zou liever een laptop van 1000 euros, maar ik moet mijn schulden betalen
Asus is een klassiek nu
ik heb het nooit gehoord, en ik den dat je moet zeker de mensen die je custom laptop bouwen betalen, het is toch werk

Hoe kom jij op merken? Ik bedoel van die lokale winkels of winkelketens. Of via internet ergens.

Samsung 850 Evo 250GB $90
Dit is in ieder geval de snelst mogelijke SSD voor je. Dat is in ieder geval zeker interessant. SSDs gaan echt beter.

Over twee jaar denk je vaagjes terug aan nu zo van
Da's lang geleden

Probeer maar
Denk nu maar eens aan begin 2016
Dat dacht je toen niet he. Dat je dat moment later als een ver verleden zou gaan zien.

jaaaa.. en zo zie je maar

ik heb nog nooit gehoord van custom build laptops, nieuwe dan. het gebeurt wel met oude Thinkpads wat misschien wel een goeie optie is voor hoe gaat het met je tand?

Hij is bijna antiek, maar hij doet het nog. Voor gebruik buiten mijn huis heb ik mijn telefoon en een asus one, maar daar raad ik op aan om windows eraf te halen want dat werkt sloom.

Toen ik nog op school zat had ik een sony vaio en daar kon ik prima spellen op spelen. Al is het best raar om de sims te spelen met zo'n touchpad, dus ik raad wel een muis bij aan en zorg ervoor dat er een draad aan zit want klooien met batterijen in de trein is kut.

oude thinkpads zijn altijd de beste optie voor iedereen.

Dit

>ik heb het nooit gehoord, en ik den dat je moet zeker de mensen die je custom laptop bouwen betalen, het is toch werk

Ik heb juist gratis gehoord. Omdat er veel zelfbouwers zijn.

mijn actuele laptop is een vaio hehe , ik begrijp niet waarom ze hebben die gestopt :>
spelen met een touchpad is onmogelijk pal

waarom niet, het is beter als ik kies wat in mijn laptop zit, ik zal een winkeltje zoeken die dat doet

kies dan wel thinkpad, bijvoorbeeld deze twee genoemd hier

>spelen met een touchpad is onmogelijk
Niets is onmogelijk. Maar een mentaal stabiel persoon moet het niet proberen.

Laatst zag ik ergens iemand die zei dat hij 15 was en het leuk vond om computer te bouwen. En voor iets van een tientje of een paar tientjes.

Maar op Google zeggen: zelf laptop bouwen levert ook wel iets op.

google.nl/search?q=laptop zelf bouwen&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&dcr=0&ei=3tlXWt3RE4y3gAb5qKf4DA

Er zijn wel bedrijven die dat doen. Volgens mij gratis.

ik zal zien, en wat de neuk is een thinkpad, een soort laptop? ja ik ben een breinlet
waarom lach ik?

Deze ziet er wel leuk uit

laptopplus.nl/categorieen/laptops/zelf-samenstellen

Misschien zijn er meer sites. Of lokale winkels is eigenlijk ook interessant. Alles achter internet ugh.

youtube.com/watch?v=FvpWJKRPadk
quavo's deel>>>

Zijn die thinkpads beter dan die laptops hier? Of is dit toch beter?

laptopplus.nl/categorieen/laptops/zelf-samenstellen

is masochisme een ziekte?

ok

Maar PCs zijn gewoon beter. Die fabrieken proberen ons te beroven met die telefoons en meer draagbare dingen. Ok, een laptop kan nog. Maar als enige PC? Of de zaak verandert definitief. Dan word het zelf een merk oprichten. Om dingen als zelf dingen toevoegen erin te houden bijvoorbeeld.

Nee hoor. Gewoon een algemeen gedeelte menselijke emotie.

ik ben een mentaal masochist

net zoals

pedo's
moslims
vallen

>voor de zakelijke markt

ik vind het geil om door een meisje in elkaar gebeukt te worden oetz

>pedo's
Kijk ik kies ervoor om geen seks te hebben met mensen onder de 18, omdat ik mijzelf er ook ongemakkelijk bij voel. Maar technisch gezien kunnen meisjes van soms 12 al baren. Dus puur vanuit de natuur gezien is dat eigenlijk de "rijpe" leeftijd.
>moslims
Is héél menselijk om in god te geloven. Dat doen héél veel mensen. Sterker nog, de Islam is de grootste religie in de wereld.
>vallen
ik heb ook weleens meisjeskleren aangehad.

Ze willen niet dat ik rijk word.

ik denk het wel. maar ik ken deze winkel helemaal niet, en ze lijken hun eigen merk 2ehands laptop te verkopen waar ik geen ervaring mee heb

thinkpad heeft een goede reputatie

Ja, dat is precies de reden dat ik in ieder geval een PC heb. Laptops zijn altijd slechter.

slecht aas

Op je ballen of gewoon letterlijk in elkaar geslagen?

Want zo zeldzaam of vreemd is dat ook weer niet. Die vormen van fysieke mishandeling zijn zowel bij mannen als vrouwen een veel voorkomende fantasie.

Waarschijnlijk heb je wel een verleden met huiselijk geweld en een dominante moeder.

Maar het is serieus...

Koop KIP

ik kan het niet serieus nemen

lekker met kakao poeder

Maar ben jij echt vóór van die merken? Ik niet omdat dit: . Dat gebeurt bijna zeker met die merken. Ze gooien er allemaal functies uit die origineel wel op moederborden zitten. Dat soort dingen. En altijd minder prestatie. Want dat kost hen winst.

Maar waar zie jij 2e hands op die site? Al die laptops achter die link zijn toch nieuw?

verkeerde nummer. Deze:

Nu we het toch over masochisme hebben.
Ik vind het kankergeil om een twinkje vast te grijpen en op bed te gooien om hem te domineren.

Kom op mijn niveau flikkers.

Er zijn soms uitzonderingen waarvoor je een laptop nodig hebt, maar voor persoonlijk gebruik heb ik liever ook een desktop. Zeker als het om spelletjes gaat. Al ben ik van plan om mijn asus one te gebruiken als babbeldoosvenster als ik weer ga stromen.

projectie

nee ik was niet erg duidelijk, ik ben niet voor die site want ik ken ze niet, en dat "skikk" merk is duidelijk hun eigen zelfbouw van tweedehands onderdelen

Ja dat vind ik ook. Ik ben gewoon allergisch voor een telefoon gebruiken als je gewoon een paar dingen te doen hebt.

De ultieme sojajongen

>is mager
>durft geen oogcontact te maken met anderen
>is bang over hoe mensen over hem denken
>zit op Sup Forums of reddit
>eet minder dan 1 keer per week stamppot

>soja xD
>Sup Forums
>reddit

Hallo nieuwvriend

>ik ken ze niet
Dat is zo. Maar ik googelde op *laptop zelf bouwen*. En iemand stelde een vraag op een forum waar je dat het beste kon laten doen. En toen werd die site gelinkt.

Ik lig ziek in bed, dus dat vind wel een goed excuus voor telefoongebruik. Maar zat liever ook gewoon op mijn desktop.

dus dan ben je dat zelf ook?
Of ben je een stom meisje?

ik zoek God! ik zoek God!

Het heeft drie dagen geduurd, maar ik heb mezelf nu echt overtroffen. Na duizenden spelletjes Flamingo Drive zal ik nooit nog zo'n perfect spel hebben, dus ik stop op dit hoogtepunt. Deze mens heeft zijn hoogste doel bereikt.

Nou om nou idieel te worden tegen andere mensen.... Het is ook wel goed en handig.

Maar ik vind het echt een beetje een nachtmerrie. Stel dat normale van die apparaten eruit gaan omdat iedereen platzak is en verleid tot een telefoon.

maar nu vraag je het ook op dit forum en kreeg je mijn mening

hallo soja jongens...

Dat zie ik niet zo snel gebeuren. PC's hebben meer last van consoles dan van telefoons. Telefoons hebben mensen erbij. Maar normaaltjes zijn gemakzuchtig en pakken daarom soms een laptop. Maar dan merken ze vanzelf wel dat het fout gaat en is het oetz niet onze probleem.

Jij bent een stom meisje.

klopt #-#