/NEDERDRAAD/

Gebaseerde Ruimteneger editie

Welkom: gast wetenschap lmke

Other urls found in this thread:

telegraaf.nl/nieuws/1599731/heleen-mees-ik-ben-erin-geluisd
twitter.com/SFWRedditGifs

ik wil niet naar school

Ik snap het nieuwe plaatje niet, wat is er zo leuk aan?

Gezellige editie weer.

Daar moet je een hoog IQ voor hebben om het te snappen.

Ik ben vandaag al om 12:30 klaar met college! Wat te doen in mijn vrije middag?

huiswerk

Heb ik al af.

Ik heb toch maar voor windhoos 10 gekozen. Hoe haal ik alle foute dingen eraf?

Die heeft niets bijgedragen aan de wetenschap

AUGURKEN RIK

...

format c:

wetenschap

wetenschap

Mijn moederbord deed moeilijk met mijn windhoos 7 cd die ik nog had liggen dus ik had maar een windhoos 10 usb stokje gemaakt. Hopelijk bijt het me niet in mijn kont.

Wetenschap

Heb je er echt 2 weken over gedaan om alles in elkaar te zetten?

Wat moet je doen met vrienden die je constant aan het werk proberen te zetten?

Niet echt. Ik heb ook een hele lange tijd gewoon laten liggen.

Ja dus

Hoe vergaar ik twinkjes om videospelletjes mee te spelen?

Als je al het luieren van mij gaat meetellen dan doe ik inderdaad heel lang over projecten. Maar ik was al klaar met de onderdelen. De besturingssystemen deden even raar dus die moest ik even neerpalen via mijn laptopje.

Dikke kanker

Zelfde oetz. Zullen we samen buitenspelen?

Zoek homodiscords
Maar ik geef je er geen want ik wil enkel sgattige jongns in mijn discords

SCHOOL

Hoor ik hier een Sup Forums meet komen?

Is er een nederlandse twinken 4kin diskoord?

Ja bradda beste gaan we jonko klappen

Waar is de Sup Forums ontmoet?

Klinkt goed bradda

Ik zou zeggen in Schuinersloot

Logische plek natuurlijk.

negersap

in je moeders kut

Ja toch?

Win7 kan ook op usb

Maargoed voor win10 heb ik een tijd geleden wat tips van Sup Forums gehaald, ik kan vanavond kijken of ik t kan vinden of je moet zelf ff gaan vragen daar.

"Maar intussen ben ik er trots op dat wij een parade hebben waar homo's kunnen zoenen"
Waarom is thierry baudet zo progressieve lul.
Moet ik weer sgp gaan stemmen als ik wel een degelijk land wil?

Kom vanmiddag utrecht cs voor de pastazaak

k

als je wil dat mensen worden afgestraft die niemand iets hebben aangedaan kan je ook gewoon naar het nidden oosten verhuizen. thierry baudet staat voor vrijheid, vrijheid voor jou, maar ook vrijheid voor mensen waar jij het niet mee eens bent. zolang je elkaar niks aan doet is er niks aan de hand. dat is een beetje het model waardoor het westen succesvol is geworden.

kom 14:00 ironforge op de brug voor de AH

Het midden oosten is niet zo'n leuke westerse christelijke plek.
Nederland, uberhaupt het westen, is toch niet succesvol geworden door homo kontseks? Juist door het behouden van een vrije economie en een degelijke morele cultuur, lijkt mij.

Als je je uitspreekt tegen zandneger immigratie zou je je ook uit moeten spreken tegen andere progressieve perversiteit zoals het homohuwelijk, gemengde huwelijken en progressieve indoctrinatie uberhaupt.

Maar goed, misschien is mijn visie inmiddels wel te reactionair. Jammer dat ons mooie nederland zo vergaat.

Kom zo bij mij thuis.

Kom naar Tilburg

0 1 3
1
3

>wakker worden om 14:00
>koffie en jonko
>Gitaar oefenen

Werk ze!

Ja toch

>het gevoel wanneer geen vriendin
help mij, mensen

Hij deed moeilijk met mijn usb toetsenbord en muis tijdens de installatie. Er was een ingewikkelde fix voor las ik maar het was beter om dan 8 of 10 te gebruiken. Ging dan maar voor 10. Ik lees de tips vanavond dan wel, want ik doe zo een dutje.

Heb je die parade wel eens gezien? Het heeft helemaal niets met homoseksualiteit te maken. Het is een perverse vertoning. Alsof er geen kinderen over straat moeten.
Bovendien is er ook niks positiefs aan openbaar zoenen, of het nu vrouwen of mannen zijn, het is ongemanierd, en daar zou een conservatief niet voor moeten staan.

werk aan jezelf, stop met roken en fappen.
sluit je aan bij een christelijke kerk en bijbelstudie groep met mensen van je leeftijd.

omring je met fatsoenlijke mensen, die hebben invloed op wie jij wordt. Dan moet het wel komen.

dit dus m8
morele degeneratie is morele degeneratie en iets wat verworpen moet worden.

klinkt wel goed, maar is er niet wat anders dan kerk en bijbelstudie?

Prinsjesdag (English: Prince's Day) is the day on which the reigning monarch of the Netherlands addresses a joint session of the Dutch Senate and House of Representatives

>joint session

Tja, plekken waar de mensen samenkomen waar jij je aan wil spiegelen. Dus niet de jonko bar of lokale pub of club of asperger meeting maar eerder misschien politieke cafes ofzo? Filosofische praat dingen? Uberhaupt rechtse organisaties? Zoiets denk ik. Daar zitten degelijke schattige vrouwen die echt durven na te denken ipv onze grote broer de NOS napraten. Dan bouw je een relatie op vanuit vriendschap, en dat is de gezondste basis.

inlezen in religie lijkt mij sowieso goed voor je ontwikkeling, ook al ben je (zoals het klinkt) atheist. Al is het Evola ipv Augustinus zeg maar. Het is niet voor niets dat een besef van fatsoen en moraliteit en een westerse religiositeit in de geschiedenis (en, zo stel ik, nu nog steeds) zo immens verbonden aan elkaar zijn.

XDD 420 blazeit

>mgw nog nooit een homoparade meegemaakt behalve toen ik in Engeland woonde

Godverdomme was dat de grootste hoop kanker die ik ooit samen had gezien. Ik heb niks tegen homo's, maar dat was gewoon vuile nest

Maar vrouwen zijn ook kanker.
Het voelt een beetje zuur om aan iedereen die niet mannelijk en blank een hekel te hebben

niks mis met gewone vrouwen of gewone homo's. Het zijn die 'activistische' types die kanker zijn

Ik weet niet hoe het in engeland er toe is maar ik durf te zeggen dat het in amsterdam waarschijnlijk nog degenerater is

Elliot aub

>gewone homos
die zijn een gevolg van heel dat activisme he. Wij hebben dat activisme toegelaten om ons te laten denken dat het gewoon is. Tot we morgen (of, eigenlijk wel wat logischer, een generatie later) wakker worden en mensen kinderen en honden neuken verdedigen op het NOS journaal.

Er is altijd wel een groep die 'meer rechten' wil voor zichzelf, en zolang we die ruimte in stand houden en er ons niet tegen uitspreken gaan we alleen maar meer en meer die richting op. Het stopt niet.

Ik snap het best wel, je hebt graag in piemel in je reet. Maar daarom moet je nog niet halfnaakt over straat lopen met dildo's om het voor iedereen duidelijk te maken

Wat is je oplossing dan? Homoseksualiteit illegaal maken?

>dvw moslims gelijk hadden

Heb je überhaupt gelezen wat ik heb gezegd?

Neger aub, met 'je' bedoel ik niet u persoonlijk maar die homo's op mijn foto. Leer begrijpend lezen.

>weer een bliepje op mijn telefoon
>loop er geïrriteerd naar toe met een verwachting dat NOS weer "belangrijk" nieuws heeft
>abn amro zegt dat ik geld heb
>wdn ik heb toch al mijn uitkering gekregen?
>open app
>€370,75 erbij van de gemeente
Wooohooo!

holy FUCK, wat jullie allemaal tegen homo's hebben maken mij WOEST. Probeer dit maar eens op /r/theNetherlands te zeggen. Laatst hadden wij een thread tegen Thierry Baudet and wij waren het eens dat hij een facist is, jullie facisten hebben NOOIT kans om de macht te krijgen

Nou ja idealiter een afgesloten verbonds gemeenschap ('covenant community') zoals hans hermann hoppe voorsteld. Het is interessant om je in te lezen in de link tussen deze soort degeneratie en low en high-time preference.

Maar gezien dat voor Nederlandse begrippen redelijk utopisch is, denk ik dit: democratie eruit, traditioneel kapitalistisch mannetje aan onze top en dan links deporteren.

Ze bewaren een oude cultuur. Een gevaarlijke, gewaldadige, kinderneukende cultuur uit het midden-oosten dan wel. Maar wel een oude en traditionele cultuur.

:DDD nice b8m8

Domme kapitalist....

ben jij gelukkig getrouwd? ik ook. laten we dat verknallen.

secondlove.nl

ik vermoed dat thierry van mannen houdt

mocht je willen kankerhomo

kankerblanken en hun aidscultuur lekker scheiden en vreemdgaan om elk akkefietje tfoe

>Ze bewaren een oude cultuur. Een gevaarlijke, gewaldadige, kinderneukende cultuur uit het midden-oosten dan wel. Maar wel een oude en traditionele cultuur.

*kantelt deukhoed*

ik heb echt kankerlang onder tientallen accounts FvD lopen schillen op die subreddit totdat die d66 jugend mods me gingen bannen om de lulligste redenen (bijna altijd discriminatie)

Egt he die kanker tjollanders moeten opkankeren wollah

waar heeft communisme ooit gewerkt behalve in het uithongeren van mensen, doden van traditie en cultuur? Door geld durven mensen risicos te lopen, te investeren en streven naar meer. Neem je dat weg dan neem je ook de economie weg.

dit is progressieve degeneratie broer.

ik ben christen maar prima.
heb je nog een argument? want islamitische leiders leren nogsteeds dat je mag trouwen met 8 jarigen en ze mag 'thighen' (pik tussen hun benen duwen totdat je klaarkomt).

>want islamitische leiders leren nogsteeds dat je mag trouwen met 8 jarigen en ze mag 'thighen' (pik tussen hun benen duwen totdat je klaarkomt).

djz oetz

>hoe durf je de islam te bekritiseren!

Egt he kanker tjollanders wollah opkankeren naar vriesland

koek paal account

ohetz weet ik niet eens zeker of je nu serieus bent of aast want zelden lees ik zulke onzin o e t z

8 is oud zat

>user hoeveel bitcoins heb je?
>user mag ik wat geld """lenen"""?

ik HAAT familie

Oetz

Ze moesten eens weten dat internetmuntjes evenveel waard zijn als monopolygeld

>aan anderen vertellen dat je crypto verhandelt

telegraaf.nl/nieuws/1599731/heleen-mees-ik-ben-erin-geluisd

Wat zijn Nederlandse wijven toch VIEZE sletten zeg, als je ze niet constant slaat ontsporen ze totaal

je moet hun straf gewoon structureren.

Seg user, mag ik iets vragen?

Tilly heeft goeie frietzaak op het besterdplein zitten

Grrrr. Ga me nou niet bellen als ik probeer te slapen!

neem op dan

>diarree
Stuur hulp

spoel poepert uit met water

*opent mond*