Sverigetråden - 2dupplagan

jag till vänster

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=P3Bd3HUMkyU
youtube.com/watch?v=NUjdvoMJbnM
youtu.be/NyBqfzs-Gzk
twitter.com/NSFWRedditImage

det enda rätta är att börja misshandla och kanske t.om. börja hugga ihjäl svenska kvinnor för deras svek.

SA

>d-du oskuld
som ett jävla urverk
Judarna först.

>det enda rätta är att börja misshandla och kanske t.om. börja hugga ihjäl svenska kvinnor för deras svek.

>dkn börjar tappa glädje och motivation för allt
>dkn det sociala är på en så låg nivå att jag själv kan knappt fatta det
Hur fan kunde livet gå så käpprätt åt helvete så snabbt?

Ahmed fixar det åt oss. Vi behöver bara luta oss tillbaka och skratta när hororna blir våldtagna.

2D=NBÖGAR

haha mm dina hjärnspöken ligger bakom allt, sedan gör det fortfarande inte hans brev till projicering då elliotanon beskrev sig precis så.
Blev du arg nu när du målade in dig i ett hörn och tråden skrattar åt dig elliot? Du som har massa vackra utländska kvinnor som trånar efter dig.

baserade jävla babbar

hur är 2d något som nbögar sysslar med?

hade inte tänkt på det.

Är du skizofren? Jag har brevat om det här innan, och är bara en av brevarna du citerade.

och stormbögar bevisar ännu en gång att de ligger bakom robot och hanrejbrevning

>t. judekvinna

>hur är 2d något som nbögar sysslar med?

kommunism favä

Vet du inte vad nbög betyder måhända?
2d är det absolut sista som nbögar skulle vilja syssla med.

>84493397
Jag var inte inblandad i ditt tjafs överhuvudtaget och jag ser ingen anledning att bli det, sluta projicera

youtube.com/watch?v=P3Bd3HUMkyU

Hur kommer det sig att stormsnorrarna är sådana patetiska små hanrejer?

Jag brevar bara storm- och stapediusbrev, inga hanrejbrev.

marx gjorde bokstavligen inget fel
t. nationalist

knulla l*nin och st*lin dock

Låter som att det blir snaran för dig

youtube.com/watch?v=NUjdvoMJbnM

Hur ny?

Nbögiga reddit sojapojkar som streamar är ofta ironiska 2dare

episkt, prisa kek broder

Vet ni vems namsdag det är idag? Rätt, det är Finlands framtida första kvinliga president :3

får man fv då? blir röding om jag får en fv.

>Jag brevar bara storm- och stapediusbrev, inga hanrejbrev.
Vad är skillnaden? Om man exempelvis skulle breva "svenska kvinnor är horor som älskar negerkuk", skulle det då vara ett storm-, stapedius- eller hanrejsbrev?

>vet fortfarande inte vad projicering är

Skärp dig, ingen i tråden är en "kekistansk" tönt

Har hon snopp?

japp, tjejer älskar kommunism om än på ett ganska ytligt vis. finns massor av röda pajer på twitter/insta

...

hon är en fin kvinna

>84493649
>fortfarande
Kan du läsa? Jag har inte gett dig ett enda (Du) och jag kommer heller aldrig att göra det

Dåligt bete favä.

>robotbrev
jag orkar inte med skiten längre, har inte pratat med tjejer på sju år eller gått ut grundskolan, nu avslutar jag det
>stormbrev
när ska vi skjuta judarna och babbarna?
>stapediusbrev
när ska vi skjuta judarna och babbarna men först av allt kvinnorna
>hanrejbrev
svarta män är överlägsna vita som blir fällor och bögar för att tillfredställa dem

Ser du skillnaden nu?

>barnen har autism.

>t.

du är ju uppenbarligen det
dumma grodbrevare

>balongtuttar på skelett
Gillar ändå de doujinsarna.

>t. oironisk ironisk 2dbög

cringe

...

...

DEN VITA RASEN KOMMER DÖ INSER DU INTE DET!?!?

>sluta mobba mig bara för att jag öppnade käften när jag inte begrep vad jag pratade om!

hahaha bra där satte du dit den jävla betahanrejen hell fucking seger kamrat xD

>möh vita ras

>dkn går på jobbintervju
>dkn svarar på alla frågor som en fullkomlig autist, svettas som fan och stammar sönder varje mening
>dkn lämnar jobbintervjun med känslan av att man är ett riktigt äckel
>dkn blir uppringd nästan direkt efter av ett annat bolag man skickat in ansökan till
>dkn har en kort intervju via telefonen
>dkn intervjun flyter på skitbra
>dkn de bryr sig inte ens om mitt degenerativa förflutna
>dkn om allt skulle gå vägen så har de en tjänst jag skulle göra nästan allt för att få

Fy fan, om det inte blir något av detta så kommer jag hoppa framför ett tåg. Finns det någon särskild linje ni verkligen hatar som ni vill att jag ska försena och orsaka problem för?

Fall inte för kvinnojuden.

Bokstavligen enda bra serierna där är Berserk och OP.

Jag ser den teoretiska skillnaden, men i praktiken så är alla stormbrev stapediusbrev och alla stapediusbrev hanrejsbrev.

Stormbreven har inte lika starka inslag av kvinnohat, stapediusbreven har inget inslag av att vita män är underlägsna eller sämre utan snarare tvärtom (snart jävlar ska svho bli skjutna på öppen gata)

>Finns det någon särskild linje ni verkligen hatar som ni vill att jag ska försena och orsaka problem för?
Jag skulle säga blåa linjen för då gör du det svårare för blattar att färdas in till stan och så. Hell seger!

grannarna skriker i trapphuset

är rädd

ksenyja

>dkn svarar på alla frågor som en fullkomlig autist, svettas som fan och stammar sönder varje mening
Är rädd för att det här blir jag vid nästa intervju

Gå ut och säg "VAD FAN ÄR DET SOM FÖRSIGGÅR HÄR!?"

>dkn kan inte gå medans jag skriver på mobilen

Stormbrev är feministiska och skyller kvinnors beteende på judarna.
Stapediusbrev påminner om stormbrev fast blandat med blattebrev.

rakat min kropp, köpt söta trosor och knästrumpor.

är det nu jag får en stor och stark pv?

Andra gången du brevar om detta och samma svar får du.
Är du skit och har inget att ge tillbaka så får du inget.

Detta.

Vart går den blåa linjen, är det typ Rinkeby och skit? Väldigt bra förslag i sådana fall user, det hamnar högst upp på listan!

>Ksenya
>inte Kitty
lmao vgh?

Vad för jobb kommer du söka? Om du är ingenjör så tror jag inte folk bryr sig, tror de förväntar sig en autist. Själv söker jag 'sociala' jobb där man måste prata väldigt mycket med många människor...

Fast stapediusbreven menar ju att kvinnor föredrar blattar framför svenska män i nästan varje fall. Jag står fast vid att det i praktiken inte är någon skillnad och att stormbrevare i regel är hanrejsbrevare.

gulligt att du kommer ihåg mig. uwu

låter som invandrare, vill inte bli skjuten

>slår på legenden om bistersten 2
>BOOM BOOM BOOM
jävlar vilken intromusik

Jag är stor och stark. Du kan låtsas att det är jag som knullar dig när du stoppar upp något i röven.

Stormbögarna är cucks som hela tiden försvarar smutsiga svennehoror och fega svennehanrejer. Asgeir tror att det är judarnas fel att svennehoror är dislojala slynor och att det är sojans fel att sven är en feg bög.

Ja, men hanrejbrevandet antyder att de på något sätt är bättre, däri består skillnaden.

han kan nog inte släppa tanken på dig :3

Något sånt, ja

Vad är det för fel på en vanlig pv?

Bump

Bara gör det. Eller ska du leva i rädsla för resten av livet? Ska du konstant undvika konflikt och leva i ignorans? Du är alltså en bitch.

>Vad för jobb kommer du söka?
Något IT relaterat.

Har hört att om man har autism så ökar chanserna, vågar dock inte tro på det

alfa

youtu.be/NyBqfzs-Gzk

Fast det skulle de ju i så fall vara. Om stapediusbrev menat att blattar är bättre på att attrahera kvinnor så är de ju per definition hanrejsbrev.

Påminnelse att för att svenska rasen ska överleva så måste vi bli Nomader, vandrande folk.

Nej, hanrejbreven menar att babbarna är överlägsna vita män, stapediusbrev menar att det bara är kvinnor som är sjuka i huvudet.

>NEET i 6 år
>farsan har hittat en praktikplats åt mig

Svennehoror är det smutsigaste som finns. Att bli omtyckt av dem bevisar inte att du är bättre. Det bevisar att skit drar sig till skit.

Blåa linjen får det bli, utmärkt förslag min vän.

he fu se

Delade kontorsutrymme med några IT-snubbar på mitt förra jobb, de var jävligt softa. Tror inte du behöver oroa dig, så länge du kan ditt skit så bryr de sig inte.

literally the ultimate chad

Förklara

Varför i helvete skulle någon frisk människa vilja att svenskarna ska överleva? Det finns inget fegare gnälligare värdelösare folk i världen.

det är alltid dom elaka som gillar dig mest. :3

inget fel på en vanlig pv! bara dom gillar att mysa så. uwu

Ni är hanrejsbrevare. Bara acceptera det faktumet.

du borde falla på knä och kyssa din fars fötter för att han tar sig tid att hjälpa sin fullkomligt värdelösa son efter sex jävla år av NEET:ande

t. ful svennehora

Grattis user (både till praktikplats och en snäll pappa)!

Får man fråga, vad är det för arbetsplats? Du behöver inte gå in på detalj vilket företag det är och så.

Se inte Sverige som ett land, bruna människor kommer alltid försöka följa efter vita eftersom bruna inte kan göra något själva.

ns2d...

Det är bokstavligen hans enda jobb.

sluta sötbreva
sluta bögbreva
sluta stormbreva
sluta cringebreva
sluta babbebreva
sluta stapediusbreva

gör sverigetråden bra igen