/danmarktråden/

kongeriget danmark

Other urls found in this thread:

ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19754525
twitter.com/NSFWRedditVideo

hej

hej

hallo

hva så, drenge

ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19754525

>Men tend to be less selective than women when evaluating and pursuing potential romantic partners.
>The present experiment employed speed-dating procedures to test a novel explanation for this sex difference: The mere act of physically approaching a potential romantic partner (vs. being approached), a behavior that is more characteristic of men than of women, increases one's attraction to that partner.
>Rotators were significantly less selective than were sitters, which meant that the tendency for men to be less selective than women at events where men rotated disappeared at events where women rotated.

sammendrag: mænd er mere åbne overfor nye potentielle partnere end kvinder. Men når kvinder er den der nærmer sig manden er kvinden lige så åben overfor den nye partner som manden.

konklusion: et samfund hvor det er kvinden der nærmer sig manden i kærlighedslivet vil muligvis forer til storre lighed inden for partner antal og ensomhed

Anime!

mycket snö idag. har ni snö i danmark?

Hej

...

mashallah, fick dansken sur

gi en li nu

...

gider du lige

>Pear Cider was canned in Denmark
Are Danish pears good?

Vi har ikke haft sne i 2 år.

Are Danish pears good?
unironically the best I have had, they are firm and not sickingly sweet. Foreign pears are usually too sweet, I assume they are softer because of transport

I like the pears from my parents pear tree. And plums as well.

So, I would guess yes.

>dfn blev banned i tre dage fordi jeg KARA BOGA postede
blev bannet for "ikke at respektere andre kulturer". Hvordan eksisterer dette bræt stadig med sådan en regl? Vi laver da ikke andet

>This board is for the discussion of foreign culture and language. Please be respectful.

>Sup Forums har en "no racism" regl

I like Danes, they're more intelligent than Swedes and more sociable than Nords.

>dfn jeg har ferie og ikke laver andet end at spille Hitman
OG DET VAR DANMARK OG DET VAR DANMARK

Spil PUBG i stedet, og fol du har fået noget ud af din ferie.

>PUBG
oh nej

T. Hanrejad hjärnsling med ETT FÖRBANNAT BLAD

Shut the FUCK up Sven you retarded little cuckold. Go get Blanda Upp'd by a refugee you sissy faggot.

Based leaf.

Elsker du Danmark?

JA !

Hur har ett löv mage att kalla en svensk hanrejad? Mycket underligt.

den her tråd er noget lort

Based aussie BTFOs fenmark forever.

hvad er jeres mening om femdom?

om en kvinna underkastar sig en annan kvinna är det nog runkvärdigt, men såvida du talar om en man som underkastar sig en kvinna - ack nej, det är hanrejat.

Har bestilt en tid ved lægen til at få testet mit testeron niveau. Er begyndt at få svedeture om natten, som åbenbart er et tegn på lav t.

overvejer at dræbe mig selv, nogle tips?

damn, hook mig op med noget test

lad være?

livet blir trevligt såsmåningom.
folk kommer sakna dig

Lad være og sog professionel hjælp i stedet

Ligestående, kærlig samtykke er det jeg foretrækker.
Det, og så anal.

Peter Madsen tråd!

Prov en eller flere af disse:
Gå en tur og få noget luft
Ændre din kost
Stop med at drikke sodavand
Motioner
Mediter
Eventuelt stop med at runke

HELL undervattnets hjälte
sveriges befriare
mannen som gjorde intet fel
han som seglar på havets botten
dråpsman av otuktskvinnor
HELL MADSEN

Jeg skal til psykolog i morgen.

der har jeg været engang

...

Dubs and I get a Danish gf

Trips and all Danes get Dutch gfs

Ferie fra på fredag af.
Hvor skal jeg rejse hen i en uges tid?

...

gentagende cifre og JEG får en kæreste inden august

>no trips
dubs and you get a dgf

Hei

Plz lad vær med at springe ud foran et tog, hvis du er serios. Pisse belastende med alle de forsinkelser.

VAR DER MERE KAN DU FINDE MIG PÅ GOTHERSGADE

Jeg er feminist.

intet galt med det
det er det eneste rigtige at være

Det er vi alle.

...

Grænland tilheyrir Íslandi

Kom her of få et kys allesammen!

Þetta + færeyjar

...

Det pisser ned i iskolde Danmark og her er der blå himmel og solskin hele ugen. Livet er skont.

Det sner hvor jeg bor

Det sner på min penis lige nu.

hi
am asking if horsens is a shithole and denmark in general, thx

Har du provet at bruge skelshampoo på dine pubeshår?
Det kunne være at det ville hjælpe.

Yes, both Horsens and Denmark are shit holes, stay in Croatia.

mjög góður póstur

i made a mistake

Nej det sner på min penis fordi jeg sidder ude I haven og gokker den af.

bump im genuinely interested

What do you want to know?
You haven't asked anything.
Denmark, obviously, isn't a shithole country, and as such neither is Horsens.
Horsens is a fine city.

Ingen er perfekte

well is it a vibrant city?
any nightlife?
are drugs expensive?

>well is it a vibrant city?
I'm guessing vibrant is defiend by your other two questions, otherwise, please be more specific.
>any nightlife?
Weak nightlife compared to other cities.
>are drugs expensive?
I wouldn't know, but alcohol is likely more expensive here than in Croatia.

Portugal er dejligt, og billigt hvis det betyder noget.

vibrant as in does it have any culture going on and like is it a town that has events happening or is it just boring and plain?

I don't think they have any events you'd enjoy.
They don't have stuff like Aalborg Carnival.

well in terms of nature is it anything good?
is anything good about horsens that a young person might like?

You'd be better off in these:
Aarhus
Aalborg
Copenhagen
Odense
Roskilde (least)

You know, cities with large universities.

>well in terms of nature is it anything good?
>nature
>Denmark

“Culture”in cities like Horsens is a Mark Knopfler, Tina Turner or Elton John concert once every few years.
Provincial cities like it are run by bank managers, realtors, shop owners etc. Petit bourgoisie without any culture other than money, which they don’t even have that much of.
I’m sure Horsens is a very nice place. It’s at the end of a fjord and the nature around it looks decent. It’s also not too far from Århus. I wouldn’t expect that much from Horsens itself, although it’s almost certainly a perfectly pleasant city to live in.

eh well to be fair I'm going to study there so that's the main goal, sadly no other city offers mechanical engineering in english so i'm pretty much stuck with horsens.

You're going to be fine in Horsens.
All cities in Denmark that aren't small villages are probably pleasant to live in.
It's not far from Vejle, which is also a lovely city, and if you want to party hard you can always hit up Aarhus, which is not too far away either.

/NEDERDRAAD/ har fodseldagen

2000. udgaven

Time to become an AC Horsens fan then. Pretty decent football team.
Horsens isn’t a cultural metropolis, but it’s by no means a hellhole. You’ll manage just fine.

aight thanks goy I'll sure enjoy robbing your countries money :^)

No problem, and well you probably need them more than we do, seeing as where you are from.

oh yeah how useful will learning danish be for a career in mechanical engineering?

Useless. No Dane wants to speak Danish with someone who can't speak it properly. We instantly switch to English, the moment we have trouble understanding you.
I'm assuming you're going to be attending VIA University College.

yeah is it any good or is it a meme uni?

If you want to actually work and live here afterwards, then it is absolutely necessary.
Even if you get a job at an English-speaking company in Denmark, you need to speak Danish to have a social life.
Perfect Danish isn’t obligatory, but you need to be able to make converse.

Honestly, it's seen as a bit of a meme, as it is not an actual university, but "university college".
But I'm sure it's actually perfectly fine, and the meme is just people being super elitist.

yeah I get what you're saying, it's still better than 90% of croatian unis, and the fact that i'll be living on my own and not learning prehistoric stuff like i would in croatia it's still good

den hv*De mod frygter den SORTE kriger

>har flere gange cyklet forbi en herrefrisor der ligger i en by tæt hvor jeg bor
>den styres af indvandrer
>får fortalt af min far at den kort for jul blev stormet af politiet og lukket ned
>hvorfor?
>ejerne brugte den hovedsageligt til at sælge hash
>man jeg har misset min chance for at finde en kilde til pot der ikke er christiania

Det er Danmark, hvor svært kan det lige være at finde cannabis?