/Norgetråden/

Vakker prinsesse-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

vg.no/nyheter/innenriks/i/213RdB/faktisk-luftmålingene-viser-at-luften-i-oslo-blir-stadig-bedre-år-for-år
youtube.com/watch?v=Vk8UEWHYfEg
demographic-challenge.com/demographic-change-in-russia.html
twitter.com/NSFWRedditVideo

Först for foreren

Jeg gir to fem-hundrelapper til forste menneske som kommer hjem til meg og tar all oppvasken min.

Gott ey gǫmlum mǫnnum,
gott ey ungum mǫnnum...

Ingen hanreier i min tråd, takk.

Seriost? Hvor bor du?

eg vilkje d eg

Så hva gjör du her da?

G-gutta hva er greia med alle NRK megmeg bildene?

NRK er styrt av korrupte kommunister som burde gasses.

Det mest konstruktive som kan skje for verden, det mest positive det må jo være at 99% av befolkningen blir bare gasset i hjel.

Beklager jeg tok det selv.

Så alle ikkehvite altså.

>Så alle ikkehvite altså.
Du kan begynne med Asia. Der er det flest folk.

t. Varg

vg.no/nyheter/innenriks/i/213RdB/faktisk-luftmålingene-viser-at-luften-i-oslo-blir-stadig-bedre-år-for-år

MDG BTHU igjen.

>dude drep alle som ikke er hvite lmao XD

Dere prover litt for hardt noen ganger.

>Knebǿy
Gikk til helvete
>Benkpress
Ganske bra, mer å gå på
>Rotak
Ganske bra, som planlagt

Fremgangsgnomen får være med en stund til, tenker jeg.

Det var jo faktisk Varg som sa det en gang.

>en jv bet meg i den dårlige pektoralen og det gjor vondt 2 dager etterpå
Håper ikke pektoralen ble enda dårligere

Hva skjedde med boyen?

*kysser skjermen*

Herregud gutta dere skriver om kneboy og alt annet ræl men ingen her som har brevet bilde av musklene sine enda. Sitter dere bare å rollespiller normiser som går på treningssenter?

Skulle ta 125 for 5x5, fǿrste sett gikk fint. På andre sett kom jeg litt for langt frem på tredje repetisjon, fullfǿrte repetisjonen, men fjerde repetisjon ville ikke opp. Tok tre repetisjoner på hvert sett etter det, så det er ingen katastrofe, men det er litt surt.

Jeg har brevet bilde av meg selv flere ganger

...

Det er jo litt surt ja, men det går nok opp neste gang skal du se

Bilde relatert

Jeg trodde meninga med å trene var nettopp å ikke ha en bælfeit mage.

>⭐⭐⭐꧁Anonymous꧂⭐⭐⭐
Hva er egentlig greia med dette?

Da er det du som er normissen her, beklager kompis

Bra film.

glemte jo åpenbart bildet da

Helt grei den, men selvsagt ikke like bra som Den Siste Jedien.

...

dfn ingen sǿtnos-jv fra cuba

Pell deg tilbake til din egen drittråd russerfaen.

youtube.com/watch?v=Vk8UEWHYfEg

Jeg foretrekker mer denne typen treningsjv.
Ja, kanskje. Vi får se. Jeg får se hvor lenge jeg holder på med 5x5 fǿr jeg går over på et annet program.

Noen andre som har problemer med Get? Nettet funker ikke, telefonen dems er helt fucka, siden dems ser doxxa ut. Hva faen.

russere er innafor

Hvem liker du best, weimaranon eller kinoanon?

Det er de desidert ikke anonsen

Nei fy faen... Det er faktisk ikke innafor.

Det er et vanskelig valg. Weimaranons historie er jo litt mer konsis, så jeg tror jeg går for den.

>
>
>

Alt funker hos meg...


t. en annen get user

Eneste russere som er innafor er russiske vektlöfter-jver fåvæ.

dette var lit

Vet faktisk ikke. De er like autistisk begge to. Hadde vært kjekt om de hadde mǿttes en gang fåvæ.

Har ikke ikke sett De Siste Jediene.

Kanskje jeg skal lære meg tysk. Sitter og hǿrer på tysk radio og forstår veldig lite av det.

hva faen. ser ut som en tegneseriefigur

Tysk er lett og moro å lære, ikke minst nyttig

Vet ikke helt hvorfor, men når jeg hǿrer tysk så fǿler jeg meg hjemme. Får ikke samme fǿlelsen når det kommer til engelsk, fransk eller egentlig alle andre språk. Syntes det er merkelig jeg.
men men kan jo prǿve å begynne å lære det igjen.

Mindreårig i Narvik sikta for å ha lagd og solgt hjemmebrent til medelever på ett rusfritt skolearrangemengt. Haha faen for en kar

Ja, kjempenyttig å lære et språk som bare snakkes i tre land hvor de fleste kan engelsk.

>hvem var litteratur

Nei, men jeg vet at Norge ikke er storsyndered til klimaendringene, jeg hater kun kriminelle innvandrere og jeg drikker ikke nok alkohol til å bry meg om vinmonopolet.

Tysk er jo homospråk nummer 1!

Åja, såklart, det er nyttig sånn at du kan lese megmegbokene til nassene. Det var dumt av meg å glemme det.

>han tror vi spöker

t. filister

Nei nå må du faktisk gi deg. Dette her er de tre stǿrste homospråkene
1. Engelsk
2. Fransk
3. Spansk

Arabs and negro will destroy your country
Good night, sweet prince

Noen som vet om spill hvor jeg kan få kjonnssykdommer (annet enn Fabel)

Det virkelige livet.

Du er i feil tråd, kompis. Det er Sverigetråden du skal si det der til.

Jeg er ikke flink nok i det virkelige livet til å ha sex engang. Å bli narkis er ikke er alternativ.

>men det vil ikke kommunister gjöre

Han jeg bor med fortalte meg om en kompis av han som dro til Thailand og pulte en hore uten kondom. Han fikk litt av hvert, blant annet HIV.

det ungdommen trenger er noe skikkelig å do for
alt var mye bedre under krigen

Forbli saltete, Vlad.
demographic-challenge.com/demographic-change-in-russia.html

Rödpill meg på 1. vk. Var den for Israel?

>han vil ikke ende negerpesten og dermed gjöre verden et bedre sted for alle (unntatt negere)

Jeg tenker at kanskje nazister sliter så hardt med sin egen identitet og har så lite å bry seg om i livet sitt at de griper etter det som er det letteste og allerede har blitt gitt til dem tilfeldig, nemlig deres nasjonalitet og/eller rase?

Som jeg lovte, her er bildet av det nye leketoyet.

>Skeletons are scary and spooky, but you know what else is? Niggers.

Jeg hǿyner

Er den fra Dårlig Drage?

Skal det der forestille en menneskevagina?

Det er jo åpenbart en hestevagina.

Jeg har aldri sett en hestevagina for. Motbydelig.

Du må nesten begå selvmord.

Tyskland var i ferd med å vinne over alle, inkludert England, så den internasjonale joden forhandlet med britene.
I bytte mot at jodene fikk Palestina som på den tiden var under britene, skulle jodene bruke sine forbindelser i USA til å få USA inn i krigen, for å redde britene. Balfourerklæringen var bare en slags kvittering på dette loftet.

Jepp

Nope.

Korrekt.

En vakker dag gjor jeg sikkert det.

For en mongoloid du er, glad du er så dum så får jeg lette fordeler her i livet

Hæ?? Er ikke det en lommefitte? Jeg trodde bad dragon var en sånn superdildo jeg.

De lager både dildoer, og penetrerbare leketoy.

>Han har ikke pult en hest

Kan dere snakke om hva som helst annet en det her?
Takk.

VAR DET NOEN SOM SA HESTEFITTE?

Fortell om den var verdt pengene senere da, har vurdert å kjope noe lignende derfra selv, men vet ikke om det er verdt pengene.

...

Har jo bare provd den en gang, men det var rimelig deilig, for å si det sånn. Er jo mer solid enn f.eks Fleshlight, og kommer nok til å holde lenge. Den blir også bedre med tiden, når silikonen har fått boyd og toyd seg litt. Forelopig virker det som om det var verdt pengene, men tiden vil vise det. Eneste var at det tok ei stund for jeg fikk den. Bestilte den 19. desember.

Er vel god sendt og slenge inn en Grandis.

Skal jeg være helt ærlig så har jeg utrolig lyst til å slikke fitta til en hest.

Er ganske sikker på at det er mange nordlendinger her nå.

Hores bra ut. Frakten derimot..

Aa, det ble en del i frakt, men har opplevd mye verre fra statene.

Stekte akkurat en mörbradbiff som jeg slengte litt spinat ved siden, satte på Gattaca og koser meg med et glass vann.

Dette er jo en forbrytelse så ondskapsfull at... jeg vet ikke jeg... huff...

Vann til maten? Må drikke melt slik at du får et sterkt skjelett.

Gattaca, smart valg anonsen

Investeringene mine gikk ned 70kr de siste dagene, men steg igjen med 13kr i dag

Tenk hvis alle verdens stater bare forsvant en dag. Tenk hvor mange problemer som bare hadde lǿst seg selv da.