/mämmi/

Kuopio painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=T0t7RHsbq_Y
vocaroo.com/i/s0J1w4rHuKgB
vocaroo.com/i/s0kfJOPzCqJX
vocaroo.com/i/s0gPeUJnvLl6
twitter.com/SFWRedditVideos

jahas, erosin sitten koulusta kolmannen kerran
ei tästä mitään tule

kämppis oikeesti imuroitsi. onkohan nainen tulossa

oispa loli

Paska paikka.
En oo kyllä koskaan ees käyny

vois itekki

mitä muuta elämässä voi tehä kuin toivottomasti yrittää miellyttää vanhempia?

No jos ihan jiiteepettiä puhutaan ni olis kai se nyt ihan vitun jeesii jos vois pitää elämästä välillä vaik semmosen muutaman kuukauden et vois vaan elää kuin pellossa, nukkua, juoda ja naida miten huvittaa. Mä en vaan voi tehdä sitä, koska mä olen joskus tehnyt niin, mut mä olen masentunut siitä vaan ihan vitusti.

eipä sinänsä että olisin koskaan tehnyt mitään kehun arvoista muutenkaan, mutta kyllähän se alkaa ennen pitkää vituttaa.
oispa oma asunto.

tuottaa vanhemmilleen pettymys niin kuin muutkin ihmiset

Näin kaikki cis-sukupuoliset sanoo koska eivät ole kokeneet sukupuoliristiriitaa, toisaalta sukupuoli-dysforiasta kärsivät eivät ole koskaan olleet kokematta sukupuoliristiriita joten vaikea ryhtyä kommentoimaan miten kukakin kokee asian.

ite kyllä pyörin opinto-oikeuden loppumiseen asti kun enää pari vuotta siihen
sitten voiki hyvin miettiä että miten 7 vuodessa ei saanu mitään aikaan

how do I get a finnish gf?

kannattaa arpoa semmoinen helppo koulu jonka vaatima työ vastaa omaa laiskuutta ja osaamista

joo, täytin 25 viime vuonna ja silti jotenkin yritin rämpiä eteenpäin eri kouluissa vaikka siitä ei mitään tullut. ainakaan ei se nuorisotakuu enää päde.

Itellä lähellä myös tuo kolmannen kerran eroaminen. Mut ei kehtaa koska vanhemmat

tuskin edes on sellasta linjaa joka olisi riittävän helppo semmoselle aivokääpiölle kun mä

Miksette te tyhmät vaan hommaa jonkun helpon duunarikoulutuksen ja tee niitä hommia lopun ikänne?

esim amiksen lähihoitaja tai laitoskeittäjä

Ei kiinnosta duunarihommat

liian laiska ja tyhmä

koska itsesuojeluna turvonnut perusteeton omanarvontunto ja laiskuus

En mä sitä sillain tarkottanut. Mä vaan tarkotin et mua ei voisi vähempää kiinnostaa miksi sukupuoleksi kukakin identifioituu ja sitä saa minun puolestani harrastaa ihan vapaasti. Ja se miks mä en liikutu siitä on just se kun siihen tuskin voi ite vaikuttaa millaiseksi kokee itsensä. Tai näin mä vähän luulisin.

Selvästikään ei pää riitä mihinkään muuhun

⇶⇶⇶⇶ ⇶⇶⇶⇶

Oo eri kun aivokääpiöksi itseään kutsuva. Kyllä mulla pää riittäs vaikka mihin, mut oon vaan niin vitun laiska

brum brum

no niihä mä just teenki :D
en kyl lopu ikääni salee tee ku must tulee viel professori heti ku vaa jaksan ryhtyy toimee :D

tää fiksu mutta laiska on paras meemi

Hyvän suojakeinon olet tyhmyydelles ainakin kehittäny.

jos oisit oikeesti fiksu olisit riittävän fiksu et korjaisit laiskuutes
eli oot vaan normaali tai jopa tyhmä

Germoney on melkein konkurssissa. Vielä yks kunnon tönäisy niin päästään takaisin pelkkään vapaakauppasopimukseen ilman keskushallintoa
>m-mut jos raskas maksu-unioni kaatuu niin kaikki menee maagisesti paskaksi koska rasismi
juu ei

Siis sanotteks te et jollain ei voi olla äo 160 ja silti olla saamaton luuseri eikä päätyä mihinkään elämässä?

äö on huono älykkyyden mittari.

sanon ainakin että se äo pitää testata aikuisena ja ammattilaisten parissa että sillä on mitään merkitystä.
lapsilla muutenkin on eurooppalaiseen älykkyystestiin soveltuva abstrakti ajatusmaailma joka yleensä katoaa aikuistuessa.

mulla on 150 ja katon vaan animea

En mä mikään nero tai älykkö ole, tai ole niin väittänytkään. Mutten kyllä tyhmäkään. Lukiossa tuli käytyä pitkät matikat, kemiat, fysiikat ja bilsat.

eikai laiskuus nyt älykkyydestä oo kiinni?

Kämppiksestä tulee nainen.

Ite imuroin aamusin seittemältä että se vitun äijä oppii tavoille

ei ole, se on paras mitä meillä on saatavilla
joo, ei tässä tarvitse nyt nyymin nettitestien tuloksia alkaa uskomaan, mut mä ihmettelen tuota et miksi älykäs ja laiska memen päälle heitetään aina loskaa, ihan kuin se ei olisi oikea juttu

youtube.com/watch?v=T0t7RHsbq_Y

Kuuntelen tätä ja nostan käsipainoja

ei todellakaan ole ja se on idiootti joka niin luulee
älyköillä on itseasiassa usein se ongelma, et ne luulee et maailma polvistuu niiden eteen kun ne on niin älykkäitä, mut sit niin ei käykkään, eivätkä katkeruuttaan ja suuttumustaan ikinä päädy mihinkään

arvostan

Blogi kosk halusin.
Täytin 20 viime viikolla.
Vasta tänää tuli käytyä alkossa.
Tää on mun kolmas kerta vasta päissäni, koska huomasin, että kaljasta ei tullut humalaan tarpeeksi nopeasti.
Ajattelin että /mämmi/:ssä pitäisi ilmoittaa asiasta jostain syystä.

siitä se alkaa

>mämmissä on 20 vuotiaita jonneja

vocaroo.com/i/s0J1w4rHuKgB

onnistunut sokerikolavalinta.
kaikki muut lantrinkikolat on paskaa ja myrkkyä

...

se 20 tuntu joltain semmoselta merkittävältä rajapykälältä sillon
17-21 on ihan samaa paskaa periaatteessa sit tulee 21-22 "valaistuminen" ja siitä seuraavan romahduksen jälkeen tulee se vaihe et voi alkaa väähn leikkiin aikuista

inhottavan esitetyn kuuloinen ääni.
semmonen vilijonkka

Eppu sano jotain sun seksikkäällä, möreällä miesäänellä

>mut mä ihmettelen tuota et miksi älykäs ja laiska memen päälle heitetään aina loskaa, ihan kuin se ei olisi oikea juttu
Tyhmien viestejä. Tyhmälle älykäs ihminen on jotenkin käsittämätön asia, samoin kuin älykäs ei välttämättä kykene ymmärtämään miten tyhmä ajattelee, niin niille muodostuu tällaisia harhakäsityksiä.

vilijonkka vaikuttaa just semmoselta et se on lapsena raiskattu

Juu. Joku hienostosetä vähän hieroi ja kosketteli.

Eikö transut yleensä oo?

Kuulostat aivan helvetin pseudoälykkäältä ihmiseltä. En ihmettelis jos olet joskus kerskunut netissä ÄO tuloksilla

moi eppu!! :3 miks naurat taas!!!

mä luulen enemmänkin et ne on just näitä jotka luulee olevansa kauheita älyköitä, mut sit niitä ottaa niin saatanasti kaaliin aina jos joku nimittää itseään älyköksi, koska ovat muuten hirveitä luusereita
no mut sä vaikutat suorastaan vähä-älyiseltä kun otat tollalailla kierroksia jostain ihan normaalista viestistä

Oon varmaan mämmin älykkäin ja laiskin jäbä

>kun otat tollalailla kierroksia jostain ihan normaalista viestistä
Lisää todisteita tietopankkiini. Heti rupesit projisoimaan, joka on pseudoälykkään tunnusmerkki.

>mä luulen enemmänkin et ne on just näitä jotka luulee olevansa kauheita älyköitä, mut sit niitä ottaa niin saatanasti kaaliin aina jos joku nimittää itseään älyköksi, koska ovat muuten hirveitä luusereita
Voi olla, mutta omasta kokemuksesta nuo laiska-älykkäistä inisevät on itse tyhmiä tai muuten vaan hyvin epävarmoja älyllisista kyvyistään.

vocaroo.com/i/s0kfJOPzCqJX

Ei vaan mä

Tapa ittes vitun hintti. Tapa samalla se sun hinari "mies"ystäväs.

kiva että oot ilonen!!! mistä saa poju yden? ;_;

Oikeasti älykkäät ihmiset ei tuhlaa aikaansa internetissä joidenkin elämässä epäonnistuneiden transujen ja animehippien parissa.

eli täten sinä et ole oikeasti älykäs eli miksi pitäisin viestejäsi minään

miksei? ;_;

Jaa, miks ei?

Oon karvainen läski. Missä on tytyt?

Se oli sit siinä

tässä siis ns. joukkokeskitykset
reserviä minä vain olin rakentamassa

>Stalin julistaa varmuuden vuoksi sodan
Nauroin

vocaroo.com/i/s0gPeUJnvLl6

>omasta kokemuksesta nuo laiska-älykkäistä inisevät on itse tyhmiä tai muuten vaan hyvin epävarmoja älyllisista kyvyistään
no pakko kyl sanoa et tää on irlissä yleensä totta

Prkl sormi aukes tuon pullon korkin kanssa. Kuka idiootti ton suunnitteli? Ei sais olla noin terävä.
Pitäs muute hankkia silmpälappu, ei näkis kaikkia kahtena sillo.

Saatanan reCAPTCHA. Sen aika loppuu liian aikasi. Joutunu sitä ny klikkaamaan kolmeen kertaan.

Kiitos, kiitos. On mukava olla osana tätä mahtavaa sakkia.

No mitäs sää täällä teeet?

>irlissä

Oikeasti älykkäät ihmiset runkkaavat himassa turripuvun sisällä anaalitappi perseessään kuunnellen korealaisia lastenlauluja loopilla ketamiinipäissään.

>loopilla

Kohta valtaan Italian yhdellä suomalaisella sotilaalla

>anaalitappi perseessään kuunnellen korealaisia lastenlauluja loopilla ketamiinipäissään
tän voisin jopa tehdäkkin, tarviin vaan jostakin anaalitapin ja ketkua

Sinne meni

Hernekeitto pakastevihannessekoituspussilla.

2/5 oispa kinkkua ja sinappia

Minkä ikäsenä ihmiset lopettaa pituuskasvun? eikö se oo joskus siinä 16v tienoilla? +-2 vuotta korkeintaan?

ite tein makkaralla ja raejuustolla

>silmukalla

16-21 t. mutu

Harva kasvaa intin jälkeen

;_;

>halvin hernekeitto
>sinappia
5/5

ei saatana mitenkä ei ole tullut koskaan edes mieleenkään, vois koittaa joskus
t.eri

I have a friend who lives in Kuopio

Good guy

t. kannibaalinyymi

Tuo S-mafian Kotimaista hernekeitto on oikeasti maittavaa ja ravintorikasta. Suosittelen

:D

hes shit i know him

ei saatana, olin unohtanut et mulla oli tuolla kaapissa 2 pussia karkkia
nyt tuli noutaja

älä yritä vittu

oli aika 5/5 kyl