Famkelouis-editie
Welkom: schattige meisjes en autistische jongens
Niet welkom: Sjors
Famkelouis-editie
Welkom: schattige meisjes en autistische jongens
Niet welkom: Sjors
Other urls found in this thread:
youtu.be
smulweb.nl
youtube.com
twitter.com
VROEM VROEM
BENTLEY GANG BENTLEY GANG BENTLEY GANG
Maar ik kan je fysiek zo overheersen. Waarom zou ik doen wat jij zegt?
*teleporteert achter je*
randstad is een cytube meme
pfft... niets persoonlijks kleuter
zing het met me miemmuntkoeken; vandaag is rood, de kleur van mijn bankrekening!
>wanneer Engelse woorden gebruiken de norm is geworden
Denken normaaltjes nu echt dat ze dan slom gevonden worden
>mgw geen cryptomunten maar toch rode bankrekening
De randstad en jodel meme is geforceerd door de cytube
waarom denken normaaltjes dat het top banter is als ze letterlijk herhalen wat een ander zei maar den met om en om grote dan weer kleine letters?
welke app is dit
grindr
Ik vind de psychologisch kijk in het hoofd van het normaaltje wel interessant. Zo promitief en plezierzoekend. Net een groter uitgevoerde strontvlieg.
...
stel je niet aan over je randstad meme sukkel
cytubers zijn hier niet toegestaan dat weet je best
forceer forceer
cytuber detected jij bent zeker belgske.. oftewel CHRIS. Wacht maar als ik dingen ga opsturen.
t. kkr cytuber die nog steeds de randstad meme propageert
doe letterlijk gewoon normaal
de randstad meme heeft zn welcome wel overstayed desu
cringe
>cytubemongolen zijn aan het valsvlaggen
simpelweg ebisch
ik ben er jongens
>Cytubemogolen proberen een comeback te maken
>J-j-jij bent de cytubemogool
Ik zit vandaag in een vrij bekende studiezaal in Leiden, bij de faculteitGeesteswetenschappen. Het is de komende weken herkansingsweek, wat het vrij rustig maakt in het gebouw. Dezelfde ijverige mensen die dag in dag uit in dit gebouw zitten om voor te werken voor hun studie, of in mijn geval een beetje tot rust komen in een hoekje van het gebouw.Ik kijk veel naar de studenten die hier zitten teblokken voor hun tentamens, zitten te lunchen, of met geheel andere dingen dan de studie bezig zijn. Op de tijd van schrijven (ongeveer 15 uur) is de meeste drukte achter de rug, het cafetaria is al gesloten, en de echte die-hards zitten nog diep in de boeken.
Zoals gezegd zit ik in de hoek,waarin ik (de stalker in mij) makkelijk de mensen kan observeren, terwijl ik tegelijkertijd mijn eigen dingetje voor de studie kan doen. Tegenover mij zit een groep meiden van mijn leeftijd, jaartje of 20-23 aan een ronde tafel. Nauwelijks lijkend of het 'standaardvolk' dat hier in het cafetaria zit op dit tijdstip. Alle vijf ruim opgemaakt, waterflesjes op tafel, een enkele apple-laptop, bontjasjes, en een vreselijk Leids accent maar wat vooral opvalt: allemaal een telefoontje in de hand. Half met elkaar communicerend via half geschreeuw, de andere helft volledig gefocust op hun mobieltje.
Aan hun gesprekstof te horen spelen ze een spelletje. Ik denk een vreemd soort quizspel, waarin ze vragen over allerlei categorieën moeten beantwoorden aan elkaar; een soort triviacrack dus. Tussen de roddels en andere oninteressante zaken door, schreeuwt er af en toe een van deze groep dames een willekeurige vraag in de groep. "HOE MOET IK NOU WETEN WANNEER DE SLAG VAN NIEUWPOORT WAS!". Of een andere mooie: "HOE HEETTEN DE HOOFDPERSONEN VAN DE LORD OF THE RINGS OOK ALWEER?". Tussen al dit 'geschreeuw' door probeer ik mij te concentreren op mijn eigen werk, maar wat wil ik, dit is het cafetaria, er geldt hier geen praatverbod zoals in de Universiteitsbibliotheek (of sinds kort de LUL) even verderop.
Ik wil geen ouwe lul lijken, ik ben nauwelijks ouder dan zij. Maar ik moet toegeven dat ik vreselijk geïntrigeerd was door deze groep. Van de ene kant een vreselijke vorm van medelijden, van de andere kant een soort bewondering dat zij zich tussen het schoolwerk door, zich zo druk kunnen maken over "HOEVEEL SOORTEN HONING BESTAAN ER OOK ALWEER!?". Tussen de bontjasjes en roddels door probeer ik mij snel weer verder te concentreren, en gelukkig lukt dat ook. Op het moment dat ik deze zin schrijf pakken zij de spullen, en gaan er snel van door om (waarschijnlijk) hun spelletje ergens verder voort te zetten. Op het moment van opstaan vraagt er nog snel een dame, niet eens voor zich kijkend: "WANNEER IS FACEBOOK OPGERICHT?!".
(even een klein verhaaltje, geen idee of het hier gewaardeerd wordt)
Wat een grafkop
niemand die dit serieus gaat lezen
>ABN is een miem
djz
letterlijk waar staat dat
>>ABN is een miem
>kys
>Hij spreekt met een engelse r
waarom is het leven zo saai?
>hij is een domme brabo
Wie van jullie is dit
>Iedereen die met een rollende r spreekt is een domme brabo
DE NEUK UITGEBLAZEN
>Wie van jullie is dit
seg nou welke app dit is! nu!
anna nooshin
Ik dacht altijd dat ze Israëlisch was, maar zij blijkt Iraans te zijn.
Jodel
Hagenees aub
>weten wie dit is
djz
Als je kijkt had je het gewoon gezien.
Ik wil een koreaans vdj
Hoe krijg ik een vriendin? ):
Gewoon jezelf zijn
Door mijn piemel te zuigen :)
Waarom heb jij zoveel karma normaaltje
Djz
je kunt tegenwoordig alleen een vriendin krijgen als je echt een dirk bent anders zijn je kansen echt nihil..
Hallo.
Ik ben dolboyob.
In what kind of words I'm supposed to read "s" like "sh" and "z" like "zh"?
Duolingo doesn't explain this.
fout
>s like sh
>z like zh
What?
Ik weet niet hoe het in België gaat, maar in nederland is dit wel zo.
Fout.
>dvw autistische dirk
geld is ook belangrijk, status ook voor een man
voor een vrouw het is vooral schoonheid die telt
Hoe krijg ik nou een vriendje?
>geen karmaharker zijn
Zelf knoflooksaus proberen te maken of het gewoon kopen? Ik heb geen knoflookpers
smulweb.nl
ja de normen voor mannen zijn bijna onmogelijk, maar ja dat terzijde
rasp het kut buitenlander
Voorover bukken
Ik ben gewoon een tatta. Ik maak zelf kapsalon dus vandaar dat ik Turkse knoflooksaus wil
hmm, waar zit je? in het lipsius?
Laat de blokje zeep in de gevangenis vallen
>de blokje zeep
hetzelfde voor vrouwen, lelijk zijn als een vrouw is shiet
Leuk verhaaltje hoor. Ik heb zelf een hekel aan luide mensen
MAAR JIJ BENT KANKERLEKKER DUS WAT KLAAG JE
Mooie vrouwen > mooie mannen > lelijke vrouwen > lelijke mannen
Dit is de verdeling en daar zult u het mee moeten doen
O.O
rijk zijn>>>>>>>>>>>>>>>rest
mannen > vrouwen
Ik dacht het niet.
Autist aub, studeren doe je thuis maar als je niet tegen mensen kan.
Als traditioneel knappe man heb je zowel het respect van mannen als van vrouwen.
Als mooie vrouw heb je de aandacht van mannen, maar de nijd van vele vrouwen.
waarom?
Nou gefeliciteerd! Je hebt jezelf te pakken laten krijgen. Wat is de volgende stap in je meesterplan?
Omdat zelfs lelijke meiden iemand kunnen krijgen.
vrouwen hebben namelijk altijd meer kans op een partner of ze nou mooi zijn of niet.
het simpelweg hebben van een kut geeft je nou eenmaal meer privileges in dit leven.
ja iemand die wil neuken maar geen liefde heefte...
ik denk best dat er een hoop zielige mannetjes zijn die een relatie willen hebben met een lelijke vrouw.
Mannen geven minder om uiterlijk dan je zou denken soms.
stop met liegen, alle die models op televisie/internet/magazines, mannen haten lelijke vrouwen, het is een feit
dromen is ook goed
>alle die models op televisie/internet/magazines
Kijken kijken niet kopen. Je wil geen model als vd.
Ik heb een model als vd gehad, ik vertrouwde haar voor geen cent. Veel te mooi.
Had nog gelijk ook.
Geef mij maar een mollige, gemiddeld of minder goed uitziende, meid waar ik het goed mee kan vinden.
>mannen haten lelijke vrouwen, het is een feit
Niet waar. Ik zie regelmatig betrekkelijk aantrekkelijke kerels met lelijke grillen.
wij, mannen, kunnen naar mijn mening niet gewoon alleen maar een mooie vrouw willen omdat dat zou betekenen dat we waarschijnlijk nooit een relatie zullen krijgen.
>hypocrisie
schoonheid is de eerste ding dat een man wilt in een vrouw, de rest is goed maar niet als belangrijk, als een aantrekelijke man ziet met een lelijke vrouw, het is alleen voor een geinteresseerd relatie(geld, neuken..)
Ik meen het. Mijn ex was een 10/10.
Kutste relatie ooit.
Mijn andere relaties waren met veel mindere meiden, was stukken beter.
10/10 zijn meestal materialiste en egoistische hoeren
waarom zijn melk scheten zo ranzig?
Rauwe diepe aars geur
Echt leven
Daarom. Daarom dus geen mooie meid, maar een leuke meid met een pondje of twee te veel en een poffertjesporum.
Is het klaaguur al aangebroken?
Bijna, de schoolkinderen zijn bijna thuis.
...
Mijn moeder is een 4,7 en een materialistische satanische hoer
>dvw bierscheten
waarom worden mannen met kleine piemels zo uitgejouwd?