...
Sverigetråden - Böganalsexupplagan
JAG VILL FYLLA EN SÖT KILLES RUMPA MED SPERMA
>dkn blev kåt i massagestolen
Tänk om den hade prostatamasserare installerad
Ännu bättre, tänk om jag satt där och du satt dig på min kuk och började gunga upp och ner på den :3
Rak man här, men måste erkänna att jag inte skulle ha någonting emot om jag hade en av er söpo för mig själv.
går och köper en påse chips att trycka i mig
> dkn man träffar en gymnasiekamrat på kth
>dkn aldrig böganalsexat
INGEN BRYR SIG
samma här, vill fan inte gå och hooka upp med någon från grindr. alla bottnar är bara gamla gubbar.
>dkn bög- och sötbrevar bara för att förstöra tråden
>Rak man här
bara släpp det mann1, ingen bryr sig
>Rak man här
Skulle du säga detta åt kvinnor så hade skrattat åt dig och frågat om du hänger med tiden.
Jodå, förklara bara din situation och kanske kan du visa via nätet vilka kurser du klarat av hittills.
>Det roligaste är att hon har ett diplom hängandes på kontoret som hon tydligen fått för sin kamp mot mobbning...
Gomorron alla fina anonsar :3
Najs.
hej, hoppas du får en fin dag user
JAG BRYR MIG
NER MED 2D
måste livet vara så tråkigt
Påminnelse
Häng dig
Nä
Gör nåt kul istället
Hade min första föreläsning i växtbioteknik idag och satt med råbånge i 2 timmar
Det är väl lätt att sätta dit en dildo?
Funderat på sadel + sadelställ + dildo då?
>vegosexuell
Där ligger jag allt i lä! :D
galet
Det var ett platonskt stånd
Biologi är bara så ballt helt enkelt
>detta bögeri
Vadå ska jag ta med mig en dildo + kokosolja till jobbet?
Inte för att vara elak men det låter extremt jävla pisstråkigt
Dö en hemsk död.
Svara inte på ickesvenskar
*säger till dig att lämna tråden i ton 40*
Jag är skånsk.
Du kanske ska hitta intressen istället för att klaga över deras frånvaro är min poäng
Förr eller senare kommer någon att få tag på en av er...
knulla?
Säg ett intresse som är både spännande och lagligt
>Jag är skånsk.
hehe mm
Får jag knulla din rumpa?
Varierar från person till person ju
Mest stockholmare som är byrackor.
Döda dig själv.
Ei vittu jag sku villa pårikit pumppa Astolfo i reven jag menar tänk hur han sku reagera med sina söta stön herregud
Fyfan.
Har vi inte människohjärnor båda två? På samma sätt som heroin fungerar borde det finnas hobbies som träffar precis rätt punkt i hjärnan
>Jag är "skånsk"
Jo tack, vi har förstått det.
Jag vill knulla Finland i rumpan och spruta all sperma i rumpan på Finland.
>dkn stockholmarna fyllde mitt land med blattar
Ibland undrar jag om man inte borde omyndigförklara och tvångsomhänderta bögar. Det är rätt uppenbart att de inte är friska.
Mahmoud, det var dina föräldrar som fyllde landet med äckliga blattar som dig.
När inför vi tvångsfeminisering för alla elakingar?
Omyndigförklara gymbögar, stormbögar, STEM-bögar och cuckholmare också
Mmm jo det var nog så det gick till
>hej är detta somalia? jag skulle vilja beställa 50 000 somalier. Leverera dem till malmö okej? Hejdå
Vad blir det då kvar förutom blekfeta bögar och blattar?
Om jag verkligen var en blatte, varför skulle jag då hata blattar och vilja kastrera muslimer?
Nja. Blattar är gymbögar. De blattar som håller högre kvalitet (Libbe) blir kvar dock
För att du är sjuk i huvudet.
För att du hatar dig själv. Jag menar.... callcenter hallå
Håller med favä
Det där var nog det mest efterblivna jag har läst på åtminstone en vecka.
Klassiskt självhat, precis som Lasermannen
sverigetråden
t.lågkvalitetsblatte
Borde inte du stå med dina bruschor och köra drophantel nu? Ni går ju på bidrag ändå
f1h1 uwu
*puss på snoppen*
dags att skrika rakt ut igen
Lasermannen var tysk, ingen jävla babbe
knivhugg bögar istället
Spela in och breva webm i tråden
Evangeline...
Nej men så oväntat att bögklicken håller ihop. Varför tar ni inte bara och sticker till något av era egna bräden istället för att bajsa sönder tråden?
Evangeline du är söt
andreas...
Alla söder om Hallandsåsen är blattar
detta , eller vocaroo
Det är mitt namn slit inte ut det
user du är söt!
bre tips på mellanmål/mat man kan göra i stora mängder och frysa
>Evangeline är ett kvinnonamn från grekiskan. Evangeline betyder "goda nyheter" eller "det glada budskapet".
Det passar verkligen dig.
>dkn vill seriöst göra evangeline till min pv/fv(pv)
Hur galen är jag på en skala av 1-10?
Vill göra Evangeline till min sexslav.
Om du hade jobbat nära mig hade du bara ringt för knull :3
Alla mellan Småland och Norrland är vänsterextrema hanrejer.
Hur gick allt åt helvete med tråden? Varför fick bögarna för sig att den skulle vara en allmän toalett med bajsklet överallt och gloryhole?
Sluta stöta på min Evangeline!
>dkn har inte tvättat mig sen man runkade i morse
>kuken luktar helt sjukt oanständigt nu
BAJSESCHRADE SKAUNÄÄEJ
30% köttfärs 70% hackade morötter och andra grönsaker i en 10 liters gryta som du sedan fryser ner i portioner. Passa till allt från pasta, ris, potatis, ha på mackan, osv.
>Skafism, även känd som "båtarna", var en gammal persisk avrättningsmetod som syftade till att orsaka en torterande död och som finns nedtecknad av persernas "ärkefiender" grekerna. Namnet kommer från grekiskans skáphe som betyder urgröpt eller urholkad.
>Det avsedda offret kläddes av naken och fästes sedan stadigt i det inre utrymmet av två smala roddbåtar (eller urholkade trädstammar) där den ena båten lagts ovanpå den andra. Offret hade huvudet, händerna och fötterna utstickande. Den dömde tvingades sedan att inta mjölk och honung till den grad att den fick svår diarré, och ytterligare honung hälldes på honom för att locka insekter. Särskild uppmärksamhet ägnades åt ögon, öron, mun, ansikte, könsorgan och anus. I vissa fall blandade bödeln mjölk och honung och hällde denna blandning över offret. Offret lämnades sedan flytande på en stagnerande damm eller utsattes för stark sol. Den försvarslösa individens avföring samlades sedan inuti båten, så att ännu fler insekter lockades. Insekterna började därefter äta och föröka sig i offrets exponerade kött, vilket ledde till att grävande insekter orsakade strypning av blodtillförseln och därmed vävnadsdöd. Individen skulle ligga naken, täckt från topp till tå i mjölk, honung och sin egen avföring. I vissa fall upprepades matningen dagligen för att förlänga tortyren, så att dödlig uttorkning eller svält uteblev. Döden, när den så småningom inträffade, berodde sannolikt på en kombination av uttorkning, svält och septisk chock. Efter ett par dagar lär offren ha drabbats av delirium.
Det passar verkligen dig.
Ister är jättebra.
Jag återvänder om någon timme, har saker som jag måste få gjort.
Blir inte dina föräldrar arga om du äter fläsk?
O-oj
Han hatar ju babbar. Hans föräldrar är inget undantag så han skiter i vad de säger
Det var väldigt snällt sagt user, tack.
10/10 ._.
Det är nästan samma sak som att ha mig som fv (hane) favä :3
>dkn finlampan aldrig kommer bre bi på hans nya uniformklänning
Hur är läget?
Låter som tråden ungefär.
>10/10 ._.
Bryr mig inte egentligen. Men jag vet inte hur smart det är att ha såna känslor för en brevare på fyrkanalen.
Gör stroganoff men skärde fingret på kniven... :3
Kan man äta skräpmat som hobby?
Skar.
Tag kniven, kör in den ovanför bäckenet och slit den uppåt tills du når bröstbenet.