/mämmi/

Sale-painos

pääsispä paneen japski lolia

ahdistus
lonkero
pakkaskelin leipäjono

oispa poju yde ;_;

anime

oispa

miks vanha rokki on vaan god tier musaa

portti kensokyröön

siks ku siin on niks

ai isokyröön?

how to move to finland :DD

Ei kun Kensokyrö.

just show up here and make a scene if they try to put you in a plane.
literally that easy.
we can't even deport Estonians.
there's one that's molested kids since the late 90s and after short time in jail he just changes his name and keeps going.

Vuotuinen penistarkustus alkaa nyt. Nyymit riviin aakkosjärjestykseen, housut alas. Kun nimesi sanotaan, sano paikalla.

Nyymi Ano

keräsin just kaks kauppakassillista energiajuomatölkkejä tosta tiettaripöydän vierestä

Onko nyymiä ikinä katetroitu? Mulle tämä tehtiin äskettäin. Sattui - tai pikemminkin kuvotti - yllättävän paljon. Onneksi melko nopea operaatio.

ME

OLIMME

p-paikalla

Oliko kunnolla luikkaria?

neekereitä

Täällä pussissa on ainoastaan yksi kives. Minne se toinen on kadonnut?

rööperin ruusu imi muna niin lujaa että se tukehtu siihen

s-se on sillee vähä ujo hehheh heh kyl se on siel josain se on vaa piilosilla

Mulla onkin kolme (3) kivestä! Kaksi niistä on tosin epämuodostuneita.

Pupu.

haluan panna tuota pupua perseeseen

Hrmhm esinahka on kyllä turhan kireä. Toinen ovi oikealla. Matilda antaa voidetta ja näyttää miten sitä käytetään.

pääsispä panemaan Matildaa

TOHTORI OON HIMORUNKKARI MUTTA PELKKÄ OMA KÄSI EI OO ENÄÄ TARPEEKS VOIKO MATILDA AUTTAA MUA

Toi ei näytä sellaiselta joka on isosti anaaliseksiin.

>wakes up
>realises that i didnt die in the last nights sleep

et oo tainnu nähdä paljoo naisia siinätapauksessa

No sepäs on suuri ongelma. Matilda on nyt varattu mutta Pena auttaa tuolla käytävän päässä.

harminlista

siksi juuri

Tää ei sitten ollu mikään vitsi, mulla on oikeasti mutanttikivekset, ehkä se on syy siihen että olen aika soijapoika.

Se oli se joku kuva mitä tänne postattiin jatkuvasti jossa oli kymmenen tyttöä ja sitten pyydettiin sanomaan mikä niistä on mieluisin. Yksi niistä oli juuri sellainen jolla on anaaliseksistä pitävän tytöt kaikki merkit.

EEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

aloin äsken ihmettelee ku huoneen nurkasta kuulu nauruu eikä täällä oo ketään muita ku mä et onks nää nyt ne psykoosit mut sit tajusin et se on Pink Floydin speak to me juttu vaan mikä siellä soi

todlela hamsterin lillista

mul oli kerran noi psykoosit ja se oli kyllä erikoista kuinka aidosti "ääniä kuullaan", kävis varmaan aika raskaaks jos niit olis aina

do finnish go church or they really are into tengriism?

oispa 180cm kääpiönyymi jota käyttää potkupallona
t. 183cm

yes

no

Maybe

thanks for asking

joo täti joutu joskus niitten takii sairaalaan ja menetti oikeuden tavata lapsiaan etc. ei se oo mulle mitään tietänkään siitä tilasta kertonut mut ei sil varmaan kivaa ollu

aikamoista dataa

itel vaan noi perus delikat et ei mitään skitsodiagnoosia tippunu mut kylhän ne tappokäskyt kuulosti vähän hurjalta et entäs jos tätä jatkuu pitkään?

(tosin suggeroin noi tappokäskyt ajattelemalla, että toivottavasti niitä ei tule, muutenkin pystyin aika paljon manipuloimaan mitä kuulin)

...

oon pilvessä

Ite käänsin homman päälaelleen ja nyt ulkoinen minäni höpisee jatkuvasti ääneen tappamisesta samalla kun minä olen siellä sisällä jakelemassa vastustamattomia käskyjä siitä miten pitää olla mukava kaikille eläville asioille ja tehdä hyviä tekoja ym. paskaa. Siitäpähän äänet oppivat että minulle ei vittuilla.

itellähän ei mitään psykooseja ookoskaan ollu enkä juuri mitään niistä tiiä ku ei kiinnosta eikä itteä koske. Nyt rupes kuitenki kiinnostaa ku sanoit et pystyt kontrolloimaan niitä ni pystyks manipuloimaan vaikka jonkun piisin sun päähäs soimaan vai onks tää vaa tämmönen äänten pois sulkeminen?

pitäskö käydä äänestämässä vielä?

Laura numero viisi

pitäskö skruudaa binii?

En kerennyt eilen saunomaan joten teen sen tänään.

>laura huhtasaari ei koskaan kutista sinua viiden senttimetrin kokoiseksi
>laura ei koskaan askella ympärilläsi korkokengissä ilman vaatteita
>laura ei koskaan nosta sinua ilmaan hänen silmiensä eteen
>laura ei koskaan aseta sinua tissivakoonsa ja puristele sinua niiden välissä
>laura ei koskaan suutele koko kehoasi ja vahingossa imaise sinua suuhunsa
>laura ei koskaan heittele sinua ympäriinsä kielellään, peittäen sinut sylkeensä
>laura ei koskaan sulje silmiään ja nielaise sinua
>laura ei koskaan huokaise kiihotuksesta kun liu'ut hänen kurkkuaan alas
>laura ei koskaan pukeudu virkapukuunsa ja kosketa hennosti vatsaansa puvun läpi, tuntien heikkoa liikettä sen sisältä
>laura ei koskaan sulata sinua osaksi naisellista vartaloaan
vitun vittu.

laatujuutalaista kun kirkkaasti palaa

Katon tätä ja nostelen painoja.

Voisit hoitaa postailunki pääs sisällä ettei tarvis kattella tota samahomoilua

>Nyt rupes kuitenki kiinnostaa ku sanoit et pystyt kontrolloimaan niitä ni pystyks manipuloimaan vaikka jonkun piisin sun päähäs soimaan vai onks tää vaa tämmönen äänten pois sulkeminen?

Mä pystyin - esimerkiksi - lukemalla tai kuvia katselemalla kuulemaan niihin liittyviä sanoja.

Pystyin säveltämään päässäni hieman mikä oli rauhoittavaa.

Varsinaisesti en saanut mitään suljettua pois. Esimerkiksi autojen kiihdytykset ja ovien sulkemiset jäi looppaamaan tosi rankasti.

Hyvä päätös! Aina kun voi kannattaa saunoa

tappakaa mut oon paskaa tai kyssaan itteni

Old rural people are mainly either Lutheran or part of sub-church. Main part of the population mainly wear fedoras or are non-religious, and the pagans are simply larpers who have never even seen agricultural work in action.

Käyn äänestämässä koska niin se paikka on tossa vieressä ja mulla on tylsää, en tiedä ehdokkaista mitään niin heittäkää joku numero

5

>Pystyin säveltämään päässäni hieman mikä oli rauhoittavaa.
Onks tää nyt tää sama ku mikä oli tol sibbel? äijä sust tulee mestari!

>Varsinaisesti en saanut mitään suljettua pois. Esimerkiksi autojen kiihdytykset ja ovien sulkemiset jäi looppaamaan tosi rankasti.
toi kuulostaa aika paskalta mut toivottavasti loppuu opit kontrolloimaan tai jtn.

ei mulla varmaan muuta mut kaikkea hyvää sunnuntai iltaasi!

9

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""painoja""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

vittu ei jaksa tehä vittu mitään

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

Tää oli eka nii kai se on sit tää
sirkku on ebin mut harmi ettet ollu eka

Mee ulos

ei

No kuule jotain valssirytmiä taisin kehitellä ja laulatin jotain naista tyyliin sanoituksin "ei - joo - joo - ei". Tein kyllä myös tuubamarssin lapsikuorolla.

Aamulla sitten päivystykseen missä hyvin kiireesti otettiin hoitoon, huumeseulan jälkeen sain jättiannoksen pameja mukaan.

No sviddu

ei vit... no kaikki alottaa jostakin ja siis se hyvien jatkojen toivottelu oli ihan rehellistä

Félek mindenkitől, beteg
S fáradt vagyok;
Kívánlak így is, meglehet,
De a hitem rég elhagyott.
Hogy minden irtózó gyanakvást
Elcsittithass, már nem tudok mást:
Mutasd meg a teljes alázat
És áldozat
Örömét és hogy a világnak
Kedvemért ellentéte vagy.

Mert míg kell csak egy árva perc,
Külön; neked,
Míg magadra gondolni mersz,
Míg sajnálod az életed,
Míg nem vagy, mint egy tárgy, olyan
Halott és akarattalan:
Addig nem vagy a többieknél
Se jobb, se több,
Addig idegen is lehetnél,
Addig énhozzám nincs közöd.

Joskus yömyöhällä selailin nettiä ja vastaan tuli se Huuto-maalaus. En siitä edelleenkään oikein kuumotellut mutta kuulin vasemmalta takaa kirkaisun. Eli ikkunan takaa jostain.

Yllättävää kyllä en tästä säikähtänyt. Niihin aikoihin kuulin valveen ja unen rajamailla vasemmasta korvasta paljonkin sävelmiä jne.

Oikeasti aika ärsyttäviä auditoriset hallusinaatiot. Varsinkin kun on jotain arkipäiväistä, niinku koputusta tai joku läheinen kutsumassa sua nimeltä.

Joo kiitoksia vaan. Tästä on jo jonkin verran aikaa eikä psykoottisia episoodeja ole sittemmin ilmennyt, ajoittaisesta dokaamisesta huolimatta. Tosin pilvestä flippasin kerran enkä enää uskalla siihen koskea.

Kärsitkö näistä useinki? Onko ne enemmän aavistuksia (sellaisia mitä kuulee vaikka suihkussa) vai ihan tavallisiin ääniin verrattavia?

Tänä iltana uhraan Pellonpekolle.

Jos meen äitini luokse tässä jossain välissä niin haittaiskohan jos ottaisin vähän subua ennen sitä? Jos otan vaan ihan vähän.

>Kärsitkö näistä useinki?
En.
>Onko ne enemmän aavistuksia (sellaisia mitä kuulee vaikka suihkussa) vai ihan tavallisiin ääniin verrattavia?
Ei, kun ihan tavallisia ääniä.

En näe mitä haittaa siitä vois olla. Mun lempi subu on kana teriyaki, kannattaa ottaa sitä

>virkamiesruotsi

kävin äänestämässä ja kun en oo kynää pitäny kädessä pariin vuoteen niin tein aika koukeron näkösen vitosen sinne lappuun

Lisään tähän että vasemmassa korvassa on tuommoista korkeataajuista, vaimeaa siritystä tinnituksena. Onkohan sillä vaikutusta.

no jos äitis tekee ruokaa niin ei varmaan kannata ittees täyttää subwayllä

kunhan on vitonen niin ei haittaa

toi 5 pystyviiva meni vähän liian pitkäks

no tämähän on ihan selvä numero 3

oletko ikinä maininnut näistä lääkärille tai mitään, kantsii ehkä tsiigata sukua et onko siel kellää lähteny kunnol psykoosit tulille

Minä käväsin ennakkoon vääntämässä kuutosen, tuli aika huono siitä.

Huomenta nyymeliinit! Nukuin vähän alle neljä tuntia (olin valvonu melkein viikon putkeen pieniä torkkuja laskematta.:3

...

>kantsii ehkä tsiigata sukua
Skitsofrenia on suvussa ja itsekin skitsoidi, jolla ilmeisesti geneettistä yhteyttä edelliseen.